FINS QUAN AMB EL TIRALLETS?

Tria el pit o el biberó.

Vi
Visitant

FINS QUAN AMB EL TIRALLETS?

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 22, 2008 5:38 pm

M'estic plantejant deixar de munyir-me.
D'una banda hi ha dies que no vaig a la oficina i he de treure'm llet al cotxe, amagada...
D'altre, el tirallets que tinc és manual, els dos elèctrics em van fallar, i tinc cada cop més problemes amb les mans i els braços. Em fa un mal horroros agafar la Cloe a coll, escriure, menjar ... Crec que tinc una lesió que en diuen "sindrome del tunel carpià" i que la solució és operar-me, però ara ni plantejar-m'ho...

En fi, que aguantaré fins a l'any donant-li la meva llet pels cereals i la llar d'infants. Però a partir de l'any m'agradaria no munyir-me mes.
No vull ni en broma deixar el pit.
Però què faig? li dono llet de farmàcia?
no li dono res mentre jo no hi sóc?
alguna hi ha passat?

La pediatre em diu que es millor passar de la llet humana a la de vaca fent el pas intermig de la llet de continuació, però a mi em sembla tant poc natural !!!!
Parvaty
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dt. gen. 22, 2008 6:21 pm

Tens bastantes alternatives, bonica.
A veure:
*llet de vaca biologica (sobretot que no porti soja q es altament alergenica)
*Llet d'arròs
*Llet d'arròs i una micona de llet d'ametlles
*caldo vegetal
*aigua embotellada

Què et sembla? :ok:
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 22, 2008 6:48 pm

bruna, aixo que planteges jo tb m'hi trobare. ara com que treballo poques hores no em trec llet. nomes me n'he tret els dies que la joana menja poc per la nit.

tinc aquest horari tot l'any . m'he de llegir be el post dels cereals no industrials. jo suposo que fare els cereals amb aigua com si fossin per nosaltres. aixi m'estalvio haver de comprar llet de farmacia ni cereals.

en CG diu que es pot passar directament a la llet de vaca a partir de l'any, que molt millor continuar amb la materna clar, pero que a partir de l'any ja es pot
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dt. gen. 22, 2008 7:42 pm

yo ya he dejado de mullirme hace dos semanas, claro que Maia toma a demanda,los cereales se los hago ahora con leche artificial que no le gusta como ya he comentado,en cambio si se los hago con zumo natural se bebe algo mejor,se que ella toma leche suficiente porque de noche aprovecha y se pone las botas,no se si te he ayudado :-:)
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 23, 2008 3:55 pm

jo no vull deixar de donar-li el pit. I continuarem coallitant per tant entenc que pendrà directament del pit tota la llet que necessiti. Però el problema és a mig matí i esmorzar a casa.
Li he probat de fer els cereals del matí amb suc de taronja i no li agrada gens. Els cereals no industrials li dono per la nit, no totes, vaig variant. PErò vull que s'acostumi a sortir de casa amb l'estòmag ple. Si fa això penso que aviat podrem prescindir del bibe de mig matí...
PErò com li faig els cereals en pols sino és amb llet? i clar amb aigua per molt que li agradin al final és com si li faltés substància...
Penso que probaré donar-li llet de vaca.
Parvaty, què vols dir amb llet de vaca biològica? ecològica o sotmesa a algun procés en especial?
La gent et diu que no és "normal" passar de llet de mare a llet d'un altre mamífer, però a mi em sembla menys normal donar-li una llet en pols a la que li han tret i posat coses que ni sabem.
I de fet tota la vida pendrà llet de vaca, a mi m'encanta!!!!
Gràcies pels consells!
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dc. gen. 23, 2008 4:11 pm

Osti, no m'ho havia plantejat això que les llets de continuació fossin tan preparades... tens raó, tampoc pot ser dolent passar directament a la llet de vaca, total, si no són intolerants a la lactosa n'acabaran bebent igualment! Però quan dieu llet de vaca, en general us referiu a llet en plan brick? i al principi què deu ser millor? semi? sencera? potser la sencera, tot i que porti més greixos, els és més difícil de digerir...

Bruna, amb el lleva-llets elèctric potser no hauries de fer força i te'n treuries més ràpid.... el problema suposo és on, oi? jo no sé com m'ho faré quan treballi... no em veig traient-me llet als lavabos comunitaris.......
Hem alletat 19 mesos!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 23, 2008 4:19 pm

EN CARLOS GONZALEZ DIU QUE NO TE SENTIT DONAR SEMIDESNATADA. LA LLET MATERNA TE MES GREIX QUE LA DE VACA PER TANT QUAN CANVIEM MILLOR QUE SIGUI SENCERA, PERO MILLOR A PARTIR DE L'ANY PQ POT PRODUIR ALERGIA
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 9:30 am

El problema es que vaig trencar dos tirallets electrics. em van caure a terra! i clar, per arreglar-los trigaven dies i no podia ni gastar.me els diners ni esperar així que vaig amb manubrio i no m'ha fallat mai...
Liula

EntradaAutor: Liula » dj. gen. 24, 2008 9:50 am

Julieta, tens raó, no sé, sembla que hagi de ser com a més indigesta, però sí, segur que la llet materna és més greixosa...

Bruna, suposo que és qüestió de costum, però pensava que amb el manual no em treuria res, ma germana ho va provar i es tirava hora i mitja per treure's deu o vint ml... així que ja no ho vaig provar. No coneixes ningú que te'l pugui deixar? potser així no et faria tan de mal... Per no dependre de l'electricitat genial, però si et fa mal la mà i tot el rotllo potser et compensaria...

Amb tot suposo que no hi deu haver adaptadors per poder-ho endollar al cotxe, no? sabeu si n'hi ha?
Hem alletat 19 mesos!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 6:10 pm

els elèctrics bons poden anar a piles i al cotxe!
Liula

EntradaAutor: Liula » dv. gen. 25, 2008 1:03 pm

ostres, doncs igual invertiré en un tirallets d'aquests segons com ho vegi...
el que et deia, ningú te'n pot deixar? potser si vas a algun grup d'alletament hi ha algú que te'l pugui deixar... amb tot t'entenc, eh, perquè és un pal treure's llet.... i a més que per molt que facin mai t'acaben buidant bé el pit....
Hem alletat 19 mesos!
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » ds. gen. 26, 2008 11:22 am

Clara has pensat amb els iogurts??? A mi em solucionen la toma de mig mati. Li barrejo o una mica de fruita o de cereals...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 27, 2008 4:43 pm

Anagaz!
si, ara cada cop li dono una mica més de cereals al matí. L'esperança és que surt ben menjada al matí, aguanti sense bibe fins a l'hora de dinar, o amb un iogur.

Quan faci l'any miraré de fer-li els cereals amb llet d'ametlles o de vaca...
Així podré deixar la màquina a casa i recuperar el meu canell!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::