andròleg

Tractaments, clíniques, medicaments..
Pat
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

andròleg

EntradaAutor: Pat » dc. ago. 13, 2008 2:31 pm

Hola noies, tinc una pregunteta per vosaltres, a veure si em podeu ajudar. Os poso en antecedents per situar-vos. Fa un any que estem buscant. A mi em van diagnosticar ovaris polimicroquístics, fa uns 3 mesos, estic prenent omifin (3r mes ja) i el meu home es va fer un seminograma fa una setmana.
Avui hem anar al gine i ens ha dit que potser ens costarà una mica tenint en compte el "quadre" de tots dos, però que hi ha possibilitats, perquè tot i que el seminograma del meu home no és esplèndid, no és estèril i això ja és molt.
De moment, però ens ha recomanat que fem un mes més d'omifin i al setembre tenim hora amb un altre gine, més especialitzat en aquests temes perquè ens digui si cal que anem provant o si potser haurem de tenir en compte la IA...etc, etc.- Mentrestant ens recomana que ell visiti a l'andròleg....
Si anem per la SS, crec que se'ns passarà l'arròs...
Algun dels vostres homes hi ha anat? Si sí, a on?

Gràcies!
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. ago. 13, 2008 2:41 pm

Hola Pat,
L'únic andròleg que coneixem nosaltres és el que ens visita al centre de reproducció assistida on anem. Buscant al Google vaig veure que també té consulta privada: http://www.iandroms.com/

Molta sort!
Nina que camina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

EntradaAutor: Nina que camina » dj. ago. 14, 2008 8:59 am

Hola!

El meu home no hi ha anat però tinc molt bones referències de la Fundació Puigvert. Tenen part privada i part pública. Et passo el telèfon 93 416 9700 i l'adreça: Cartagena, 340 - Barcelona.

Que vagi bé!!
Pat
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dj. ago. 14, 2008 1:00 pm

Moltes gràcies Elide i Nina,

La Fundació Puigvert la conec bé pq el meu home va tenir pedres al ronyó i hi vam acabar anant a corre-cuita...si li dic que hem d'anar al mateix lloc, li farà una gràcia...jeje

Ja us explicaré el què...
Pat
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dj. ago. 14, 2008 1:00 pm

Moltes gràcies Elide i Nina,

La Fundació Puigvert la conec bé pq el meu home va tenir pedres al ronyó i hi vam acabar anant a corre-cuita...si li dic que hem d'anar al mateix lloc, li farà una gràcia...jeje

Ja us explicaré el què...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::