Qué és la imprimació?
Qué és la imprimació?
Hola a totes,
Estic una mica descol·locada i liada amb la informació fragmentada que vaig rebent. Vosaltres sabeu qué és això de la imprimació? Començaré una fiv en breu i el dia que hi vagi, que serà entre el dia 10 i 12 del cicle, em faran la imprimació, que segons m'ha dit una administrativa per telèfon, és la administració de progesterona. M'ha estranyat perquè pensava que la progesterona es prenia abans de la transferència. Demà crec que hi aniré però lo més probable és que m'atenguin les administratives, doncs no tinc cita amb la dra.
Em podeu orientar vosaltres una mica més sobre les fases de la fiv?
Merci
Estic una mica descol·locada i liada amb la informació fragmentada que vaig rebent. Vosaltres sabeu qué és això de la imprimació? Començaré una fiv en breu i el dia que hi vagi, que serà entre el dia 10 i 12 del cicle, em faran la imprimació, que segons m'ha dit una administrativa per telèfon, és la administració de progesterona. M'ha estranyat perquè pensava que la progesterona es prenia abans de la transferència. Demà crec que hi aniré però lo més probable és que m'atenguin les administratives, doncs no tinc cita amb la dra.
Em podeu orientar vosaltres una mica més sobre les fases de la fiv?
Merci
Re: Qué és la imprimació?
Jo ni flowers.. però vaja, a la meva clínica si tenia un dubte trucava, i si no hi havia cap infermera que em pogués atendre al moment, deixaven nota i al cap d'una estona et trucaven per resoldre dubtes mèdics. Si volia parlar amb l'infermera que tenia assignada també ho demanava i em trucaven quan podien.
No deixis que et contestin les admiinistratives.. exigeix que t'aclareixin dubtes els que saben del tema. És lo mínim després de l'esforç econòmic i emocioanal que fem!!!
Sort!!!
No deixis que et contestin les admiinistratives.. exigeix que t'aclareixin dubtes els que saben del tema. És lo mínim després de l'esforç econòmic i emocioanal que fem!!!
Sort!!!
Apolonia ha escrit:Jo ni flowers.. però vaja, a la meva clínica si tenia un dubte trucava, i si no hi havia cap infermera que em pogués atendre al moment, deixaven nota i al cap d'una estona et trucaven per resoldre dubtes mèdics. Si volia parlar amb l'infermera que tenia assignada també ho demanava i em trucaven quan podien.
Sort!!!
Doncs crec que ho tinc malament, perquè anteriorment havia escrit a l'atenció de la Dra. per fer-li una consulta i com que no em contestaven vaig trucar i em van dir que li passarien el mail... imprès!? i que em tornarien a trucar. Més endavant em va trucar una administrativa llegint-me les meves consultes i responent-me però quan li vaig preguntar alguna cosa més sobre el que m'explicava, llavors titubejava.
Com que tot plegat em semblava una mica surrealista, li vaig dir que si no hi havia manera de parlar directament amb la Dra. i em va dir que el protocol era aquest i que si no m'anava bé... Em vaig quedar una mica parada perquè ho vaig dir amb molt de tacte ja que em pensava que en principi era així perquè encara no havia fet cap tracte amb ells. De fet encara no l'he fet i la cita que m'han donat era ja per fer-ho tot plegat però ara mateix no ho acabo de tenir clar del tot donades les circumstàncies.
Fins i tot he arribat a pensar que potser se'm volen treure de sobre per l'edat! :(
Hola bon dia, la progesterona es pren després de la transferència ja que la seva feina es afavorir la implantació,.
Jo pel que sé depèn dels resultats hormonals que hagis tingut. Tb donen alguna medicació abans del cicle per assegurar que la estimulació sigui millor.
No t'han fet un pla de tot el tractament? Jo ho pregunto tot a la visita. Ho vull tenir clar i vull saber perquè ho faig.
No t'han fet un pla de tot el tractament? Jo ho pregunto tot a la visita. Ho vull tenir clar i vull saber perquè ho faig.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Jandra80 ha escrit:Hola bon dia, la progesterona es pren després de la transferència ja que la seva feina es afavorir la implantació,.
Gràcies, Jandra80. És el que tenia entès i per això em va estranyar.
Dalilala ha escrit:Jo pel que sé depèn dels resultats hormonals que hagis tingut. Tb donen alguna medicació abans del cicle per assegurar que la estimulació sigui millor.
Bueno, es que la segona visita tota la informació va ser de paraula i vaig sortir una mica liada perquè encara no tenía clar si ho faria. Tot i així em van receptar eutirox i seidivid plus. Però de la progesterona abans de l'estimulació no recordo que en parléssim.
Avui no he pogut anar però demà m'hi passaré.
Dalilala al principi totes estém igual, és molta informació i s'ens fa un món, com a consell : pregunta, pregunta i pregunta, que no et faci vergonya, i si en el moment de la consulta no enténs alguna cosa i no ho preguntes, torna al trucar i a preguntar, crec que és molt important saber tots els passos i el per què es fa cada cosa, ja que és el nostre cos i hem de estar informades, i de vegades sembla que a les consultes donen per fet que sabem del que ens parlen i molts cops sembla que parlin un altre idioma, també ajuda estar en contacte amb persones que estiguin o hagin passat per això i si ens podem ajudar entre nosaltres sempre va bé,per això som aquí també, així que forca i paciència ;)
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |