Fa surolls quan pren el pit

Tria el pit o el biberó.

catty
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. març 19, 2007 1:20 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Fa surolls quan pren el pit

EntradaAutor: catty » dl. maig 12, 2008 10:59 am

Hola!! no es motiu de preocupacio estrema pero no em mola, desde fa una semana la Núria li a donat per fer surolls com si deixes passar aire quan "fa pit" ella menja i a mi no em fa mal pero no m'agrada la sensacio, domés ho fa quan estic aseguda pero al llit no, he intentat cambiarla de possició de pesigar-me el mugró per que li entri mes pero res ella fa el renouet aquest que em possa dels nirvis,

li ha passat a qualcu????? que faig???? ?-) ?-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Lyly
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

EntradaAutor: Lyly » dl. maig 12, 2008 11:27 am

Felicitats! Quina nena més maca que tens! :carro:

Doncs a mi em va passar amb l'Aina. Mamava tan malament i feia tants sorolls, que la vaig gravar en video i li vaig portar a la pediatre. :-:)

Va "flipar" amb els sorollets, però no li va donar importància perqué posava pes i estava bé. :-D

Vaig anar a un grup de suport a la lactància que em van ajudar a corregir posicions i amb el temps, va deixar de fer sorolls i va apendre a mamar bé (fins al 10 mesos!)

Si estas preocupada, comenta-li al pediatre. A mi em va ajudar a treure-li importància.

Ànims! :content:
Imatge

Imatge
catty
Entrades: 544
Membre des de: dl. març 19, 2007 1:20 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: catty » dl. maig 12, 2008 12:10 pm

moltes gracis aquesta senama tenc la primera vacuna i li demanare, es que em treu dels nirvis!!! ;-) i tu creus que deu ser per la postura? la veritat es que quan li donu estirada al llit no ho fa, pero despres si.....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. maig 12, 2008 12:30 pm

Hola!
La meva Núria també fa sorollets i per això demà aniré a una reunió de la LLL a veure què em diuen.
La meva nena fa uns sorollets com "d'espetec" cada vegada que xucla. Estic segura que és culpa de la mala postura, però el que busco és remei! Depèn del que em diguin, t'ho explico!
Imatge

Imatge
Lyly

EntradaAutor: Lyly » dl. maig 12, 2008 12:38 pm

Podria ser la postura. La meva nena no ho feia sempre, sols en algunes tomes...Potser depen de la gana que tinguin, l'ansietat amb la que mengen...A veure com et va! :carro:
Imatge

Imatge
Lopez@Jaen
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. maig 12, 2008 12:40 pm

La meva nena fa soroll de empasar la llet pero no li he donat importancia, aixo si fa dos dies que te molts de gasos (rots) pero no se si sera d'aixo, pot ser? vosaltres que en dieu?
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Lyly

EntradaAutor: Lyly » dl. maig 12, 2008 1:02 pm

Igual es que menja massa depressa, Lopez@Jaen i per això fa tans rots...
Imatge

Imatge
Lopez@Jaen
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. maig 12, 2008 4:57 pm

Si si que hi ha vegades que menja molt depresa i amb molta ansia, no te espera!!
Gracies Lyly.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
microma
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dl. maig 12, 2008 6:51 pm

Hola,
A m, per la posició, em va ajudar el llibre del carlos gonzalez "un regalo para toda la vida". Te'l recomano. Fixa't que agafi bé un bon tros d'areola, i que fent una línia recta des del teu mugró vagi recte cap a la seva boca... no sé si m'he explicat gaire bé (em sembla que no). Al llibre es veuen uns dibuixets. A mi també em feia sorollets i el movia o li treia el pit fins que me l'agafava bé.
nuuria
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

EntradaAutor: nuuria » dc. maig 14, 2008 10:39 am

A mi també em passa amb l'Oriol! Quan li puja la llet fa soroll com si empasses aire i despres te malestar a la panxona... fa molts pets i a vegades quan plora te la panxa ben dura...

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::