iogurts i vòmits

Tria el pit o el biberó.

petitona
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 8:33 am

iogurts i vòmits

EntradaAutor: petitona » dv. març 07, 2008 8:05 pm

Fa uns dies que estic detectant que si menjo iogurts (concretament els "danone natural azucarado" de tota la vida) la nostra petita vomita després de mamar... no immediatament... una mica després de fer el rotet, i va fent petites i grans vomitadetes concentrades de tant en tant...

Va començar a fer-ho aquest cap de setmana passat amb força intensitat i dilluns vaig anar al pediatre i després d'examinar-la va dir que no tenia res. Que potser alguna cosa que havia menjat (a través meu, clar! perquè només fa teta!) no li havia sentat bé.

La veritat és que se li va calmar una mica la vomitera i va coincidir durant els dies que jo em vaig quedar sense iogurts. Quan vaig tornar a comprar i menjar iogurts sembla que la vomitera ha tornat. Penso que pot ser això... Alguna de vosaltres s'hi ha trobat? És raro perquè he menjat aquests iogurts des dels primers dies i no li ha fet reacció fins ara???? ?-) ?-) ?-)
Imatge

Imatge
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » ds. març 08, 2008 9:45 am

No en tinc ni idea petitona, però si sospites que pot ser pel iogurt, prova amb alguna altra marca o gust, a veure si passa el mateix....
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » ds. març 08, 2008 9:56 am

Yo tambien pienso que deberias provar a ver si con otra marca no le pasa o estar un tiempo sin comer yogurt a ver que tal,no se por provar
ImatgeImatge
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » ds. març 08, 2008 10:02 am

jo de tu, estaria uns dies sense provar el iogurt, per descartar.......
i si veus que no vomita, doncs hauras de deixar de menjar per una bona temporada.
hi han nanos que la llet que pren la mare, el formatge i iogurts no els hi va be.....
jo com va coincidir a l'estiu no prenia llet, bebia orxata i no li feia mal......
la veritat es que no se si va ser per aixo o que, pero no va tenir colics cap dia, ni reaccio amb vomitera.........
Imatge
Imatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » ds. març 08, 2008 9:18 pm

que extrany?
prens mes productes lactics????
potser es que te un gen-contra-dadone!!!

ja ens ho explicaras

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::