♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eupatina
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dc. gen. 31, 2018 8:55 pm

Hola,

Lavida, sexy month a la vista! Que animada que et veig! Això segur que ajuda.

Ayrin, a veure que et diuen!

Cookita, a mi m'ha passat el mateix! Però crec que la tempe puja 2-3 dies post-ovulació. Jo aquest cicle estic tenint tempes molt planes...es estrany! Espero demà veure la pujada! Aquest cop hem fet molt bé els deures.

Silvia, que bé que ja estiguis anant cap a la sw! És la millor part del cicle!

Arigalma, felicitats al teu petit!

Piruleta, fa molta il.lusió posar-s'hi i nervis també! Benvinguda! Jo també prenc acfol.

Coaner, benvinguda al febrer! Me n'alegro de veure't positiva. Tens raó que aquest és un bon refugi per les nostres caboires.

Segur que em deixo a algú...a veure si aprofitem la lluna!

Modo ego:
Jo dono per tancada la SW! Crec que no ho feiem 4 dies seguits de d'abans de tenir la nena! I trobo que senta mooolt bé! També he de dir que l'últim va ser pinxo geriàtric total, però ho va proposar l'eupatino i no podia dir que no!

Apa boniques, una que passa de la sexy week al desespero!

Eu
Krla
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

EntradaAutor: Krla » dc. gen. 31, 2018 9:41 pm

Hola noies!
Caram! Quants escrits!!! Mb!!! :b-))) :b-)))
Benvinguda Piruleta!
Arigalma felicitats al teu nen!!! :ok:

A les que esteu amb la W... ànims! Que passa molt ràpid!! A preparar-se per la SW! >.-<:

Les que esteu amb desespero molta calma :-o00m

Modo ego: Doncs jo estic la mar de tranquil•la aquesta vegada, tot i ser la primera de la llista de febrer!! He estat a tope amb la feina i no he tingut molt de temps per pensar-hi. M’he notat molt cansada des de la W i també amb pits que em molesten des de poc desprès de la W. També vaig canviar de pastilles perquè em provocaven nàuseas i molt millor, ara prenc Natalben! I ara toca esperar que no aparegui la W... :***:
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dj. feb. 01, 2018 6:00 am

Bon diaaaaa,

Personalitzo una miqueta:

Piruleta Benvinguda a la cerca!!! Segur que aquest febrer teniu el positiu. Referent el tema del àcid fòlic, jo prenc Acfol receptat per la llevadora i la gine m' en va recomanar tres més a escollir el que vulgues, fins ara em prenia Inofolic, perquè em va dir que era el millor. Però tornant a debatre el tema m'ha despertat la curiositat i mirant les composicions faré servir Ovusitrol. Ara bé, si no ho has fet, jo aniria directament amb la teva llevadora i ella et receptarà l'àcid fòlic que més et convingui. I un altre consell, tingues molt en compte la vitamina D. És molt important. Sort!!! :b-)))
Arigalma Per molts anys per el teu xic!!! :mu::
Silvia Gràcies bonica!!! La gine la veuré el dia de la eco. Que crack amb l'examen >.-<: I et vaig llegir, i ahir no vaig pensar dir-te res... quin greu lo del teu maridet, però segur que per el que dius es recupera ràpid ( si no ja el faràs recuperar, jeje ) i teniu una sexy week a tope. Respecte TO, jo ho faria. No perds res a fer-ho i tindràs un control més exacte. De fet, jo els faig deixar de fer servir, per desànim, més que res, i aquest més ho tornaré a controlar.
Ayrin Ànims guapa!!
Lavida Gràcies. Però no aprofitaré gaire aquests dies, aquesta warry m'està deixant molt ko. Vosaltres amb aquest plànning segur que feu diana. Gas al matalàs!! jeje :b-))) :b-)))
Eu Molt bé aquests pinxitos!!
Krla Estem pendents de tu!! I començarem a cantar positius!! :b-)))

Bon dijous!! :***:
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. feb. 01, 2018 6:32 am

Post actualitzat!!! :ok:

Bon dia de dijous boniques!!! Ja som una bona colla!!!!! :content:

Coaner M'alegro que finalment t'hagis pogut afegir!!! Espero que aquest cop si que sigui el definitiu!!!! Potser l'omifin si que us ajuda a aconseguir-ho!!! Una fortat abraçada i ànims!!

Piruleta Enhorabona per prendre la desició!! Jo al principi també em sentía així... anava amb un somriure d'orella a orella jaja ara ja ho he normalitzat més... I sobre dir-ho a la resta... Jo ho he dit com a menys gent millor...tot i que costa de guardar serà més tranquila la cerca si la gent no en sap res..
Sobre el que comentes dels comentaris... tinc una companya a la feina que mínim 2 cops per setmana "m'apreta" per tenir fills :-:) sempre responc rient o fent-me la tonta... es clar que no li vull dir "en això estem..." pq a més és força xafardera...però uff... quan estàs en un d'aquells moments de baixón amb aquest tema i tens algu que t'apreta així.... :-o00m En fi, paciència!!! :oset:

Arigalma Felicitats per l'aniversari del peque!!! :love:

Silvia Etss una crack! Enhorabona pel 9!!!

Cookita Que?!?! Vas aporfitar sexy blue moon? :content:

Airyn Ja ens diràs que et diu el gine demà!!

Silvia A disfrutar de la SW!!!

Eu Clar que si!! La SW s'ha de disfrutar al màxim!!! És la millor part de busca un embaràs... poder disfrutar de la teva parella...i sembla que de vegades amb el nervi de buscar embaràs ens ho perdem!! :-o00m M'alegro que ho hagueu gaudit!!!! :globus:

Krla Ja veus! Ets la primeríssima!! jaja Estarem pendents de tu!! jiji

Modo ego: Us haig de confessar una cosa................ :oset: Estic tornant a mirar tempes!!!!!!!!!! jajajaja :-o00m Més que res per mirar de detectar quan s'ha produït la ovulació....
El cas és que ahir tenia punxadetes al ovari esquerra i vaig tenir fluix, així que vaig aprofitar que hi havia lluna blava!! I avui al matí la temperatura era de 36,2 (fins ara rondava els 35,8...35,9) o sigui que seria possible que hagues ovulat ahir.... Estic contenta per què de ser així vam ben ensopegar el dia!!! A veure!!! De totes maneres no donaré per tancada la SW mínim fins el proper dimecres!! jaja Haig d'assegurar!! jaja

Per cert... algú preguntava per l'àcid fòlic.... Jo prenc vitamines preconceptives de la marca Natalben. I em van força bé. No només tenen àcid fòlic si no que també tenen components que ajuden a millorar la ovulació i la implantació. Costa uns 8€ la caixa.

Que passeu un bon dijous boniques!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. feb. 01, 2018 9:00 am

Bon dia! Som moltes que estem a la SW! Jo, fent cas a la jefa, ahir vaig fer pinxito amb la lluna aquesta tan espectacular! Jajajaj
Vinga, que la temperatura del SP puja!! jajajaja

Cookita, jo lo de la temperatura crec que ho descarto… em desperto a les 6.45h i deixo al xurri dormint. Em fa una mica de pal posar-me a mirar tempes a aquella hora jajaja
Tenim ovulació ja?

Lavida he quedat al·lucinada amb això del seidibion! Jo també porto ulleres i el meu ex duia… i no van donar-me res especial!

Eu! Pinxo geriàtric! Jajajajajajajajajja bueno, aquí estem per fer-te passar més entretinguda el desespero

Krla que tranquil·la nena! Quina enveja jajajaja amb l’àcid fòlic estàs com jo… el que prenc em fa nàusees i ara començo amb Natalben

Coaner gràcies!! Ja gairebé està recuperat… però sinó, ja ho faig jo tot, no hi ha problema jajajajaj

Lluna, vinga que tots aquests deures segur que donen fruit! Ja que em de veure negatius i warrys... que menys que gaudir de la SW no? Jajajaj

Ego: doncs aquí estic noies, comprant els TO jajajaj volia agafar els de amazon però no sé si arribaran a temps... en teoria començo avui la SW! Així que crec que agafaré de Embarazatest, que em van enviar fa poc un codi descompte. Alguna referència sobre aquesta marca?
M’haureu de fer un curs de TO perquè no sé com funcionen... jajajajaj
Imatge

Imatge
Sa6
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

EntradaAutor: Sa6 » dj. feb. 01, 2018 10:58 pm

Bona nit noies!
M'encata el positivisme d'aquest grup, llàstima que no tinc massa temps i no puc personalitzar gaire...

Silvia quina crak, els mimitos van anar bé per anar relaxada a l'examen. A mi el yodocefol també em donava com mareig, vaig canviar a acfol i ara he tornat amb el yodocefol perque m'ho va recomanar la gine i no tinc cap mareig... Coses rares que em passen...

Arigalma, 4 anyets! Felicitats! El temps passa super ràpid aprofiteu!

Llunadexocolata, quina alegria tenir-te de jefa!

A la resta força amb les SW que n'he vist moltes

Ego: A CD25 TO+, aleluia! Així que aquest cicle serà llarg. Calculo que la W serà pel 18/02.
És a dir 10 dies més tard de lo normal. Sort que m'he fet TO, sinó ja em veia amb 10 dies de super desespero...
Així que SW a tope!
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dv. feb. 02, 2018 6:52 am

Bon dia!!
Ho sento però aquesta setmana la hem tingut mogudeta i m'ha sigut impossible respondre però us he anat llegint. El que si volia era respondre a Coaner per aquest fragment que vas dir:
Coaner ha escrit:.... Tinc ganes de parlar una miqueta d'aquesta cerca que no acaba mai... He passat molts alts i baixos per desitjar tan poder ser mare... els dies que em visitava la warry eren horribles... ploreres, mal humor desbordant, discussions que just no han acabat amb la relació de parella i ara en dono les mil gràcies, perquè tocant de peus a terra, no m'ho hauria perdonat mai. Cada resposta al problema (visita al ginecòleg, prova... ) ha sigut una llumeta al camí. Teníem molta il·lusió amb aquesta nova prova de l'Omifin, pensàvem que amb una mica de peixet... jaja però res. Ara mateix tinc claríssim que fins que no arribem a IA, res de res. Mentrestant no deixarem desaprofitar aquests 5 cicles que tenim per davant. Ah, estem en llista d'espera per IA, des de el 12 de desembre.

Es llegir-te i recordar la meva primera cerca fil per randa. Nos també estàvem a llista d'espera de IA quan vem tenir el positiu, però sobretot lo de les discussions amb la parella. En un principi pensava que només ens passava a nosaltres però és súper comú quan la cerca s'allarga massa. Aquesta és la por que tinc en aquesta cerca. Només de pensar en el que vem patir i que es pot tornar a repetir en aquesta 3a cerca i em cauen els ànims als peus. És un desgast físic i sobretot psicològic i és molt dur. Però també et dic Coaner, que tant si heu d'arribar a IA com a FIV o us quedeu natural, la llum arriba al final del túnel. Només volia fer el comentari per a que sàpigues que no estas sola i que aquests sentiments, que no es solen compartir perquè sembla un tabú (si no et quedes ràpid ets rara o feu pena) s'han d'explicar i parlar.

Per la resta, benvinguda a la nova incorporació, espero que la teva cerca sigui curteta!

Silvia, peasssoo nkta que has tret a l'examen! Moltes felicitats! El sexe sempre relaxa i en moments així va de conya!

Krla, molt bé per aquesta tranquil·litat en el desespero!!

A la resta que comenceu SW o aneu escalfant motors, força per agafar ben fort als vostres maromos i deixar-los secs!!!

Sé que em deixo a alguna però em falten hores del dia!

Ego: estic a CD10 i encara no ha sortit TO+. La regla també ha sigut més llarga que de costum i aquest cicle comença exactament igual al cicle vem tenir el nostre 1r positiu. Jo ja no tinc psicosímptomes, jo ja veig casualitats a totes bandes (el que fa la desesperació! Jejeje). Si us sóc sincera el meu cap ja ha desconnectat d'aquest cicle i ja pensa en IA. Ahir entrant a la classe em va venir un flaix amb una nota mental que em deia que hauria de demanar festa al dia següent de la IA per a fer repòs. Mireu per on van els meus pensaments! Bé, de moment encara és aviat i si podem, començarem SW aquesta nit. A veure si no ens dormim abans!!

Bon divendres noies!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. feb. 02, 2018 8:23 am

Bon dia noies! Per fi divendres! Avui m’ha costat molt sortir del llit, així que aquest finde em sembla que serà de relax (tot el que ens deixin les nenes, clar!)

Sa6, ostres! Doncs menys mal dels TO, perquè sinó… aquestes coses del nostre cos ens porten locas!!

Lleona, vinga a treure forces d’on sigui per a aprofitar la SW!

Ego: ahir vaig comprar els TO, al final els de Amazon de OneStep. Hi havia una oferta per fer Amazon Prime, així que m’arriben avui o dilluns jajajajaj total, que dilluns faré i veurem que surt...
Alguna em fa un curset ràpid? M’han enviat les instruccions per mail i diu que lo millor es fer sempre a la mateixa hora, 2h després de despertar-se. En el meu cas això serien les 10 del matí i estic treballant... jajajjajajaj quan ho feu vosaltres? Que ha de sortir?

Passeu un bon finde!!! Totes les que esteu en SW, a gaudir-la!
Imatge

Imatge
Cookita17
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dv. feb. 02, 2018 9:20 am

Bon dia!
Per fi divendres!!! Perna de dia lletjot que fa...

Silvia, va per tu: :-.:·::
Els TO són tires reatives que ens permeten coneixer la concetració de la hormona LH en l'orina, que té un pic entre 24-48 hores abans d'ovular. Recomanen fer-se sempre el test a la mateixa hora, però millor entre les 12 del matí i les 20h. de la tarda.
Intentar no beure molt líquid les dues hores anteriors a fer-te el test i tenir el pipi retingut dos o tres hores.
Agafes un potet, i fiques la tira fins a la línia que marca durant tres segons. Veuràs que hi ha una línia de control que surt molt ràpida i una segona línia que serà la que diu si és negatiu o positiu que triga una mica més a sortir. El TO serà positiu si aquesta segona línia és igual o més forta que la de control.
Va força bé anar enganxant els test en una llibreta o paper i apuntant dia i hora. D'aquesta manera és més fàcil veure quan s'apropa l'ovulació. A vegades el pic de la LH només està present en l'orina durant 6 hores, per això si no veus el positiu però sí una evolució no et desesperis, no vol dir que no hagis ovulat. Si vols assegurar-te més veure't el postiu, quan s'apropin els dies fèrtils pots començar a fer-te tres test al dia 12h-16h-20h, i segur que en alguna d'aquestes l'engaxes.
I pel tema feina, sempre et pots porta un mini quit en un necesser. Jo fora de casa tinc un got d'analisi d'orina que em va bé per fer-me la prova fora de casa.
Un cop tinguis el TO+, has de tenir relacions aquella nit, i les dues següents. (Pensa que els ..::·· podenr mantenir-se vius dins la teu durant 3-4 dies.
I fins aquí el que jo se dels TO. :--/)

Sa6, deuinidó també aquest cicle, que boig. Sort que al final has vist quan ovulaves....Ara a per totes!!!! :inthebed:

Lleona, doncs si tens la intuició, per algo serà. Vinga, que no sigui per no intentar-ho una última vegada!!! :ok: :ok: :ok:

Lluna, molt bé aquest picnixito amb lluna blava! nosaltres el vam fer ahir, perquè resulta que encara no he ovulat...

ME:
Doncs res a DC17 encara no he ovulat...és desesperant. Pensava que després del mes anterior, que havia estat molt boig, el cos em donava tregua, però no....En fi, anem fent margarita, per veure si sona la flauta...
Bon divendres!!!! I les que esteu en SW aprofiteu i les que no, també! neujor:-)
Cookita17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 02, 2018 11:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
nostreta
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

EntradaAutor: nostreta » dv. feb. 02, 2018 9:56 am

Hola boniques!!

He estat super desconnectada amb una super gastro, ja és la segona semana que estic de baixa per motius diferents... això de treballar amb nens és el que té, però no m'havia passat mai :-o00m

No puc personalitzar perquè he llegit tot de cop i ja no m'enrecordo de res...

Tema TO: La Cookita ho ha explicat super bé! És molt senzill! Aquest cicle és el primer que els faig servir i just avui a CD12 m'ha sortit postitiu! Quina il·lusió >.-<: Jo només n'he hagut de fer 3 durant tres dies seguits a la mateixa hora perquè em sortís positiu: abans d'ahir blanc nuclear, ahir linea fluixeta i avui ja superava en intensitat a la de control. M'he guiat per l'app que tinc i pel fluxe per començar a fer-los.

Ego:: Amb els TO m'he tranquilitzat bastant perquè així tinc la sensació que no perdem oportunitats, però si així no fem diana encara em ratllaré més... Aquests dies al estar de baixa he mirat vídeos al youtube (sóc una friki, ho sé jaja) d'anuncis d'embaràs i de saber el sexe del bebé que fan els americans, rotllo espectacle davant de tota la familia i plorava cada vegada que en veia un... estic super sensible i amb moltes ganes de que arribi :cnena: :cnena: . Fins i tot em plantejo que m'agradarien bessons!!!

Alguna de vosaltres té preferència en el sexe del bebé? Li faria molta il·lusió que fos un concret? Concidiu amb la vostra parella? Vinga obro debat! :cnena: :cnen:

Una abraçada!
Imatge

Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. feb. 02, 2018 4:36 pm

Bona tarda super trovadores;
us llegeixo cada dia, pero només puc personalitzar quan soc a la feina, perque desde el móvil no m'es tan fácil.

Nostreta...a veure si arriba l'estiu i marxem tots el virus , que deu nidó com están aquest hivern. Anims amb els TO i molta paciencia :-o00m
Jo soc una de les que te preferencia amb el sexe, vull una NENA :cnena: , més aviat perque ja tinc dos nens, i clar , una nena seria genial. Encara que si fos un altre nen cap problema, tindria los 3 mosqueteros :content:
De sempre m'hauria agradat tenir bessons, pero ara amb doa ja, bessons seria una mica complicat pq ens plantem amb 4 nens i hauriem de fer canvi de cotxe si o si

Cookita17... super explicació per l'utilització de TO >.-<: >.-<:

Silvia.xikilla...una que s'afegeix al grup de no poder més els divendres, encara que per mi, el cap de semana es molt mes pesat pq es quan treballo i vaig de cul amb els nens a casa, els dinars, jo a la feina :ufs: pero entre semana vaig molt tranquila

Lleona...molts anims reina. Aixo es fa mooooolt pesat, mes rera mes trobem la warry, pero un mes será positiu, i ja no vindrá mes en 9 mesos. :-()-)

Llunadexocolata... amunt amb les tempes, jo les prenc també per saber l'ovulació, pero cap al final del cicle tinc sentiments contradictoris, perque de vegades pensó, no les prenc mes desde ovulació fins a final de cicle, pero dspres a final de cicle tinc curiositat i pam, torno al termometre, encara que he de reconeixer que al principi la nit avans del dia clau, tenia ansietat i no dormia pensant que la tempe del dia seguent. Ara aixo, despres de tants cicles, ja no hem passa. pero baja, que per mi, em va be per l'ovulació

Coaner...jo prenc ovusitol , recomenat per 2 gines diferents. Si que he notat que m'han regulat el cicle, pero per mi es un pal, pq son sobres i no em son tan practics per prendre a qualsevol lloc o per dur-los al bolso. Pero tot sigui per aconseguir la panxu :-())

Krla...avui es el teu dia clau, oi?? alguna noticia??

Modo ego...jo a 4 dies de la DNW. Començo a estar una mica nerviosa, pero sort que treballo tot el cap de setmana i hem passará mes rapid. Encara que no pensó fer TE fins 2 o 3 dies despres de la DNW
No tinc psicosimptomes, o no els hi vull fer cas. tinc dolor a les tetis, pero ben be podries ser de warry i desde fa un parell de dies que tinc com rampes a la zona del ovaris. A veure que passara .

Molts petonets per totes !!!
Imatge

Imatge

Imatge
airyn_jp
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dv. feb. 02, 2018 9:47 pm

Hola boniquetes!!!

He estat molt desapareguda aquests dies però es que he anat a mil amb la feina...

No puc personalitzar gaire perque us he llegut tot seguit i tinc un lio de noms... perdoneu-me!! Però vaig a intentar contestar a totes les coses que pugui recordar ara mateix...

Repecte al que ha contestat laLleoan a la coaner, aqui una altre que en la primera cerca va patir molt la soledat (ningu sabia que estavem buscant), les baralles, i fins i tot una mica la incomprensió... de tot se’n surt al final pero durant aquell moment et planteges que estas fent i perquè tot s’ha de resentir tant... jo us entenc, també he passat per això!

D’àcid fòlic jo en prenc Yodocefol i cap problema (que algú també ho preguntava...) clar q soc un desastre i no m’enrecordo tots els dies...

Algú més parlava de l’Ovusitol, l’altre vegada en vaig començar a prendre i tot i que no saben a absolutament res els hi vaig agafer molta mania i ho vaig deixar...

Lleona el teu comentari de pensar en la IA ja em recorda a quan buscavem al peque, va arribar un punt que sabia que acabavem a la clinica de RA i al final així va ser... però espero que aquest sigui el teu mes!

Nostreta, tu que has obert el debat!! Jo si tinc preferència, personalment m’agradaria nena, però a vegades penso que poser per el peque aniria millor nen... pero per voler nena, es més, m’encantarien bessones, tinc pensats fina i tot els noms de les bessones xd, i tu?? No ens ho has dit!

Aqui una altre que s’afegeix al estar morta els divendres... no puc més...

Moolts anims a les que comenceu la SW que he llegit que us toca a unes quantes!

Y a les aue compartim desespero molts pepos també!!

Ara moment Ego:

Pues jo l’altre dia necessitava ficar peus a terra i deixar de dinar voltes al cap i vaig fer TE, obviament blanc nuclear, clar que eren 4 o 5 dies abans de la warry segons els meus calculs i 7-8 segons el que diu la app així que suposo que mai se sap... però necessitava fer-me a la idea tangible del No.... per una altre banda avui he anat al gine que m’ha dit q si que tinc aquests ovaris micropoliquistics i m’ha donat la amteixa pauta de omifin que em vaig autoreceptar jo (basant-me en la recerca anterior) i a més m’ha dit que farem ovitrelle també, que per les que no el coneixeu es un medicament que fa que ovulis, s’utilitza com a ultim medicament a la reproducció assistida, i que per això 2-3 dies desprès d’acabar l’omifin vagi a controlar els folicles dels ovaris i punxarem ovitrelle... de moment això es tot!!

Un petonet a totes!! I disculpeu el mode soso i la falta de moltiiiiissims accents... pero he contestat amb el mobil!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
nostreta
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

EntradaAutor: nostreta » dv. feb. 02, 2018 11:15 pm

Es veritat que no he dit que preferia! Jo també vull una nena :cnena:, sempre ho he volgut... De fet, el meu fill a les 12 setmanes ens van dir que era una nena i jo era la dona més feliç del món, però a les 16s mi gozo en un pozo jajaja NEN! Així que espero a l'Elna amb totes lez forces i si és un nen doncs.. A PER LA TERCERA jajaja!

Airyn, Quins son els noms de bessones que havies pensat?

MIMI, a veure si aquest cop el teu home té punteria :-D
Imatge

Imatge
airyn_jp

EntradaAutor: airyn_jp » ds. feb. 03, 2018 6:09 am

Nostreta a mi em va pasaar exactament igual!! Sempre havia volgut nena, a les 12 setmanes nena, i a les 16 nen xd

El nom de les bessones son Maia i Erin pero ja veurem si arriben algun cop! Xd

Imatge

Imatge

Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. feb. 03, 2018 8:39 am

Bon dia nooies!!! Per fi som dissabte!!!!!!! zz:-) >.-<:

Sa6 Si!! Els To van bé per aquestes coses....t'ajuden a llegir-te i a entendre't millor! Sort per aquesta SW!!!!

Lleona Tan de bo siguin senyals!!! Toca esperar i creuar els dits.... :globus: Molta sort!!!!

Silvia Jo havia fet servir els d one step!! I em funcionaven bé! L'únic que has de tenir clar és el que ja t'ha dit la Cookita, per considerar-se positiu ha de ser igual o més fort que la línia de control i amb aquests de one step al principi pot costar d'identificar... Jo et recomanaria que en els dies que tu creus que ets més fèrtil te'n fesis més d'1 i així compares. Sort!!!

Cookita Aquest mes sou vàries que aneu ovulant més tard!! Deu ser la lluna blava o l'eclipse!!! jajaja :-o00m Tranquila! Ànims!!

Bon debat!! Sexe... al ser el primer la veritat m'és indiferent si nen o nena.... De cares a un segon embaràs potser si que tindré preferència...però ara... :-o00m que vingui i punt!! jaja I sobre el tema de bessonada... La meva àvia va tenir bessones , així que crec que algún número tinc!! :miko: De vegades penso que em faria il·lusió.... però llavors em ve al cap la feinada i el gasto que portarien i .... :menjadonuts: jajjajajaja Però vaja..si haguessin de venir.... estaría encantada!

Mimi Ben fet!! Distreu-te tant com puguis!!!! Respira i fes molts "oommmmmmmmsss" jajajaja Ja et queda res per sortir de dubtes!!!

Airyn Molts ànims bonica!! A veure doncs si amb aquesta miqueta d'ajuda dels medicaments.... arriba el :-)(-: !!! De totes maneres...és molt aviat per tirar la tovallola del tot aquest cicle!!!! :-()-) ànims!!!

Krla Manifesta't!!!!!!!!! :p-) El teu dia NW era ahir!!!!!! Com vas?? Ha aparegut??

Modo Ego:
Doncs res....jo vaig fent igual.... ahir estava molt i molt cansada i vaig anar al llit força d'hora.... tampoc em trobava massa bé, crec qe del mateix cansanci!! :-o00m Així que aquest finde relax tan com pugui :camio:
Noies...haig de confessar que tinc un bon presentiment per aquest cicle... Potser m'equivoco...però la "corazonada" hi és jaja

Que passeu un bon finde!!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » ds. feb. 03, 2018 10:13 am

Bon dia noies...
ja soc a la feina :ufs:

LlunadeXocolata...jo aquest mes també tinc bon presentiment. No ho he dit a ningú, pero hi va haber un dia que em vaig despertar de matinada amb la sensació d'estar embarassada. Va ser 10 dies despres d'ovular, pero no hem vull fer ilusions ni dir-ho al meu home, que després hem diu que tots els cicles estic embarssada i despres res de res :-o00m

nostreta... un altre al club de les nenes/nen. Al segon embaras va ser nena fins a la semana 20, que vam arrivar a la morfológica i ens van dir NEN. Buuuuag un xasco total, ara de vegades hem sento culpable de no haver disfrutat de l'embras com ho hauria d'haber fet. Pero no cambio al meu peque per res del món :love:

airyn_jp...aquí un altre omifera+ovitrelle. A mi aquest mes m'ha funcionat molt be, a veure si el resultat es igual de positiu jajajaja anims bonica !

Descanseu !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Krla
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

EntradaAutor: Krla » ds. feb. 03, 2018 8:25 pm

Hola a totes!!!

Les que esteu amb la W... molts ànims! :miko:

Les del desespero penseu que tot arriba!!! :***:

Modo ego: El dia de la NW era ahir el meu i ni rastre!!! Avui igual i quan he arribat a casa m’he fet un TE. Erem ell i jo aquí i el resultat no s’ha fet esperar ni 3 min!! Un súperpositiu molt clar!!! :-()) Encara no m’ho acabo de creure!!! :-D
Lluna prepara’t per cantar el 1r positiu del mes!!
Eupatina
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » ds. feb. 03, 2018 9:13 pm

Krla!!!
Enhorabona per aquesta panxu! :-()) Deies a la presentació que lo bo es fa esperar: ara ja només et cal esperar 9 mesos i gaudir-los al màxim! :-)(-:

Una abraçada bonica,

Eu
airyn_jp

EntradaAutor: airyn_jp » ds. feb. 03, 2018 10:45 pm

Krlaaaa moltissimes felicitaaaats!!!!

Un super abraç!!

Imatge

Imatge

Imatge
Sa6
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

EntradaAutor: Sa6 » ds. feb. 03, 2018 11:52 pm

Comença molt bé el febrer!

FELICITATS Krla!!! Gaudeix molt de la panxeta!

Llunadexocolata ja et pots estrenar, canta, canta!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::