Resultats de la visita ginecològica, agraïments a totes
Resultats de la visita ginecològica, agraïments a totes
Hola noies, fa uns quants dies us vaig preguntar sobre el diagnòstic d'oligoteratozoospermia del meu company.
Aquesta tarda ham anat a la ginecòloga, amb tots els resultats. Seus i meus.
En quant ha vist els resultats del Tasmu ja no se n'ha anat per les "branques". No cal que perdem temps repetint cap anàlisi de res. Hem d'anar directament a un centre de RA a fer una FIV-ICSI, perquè per molt que millorin els anàlisi no hi haurà cap miracle. De manera natural és força impossible que tinguem fills.
Hem entrat una mica nerviosos i tristos, la veritat, però ha estat super agradable i ens ha animat moltíssim. El Tasmu i jo hem quedat que demà mateix demanarem hora per una primera visita.
M'ha recomanat que no perdem temps, que l'edat compta en aquests tractament.
Resulta que la nostra ginecòloga està especialitzada en tractaments de fertilitat, però a la sanitat pública. Hem estat parlant de centres de Barcelona i me n'ha recomenat un parell i "prohibit" algun altre.
A mi ja m'ha demanat una prova, histeroscopia? em penso que es diu així...
En definitiva, que hem sortit amb un somriure i esperances de futur. Feia molts dies que no veia al Tasmu somriure, i això no té preu.
Moltes gràcies pel recolzament!!! i suposo que d'aquí poquet, em tindreu per aquí...
Aquesta tarda ham anat a la ginecòloga, amb tots els resultats. Seus i meus.
En quant ha vist els resultats del Tasmu ja no se n'ha anat per les "branques". No cal que perdem temps repetint cap anàlisi de res. Hem d'anar directament a un centre de RA a fer una FIV-ICSI, perquè per molt que millorin els anàlisi no hi haurà cap miracle. De manera natural és força impossible que tinguem fills.
Hem entrat una mica nerviosos i tristos, la veritat, però ha estat super agradable i ens ha animat moltíssim. El Tasmu i jo hem quedat que demà mateix demanarem hora per una primera visita.
M'ha recomanat que no perdem temps, que l'edat compta en aquests tractament.
Resulta que la nostra ginecòloga està especialitzada en tractaments de fertilitat, però a la sanitat pública. Hem estat parlant de centres de Barcelona i me n'ha recomenat un parell i "prohibit" algun altre.
A mi ja m'ha demanat una prova, histeroscopia? em penso que es diu així...
En definitiva, que hem sortit amb un somriure i esperances de futur. Feia molts dies que no veia al Tasmu somriure, i això no té preu.
Moltes gràcies pel recolzament!!! i suposo que d'aquí poquet, em tindreu per aquí...
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Tasm, m'agrada veure que estàs animada! Ja veuràs com a partir d'ara les coses començaran a anar de pressa...
A mi m'han fet una histeroscòpia fa poc, però la meva era quirúrgica i suposo que la teva és diagnòstica... Si navegues una mica per Internet veuràs que hi ha molts fòrums que parlen d'aquesta prova
Ostres, ara tinc curiositat per saber quin centre t'ha prohibit la ginecòloga. Espero que no sigui l'IVI!
A mi m'han fet una histeroscòpia fa poc, però la meva era quirúrgica i suposo que la teva és diagnòstica... Si navegues una mica per Internet veuràs que hi ha molts fòrums que parlen d'aquesta prova
Ostres, ara tinc curiositat per saber quin centre t'ha prohibit la ginecòloga. Espero que no sigui l'IVI!

elide ha escrit:Tasm, m'agrada veure que estàs animada! Ja veuràs com a partir d'ara les coses començaran a anar de pressa...
A mi m'han fet una histeroscòpia fa poc, però la meva era quirúrgica i suposo que la teva és diagnòstica... Si navegues una mica per Internet veuràs que hi ha molts fòrums que parlen d'aquesta prova![]()
No, no, l'IVI és un dels que m'ha recomenat.
Hola Tasm!
Ja veuràs com amb el socpetit l'espera no serà tan llarga, i veure tants positius anima un munt a seguir els tractaments.
A mi també em van fer una histeroscòpia per treure uns pòlips que m'havien vist en una eco. I tranquila, que no t'enteres de res, i la recuperació és molt ràpida.
Ànims, i diguen's almenys els llocs que t'han recomenat per fer la FIV!
Ja veuràs com amb el socpetit l'espera no serà tan llarga, i veure tants positius anima un munt a seguir els tractaments.
A mi també em van fer una histeroscòpia per treure uns pòlips que m'havien vist en una eco. I tranquila, que no t'enteres de res, i la recuperació és molt ràpida.
Ànims, i diguen's almenys els llocs que t'han recomenat per fer la FIV!
Tasm, m'alegro q dintre de tot estiguis bé, al principi costa una miqueta d'encaixar la noticia, a mi se'm va caure el món a sobre i mira, no ha estat res! mica en mica ja forma part de la teva vida això de les visites, la medicació..... i no t'adonaràs q ja estaràs prenyi!
Jo tb m'alegro q l'IVI sigui un dels recomenats! jejejeje i jo tb el recomano al 100%!
Jo tb m'alegro q l'IVI sigui un dels recomenats! jejejeje i jo tb el recomano al 100%!
nineta,
així q els nostres camins es tornaran a trobar!!
ja veuràs q d'aquí ben poc, aquest somniure q comentes del Tasmu, ja no s'esborrarà!
el procés a Fiv, en certs moments pot ser una mica xungo, però en molts d'altres tens permanentment el somniure a la cara!!
t'ho dic jo q ahir em vaig haver de clavar 2 banderilles, i no plorava però tampoc reia eh!!
però avui per exemple q tenim el 2on control estic ben emocionada i nerviosa per saber quan han crescut els meus folicles!!
així q endavant les haxes, q d'aquí res estarem totes
passa pel post de rep assistida, allà t'animaràs molt pq en tenim a moltes ja
i algunes q estan a punt apunt de anunciar-nos q hi estan
!!
MOLTA SORT
MOLTS ÀNIMS
I A MIRAR EL FUTUR AMB UN SOMRIURE, I ENDAVANT
nos estem aquí pq ja hi hem passat pels moments q esteu vivint vosaltres, i el problema compartit es fa més petit!!!!!!!!
molts petons
ja ets una lluitadora valenta més

així q els nostres camins es tornaran a trobar!!
ja veuràs q d'aquí ben poc, aquest somniure q comentes del Tasmu, ja no s'esborrarà!
el procés a Fiv, en certs moments pot ser una mica xungo, però en molts d'altres tens permanentment el somniure a la cara!!
t'ho dic jo q ahir em vaig haver de clavar 2 banderilles, i no plorava però tampoc reia eh!!
però avui per exemple q tenim el 2on control estic ben emocionada i nerviosa per saber quan han crescut els meus folicles!!
així q endavant les haxes, q d'aquí res estarem totes
passa pel post de rep assistida, allà t'animaràs molt pq en tenim a moltes ja
i algunes q estan a punt apunt de anunciar-nos q hi estan
!!
MOLTA SORT
MOLTS ÀNIMS
I A MIRAR EL FUTUR AMB UN SOMRIURE, I ENDAVANT
nos estem aquí pq ja hi hem passat pels moments q esteu vivint vosaltres, i el problema compartit es fa més petit!!!!!!!!
molts petons
ja ets una lluitadora valenta més

Tasm!
que bé que hagiu pogut recuperar el somriure!
i res, ara a lluitar! tu ja ho dius que sou uns grans lliutadors, per tant, no tinguis por que ara ja esteu encarrilats!
sabeu el problema i sabeu que hi ha solucions. doncs a por ello!
per això dels centres de RA jo només et puc parlar de l'IVI i et puc dir que, per ara, n'estic molt contenta. Si vols info de preus i això jo ho tinc tot súper detallat, o sigui que si t'interessa t'ho puc passar.
I pel que necessitis, al post de RA som moltes i ens fem molt costat...
hi estàs més que convidada!
un petó i ànims!
que bé que hagiu pogut recuperar el somriure!
i res, ara a lluitar! tu ja ho dius que sou uns grans lliutadors, per tant, no tinguis por que ara ja esteu encarrilats!
sabeu el problema i sabeu que hi ha solucions. doncs a por ello!
per això dels centres de RA jo només et puc parlar de l'IVI i et puc dir que, per ara, n'estic molt contenta. Si vols info de preus i això jo ho tinc tot súper detallat, o sigui que si t'interessa t'ho puc passar.
I pel que necessitis, al post de RA som moltes i ens fem molt costat...
hi estàs més que convidada!
un petó i ànims!
Tasm jo també me n'alegro molt que ja estigueu una mica encarrilats i millor d'ànim.
Com les meves companyes, jo també recomano 100% l'IVI. Avui m'han donat la notícia del meu possitiu i la veritat és que estic molt contenta amb ells. El tracte, la professionalitat. Saben el que es fan.
Desitjo que ben aviat podeu començar aquest camí de la FIV-ICSI que us portarà a aconseguir el vostre somni: ser papis.
Petons
Com les meves companyes, jo també recomano 100% l'IVI. Avui m'han donat la notícia del meu possitiu i la veritat és que estic molt contenta amb ells. El tracte, la professionalitat. Saben el que es fan.
Desitjo que ben aviat podeu començar aquest camí de la FIV-ICSI que us portarà a aconseguir el vostre somni: ser papis.
Petons
Hola Tasm!
M'alegro que estigueu millor i amb ganes de lluitar. Nosaltres també estem en ple procés FIV-ICSI. És un cop dur quan ho saps però mica en mica i a mesura que ho vas paint no és tant complicat com sembla i amb la companyia de totes les noies del post de RA encara menys. Passa el temps ràpid encara que no t'ho sembli i ni te n'adones que ja estàs en ple tractament. Hi ha moments de tot però ens n'anem sortint.
És una esperança per a moltes de nosaltres.
Molts ànims i molta sort!!!
M'alegro que estigueu millor i amb ganes de lluitar. Nosaltres també estem en ple procés FIV-ICSI. És un cop dur quan ho saps però mica en mica i a mesura que ho vas paint no és tant complicat com sembla i amb la companyia de totes les noies del post de RA encara menys. Passa el temps ràpid encara que no t'ho sembli i ni te n'adones que ja estàs en ple tractament. Hi ha moments de tot però ens n'anem sortint.
És una esperança per a moltes de nosaltres.
Molts ànims i molta sort!!!
- estrella del nord
- :: gosset

- Entrades: 496
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm
TASM ja veuràs ara ja es pot caminar veient la llum!!!
En un tres i no res estàs al forum de prenyis!!!
En un tres i no res estàs al forum de prenyis!!!
Quart any buscante...aquest sí!!
estrelladelnord - gráfico 28dias.es
http://www.fertilityfriend.com/home/estrelladelnord
Make an ovulation ticker
1º cicle amb Omifin
estrelladelnord - gráfico 28dias.es
http://www.fertilityfriend.com/home/estrelladelnord
Make an ovulation ticker1º cicle amb Omifin
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |