EQUIP DEL DR.MARQUES AMOROS (QUIRÓN)
EQUIP DEL DR.MARQUES AMOROS (QUIRÓN)
Hola!!
Alguna teniu referències de l'equip del Dr. Marqués Amoros de la Clínica Quirón de Barcelona?. Els ginecòlegs són:
- Dra. Alejandra Aliende.
- Dra. Andrea De Sas Vidal-Ribas.
- Dra. Marta Garcia del Real.
- Dr. Javier Marqués Amorós.
MOltes gràcies!!
Alguna teniu referències de l'equip del Dr. Marqués Amoros de la Clínica Quirón de Barcelona?. Els ginecòlegs són:
- Dra. Alejandra Aliende.
- Dra. Andrea De Sas Vidal-Ribas.
- Dra. Marta Garcia del Real.
- Dr. Javier Marqués Amorós.
MOltes gràcies!!
Hola Mari1978,
Jo soc pacient de la Dra. Marta García del Real, ja desde fa un temps, va atendrem el primer embaraç que va ser complicat...
Ara torno a estar embaraçada i continuo allà. Conec la Dra. García del Real, el Dr. MArqués y la Dra. Aliende perque son els que m'han atés en un moment o un altre de tot el procés i estic moolt contenta...
En moments on fa falta algo mes que un metge com va ser el meu cas van respondre... I aixó en moments així també es d'agraïr...
Espero haver-te ajudat....
Jo soc pacient de la Dra. Marta García del Real, ja desde fa un temps, va atendrem el primer embaraç que va ser complicat...
Ara torno a estar embaraçada i continuo allà. Conec la Dra. García del Real, el Dr. MArqués y la Dra. Aliende perque son els que m'han atés en un moment o un altre de tot el procés i estic moolt contenta...
En moments on fa falta algo mes que un metge com va ser el meu cas van respondre... I aixó en moments així també es d'agraïr...
Espero haver-te ajudat....
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La meva ginecològa és la doctora Marta García del Real. L'any passat em va portar l'embaràs i em va fer la cesàrea amb la doctora Aliende. Amb ella molt bé, la veritat és que estic molt contenta. Només vaig quedar descontenta de la comadrona que em va tocar (Ester Medina) però crec que aquest equip també treballa amb d'altres.
Disculpes es que durant el pont ni m'he connectat!!!
La consulta la tenen al primer pis del mateix Hospital Quirón... Aixó està molt bé ja que si estás ingresada o has d'anar de part urgent saps que ells están allà mateix...
El telf de la consulta es: 93.213.68.76.
Es diu Centre Ginecológic MBG... A mes disposen d'atenció
telefónica 24h, es a dir, aques telf sempre està disponible, quan s'acaben les hores de visita et surt una operadora et demana les dades i el teu metge (o en el cas que estigui indisposant un altre) et truca al cap de 5 min... Aixó t'asseguro jo que es així que per desgràcia l'he hagut de menester fins i tot a les 2 del matí...
Si necessiteu mes info, ja ho sabeu...
La consulta la tenen al primer pis del mateix Hospital Quirón... Aixó està molt bé ja que si estás ingresada o has d'anar de part urgent saps que ells están allà mateix...
telefónica 24h, es a dir, aques telf sempre està disponible, quan s'acaben les hores de visita et surt una operadora et demana les dades i el teu metge (o en el cas que estigui indisposant un altre) et truca al cap de 5 min... Aixó t'asseguro jo que es així que per desgràcia l'he hagut de menester fins i tot a les 2 del matí...
Disculpes es que durant el pont ni m'he connectat!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |