Quan sortir al carrer desprès del naixement del nadó
Quan sortir al carrer desprès del naixement del nadó
Quin dia veu començar a sortir al carrer amb el nadó?
Inmediatament!!!! Els meus són nascuts al març. Ja feia bon temps.I tenien molt pocs dies que ja corríem pel carrer.
Quan la Laura tenia 5 dies, me'n vaig anar a comprar roba perquè el cap de setmana era el Diumenge de Ram i jo no tenia res de res. Em vaig fer una caminada impressionant amb la meva mare,.... i em van haver de venir a rescatar amb el cotxe perquè no em veia en cor de tornar (pels punts!!!!)
Amb en Roger vam sortir de l'hospital un divendres i el dissabte el tenia a la plaça del poble dels avis.
Jo crec que depèn de varies coses tot plegat : que el nen estigui bé, que la mare estigui bé, que faci bon temps,....
Quan la Laura tenia 5 dies, me'n vaig anar a comprar roba perquè el cap de setmana era el Diumenge de Ram i jo no tenia res de res. Em vaig fer una caminada impressionant amb la meva mare,.... i em van haver de venir a rescatar amb el cotxe perquè no em veia en cor de tornar (pels punts!!!!)
Amb en Roger vam sortir de l'hospital un divendres i el dissabte el tenia a la plaça del poble dels avis.
Jo crec que depèn de varies coses tot plegat : que el nen estigui bé, que la mare estigui bé, que faci bon temps,....
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Nosaltres als 4 dies ja vam començar a sortir de passeig caaaaaaaada dia!!! I això que va néixer a principis de gener!!! La meva llevadora em va dir que allò de trigar a sortir amb el menut es fa més en els casos que la mare encara no s'ha recuperat del part. Com que jo vaig tenir molta sort i en 4 dies ja em podia asseure i caminar bé, doncs A CAMPAR COM LES CABRES!!! Ademés el tema del passaig els ajuda molt a començar a distingir el dia i la nit.
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |