SOS dubte general

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nica
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: Nica » dv. jul. 11, 2008 3:21 pm

Hola, jo sóc de Girona i també ho tinc parat, el que passa és que la noia de la farmacia no m'ha cobrat res i que la li portaré les receptes.
MONN
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » dv. jul. 11, 2008 3:23 pm

Ostres, ni idea noia. Però pel que dieu, em trobaré igual pq dilluns haig de validar totes les receptes a la Mútua...segur que m'hi trobo. Ho han de solucionar per nassus, que hi ha molta gent que necessita això!
Tranquila, pitufa, que encara tens molt marge de temps.
estrella del nord
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: estrella del nord » dl. jul. 14, 2008 12:28 pm

Jo vaig al marquès i em van fer la recepta ambla que vaig anar al meu cap i el ginecòleg em va fer la recepta de la ss que al pròpi cap me la van segellar per tema inspeccio salut, no entenc el problema que plantejes...
MONN
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » dl. jul. 14, 2008 7:30 pm

Pitufa,
A mi avui també m'han segellat les receptes com sempre, sense cap problema. Pot ser no parlavem del mateix i no ho entès.
Carkinyoli
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 18, 2008 10:34 am

Medicació

EntradaAutor: Carkinyoli » dv. jul. 18, 2008 10:43 am

Bon dia,

Us explico la mevasituació, jo el passat dia 3 de juliol hem van donr l'acceptacio de CtSalut, el mateix dia el vaig portar al centre de la dona (em van donar una llista on eren tots els centres de Bcn, si la vols te l'nvio) i nena al dia després em van trucar q ja estava tot fet!
Si vols jo et paso la llista
Tasm
:: zebra
Entrades: 1121
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:26 pm

EntradaAutor: Tasm » dv. jul. 18, 2008 11:16 am

Jo també estic esperant la validació fa uns dies i ahir vaig trucar al centre de RA per a reclamar o preguntar per si hi havia algun problema.

Em van dir que anaven endarrerits però que no hi ha cap problema que ells sàpiguen.
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. jul. 18, 2008 11:38 am

Noies, sols un aclariment.

És diferent la validació de les recepets per IA que per FIV.
SUposo que amb les que hi deu haver problemes és amb les de FIV, ja que no les valida el teu gine.

Carkinyoli jo vaig anar força rapida també quan em van donar l'acceptació del CatSalut... el problema que entenc és que el CatSalut està aturat i no dóna les validacions??

Pitufa i no pots adelantar els diners i desprès la farmàcia te'ls torna?? Jo per les IA ho vaig haver de fer així i la farmàcia no m'hi va posar problemes...

A veure si es desatura el tema... què qui ho necessita...

Una abraçada noies!!
Imatge
Imatge
Tasm

EntradaAutor: Tasm » dv. jul. 18, 2008 7:19 pm

Bé, jo parlo de receptes per la FIV...

M'havien arribat veus de que estaven retirant la gratuïtat de la medicació del tractament hormonal, jo vaig trucar al centre perquè trigaven més del que m'havien dit i em van dir que en principi no hi havia problema, que anaven endarrerits (val a dir que no vaig parlar amb l'infermera encarregada de la medicació).

Ara m'he trobat un missatge al contestador de casa de la "susodicha" responsable de medicació del centre, dient-me que de l'institut català de la salut han fet una pròrroga (aaaaahhhh) i de moment seguiran subvencionant. M'ha dit que la propera setmana validaran les que tenen.

En fin, esperem que prorroguin el que calgui, perquè segur que la medicació val una bona pasta....
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dg. jul. 20, 2008 9:59 am

Bé, pel que sembla ja ho han arreglat, no??

Pitufa si vas a la farmàcia de confiança...no caduca...!! Però vaja, no farà falta pel que veig, no?? Encara tens temps de marge!!

Doncs quina putada si al final deixen de subvencionar aquesta medicació, no??
Imatge
Imatge
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. jul. 21, 2008 11:34 am

Fa una estona he parlat amb la infermera de l'IVI sobre l'autorització de la meva medicació (començo a punxar-me dimarts vinent) i m'ha dit que fa 15 dies havien rebut una comunicació del CatSalut dient que ja no acceptarien més peticions. La meva està passada i pendent d'aprovació però diu que en aquests moments no n'està passant cap, i que no sap gaire més...
Tasm

EntradaAutor: Tasm » dl. jul. 21, 2008 11:45 am

elide ha escrit:Fa una estona he parlat amb la infermera de l'IVI sobre l'autorització de la meva medicació (començo a punxar-me dimarts vinent) i m'ha dit que fa 15 dies havien rebut una comunicació del CatSalut dient que ja no acceptarien més peticions. La meva està passada i pendent d'aprovació però diu que en aquests moments no n'està passant cap, i que no sap gaire més...

Hola! A mi m'acaba de trucar l'infermera per confirmar que hi ha pròrroga de les autoritzacions. M'han explicat que cada sis mesos tenen una mica aquest xou perquè el programa es renova d'aquesta manera. Les autorizacions estan només les ha d'acabar de validad el CatSalut.

El que sí que m'ha dit que no tenen ni idea de quan les tindrien. L'única cosa que m'ha confirmat és que la tindré segur abans del setembre, que és quan començo amb la medicació. Si no és així, doncs la compraré igual i ja presentaré després les receptes, no?

Creuem els dits perquè no ho aturin ara això... que segur que és una pasta i prou car és tot el procés...

Elide, molta sort!!!!
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dl. jul. 21, 2008 11:50 am

Jo aquesta tarda aniré a encarregar la medicació a la farmàcia, i després, que sigui el que el CatSalut vulgui :-:)
Nica

EntradaAutor: Nica » dc. jul. 23, 2008 2:01 pm

Avui he anat a fer la meva 2ª eco i li he tornat a comentar al metge el tema de les receptes per el medicament que em punxo (el dec a la farmacia) i m'ha dit que fins el desembre anant bé no les tindre i si tot va bé i ho tornen aceptar.
És a dir ves pagant i a sobre he de comprar més Gonal, aquesta és la 3ª caixa.
És una merda tot plegat!!!
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dc. jul. 23, 2008 2:06 pm

Jo estic igual que tu, Nica... Espero que el farmacèutic em retorni els diners al desembre...
Nica

EntradaAutor: Nica » dc. jul. 23, 2008 2:19 pm

Jo també ho espero, peró mira si quedo embarassada no em sabrà tant greu no recuperar-los peró si va malament estaré rabiosa i a més senses calers..................
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dc. jul. 23, 2008 2:23 pm

El mateix penso jo... :-D :-D

Per cert, IMPORTANT: El farmacèutic em va dir que quan em facin les recptes, me n'han de fer una per cada caixa de Gonal (en principi n'he de fer servir 2). Em va dir que si feien una recepta agrupant totes les caixes no valdria!!!
Nica

EntradaAutor: Nica » dc. jul. 23, 2008 2:35 pm

Merci, va bé saber-ho perquè al final acabes fent la feina dues vegades. Jo en principi també n'he comprat 2 peró avui m'han augmentat dossis i n'hauré de comprar una altre caixa però m'ha dit el Dr. que hi ha de quantitat més petita, jo les dues caixes eren de 1050 (1200 injectable), ara aniré a la farmacia a pagar el que dec i ho preguntaré.
Tasm

EntradaAutor: Tasm » dc. jul. 30, 2008 10:53 am

Bon dia noies,

Ahir vaig anar al meu centre de RA i vaig comentar el tema de la medicació altre cop.

Segons elles, insisteixen que cada 6 mesos tenen aquest xou, que és quan es prorroga el programa.

M'han jurat i perjurat que el 31-07-2008 fan les validacions, que així els hi ha confirmat el CatSalut.

És més, com que el centre està tancat a l'agost i no me la podran donar fins a finals d'agost que no tornen a obrir, m'han avançat ells una caixa de Procrin (pot ser aquest nom?, va dins de la nevera) perquè estigui tranquil·la. Això és per si quan comenci a punxar-me al setembre (suposo que la 1ª setmana) encara no he pogut quedar amb l'inspector de zona perquè em doni les receptes.

Espero que sigui veritat i ens donin a totes les validacions el més ràpid possible!!!!
estrella del nord
Entrades: 496
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: estrella del nord » dc. jul. 30, 2008 12:41 pm

donc jo avui he aconseguit les receptes i m'han dit que la validació la vagi a bsucar a la tarda avui o demà!!! Creuem els dits!!!
Tasm

EntradaAutor: Tasm » dt. ago. 05, 2008 11:28 am

Hola noies! Bones notícies... ahir em van trucar del centre per dir-me que ja puc anar a buscar les validacions de la medicació de FIV-ICSI.

Espero que totes les tingueu també....

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::