Bon lloc per a fer part natural
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Bon lloc per a fer part natural
Noies,
Estava convençuda de fer un part natural a l'hospital de Mataró (és el meu de referència) fins que m'han dit que no apliquen el protocol de part natural, sinó que en el millor dels casos no et posen epidural, però no segueixen la "filosofia" del part natural.
Algú de vosaltres ha fet un part natural allà?
O em podeu recomanar algun lloc on poder fer un part natural sense haver-te de preocupar per quin ginecòleg hi haurà de guàrdia?
Gràcies
Estava convençuda de fer un part natural a l'hospital de Mataró (és el meu de referència) fins que m'han dit que no apliquen el protocol de part natural, sinó que en el millor dels casos no et posen epidural, però no segueixen la "filosofia" del part natural.
Algú de vosaltres ha fet un part natural allà?
O em podeu recomanar algun lloc on poder fer un part natural sense haver-te de preocupar per quin ginecòleg hi haurà de guàrdia?
Gràcies

Hola guapetes,
una amiga molt amiga és infermera de neonatal del Santa Caterina. M'ha explicat que són partidaris del part poc intervencionista (ells no en diuen natural, perquè en un part natural el nen també es pot morir).
Però que depèn de la quantitat de gent que hi hagi, que no tothom és candidat a aquest tipus de part, que si quan arribes la piscina és plena i les pilotes estan ocupades , doncs et fan parir de forma convencional, hi ha molts condicionants...
També hi ha dones que en surten molt contentes i moltes que no...
No sé si us hauré ajudat gaire...
una amiga molt amiga és infermera de neonatal del Santa Caterina. M'ha explicat que són partidaris del part poc intervencionista (ells no en diuen natural, perquè en un part natural el nen també es pot morir).
Però que depèn de la quantitat de gent que hi hagi, que no tothom és candidat a aquest tipus de part, que si quan arribes la piscina és plena i les pilotes estan ocupades , doncs et fan parir de forma convencional, hi ha molts condicionants...
També hi ha dones que en surten molt contentes i moltes que no...
No sé si us hauré ajudat gaire...
- djiluga

- Contacta:
Betty, en tot cas, si la filosofia de les persones que hi treballen és de ser poc intervencionista ja m'està més que bé.
Si les piscines i les pilotes estan ocupades... sempre es pot fer en una sala més convencional, però respectant el pla de part natural, mentre no hi hagi complicacions.
Gràcies per la info!
Si les piscines i les pilotes estan ocupades... sempre es pot fer en una sala més convencional, però respectant el pla de part natural, mentre no hi hagi complicacions.
Gràcies per la info!
Betti ha escrit:Hola guapetes,
¿qué hi entenen per un part natural? PErque nens es moren en tots els tipus de parts.
- djiluga

- Contacta:
Ayrs ha escrit:Betti ha escrit:Hola guapetes,
¿qué hi entenen per un part natural? PErque nens es moren en tots els tipus de parts.
Suposo que deuen entendre com a part natural un part que succeeix sense cap intervenció. Per això deuen preferir dir-ne poc intervencionista perquè malgrat es deixi que el part evolucioni al seu ritme, hi intervenen en alguns moments per contribuir en el benestar de la mare i del bebè.
Però vaja, tingui el nom que tingui, es tractaria de buscar un lloc on respectin el ritme de la dona que va de part i col·laborin amb ella més que no pas la dirigeixin, decideixin i actuin per ella.
Finalment, sembla que amb la informació que tinc ara, faré el part a Mataró, ja que poden respectar les decisions que prengui respecte el part, i no em trobaré amb el col·lapse de Sta. Caterina.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |