EM CLAVA LES DENTS!

Tria el pit o el biberó.

Vi
Visitant

EM CLAVA LES DENTS!

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 04, 2008 1:44 pm

aix... estic ben adolorida!!!!
les dents d'abaix no són cap problema, però les de dalt...
Les clava mentre mama. Si és de dia, entre que està poc temps i va per feina no m'és massa molest.
Però si és de nit, s'hi està molta més estona, es posa negitosa perque no s'adorm, estira, clava, retorça...
total que hem tornat a l'escanyament del mugró.
Quan mama amb molta força em deixa el mugró blanc i tot, i la punta té unes bullofetes. Ja m'havien sortit a l'estiu, però ara s'ajunta amb les dents clavades a la base del mugró. Tot plegat em fa dolorós donar-li el pit durant el dia i no us explico a la nit!
ahir vaig mirar de no donar-li molt. Li dono uns 15 minuts i quan ja no puc més li trec. Res. Es va posar a cridar a pegar-me, a patalejar, a donar patades... en fi. que Era o teta o no dormia cap veí en tot Masnou!
és possible canviar manera de succionar?
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dv. abr. 04, 2008 2:55 pm

no ho sé pas... espero que algú et pugi ajudar. La meva té moltes dents, però de moment no me les clava.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 04, 2008 4:39 pm

Ostres noia, quin mal!
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. abr. 04, 2008 7:01 pm

jo m'en recordo de la meva que tambe al final em clavava les dents, i lo que feia era quan clavava les dents li treia i quan ho feia be li deixava i al final ho va aprendre pero van passar moltsssss de dies... el que si que faria es deixar una mica els pits a l'aire perque se't curteixin una mica, (vigila si et veu l teu home es posara molt content jeje) :-D :-D t'ho dic en serio lo dels pits a l'aire i si et treus una mica de llet i te la poses pel mogro, millor com si fos al principi!
Herbal
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 27, 2008 4:32 pm
Ubicació: Tarragonès

EntradaAutor: Herbal » dv. abr. 04, 2008 8:56 pm

Uix Bruna, quina mala pata. Ara potser diré una tonteria, però se m'ha acudit quan t'he llegit, no seria possible que amb una mugronera d'aquestes (ja m'entens, la mena de cosa de siliciona que es posen algunes mares que tenen el mugró poc sortit o així...) t'anés bé, mentres els pits se't "curteixen" com suggereix la gloriadsn? Vaja, que segurament és una tonteria, que t'ho dic jo que per no saber ni he parit... En fi, sort...
Monfran
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dv. abr. 04, 2008 9:01 pm

No crec que la Cloe acceptes mamar amb un tros de plàstic... no bruna?
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dv. abr. 04, 2008 9:22 pm

L'Emma fa uns dies que també em clava la dent d'adalt, només una per que l'altre encara la té molt petita però amb la que té més sortida si que em fa mal i intento que no mami estirada (postura normal) sinó que l'assento al costat meu mirant a l'inrevés jo em giro una miqueta i li donc ella assentada i sembla que no em fa tant de mal. Ara, si et fa molt de mal hauràs de negociar una miqueta amb ella...
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dv. abr. 04, 2008 9:28 pm

Ostres Bruna, quin mal! No sé si es pot canviar la manera de succionar, suposo que és difícil. En teoria si clava les dents diuen que els has d'apartar dient-los sèria que això no, i al cap d'uns moments tornar-hi però suposo que no és tan fàcil. A veure si t'hi pot ajudar algú que s'hi hagi trobat!
Nunaika
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » ds. abr. 05, 2008 9:46 am

Hola Bruna, jo el que vaig fer i faig amb en Biel es introduïr un dit per treure-li la teta sense quedar-me sense mugró, explicar-li que et fa mal, encara que siguin petits, si la teva veu es tranquilitzadora ho entendran (malgrat sigui díficil amb el mal que fan els pits quan es claven les dents) i deseguida li tornes a oferir el pit ajudant-la a que obri més la boca. Nusé, ves probant, a mí ara el Biel només me les clava quan es queda dormit a la teta...i ell ja té totes les dents fóra...uix!

Cuideu-vos molt, petons,

cris.
Imatge

Imatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. abr. 07, 2008 9:42 am

Bruna a mi també m'ho fa alguns cops però tal i com vaig llegir per aquí el que faig és treure-li i dir-li molesta que no mossegui que em fa mal... insisteix, li trec, li dic que ho faci bé, que ell ja en sap, i vaig fent així fins que ho fa bé i llavors li vaig dient, veus? així, molt bé.... i de moment em funciona...

Sort :ok:
Hem alletat 19 mesos!
granotot
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dv. març 28, 2008 8:13 am

EntradaAutor: granotot » dl. abr. 07, 2008 11:41 am

a mi algunes vegades també m'ho ha fet i he intentat explicar-li que em fa mal i que així no pot ser però dubto que ho hagi caçat :-:) ?-)

jo com l'anagaz, li vaig canviant la posició fins que trobo una que ens va bé a les dues
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dt. abr. 08, 2008 8:38 pm

:cangui:

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::