Saviesa popular
Saviesa popular
Fa dies que penso en una frase i ara al llegir a la Moka m'ha tornat a venir al cap, crec que defineix bé el que ens passa però sobretot el que ens passarà.
Moka, aquesta és per tu:
La nit és més negra just abans que surti el sol.
Que us sembla que anem aportant aquelles frases amb les que ens puguem sentir identificades?
Jo, he de reconèixer que en el tema refranys i frases cel.lebres, sóc com una iaia, m'encanten!!
Moka, aquesta és per tu:
La nit és més negra just abans que surti el sol.
Que us sembla que anem aportant aquelles frases amb les que ens puguem sentir identificades?
Jo, he de reconèixer que en el tema refranys i frases cel.lebres, sóc com una iaia, m'encanten!!
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
El meu profe de filo de l'institut, que estava com una regadora, ens va dir això:
"Si tens un problema i el pots solucionar, no et preocupis. Si tens un problema i no el pots solucionar, tampoc et preocupis."
Bé, està clar que a vegades es pot fer servir... jo de fet ho feia servir bastant de joveneta. Ara ja no tant... hi penso, però a vegades li trobo tantes pegues...
Està clar que no puc solucionar el canvi climàtic, però si faig servir l'aigua justa i reciclo els envasos, potser puc ajudar, no?
Trontolla, trontolla eh?
"Si tens un problema i el pots solucionar, no et preocupis. Si tens un problema i no el pots solucionar, tampoc et preocupis."
Bé, està clar que a vegades es pot fer servir... jo de fet ho feia servir bastant de joveneta. Ara ja no tant... hi penso, però a vegades li trobo tantes pegues...
Està clar que no puc solucionar el canvi climàtic, però si faig servir l'aigua justa i reciclo els envasos, potser puc ajudar, no?
Trontolla, trontolla eh?
Merci True.
Aquí en van algunes més:
Cal saber apreciar les petites alegries.
Hi ha quatre virtuts: la fe, l'esperança, la caritat i el bon humor.
Quan no puguis córrer, camina. Quan no puguis caminar, utilitza el bastó. Però no et paris mai.
Omple la teva vida d'esperança i per a tu no serà mai hivern.
Aquí en van algunes més:
Cal saber apreciar les petites alegries.
Hi ha quatre virtuts: la fe, l'esperança, la caritat i el bon humor.
Quan no puguis córrer, camina. Quan no puguis caminar, utilitza el bastó. Però no et paris mai.
Omple la teva vida d'esperança i per a tu no serà mai hivern.
...
Al final tot acaba bé, i si no acaba bé és que potser no és el final. (Paulo Coelho)
Para dar una vez en el clavo hay que dar cien veces en la herradura. (Miguel de Unamuno)
Para dar una vez en el clavo hay que dar cien veces en la herradura. (Miguel de Unamuno)

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |