hipo después de mamar
hipo después de mamar
¿Les da hipo a vuestros bebes después de mamar?,¿se puede hacer algo para quitarlo o para que no le de?.
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
EL MEU NO HA MAMAT DE TETA SI NO DE BIBE... I TAMBÉ TÉ SINGLOT!!! MOLT!!! BÉ, TENIA... ARA JA FA DIES QUE NO!!!! NO PATEIXIS ES MOLT NORMAL... EM SEMBLA QUE ELS HI PASSA GAIREBÉ A TOTS!!! JO ESTIRANT-LO AL MOISÈS O A LA GANDULETA I AMB EL XUMET POSAT SE LI PASSAVA... EL MEU MARIT EL DEIXAVA RONDINAR UNA MICA I AL FER EL PLOR... TAMBÉ LI MARXAVA DE SEGUIDA!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
-
..
David tb es de bibe y tenia un hipo.......uuuuuuuuuuuh....que hipo.................. Se le pasaba solo.. el pediatra me decía que no me tenía que preocupar por nada, que era normal y que es sólo molesto como lo es para los adultos, pero que nada más que eso.
Me funcionaba cogerlo en brazos como en la foto.
A mi sobrina en cambio se le pasa en un plis poniéndola al pecho...
Me funcionaba cogerlo en brazos como en la foto.
A mi sobrina en cambio se le pasa en un plis poniéndola al pecho...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
A la meva tambe li passa te molt de singlot, tambe con a la panxa, jo la deixo una estona i si no li passa la torno a posar al pit i li marxa.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]-
..
Gloriadsn ha escrit:siiii!! tambe! en tenia molt dins la panxa i ara que ha nascut tambe, i aixo si no se li passa mel torno a posar al pit i ja li marxa! pero no passa res!
Leire quina foto mes tendre!!!![]()
Jajajaja Gloria, ara he vist el teu comentari de la foto!! No sóc jo eh! la vagi buscar a internet! jajaja! cabó!
Leire ha escrit:Gloriadsn ha escrit:siiii!! tambe! en tenia molt dins la panxa i ara que ha nascut tambe, i aixo si no se li passa mel torno a posar al pit i ja li marxa! pero no passa res!
Leire quina foto mes tendre!!!![]()
Jajajaja Gloria, ara he vist el teu comentari de la foto!! No sóc jo eh! la vagi buscar a internet! jajaja! cabó!
Leirej! ups pensava que eres tu
catxis, catxis catxis! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]