Ja no tinc tanta llet ... :(
Ja no tinc tanta llet ... :(
hola a totes!
fa 2 setmanes vaig tenir un accident de moto i de sobte a les nits (em trec llet pels cereals de la nit) no em surt gaire llet (suo per poder treure'm 50).
Li donc 3 cops al dia (mati, mig mati i tarda), i a la nit m la trec però m'estic plantejant fer-li elks cereals d la nit amb artificial pq em tiro 30' de rellotge per treure'm 100 ml.
Creieu q li podria donar NOMES pit per la nit? (i així no me l'haig d treure i puc continuar amb pit?) No passarà gana? (a la tarda li donc fruiteta?)
pot ser q pel susto de l'accident se m'hagi tallat la llet?
gracies!
fa 2 setmanes vaig tenir un accident de moto i de sobte a les nits (em trec llet pels cereals de la nit) no em surt gaire llet (suo per poder treure'm 50).
Li donc 3 cops al dia (mati, mig mati i tarda), i a la nit m la trec però m'estic plantejant fer-li elks cereals d la nit amb artificial pq em tiro 30' de rellotge per treure'm 100 ml.
Creieu q li podria donar NOMES pit per la nit? (i així no me l'haig d treure i puc continuar amb pit?) No passarà gana? (a la tarda li donc fruiteta?)
pot ser q pel susto de l'accident se m'hagi tallat la llet?
gracies!

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Ja no tinc tanta llet ... :(
martina ha escrit:pot ser q pel susto de l'accident se m'hagi tallat la llet?
No és més probable que des que et treus la llet t'hagi baixat la producció??? El tirallets és molt menys eficaç que el nen, per tant hi ha menys demanda, per tant hi ha menys producció.... (cercle viciós)
Jo és que això dels sustos que et retiren la llet, els disgustos que te la fan agre, i els aliments "prohibits" que te la fan malbé,.... no m'ho acabo de creure.... Porto tres anys lactant criatures, i de disgustos, sustos, desencants, i altres històries n'he tingut bastants, però mentre el criu està amorrat a la teta ("mama, a teta "pipau"") en troba tanta com ell vol (és ell qui regula).
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Martina, no cal córrer amb l'AC, però tampoc és qüestió d'anar enrere, i encara menys si l'Ona et menja bé.
Jo també barrejaria els cereals amb una altra cosa. Vaja, jo vaig deixar de barrejar-los amb llet, perquè no trobava mai el moment de treure-me'n i me'n sortia poca. Jo els barrejo amb les verdures i amb la fruita perquè la Mariona no pren llet (els làctics els pren en forma de iogurt o formatges).
Com la Nurieta, també dubto que se t'hagi tallat la llet per un ensurt, sinó que més aviat deu ser l'"efecte tirallets".
Ànims i tranquil·la que segur que de llet en tens molta.
Jo també barrejaria els cereals amb una altra cosa. Vaja, jo vaig deixar de barrejar-los amb llet, perquè no trobava mai el moment de treure-me'n i me'n sortia poca. Jo els barrejo amb les verdures i amb la fruita perquè la Mariona no pren llet (els làctics els pren en forma de iogurt o formatges).
Com la Nurieta, també dubto que se t'hagi tallat la llet per un ensurt, sinó que més aviat deu ser l'"efecte tirallets".
Ànims i tranquil·la que segur que de llet en tens molta.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |