Escoles Santa Perpetua de Mogoda
Escoles Santa Perpetua de Mogoda
Hola noies!
Necessito de les vostres opinions.
Encara es aviat per mirar escoles, el nostre peque no hi anirà fins el curs 2019/20, pero ens agradaria saber si alguna mare del forum té referencies de les escoles a Santa perpetua de la mogoda.
De les privades n’he sentit parlar bé de l’escola Tabor (pero no se si pica molt de preu) i de les publiques em sentit bones critiques dels aiguerols i el bernat.
Si alguna mare em pot iluminar i orientar-me en preus (sobretot de les privades) us ho agrairé
Moltisssimes gracies!
Necessito de les vostres opinions.
Encara es aviat per mirar escoles, el nostre peque no hi anirà fins el curs 2019/20, pero ens agradaria saber si alguna mare del forum té referencies de les escoles a Santa perpetua de la mogoda.
De les privades n’he sentit parlar bé de l’escola Tabor (pero no se si pica molt de preu) i de les publiques em sentit bones critiques dels aiguerols i el bernat.
Si alguna mare em pot iluminar i orientar-me en preus (sobretot de les privades) us ho agrairé
Moltisssimes gracies!
Re: Escoles Santa Perpetua de Mogoda
Hola Minta,
a mi m'han parlat bé de la Tabor i la Bernat però no sé preus.
Aprofito per preguntar-te si saps d'alguna familia a Santa Perpètua interessada a compartir cangur. O alguna mare de dia.
Voldriem treur la nena de l'escola bressol pq es fica sovint malalta.
Gràcies!
a mi m'han parlat bé de la Tabor i la Bernat però no sé preus.
Aprofito per preguntar-te si saps d'alguna familia a Santa Perpètua interessada a compartir cangur. O alguna mare de dia.
Voldriem treur la nena de l'escola bressol pq es fica sovint malalta.
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |