CREIEU QUE FARIA BÉ...
-
VisitantVi
CREIEU QUE FARIA BÉ...
si començés a donar-li els cereals del matí amb llet en pols?
Ja sabeu que és com un repte personal per mi no fer-ne servir.
Quan em plantejo de comprar-ne sento com si em traïs a mi mateixa...
Però és que amb el tirallets ja no en trec suficient!
Els 120 per la llar d'infants són factibles, però treure'n 100 més per cereals... buf! en trec 50 i encara gracies!
i ara li agraden molt més amb llet que amb aigua...
No sé què fer...
donar-li només 50 de llet amb cereals em sembla poca cosa...
Compro llet de farmàcia?????
Ja sabeu que és com un repte personal per mi no fer-ne servir.
Quan em plantejo de comprar-ne sento com si em traïs a mi mateixa...
Però és que amb el tirallets ja no en trec suficient!
Els 120 per la llar d'infants són factibles, però treure'n 100 més per cereals... buf! en trec 50 i encara gracies!
i ara li agraden molt més amb llet que amb aigua...
No sé què fer...
donar-li només 50 de llet amb cereals em sembla poca cosa...
Compro llet de farmàcia?????
- portagambas
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm
--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 09, 2008 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
hola bruna
com t'entenc noia!
a mi em passa igual! i la meva nena només te 7 mesets.
Ja no em surt gaire. Al matí encara però a la nit no hi ha manera de q surtin ni 50! buf ... i m'estic replantejant donar-li en pols, ... i em fa molta por q això signifiqui q em surti menys encara a la presa del matí :(
No se que fer ....
a mi em passa igual! i la meva nena només te 7 mesets.
Ja no em surt gaire. Al matí encara però a la nit no hi ha manera de q surtin ni 50! buf ... i m'estic replantejant donar-li en pols, ... i em fa molta por q això signifiqui q em surti menys encara a la presa del matí :(
No se que fer ....

-
VisitantVi
-
VisitantVi
ayyyyyyy Clara es tan dificil donar una opinió........
ja saps tota la meva història, que em hagut de passar molt per la LM, al final, ho hem deixat, primer perque ella ja no volia mamar i desprès perquè a mi ja no em sortia suficient llet com per donar-li, aixi que ja casi dos mesos que li dono llet en pols i li agrada i ella tan feliç.........
encara ens queda un toma del matí amb llet meva, però tot i així no es suficient i i haig de fer un bibi desprès........
Per això tú has de fer el que millor creguis convenient....
Jo em resistia molt a donar-li en pols, però al final ho he fet.......
Prova altres llets alternatives, a veure si li agraden, i si no, total per un mes o dos que li donis de pot, no li farà res..........
ja saps tota la meva història, que em hagut de passar molt per la LM, al final, ho hem deixat, primer perque ella ja no volia mamar i desprès perquè a mi ja no em sortia suficient llet com per donar-li, aixi que ja casi dos mesos que li dono llet en pols i li agrada i ella tan feliç.........
encara ens queda un toma del matí amb llet meva, però tot i així no es suficient i i haig de fer un bibi desprès........
Per això tú has de fer el que millor creguis convenient....
Jo em resistia molt a donar-li en pols, però al final ho he fet.......
Prova altres llets alternatives, a veure si li agraden, i si no, total per un mes o dos que li donis de pot, no li farà res..........
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Jo també m'ho començo a plantejar. Ara em trec els 150 que necessito pels cereals del matí però cada vegada me'n surt menys. He votat que sí, suposo que quan no pugui aconseguir treure'm tota la llet em passaré a la llet en pols, encara que sigui muy a mi pesar. Jo també ho volia evitar, m'he tornat molt "radical" del pit. Espero allargar-ho al màxim!! Potser si fos jo que li donés els cereals ho provaria aigua però és l'àvia i ni m'ho plantejo, m'hauria de sentir de tot.
El que sí que em va dir l'infermera que els nens de pit és millor donar-los llet d'inici, que és més semblant a la llet materna.
Sort! ja ens explicaràs el què.
El que sí que em va dir l'infermera que els nens de pit és millor donar-los llet d'inici, que és més semblant a la llet materna.
Sort! ja ens explicaràs el què.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Hola Bruna, sóc nova i ja t'he llegit.
Sobre el que planteges, buf, no sé què dir-te. L'Aina encara és molt petita, però em penso que jo no m'estaria per històries i allargaria amb llet de pols, però això és molt personal i tu ets una mami molt més experimentada que no pas jo.
Jo també tinc un dilema. Des que treballo, que es desperta a la nit, tu, abans dormia del tirón i ara es desperta per mamr, però no sé si és perquè s'ha fet gran i té més gana o és perquè com que no em veu tant de dia, em vol veure de nit.
Total que la pediatra em va dir que ja li podia donar cereals i que si ho feia al matí ho fes amb papilla (amb la meva llet) i si ho feia a la nit amb bibe. I tinc dos dubtes existencials:
1. Tot i que vaig marxar encantada de la consulta, ara em fa pena donar-li ja cereals, diumenge farà 5 mesos i com que he sentit tant lo de la LM fins als 6 i jo encara tinc molta llet i la pequenyuelis està rodoneta i guapa, em plantejo allargar-ho una mica més... Però la son...
2. No vull donar-li un altre bibe perquè ja se'n menja un al matí i penso que un altre bibe pot complicar la LM (en sóc una forofa, veig l'Aina anant de campaments amb una carmanyola amb lleteta de la mami). I em plantejo donar-li la papilla al vespre, no? QUina diferència hi ha?
Què faríeu? M'estic atabalant
Sobre el que planteges, buf, no sé què dir-te. L'Aina encara és molt petita, però em penso que jo no m'estaria per històries i allargaria amb llet de pols, però això és molt personal i tu ets una mami molt més experimentada que no pas jo.
Jo també tinc un dilema. Des que treballo, que es desperta a la nit, tu, abans dormia del tirón i ara es desperta per mamr, però no sé si és perquè s'ha fet gran i té més gana o és perquè com que no em veu tant de dia, em vol veure de nit.
Total que la pediatra em va dir que ja li podia donar cereals i que si ho feia al matí ho fes amb papilla (amb la meva llet) i si ho feia a la nit amb bibe. I tinc dos dubtes existencials:
1. Tot i que vaig marxar encantada de la consulta, ara em fa pena donar-li ja cereals, diumenge farà 5 mesos i com que he sentit tant lo de la LM fins als 6 i jo encara tinc molta llet i la pequenyuelis està rodoneta i guapa, em plantejo allargar-ho una mica més... Però la son...
2. No vull donar-li un altre bibe perquè ja se'n menja un al matí i penso que un altre bibe pot complicar la LM (en sóc una forofa, veig l'Aina anant de campaments amb una carmanyola amb lleteta de la mami). I em plantejo donar-li la papilla al vespre, no? QUina diferència hi ha?
Què faríeu? M'estic atabalant

- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
suposo q et van dir lo del bibi pq xumant es relaxen i així aniria de pet a dormir amb la panxeta plena de cereals que la farien dormir tota la nit
jo crec que tu, immami, que tens molta llet i que ets tant foofa, has de continuar amb la LM... si jo hagués pogut, segurament ho hauria fet
jo crec qu tu, bruna, hauries d'allargar-li amb llet en pols (jo vaig fer lactancia mixta i per mi va ser la solució, per no deixar el nen amb gana ni abandonar la lactància materna)
quins pebrots que tinc, eh? aqui donant consells... però és el que m'agradaria fer en els vostres casos...
si us ha servit de res...
jo crec que tu, immami, que tens molta llet i que ets tant foofa, has de continuar amb la LM... si jo hagués pogut, segurament ho hauria fet
jo crec qu tu, bruna, hauries d'allargar-li amb llet en pols (jo vaig fer lactancia mixta i per mi va ser la solució, per no deixar el nen amb gana ni abandonar la lactància materna)
quins pebrots que tinc, eh? aqui donant consells... però és el que m'agradaria fer en els vostres casos...
si us ha servit de res...
Hola Bruna:
T'entenc perfectament, i més amb la Cloe que si mal no recordo va ser prematura com la meva petita, però crec que amb 10 mesos deu ni do del que has fet ja.
La meva filla va cap a 8 mesos i com jo tampoc faig tanta llet he optat ( muuuuuuuuuuy a mi pesar) per començar a donar-li el bibe del matí de farmàcia el dia que no faig prou llet, i mira com se'l pren bé nem fent.
T'entenc perfectament, i més amb la Cloe que si mal no recordo va ser prematura com la meva petita, però crec que amb 10 mesos deu ni do del que has fet ja.
La meva filla va cap a 8 mesos i com jo tampoc faig tanta llet he optat ( muuuuuuuuuuy a mi pesar) per començar a donar-li el bibe del matí de farmàcia el dia que no faig prou llet, i mira com se'l pren bé nem fent.
BRUNA YO HE VOTADO QUE SI POR QUE HA SIDO UNA PASADA COMO HAS LLEVADO TODO EL TEMA DE LA LM CUANDO ADEMAS LOS PRINCIPIOS FUERON MUY DIFICILES CON LA NIÑA EN LA INCUBADORA Y SIN FUERZA PARA CHUPAR DE LA TETA Y AUN ASI LO HABEIS CONSEGUIDO!!!!!!!!!!!!!!!!! SI HA LLEGADO EL MOMENTO DE AYUDAR A TU PRODUCCION DIGAMOSLO ASI PUES ADELANTE Y ASI TU ESTARAS MAS RELAJADA!!!!!!!!!!!!!!!!! HANSIDO 10 LARGOS MESES CREO QUE LO TIENES MAS QUE MERECIDO.....
UN BESAZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UN BESAZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
-
VisitantVi
Immami ha escrit:mamarnau, que sóc foofa? M'estàs dient gorda?
Mira que m'emprenyo!! Espero tornar a la meva talla i treure'm aquests maleIts tres quilos que m'han quedat, peò tampoc em veig tan grosssa... De fet, la majoria e roba d'abans m'entra (entalladeta, però entra!)
...Forofa, jo crec que volia dir forofa i li ha caigut la 'r' pel camí...!
Per cert: només tres quilos? ...quina sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

TOTAL, NOMÉS LI HAURIES DE DONAR 2 MESOS PERQUE A PARTIR DE L'ANY JA ELS HI POTS DONAR DE VACA... NOSÉ...PEL QUE QUEDA JO LI INTENTERIA SEGUIR DONANT LA DEL PIT... 

[/url]