♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. feb. 04, 2018 10:02 am

Moltes felicitats karla
Ja tenim la primera panxu :-()) >.-<: >.-<:
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: nostreta » dg. feb. 04, 2018 11:40 am

Enhorabona Krla!!!! primera panxolina del mes :-()) >.-<:
Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 04, 2018 12:39 pm

Toma ya!!!! Això sí que és començar el febrer amb bon peu!
Mil felicitats Krla, gaudeix a tope d'aquesta panxolina!!! :-())

A les altres, aneu-vos preparant que em temo que aquest fred que fa ens ajudarà a tenir molts positius!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dg. feb. 04, 2018 4:07 pm

Bueno pues jo ja tinc aqui la warry encara poquet pero vamos..., amb l'omifin s'ha avançat respecte la durada habitual dels meus cicles... pero millor així... ara a per febrer sencer encara tot i que la DNW es pel 3 de març...

Us vaig seguint que tinc moltes ganes de cantar amb vosaltres molts positius!!!

Un petooooo
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 04, 2018 5:14 pm

Bona tarda!
Algú va preguntar sobre preferències del sexe del bebé... doncs fa un temps em feia molta gràcia un nen, però a dia em fa gràcia tant nen com nena :p-) . I de noms... si és nen ho tenim bastant clar si és nena el tema ens costa més... jaja en fi, que tot i ser el de menys si que són cosetes en que vas pensant... amb això i en tantes d'altres! La il.lusió pot amb tot... què hi farem!
Petonets i ànims pel dilluns.

Ayirin: em sap greu l'arribada de la W... petonets i ànims bonica!

Mode ego: SW a tuti pleni! A veure si fem diana...!
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. feb. 04, 2018 5:51 pm

Ai! he llegit tantes coses que sóc incapaç de personalitzar!

Moltes felicitats Krla!!! A gaudir da la panxolina i espero que vagi tot súper bé!

Això que parlaveu dels TO, no m'ha quedat gaire clar però diria que encara no hi vull pensar jeje quan arribi el momento us ho hauré de preguntar i que m'ho expliqueu!

Nen o nena? doncs a mi m'encantaria que fos nena, i al meu xicot tb. Suposo que el fet que jo hagi tingut dos germans nens hi té molt a veure.

Moltes gràcies a totes per la benvinguda :) Ja em sento com a casa i pels consells de l'àcid fòlic. A la farmàcia em van donar Acfol. No sé si és casualitat o què però des de que me'l prenc estic una mica marejada, a veure si em passa.

Que acabeu de passar un bon diumenge!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dg. feb. 04, 2018 6:41 pm

Holaa a totes!!! Entro ràpid per fer la super actualització!! Dia 4 de febrer i ja tenim aquí el primer positiu del mes!!! Felicitats Krla!!!!!!!!!!! Enhorabona per la teva panxu!!!!!! :-())

He pensat, si us sembla bé que les que aneu cantant positiu (sereu unes quantes!!!!) ompliu un formulari extra... de manera que per la resta i per futures trobadores sigui una ajuda extra!!
Algu com ara...

Nom:
Cicle de cerca:
DNW:
Dia del positiu:
Alguna cosa a destacar del cicle: (fer la margarita, un sol intent.... acunpuntura... omifin,..... el que sigui!! jaja)
Síntomes? :
Alguna cosa extra que vulguis afegir:

Què us sembla??

Mimi Vaaaaaaaaaaa vull cantar una panxu més!!! Com vas?? Estem a 2 dies de la teva DNW!!

Airyn Em sap greu aquesta w!!!! Però pensa que això t'acosta més al positiu!!!!

Modo ego: Al final he pogut fer pocs intents.... :-o00m a veure en què acaba!!! :globus:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dg. feb. 04, 2018 6:55 pm

Hola wapes

Primer de tot FELICITATS KRLA!!! :-()) :-()) Disfruta molt de la panxu!!

Airy, crec que ets tu que ha dit que la W ha aribat, em sap greu! Ànims :-()-)

Perdoneu que estic desconnectada, entre el cumple del nen, la feina, la festa del nen i tot fins avui no he parat. US he llegit a totes ara i nor ecordo quasi res com per personalitzar! Així que sorry.

En quant a la prefrència del sexe, a mi em va passar el mateix que a d'altres, ens van dir que era nena i a la setmana 20 NEN!! Diosssssssss quina plorera em va entrar, em feia fins i tot vergonya dir-ho a la gent que estava trista per aquest motiu. Ara no canviaria al meu trasto per res del món, però el xasco el vaig tenir. Així que com podeu imaginar, la meva preferència és :cnena: , una Aina.... però ja veurem... crec que ja no tinc edat per anar jugant amb les proves de si vols nena fer pinxito el més lluny possible de la ovulació... així que a veure què passa.

No sé qui deia lo d'arribar al divendres feta caldo, m'apunto!!! Els divendres no sóc persona, i la pua és queúltimament ovulo dissabte, així que em toca fer feina a final de setmana que estem rebentats!!! Però bé haurem d'intentar.

EGO: comencem SW (ovulo dissabte que ve). Espero que aquest mes poguem fer bé els deures, havia pensat dia si, dia no... a veure si podem seguir el ritme a mida que avanci la setmana,,,,

A les que esteu en SW com jo, ànims!! A disfrutar! :inthebed:
A les que esteu en desespero, a veure si aconseguiu distrure les idees i així passar millor dies. :ok:

Ens anem llegint
Imatge

Imatge
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Papalloneta01 » dg. feb. 04, 2018 7:29 pm

Hola a totes!!!

Aviam si me'n surto amb el forum. Al primet embaràs vaig estar llegint bastant però no em vaig decidir a escriure però ara que estem buscant el segon m'he animat, que al primer només de llegir era una gran ajuda!

NOM: Papalloneta
EDAT DELS DOS: 35 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 18 mesos
CICLE DE CERCA: 6è
DNW:
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR El primer embaràs va ser per FIV (per sort a la primera) i ara després d'uns quants mesos hem fet una altra FIV. I estic en beta espera, dels nervis :p-)
Però optimista pensant que si l'altra vegada va anar bé a la primera aquest tb!!!

Miraré d'anar-me situant i personalitzant .
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. feb. 04, 2018 7:32 pm

Ui per cert! Lluna de xocolata que no sé què coi vaig mirar però el meu DNW és el 27 de Febrer! ho canvies?

Merci!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dg. feb. 04, 2018 8:52 pm

Bona nit noies!!!

Perdoneu però aquest finde ha sigut mogudet que hem anat d'enterro i no he pogut posar-me al dia fins ara.

Krla, mooooltes felicitats!!!!! :-()) :-())
això si que es començar bé el febrer!!! A veure si ens enganxem totes!

Airyn, és a tu que t'ha vingut la warry? Almenys no s'ha fet esperar i us podreu posar abans amb la SW.

Sobre tema sexe. Nosaltres no ho vem saber fins les 18 setmanes i es va veure claríssim que era una nena i és el que volíem. Ara amb aquest segon em dóna exactament igual i fins i tot fantasegem amb bessons. Nosaltres també tenim els noms escollits, tant de nena com de nen i això que amb la peque ens va costar molt decidir-nos! Si és nena Elna (que em sembla que la Mimi també l'ha escollit) i si és nen Nael. Ja amb el segon embaràs ho teníem clar.

Benvinguda papalloneta, espero que aquesta FIV vagi tant bé com la 1a i poguem cantar en breu el teu positiu!

Modo ego: primer de tot us volia donar les gràcies pels vostres ànims. És dur tenir el fantasma de la primera cerca sobretot quan no ho vem passar gens bé. A veure si teniu raó i aquest cicle és el bo! De moment ahir i avui el TO ha sortit súper positiu i ahir ja vem començar a fer feineta que abans va ser impossible. A veure si podem fer margarida tota la setmana i deixar ben cobertes les opcions.

Com van els desesperos? I les SW? Vinga que hem començat bé el mes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Krla » dg. feb. 04, 2018 9:18 pm

Hola noies!!!!

Moltíssimes gràcies a totes!! :love:

Compartir aquests moments amb vosaltres i poder llegir i explicar les inquietuds que passen pel cap ha sigut de molta ajuda!!! Us aniré llegint per veure si podeu cantar panxu també vosaltres!! :***: :***: :***:

Ayrin, molts d'ànims!! Pensa que com més ràpid bé la W... mes aviat comença un nou cicle! Molta calma i ja veuràs com tot arriba! :-o00m :-o00m

Benvinguda papalloneta 01, que bé que t'hagis animat a apuntar-te! Va molt bé compartir preocupacions, ja veuràs!

Molts ànims a totes, les que esteu amb la W... i les que entreu a la fase desespero! Les de la SW a per totes! :miko: :miko:

Del que deieu de les preferències sobre nen o nena, jo prefereixo nena :cnena: però si bé un nen també serà benvingut!! :anec:
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: nostreta » dg. feb. 04, 2018 10:00 pm

Lleona! És amb mi amb qui comparteixes noms, recordes que ho vam parlar fa temps? Nosaltres també tenim clar Elna i Nael :cnena: :cnen: t'imagines bessoneres amb els mateixos noms??? jajaja
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dg. feb. 04, 2018 11:02 pm

Nostreta, és cert!!! Seria genial que ho aconseguíssim!! Creuarem dits a veure si sona la campana!! :love: :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. feb. 05, 2018 6:19 am

Post actualitzat noies!! :ok:

Benvinguda Papallona!!! Espero que aquest cicle sigui el bo i cantis un super positiu!! M'hauries de dir la DNW per afegir-la a la llista... És la data en què suposadament no t'ha de baixar la regla :content:

Per cert! He llegit que algú deia que el nom de nen el tenia super clar...i el de nena li ballava... Ens passa exactament al contrari!! El nom de nena el tenim claríssim!!! I el de nen...sembla que no ens posem d'acord!!! :-D però suposu que algun acabariem trobant,... jaja :oset:



Que tingueu un bon inici de setmana!!! :globus:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dl. feb. 05, 2018 6:21 am

Bon dia guapes!!

Em tingut un cap de setmana molt mogudet, i vaig colapsadíssima de feina... us he anat llegint, però us volia contestar una miqueta a totes, i necessitava trobar aquest momentet.
Krla Enhorabona bonica!! Gaudeix moltíssim d'aquesta panxolina!! :-()) Comencem més que bé aquest febrer. >.-<: >.-<:
Lleona Gràcies per la teva resposta :love: Trobo que és importantíssim parlar-ne. Al principi no pensàvem que era tan complicat, i mica en mica em anat deixant enrere els tabús, així compartint els problemes... és fan més petits. (Recordo una calçotada que fem amb amics, i amics d'aquests amics, una noia que veiem un cop l'any. Veure-la de nou amb parella diferent i nen entre braços, em comenten que degut a les discussions es van deixar amb la parella que havíem vist l'any passat, i amb aquest ... pim pam. Mirar-me el meu home i dir-li en veu baixa... veus? Imperdonable! ) Si fos al revés m'enfonsaria tan... però vam passar una època a mossegades. I sort que pobret he de reconèixer que ha tingut molta paciència.
He llegit que estàs en plena sw!! Disfruteu-la!! Que aquest febrer segur que feu diana!! El pensament que tenies l'altre dia... segur que us porta sort i un gran regalet!!
Silvia Com van aquest To? Crec que la Cookita, et va fer una explicació més que detallada, jo el que si que els feia sempre a la tarda.
Nostreta Comentaves el tema del sexe... jo voldria una nena. De fet, tots dos. Ara que vingui el que vingui ens estarà super bé. Aquest cicle passat com pensàvem que podíem tenir bessonada (degut als dos folis gegants) ja teníem claríssim que podrien ser dues nenes. El meu home ja les parlava per el nom. Si mai fos nen, tindríem problemes no m'agrada cap nom. jejej
Mimi Com van aquests nervis?
Ayrin Gràcies! Segur que us va fantàstic amb l'Omifin. Ja veuràs com els teus òvuls es posen a tope i feu diana segur. Bon febrer!!! Anem quasi juntetes, per dates. ;)
Lluna Gaudeix i segueix aquesta intuïció!! Ens encantarà celebrar el teu positiu!!
Eu Que passi ràpid aquest desepero. :-()-)
Piruleta Si tens malestar amb l'Acfol, millor que el canviïs!!
Papalloneta Benvinguda!!! Si la primera va anar bé, aquesta segur que també.

Perdoneu si em deixo algú.

Modo Ego Doncs amb ganes de poder començar sexy week! Ahir tot just vaig començar amb l'omifin. Emprenyada per els símptomes que em provoca, però ara que hi penso, amb aquest fred m'anirà de conya. jajaja (Tinc molts fogots... semblo menopàusica) El dia 9 tinc programada la eco. I teòricament demà m'arriba l'Ovusitrol, i un Engergisyl vigor, que no em pres mai i espero que finalment es prengui el meu maromo (és anti medicament). Però no sé pas si ens arribarà aquí ens ha nevat moltíssim!! I encara ho fa!! x*x*x

x*x*x Bon dilluns!!!
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dl. feb. 05, 2018 8:14 am

Bon dia noies!! Que es això? Desconnecto el cap de setmana i torno i no heu parat de parlar! Jajajaj

Gràcies Cookita!! Avui faré, a veure si m’aclareixo…. Ja us explicaré! Has tingut el teu TO+ ja? :***:

Nostreta, bueno pensa que es una forma de conèixer millor el teu cos. Si no feu diana aquest mes, doncs el proper! No et ratllis! :-()-)
Jo bessons no… vull 2 fills més, però que vinguin d’1 en 1 si us plau jajajajaj en quant al sexe, nosaltres tenim 2 nenes i…. ens agradaria tenir una altre nena! :cnena: Encara que tothom ens diu que tindrem un nen.

Lleona a tope amb la SW! :love: :love: :love:

Quina casualitat que compartiu noms Lleona i Nostreta jajajaja a més no son gaire escoltats! Com es diuen els vostres petits?

Mimi ostres treballes els caps de setmana? Llavors lo teu son setmanes “non stop” jajajja com vas?

Airyn ojalá aquests medicaments t’ajudin a aconseguir el positiu ben aviat. Encara que et toqui al març la propera, quedat per aquí eh!

Lluna, doncs en teoria segons l’APP ovularé dijous… així que he pensat començar avui i veure què… si veig que no m’aclaro, us pujaré fotos jajajaj has recarregat piles el cap de setmana? :-o00m :-o00m :-o00m

Krla quina alegria!!!! Això si es començar bé el mes!! FELICITATS!

Piruleta, es el meu primer mes amb TO, així que aniré fent preguntes segur… d’aquí sortim totes amb un màster jajaj

Arigalma, vinga va! Traieu forces i a gaudir de la SW! La veritat que amb nens, el cap de setmana es pitjor que la setmana jajajaj nosaltres aquest finde vam anar a la piscina coberta pel matí, així es van cansar molt i van fer siesta i vam aprofitar!

Papalloneta, benvinguda!! Molta sort!

Coaner ja ens aniràs dient! Molts ànims!


Ego: Bueno, doncs aquest cap de setmana hem estat a tope! Dissabte al matí jugant per casa i per la tarda amb la bici i els patins vam fer un recorregut pel voltant del poble que al arribar a casa les nenes suplicaven el sopar i dormir jajajaj i diumenge tot el matí a la piscina i a la tarda vam anar amb la meva millor amiga, que ens va donar les invitacions de boda... soc dama de honor! Jajaj així que he de buscar un vestidazo, amb o sense panxu!
Total, que hem estat superentretinguts (repetirem el plan a final de mes, en pleno desespero jajaja) i les nenes tant cansades que ens han deixat fer SW jajaj >.-<: >.-<:
Avui tenia pensat portar-me 1 TO al treball i a les 12 o així fer-lo, però amb les presses (m’he adormit...) m’he oblidat... així que el faré sobre les 15 o 16h!

Bé, si no veig clar lo del TO us penjo foto jajajaj passeu bon dilluns plujós!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. feb. 05, 2018 8:52 am

Bons i plujosos dies !

Entro en modo ego total perque escric desde el movil
Avui estic a CD32 i DPO16. Ahir va baixar la tempe , per les que sou grafiqueres tambe, i ja pensava que hem vindria la warry, pero no va venir i avui dilluns de moment tampoc. Aixi que ja no se que pensar.
Avui no he fet tempe
No vull fer TE perque no vull veure un - i penso que potser la progesterona fa aquest cicle.
Vosaltres que opineu?
Imatge


Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dl. feb. 05, 2018 12:27 pm

Hola!

Entro per respondre a la MiMi_M_T:

Jo també faig gràfiques i he vist de tot mirant per internet! També baixades de tempe, i després d'un positiu. En el meu cas però, quan em baixa la tempe, em ve la warry! De fet, l'altre dia mirava la teva gràfica i pensava que és molt similar a la meva...Espero que et torni a pujar i que ja no baixi!

Modo ego:

Havia estat molt tranquil·la :-o00m aquest cicle, però ara començo a estar ratllada. El cicle passat pensava que estava prenyi i n'estava tant segura que aquest em sento molt insegura de pensar que el meu cap em fa tenir símptomes fantasma!
No en tinc gaires però...les tempes s'assemblen a les del cicle passat i penso que acabarà igual: amb un negatiu. L'altre dia llegia que un dels símptomes que tenen les embarassades és que es senten molt contentes! Així que no ho dec estar!

Eu
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dl. feb. 05, 2018 2:41 pm

Bona tarda reines

Eu va, ànims amunt! No facis cas dels símpltomes que tenen les embarassades que cada embaras és difenert, jo no recordó estar més contenta del normal quan em vaig quedar. Intenta distreure't i no tenir pensaments positius!! Es diu PEPOS oi? Doncs vinga, PEPOS a saco per tu i per la resta de les trovadores!!

Silvia, quina sort poder fer bé la SW amb 2 nenes per casa!! Jo en tinc 1 i a vegades ho veig impossible. I dius que encara en vols 2 més?? T'admiro! de veritat! >.-<: >.-<:

Lavida tu en plena SW oi? Crec que en som unes quantes... jo intentaré comenar avui... que ahir nit tenia la panxa del revés i no em vaig veure amb cos....

Piruleta si et sents marejada amb l'Acfol prova un altre, jo amb el primer embaras vaig prendre Gestagyn, que no només és àcid fòlic, porta més vitamines.

Benvinguda Papalloneta01!! Segur que aquesta vegada la FIV també anirà bé a la primera! Quan ens podras dir alguna cosa??

Lleona molts ànims per tu tb wapa! Sort amb aquesta SW, a per totes!

Coaner què és això del Engergisyl??

No anava a posar modo EGo però veig que si que al final em dóna per parlar de mi: no hi ha novetats per enlloc, havia de començar ahir la SW i ho he aplaçat fins avui, tot i que en ppi tenim marge pk de moment no ha aparegut la clara d'ou (ovulo dissabte crec). Així que tenim marge per començar dimarts o dimecres sino.

Ànims a totes, a aprofitar la SW i calma amb els desesperos! :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::