FIRA DE CORNELLA????
FIRA DE CORNELLA????
Hola!.....
¿no tenemos descuentos para la fira de Cornellà????......snif, snif.......
Me gustaría mucho ir, pero la verdad es que la veo demasiado cara.....¿va a estar SOCPETIT allí?????.......
¿no tenemos descuentos para la fira de Cornellà????......snif, snif.......
Me gustaría mucho ir, pero la verdad es que la veo demasiado cara.....¿va a estar SOCPETIT allí?????.......

A la pàgina web de www.bebes&mamas.com a l'apartat de visitants hi ha un val de descompte per l'entrada.
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
susanna, jo vaig anar l'any passat, però estava de poquet i en alguns stands desconfiaven, es pensaven que anava sense estar embarassada!!!! De fet és igual, perquè ja que pagues tens dret a que et donin mostres
no???
Doncs això, em van donar mostres a l'stand del Dr. Carreras, una revista de mi Bebé y yo i poca cosa més, a qui donaven molt sobretot els de Nestlé era a les mames que anaven amb nens.
Diuen que aquest any està molt bé, jo ja tenia descomptes, però a part m'han enviat un altre val perquè vaig anar-hi l'any passat. Aquest any penso pillar de tot, amb el que fan pagar!!!!!
A la web posa que fan tallers de massatges, que hi ha un lloc per aparcar cotxets i et deixen una motxila per dur al peke, lloc per canviar-los, restaurant del bebe on diu que et donen coses gratis..no sé, jo aniré havera que
El que si que hi ha molt també son coses per comprar, stands d'assegurances, els de circulo de lectores...
no???
Doncs això, em van donar mostres a l'stand del Dr. Carreras, una revista de mi Bebé y yo i poca cosa més, a qui donaven molt sobretot els de Nestlé era a les mames que anaven amb nens.
Diuen que aquest any està molt bé, jo ja tenia descomptes, però a part m'han enviat un altre val perquè vaig anar-hi l'any passat. Aquest any penso pillar de tot, amb el que fan pagar!!!!!
A la web posa que fan tallers de massatges, que hi ha un lloc per aparcar cotxets i et deixen una motxila per dur al peke, lloc per canviar-los, restaurant del bebe on diu que et donen coses gratis..no sé, jo aniré havera que
El que si que hi ha molt també son coses per comprar, stands d'assegurances, els de circulo de lectores...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |