HI HA ALGÚ DE MALLORCA ???
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
HI HA ALGÚ DE MALLORCA ???
Hola sóc bastant nova en aquest foro. Estic embarassada de 19 setmanes i visc a Mallorca a Manacor. Obro aquest tema per tal de trobar gent que visqui a l'illa i per poder intercanviar opinions i sensacions sobre l'embaràs i part. Així mateix també estaria bé si ja n'hi ha que han tingut els seus bebès que ens puguin explicar a on han parit i l'experiència que han tingut amb l'equip mèdic. Per exemple jo pariré a l'hospital de Manacor i m'agradaria tenir-ne alguna referència. Quin tipus de part fan, si molt instrumentalitzat o no? etc
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Hola Bombolla!
Enhorabona pel teu embaràs!
Jo som de Mallorca! Som de Palma peró fa més de 5 anys que vivim a Sineu.
Com veus, ja em queda poquet per tenir la petita, i ho faré a l'hospital d'Inca. No en tenc ni idea de com funciona o sigui que estic igual que tu. Però bé, la meva comare m'ha dit que aquest hospital és el que està més "modernitzat" ja per aquests temes. Jo ja et dic que no ho sé
Bé ens anam veient pel fòrum
Enhorabona pel teu embaràs!
Jo som de Mallorca! Som de Palma peró fa més de 5 anys que vivim a Sineu.
Com veus, ja em queda poquet per tenir la petita, i ho faré a l'hospital d'Inca. No en tenc ni idea de com funciona o sigui que estic igual que tu. Però bé, la meva comare m'ha dit que aquest hospital és el que està més "modernitzat" ja per aquests temes. Jo ja et dic que no ho sé
Bé ens anam veient pel fòrum
- Bombolla

- Contacta:
Quina il.lusió trobar algú de per aquí! Ja veig però que falta molt poquet per el dia D! Quins nervis que deus estar passant i quines ganes de veure la cara a sa teva nineta!!! Ja contaràs com ha anat tot. Jo la veritat és que vaig molt perduda amb aquest tema i no sé què tal és l'hospital de Manacor. 

- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Ai, més que nirviosa estic bastant impacient perquè ja pesa molt aquesta panxota i tinc moltes ganes de conéixer a la petita. Però bé, avui m'ha dit sa comare que estic a punt de caramel i que això pot venir en qualsevol moment
Jo de l'Hospital de Manacor no et puc dir res perquè no tenc ni idea, però bé, si tens algun dubte o necessites alguna cosa ja saps
Jo de l'Hospital de Manacor no et puc dir res perquè no tenc ni idea, però bé, si tens algun dubte o necessites alguna cosa ja saps
- Bombolla

- Contacta:
Ostres!!! Nena83, quines coincidències!! I de quan estàs?? O ja has tingut al teu petitó/na???

- Bombolla

- Contacta:
Bueno, sempre es comença per algun lloc. Quan hi estiguis ja saps...si et podem ajudar en algo encantada!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |