fotos post-part...
N enes quina enveja.. jo he perdut tretze quilos però estic feta un totxonet... i la panxa destrossada d'estries i tota pellaringa... joder... tornaré a estar bé algun dia???????????????????? o millor idt.. estaré algun dia millor que abans??????? jejejejjeje posats a demanar...
ARNAU I ARAN[album][/album]
-
VisitantVi
O 

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
BUEN
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mira ailec m'estava contenint, però crec que t'has passat tres pobles amb el que has dit.
T'ho diu una que està donant el pit i ben orgullosa de fer-ho i que jo sapiga els pits no queden de cap manera, i ben macos que els tinc.
No crec que siguis ningú per criticar d'aquesta manera, cadascuna de nosaltres és com és i estem contentes amb el que som i el que tenim i sobretot amb el que podem donar als nostres fills.
Em vull frenar perquè em sembla que les diria molt grosses, o sigui que queda dit.
Espero que hi hagi més que pensin com jo
T'ho diu una que està donant el pit i ben orgullosa de fer-ho i que jo sapiga els pits no queden de cap manera, i ben macos que els tinc.
No crec que siguis ningú per criticar d'aquesta manera, cadascuna de nosaltres és com és i estem contentes amb el que som i el que tenim i sobretot amb el que podem donar als nostres fills.
Em vull frenar perquè em sembla que les diria molt grosses, o sigui que queda dit.
Espero que hi hagi més que pensin com jo
Merisc q
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
merisc ha escrit:em sap greu ailec
la . m'ho ha explicat, no ho sabia i em pensava que anava en serio.
Hi he caigut de quatre potes![]()
Tot oblidat
ai pobre!!!
això no es fa Ailec!!!!!!!
ostres!!! m'astic turnant molt acsijent. com tu.
però jo no em pusaria tan rosa. s'et veu una mica marranilla.
si et poses murena semblaràs més seria i més intel.ligent! no veus que diuen que les rosses son tontes...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |