PRIMERA REGLA DESPRÉS DEL PART

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 27, 2008 7:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
M'HA
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 28, 2008 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Per fi
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 28, 2008 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
merce ha escrit:Mmm... noies, una pregunta a les que sempre heu tingut la regla irregular i heu tingut algun ninet: és normal tenir-la encara més irregular després del part??? sense donar el pit des de l'agost m'ha vingut només dos vegades, a l'octubre i al gener, i al març encara no m'ha vingut
Sento no poder-te ajudar, jo prenc pastilles (compatibles amb la lactància materna) per no quedar-me prenyi (seria massa aviat), així que encara no la tinc.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Entrava per preguntar sobre la regla....ja he llegit una mica, us comento dono lactancia artifical pel que despres de parir el 26-02 el 04-04 ja em va venir la regla i despres de tenir uns 10 dies despres del part pérdues... avui 17-04 em torna a venir!!!! A veure si ara la tindre dos cops cada mes
???? A algú li ha passat alguna cosa similar???
???? A algú li ha passat alguna cosa similar???A mi em va passar alguna cosa similar, i la "regla" de la meitat del cicle (per així dir-ho) no va ser un regla en si, sinó petites perdues durant un parell de dies. Jo vaig pensar que al ovular, vaig acabar de fer neteja. No se, potser vaig molt equivocada, però ara si que la tinc una vegada al mes!
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
A mi m'acaba de venir la regla. Just avui fa 2 mesos que vaig parir. Nosaltres tornem a les pastilles anticonceptives, com que no dono pit ja, doncs la llevadora em va dir que podia pendre-les tranquil-lament. He agafat la mateixa marca que utilitzava abans ja que em van anar de conya.
Tema relacions, doncs jo vaig esperar lo just, la cuarentena. EM va fer una mica de mal, però vamos, res que no es poguès soportar.
Tema relacions, doncs jo vaig esperar lo just, la cuarentena. EM va fer una mica de mal, però vamos, res que no es poguès soportar.
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Bones!!! aquet mati quan me aixecat i he anat al labavo "toma tomate" m'ha arribat la Warry
i he pensat:- Però si amb la LM exclusiva no diuen que no este la warry? i me asustat per que me he fet una peli de terror al cap, que si a veure si ara ja no li podre donar el pit, que si a veure si se'n tallara la llet, etc..... i he vingut correns a veure aquet post i ufff ja he vist que no que hi ha poques com jo pero hi ha, con les meigas
. Ara fa 2 mesos i 4 dies que vaig tenir a la meva petita.
i he pensat:- Però si amb la LM exclusiva no diuen que no este la warry? i me asustat per que me he fet una peli de terror al cap, que si a veure si ara ja no li podre donar el pit, que si a veure si se'n tallara la llet, etc..... i he vingut correns a veure aquet post i ufff ja he vist que no que hi ha poques com jo pero hi ha, con les meigas
. Ara fa 2 mesos i 4 dies que vaig tenir a la meva petita.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]hola!!!! doncs jo també m'apunto al club, ahir em va venir la regla després de 9 mesos i mig. Sembla que és una regla com les que he tingut sempre (almenys per ara) ahir fluixeta, avui més forta però sense dolors.Una mica de cansament i fatiga a les cames, la veritat és que per ara està sent exactament com abans tot i que la gine em va dir que potser seria més forta la primera, que no masustés. Ja us diré si m'ha durat més o que.Abans em solia durar entre 3 i 4 dies, a veure que pasa. Jo encara li dono el pit , matí, tarda, vespre i dos cops a la nit.Sols he tret fa poc la toma del migdia.
petons
petons
Al final la primera regla ha estat exactament igual que les que tenia abans: uns 4 dies, no molt forta i amb poc dolor. Ara falta veure si em ve regular el pròxim més perquè si es així me les vull començar a controlar per saber quan ovulo perquè potser no tardem gaire a buscar-li un germanet/a al nostre petitó.El meu marit n'està més que convençut, a mi em fa una mica més de respecte, suposo que intentarem esperar fins que el petit tingui un any i mig que serà cap al febrer/març vinent i llavors anar a buscar el segon.
petons
petons
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |