pòlip endometrial com a possible causa d'infertilitat
-
VisitantVi
pòlip endometrial com a possible causa d'infertilitat
Ho deixo aqui també per si algú entra buscatn info sobre aquest tema:
http://gineendoscopia.blogspot.com/2007 ... zo-en.html
Es un article bastant seriós sobre el tema, amb els resultats d'un estudi. Afegir que a mi m'han trobat un pòlip gran per histerosalpingografia, i que per ecografia transvaginal no me l'havien vist (tot i que me n'han fet moltes en l'ultim any!). Aixi que es una cosa que val la pena tenir en compte en cas d'infertilitat d'origen desconegut, i moltes vegades només es detecta en una histerosalpingografia, o bé per histeroscòpia
http://gineendoscopia.blogspot.com/2007 ... zo-en.html
Es un article bastant seriós sobre el tema, amb els resultats d'un estudi. Afegir que a mi m'han trobat un pòlip gran per histerosalpingografia, i que per ecografia transvaginal no me l'havien vist (tot i que me n'han fet moltes en l'ultim any!). Aixi que es una cosa que val la pena tenir en compte en cas d'infertilitat d'origen desconegut, i moltes vegades només es detecta en una histerosalpingografia, o bé per histeroscòpia
-
VisitantVi
si glauc!! a mi em va espantar molt al llegir el diagnostic el fet de no haver-ne sentit a dir res per aqui al SP ni enlloc... vull dir que si m'arriben a dir que tinc un tabic, o unes adherencies o les trompes obstruides doncs estava "preparada", pero al llegir això del pòlip em vaig espantar... si hagues sabut que era tant freqüent no m'hauria espantat !! 
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Animos gargolita
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
nenes guan qüestion!!!! Aquest dijous a les 17 entro a quiròfan perque desallotgin l'Alien. A algú que li hagin fet alguna cosa similar:
Quan em donin l'alta, podré conduir fins a casa? L'endemà podré anar a treballar? I agafar el cotxe i fer un viatge llarguet? (es que el divendres a la tarda vull anar-me'n cap a alacant)... El maromu no té carnet, així que hauria de conduir jo.
Es la tipica cosa que hauria d'haver preguntat a l'anestessista o al gine que m'operarà, però que no hi penses fins que no ets fora!!!

Quan em donin l'alta, podré conduir fins a casa? L'endemà podré anar a treballar? I agafar el cotxe i fer un viatge llarguet? (es que el divendres a la tarda vull anar-me'n cap a alacant)... El maromu no té carnet, així que hauria de conduir jo.
Es la tipica cosa que hauria d'haver preguntat a l'anestessista o al gine que m'operarà, però que no hi penses fins que no ets fora!!!

Ostres Gargoleta... no en tinc ni idea.. no et puc pas ajudar!!
I si truques i ho preguntes??
Ells segur que et poden informar bé, no??
Jo sols et puc dir que per la punció de la FIV, hi ha noies que es troben bé de seguida i altres que no... i que potser cada cas i cada persona pot reaccionar diferent, no?? Vaja no en tinc ni idea eh??
I res que molta sort per demà que és dia 17 com per dijous que ja és 18,... perquè com que el dijous 17 no existeix... jajajajja
Una abraçada molt gran i explica'ns com t'ha anat, eh??
Pensaré en tu i t'enviaré totes les meves energies positives!!
I si truques i ho preguntes??
Ells segur que et poden informar bé, no??
Jo sols et puc dir que per la punció de la FIV, hi ha noies que es troben bé de seguida i altres que no... i que potser cada cas i cada persona pot reaccionar diferent, no?? Vaja no en tinc ni idea eh??
I res que molta sort per demà que és dia 17 com per dijous que ja és 18,... perquè com que el dijous 17 no existeix... jajajajja
Una abraçada molt gran i explica'ns com t'ha anat, eh??
Pensaré en tu i t'enviaré totes les meves energies positives!!
-
VisitantVi
Hola .!
ara feia dies que no et veiem per aquí!!
a mi no m'ho han fet això, però suposo que deu ser un procés com el d'una punciò, . Si és així a mi em van dir que no podia conduir...i res de firmar papers importants durant tot aquell dia. Tot i ser una operaciò ambulant, t'anestessien i no se sap mai com reaccionarà el cos, així que jo de tu faria que m'hi portéssin, sempre està bé anar acompanyada d'algú, pel que pugui ser, més que res per un mareig tonto.
Jo després de les dos puncions que he tingut, he estat tot el dia com si m'hagués fumat un fart de porrets, que no vegis...., no hagués estat capac d'agafar el cotxe,....tot i que cada persona és un món...però millor preveure que curar, oi?!
de totes maneres, truca i pregunta-ho et quedaràs molt més tranquila.
Que vagi molt bé guapa!!!!!!!
i després de fotre fora aquest intrús, volem panxeta ben aviat, ehh??!!

ara feia dies que no et veiem per aquí!!
a mi no m'ho han fet això, però suposo que deu ser un procés com el d'una punciò, . Si és així a mi em van dir que no podia conduir...i res de firmar papers importants durant tot aquell dia. Tot i ser una operaciò ambulant, t'anestessien i no se sap mai com reaccionarà el cos, així que jo de tu faria que m'hi portéssin, sempre està bé anar acompanyada d'algú, pel que pugui ser, més que res per un mareig tonto.
Jo després de les dos puncions que he tingut, he estat tot el dia com si m'hagués fumat un fart de porrets, que no vegis...., no hagués estat capac d'agafar el cotxe,....tot i que cada persona és un món...però millor preveure que curar, oi?!
de totes maneres, truca i pregunta-ho et quedaràs molt més tranquila.
Que vagi molt bé guapa!!!!!!!
i després de fotre fora aquest intrús, volem panxeta ben aviat, ehh??!!

- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
., a mi m'ho van fer i sí que hauria pogut conduir perquè no vaig tenir molèsties, però crec que depèn del cas. El que no t'aconsello és que te'n vagis de viatge l'endemà, perquè has de fer repòs un mínim de 48 hores. Jo no en vaig fer gaire i per culpa d'això vaig tenir pèrdues quan ja no tocava.
Que vagi molt bé!
Que vagi molt bé!
-
VisitantVi
osti ja em fa ràbia això del repòs.... brbrbbrrrrrrrrrrrrrr....
ara estic trucant al gine però no me l'agafa... no sé si tenen consulta avui, ho provaré demà de nou.
Tinc un follón de Déu a la feina i pensava anar a currar el divendres, i després agafar el cotxe i cap a alacant. Ja veig que no podré fer ni una cosa ni l'altra... MECAGUENTOLOKESEMENEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
bueno guapes merci per respondre i pre preocupar-vos per mi!!!
ja us mantindré informades si es que aconsegueixo parlar amb el gine... i sino doncs ja us passaré parte de l'operació! 
ara estic trucant al gine però no me l'agafa... no sé si tenen consulta avui, ho provaré demà de nou.
Tinc un follón de Déu a la feina i pensava anar a currar el divendres, i després agafar el cotxe i cap a alacant. Ja veig que no podré fer ni una cosa ni l'altra... MECAGUENTOLOKESEMENEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
bueno guapes merci per respondre i pre preocupar-vos per mi!!!
ja us mantindré informades si es que aconsegueixo parlar amb el gine... i sino doncs ja us passaré parte de l'operació! bones! sé que no és exactament el mateix, però fa motl poc em van fer 2 legrats en menys d¡una setmana (ja que el primer no va ser complert.. res, coses que no venen a cuento) i pel que he llegit, per extreure't el pòlip fan algo similar no??
Si et fan el mateix, et comento.. a mi em van fer anestèssia general en els 2 casos, i em van dir que després no conduís fins a casa, que em vingués a buscar algú, per els possibles efectes de l'anestéssia. Un dels cops estava be, penso, però l'altre tenia algun que altre mareig, o sigui que realment no hagués conduit pas..
i el tema anar a treballar.. no ho sabràs fins que no t'hi trobis, em temo.. en el primer legrat, jo em vaig quedar a casa per que era dissabte! je je! penso que hagués pogut treballar per que em trobava perfecte... però vaig fer semi repòs...
però en el segon hagués sigut impossible anar a treballar.. em feia mal la zona de la matriu, de la remenada, i no estava pas per masses històries..
no se, igual no te res a veure, però he pensat que potser et serveix per fer-te la idea de que tant pots estar perfecta, com 1 pèl més "fluixeta"
la meva opinió...si me la permets.. cuida't 1 parell de dies! el teu cos ho agrairà!!
ànims , guapa! i que vagi motl be demà!
Si et fan el mateix, et comento.. a mi em van fer anestèssia general en els 2 casos, i em van dir que després no conduís fins a casa, que em vingués a buscar algú, per els possibles efectes de l'anestéssia. Un dels cops estava be, penso, però l'altre tenia algun que altre mareig, o sigui que realment no hagués conduit pas..
i el tema anar a treballar.. no ho sabràs fins que no t'hi trobis, em temo.. en el primer legrat, jo em vaig quedar a casa per que era dissabte! je je! penso que hagués pogut treballar per que em trobava perfecte... però vaig fer semi repòs...
però en el segon hagués sigut impossible anar a treballar.. em feia mal la zona de la matriu, de la remenada, i no estava pas per masses històries..
no se, igual no te res a veure, però he pensat que potser et serveix per fer-te la idea de que tant pots estar perfecta, com 1 pèl més "fluixeta"
la meva opinió...si me la permets.. cuida't 1 parell de dies! el teu cos ho agrairà!!
ànims , guapa! i que vagi motl be demà!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

No està de més preguntar no?