FIV programada per Agost
- Carkinyoli
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dv. jul. 18, 2008 10:34 am
FIV programada per Agost
Hola guapes!!
Després de dues IAS negatives, el ginecoleg ens ha enviat a FIV, ja que sembla que ni el meu home ni jo tenim cap problema.....i poder fent FIV o sabrem.... el proxim dimecres comnço amb la medicació i se suposa q si tot va bé cap a finals d'agost em faran el tranfer a la Clinica Eugin.
M'agradaria molt que em comenteu cosetes les noietes q ja han passat per FIV i les noietes q igual que jo estem a la espera de ser mamis!!
Un forta abraçada i sort per a totes!
Després de dues IAS negatives, el ginecoleg ens ha enviat a FIV, ja que sembla que ni el meu home ni jo tenim cap problema.....i poder fent FIV o sabrem.... el proxim dimecres comnço amb la medicació i se suposa q si tot va bé cap a finals d'agost em faran el tranfer a la Clinica Eugin.
M'agradaria molt que em comenteu cosetes les noietes q ja han passat per FIV i les noietes q igual que jo estem a la espera de ser mamis!!
Un forta abraçada i sort per a totes!
Hola, jo vaig començar el tractament amb Gonal ahir per una FIV, em faran la transferència el dia 31 de juliol, i la veritat és que molt bé, no es tant com sembla, el que passa és que tinc un dubte, el medicament no l'he posat a la nevera perquè diu que pot estar fins a 25º, però estic llegint que és millor si posar-lo un cop obert, que em recomeneu?
- Carkinyoli

Re: FIV programada per Agost
Bon dia Guapes!
motles gracies dreilha!!! Espero tenir la mateixa sort que tú!!!! I ara d quant estas????
Nica, sobre els medicaments a mi tambe mels van fer tenir a la nevera... no se si no han passat dels 25º.... de totes maneres truca al ginecoleg i aixi tamé et quedes més tranquila!
Jo demà començo a punxarme el Decapeptyl.....uiiiii quins nervis!!!! i tinc hora amb el gine el 7 agost... quants dies oiiii? Pero bueno ja deu ser normal.... dreilha??? Seràs la meva mentora...jejejj
motles gracies dreilha!!! Espero tenir la mateixa sort que tú!!!! I ara d quant estas????
Nica, sobre els medicaments a mi tambe mels van fer tenir a la nevera... no se si no han passat dels 25º.... de totes maneres truca al ginecoleg i aixi tamé et quedes més tranquila!
Jo demà començo a punxarme el Decapeptyl.....uiiiii quins nervis!!!! i tinc hora amb el gine el 7 agost... quants dies oiiii? Pero bueno ja deu ser normal.... dreilha??? Seràs la meva mentora...jejejj
Karkinyoli, Nica, podeu explicar i preguntar dins el tema de la repoducció assistida el que té més pàgines!!
Ja veureu que allà us contesten molt més depressa!!
Jo ja estic de 14 setmanes!! I la veritat és que arriba un moment que ja ni recordes les punxades, ni el Gonal , ni res de res!!
Molts ànims noies que ja hi etseu aprop!!!
10 fol·licles està molt bé!!
Ja veureu que allà us contesten molt més depressa!!
Jo ja estic de 14 setmanes!! I la veritat és que arriba un moment que ja ni recordes les punxades, ni el Gonal , ni res de res!!
Molts ànims noies que ja hi etseu aprop!!!
10 fol·licles està molt bé!!
És fàcil, hauràs d'unjectar el líquid (que ja et ve en una xeringa preparat) dincs una ampolleta que hi ha el "polvo" i barrejaro i cada vegada que t'hagis de punxar ho treuràs d'aquesta ampolleta (depenguent de la quantitat que et digui el metge). Jo vaig començar dijous passat i també tenia molts dubtes peró la veritat és que no és gens complicat. Un cop barrejat la mateixa caixa ja té un foradet on deixar l'empolla, jo al final ho he posat tot dincs la nevera, ara el que no se és com ho pots fer perquè els nens no ho vegin.
- Carkinyoli

Hola boniques
Ostres Nica, que ràpid! Q bé a tu et deuen fer el protocol curt!! Quina sort!!! Jo no hi entenc gaire, doncs soc novata com tu....pero si la dreilha
diu q 10 ovocits està bé, et felicito guapa!!!! T'han dit quan + o - està programada la teva FIV??
Ostres dreilha que maku ja de 14 semanes!!! Ja el deus haber vist!!! Quina xulada!!!
Hola Pitufa! Tú no et preocupis q segur que les coses t'aniràn bé!! I lo dels medicaments els nens on gaire grans ??? Sino sempre els hi pots dir una mentirijilla.....q es per una altre cosa q no tingui massa importancia! Aixo q si son gaire espavilats amb aixo d'internet.... o deixar-los a casa d la mare o una amiga?? No se, es complicat, i cadascú se sap lo seu!!!
Apalé boniques, una forta abraçada!!!
diu q 10 ovocits està bé, et felicito guapa!!!! T'han dit quan + o - està programada la teva FIV??
Ostres dreilha que maku ja de 14 semanes!!! Ja el deus haber vist!!! Quina xulada!!!
Hola Pitufa! Tú no et preocupis q segur que les coses t'aniràn bé!! I lo dels medicaments els nens on gaire grans ??? Sino sempre els hi pots dir una mentirijilla.....q es per una altre cosa q no tingui massa importancia! Aixo q si son gaire espavilats amb aixo d'internet.... o deixar-los a casa d la mare o una amiga?? No se, es complicat, i cadascú se sap lo seu!!!
Apalé boniques, una forta abraçada!!!
Avui no m'ha visitat el meu metge, ha estat el seu company el Dr.Rocas (Ginexx de Girona), i la transferència està programada per el 31-juliol o 1 agost , peró quasi segur que serà 1 perquè la punció havia de ser el 28 i serà el 29, per tant tot s'allargarà un dia, peró és igual si tot va bé, i tinc molta esperança que així serà.
- Carkinyoli

I tant
I tant que anirà bé Nica!!! Q m'agrada q estiguis tant positiva!!! Molta molta sort!
Diuen que s'ha de ser positiva no? és per l'unic que no te cobren i és el que va més bé, la positivitat, doncs així ho faig, que no vol dir que no estigui nerviosa i preocupada peró perquè no ha d'anar bé si ho tenim tot a favor? He fet tot el que m'han dit que pot anar bé, acupuntura, veure Aquarius, oli d'onagra, peus sempre calentons, etc, etc, almenys sempre sabré que vaig fer tot el possible per aconseguir un embaràs!!!
Ja us aniré explicant com va el creixament dels meus fol.licles, que espero dimecres siguin ben grans.....
Anims a totes les que tot just comenceu i dir-vos que no és tant com sembla i el més difícil és l'espera de com anirà tot.
Ja us aniré explicant com va el creixament dels meus fol.licles, que espero dimecres siguin ben grans.....
Anims a totes les que tot just comenceu i dir-vos que no és tant com sembla i el més difícil és l'espera de com anirà tot.
- Carkinyoli

Bon dia!
Bon dia guapes!
Nica doncs tens tota la raó! La veritat es q es ens fan pagar per tot i agafante lescoses en positiu ets mes feliç!
Apa ja només em queda un dia per punxar-me........
Nica doncs tens tota la raó! La veritat es q es ens fan pagar per tot i agafante lescoses en positiu ets mes feliç!
Apa ja només em queda un dia per punxar-me........
- Carkinyoli

Bon dia guapes!
Bon dia boniques!
Doncs ja està, je me posat una banderilla! I no ha set tant....jejejej....que valenta que soc!!
Bueno aixo ja o explicare quant en porti 15!!!!jejjej
Que tal esteu vosaltres? Apuntet de fer vacances? Nosltres nomes fent la setmana del 5 i no marxem doncs estaré en plens controls..... va feu-me vnir dentetes!!
Doncs ja està, je me posat una banderilla! I no ha set tant....jejejej....que valenta que soc!!
Bueno aixo ja o explicare quant en porti 15!!!!jejjej
Que tal esteu vosaltres? Apuntet de fer vacances? Nosltres nomes fent la setmana del 5 i no marxem doncs estaré en plens controls..... va feu-me vnir dentetes!!
- Carkinyoli

Nicaaaaa
ostres si Nica! I tu que t'estàs punxant?? Jo el Decaptyl i fins els 15 dies de punxarme no em fan cap control, doncs el meu gine està de vacances....
Nena que només et falta una setmana!!!! Per q tinguis els teus pekes a dintre!!!!
Nena que només et falta una setmana!!!! Per q tinguis els teus pekes a dintre!!!!
Em punxo gonal desde el dia 17 i ho de fer fins el 26, ara també em punxo Orgalutran fins el 27 i aquest dia ja em toca l'Ovitralle. Em sembla que m'ho han fet molt curt no? Les eco cada dos dies, avui tenia 4 fol.licles en un i 5 a l'altre ovari de mides entre 14 i 7, a veure si quan els treuen dimarts estan plens i podem fer alguna cosa.
- Carkinyoli

Aixo està a recta final!!!
Segur que si! Que tindras uns superovuls!! i tot l'agost pq es quedin amb tu!! jejejej
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |