clivelles a un sol mugró?
clivelles a un sol mugró?
Hola!
Porto més de tres mesos i mig donant el pit a la meva filla. Al principi vaig tenir força problemes (clivelles bèsties, dolors varis que van acabar essent solucionats amb un canvi de postura...)
Ara de sobte tinc el mugró esquerre fet caldo, amb aparença de clivelles (crec... no ho tinc massa clar perquè les que vaig tenir al principi sagnaven i tot, i ara no és tan així...).
El cas és que em fa molt mal, fins i tot en una postura en la que porta mamant desde desembre i ens va molt bé (estirada sobre la meva panxa, cames entre les meves cames, agafant el pit des de sota, no sé si m'explico...).
A més com que menja durant molta estona i seguit, quan acaba no puc treure'm ni una goteta de llet per untar el mugró i protegir-lo (que m'havien dit que era la millor manera d'evitar aquestes coses...)
Ah, a banda de tot, la nena menja i creix bé.
Algun consell?
L.
Porto més de tres mesos i mig donant el pit a la meva filla. Al principi vaig tenir força problemes (clivelles bèsties, dolors varis que van acabar essent solucionats amb un canvi de postura...)
Ara de sobte tinc el mugró esquerre fet caldo, amb aparença de clivelles (crec... no ho tinc massa clar perquè les que vaig tenir al principi sagnaven i tot, i ara no és tan així...).
El cas és que em fa molt mal, fins i tot en una postura en la que porta mamant desde desembre i ens va molt bé (estirada sobre la meva panxa, cames entre les meves cames, agafant el pit des de sota, no sé si m'explico...).
A més com que menja durant molta estona i seguit, quan acaba no puc treure'm ni una goteta de llet per untar el mugró i protegir-lo (que m'havien dit que era la millor manera d'evitar aquestes coses...)
Ah, a banda de tot, la nena menja i creix bé.
Algun consell?
L.
Dues princeses del pèsol!
-
VisitantVi
Sí, també utilitzo Purelan... De totes maneres, les clivelles sempre són ferides?
Estic intrigada, tot i que és un dolor més suportable que el del principi, m'ha vingut de sobte, ara que anàvem tan bé,....
Què són els cocos-escut?
Ah, sobre el que pregunta la Monfran, li hem donat biberó un parell de cops quan jo he estat fora, però no li fa massa cas... Ho va provar el meu company amb xeringa i gotet i res... Però la veritat és que la succió no ha canviat en absolut.
Provaré canviar més sovint de postures a veure què tal...
Gràcies per tot!
L.
Estic intrigada, tot i que és un dolor més suportable que el del principi, m'ha vingut de sobte, ara que anàvem tan bé,....
Què són els cocos-escut?
Ah, sobre el que pregunta la Monfran, li hem donat biberó un parell de cops quan jo he estat fora, però no li fa massa cas... Ho va provar el meu company amb xeringa i gotet i res... Però la veritat és que la succió no ha canviat en absolut.
Provaré canviar més sovint de postures a veure què tal...
Gràcies per tot!
L.
Dues princeses del pèsol!

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A mi lo que me fue muy bien, recomendado por la comadrona, es la blastoestimulina en spray y despues encima el purelan. La blastoestimulina al igual que el purelan no hace falta limpiarla del pezon para dar el pecho. Es mano de santo, de verdad, pero sobretodo que sea la de SPRAY. Cuando la pones escuece un poco pero es normal. Bueno, espero que os sirva mi consejo. 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |