~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 09, 2018 12:54 pm

Eu, poden ser les dues coses perquè és molt aviat per embaràs (penso jo però cada cos és un món) però creuarem els dits perque sigui panxu :-()) i no grip!

Silvia, al igual ara et baixarà la warry!!! Tu tens una panxu que no t'aguantes i a nosaltres ens donarà un cobriment de cor!!! Jejjeje quan demà tinguis el positiu et faré una cantada que et deixaré sorda!! ||*||
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dt. gen. 09, 2018 1:33 pm

Hooooola!!!! Com va??? Quantes intrigues!!!!

Silvia: m'alegra q la nena estigui bé! No estàs histèrica per fer-te un te?? Quins nervis!

Eu: q no sigui res!!! Esperem q sigui el bitxo instalantse al nou niu

Lleona: molta energia i a rematar la feina!

Modo ego: mhe fet te i mhe fet to i ha sortit tot negatiu! neujor:-) sóc de por... ho sé jijiji. Res q és massa d'hora. Avui tot just dpo10. Aquesta tarda vaig a l'acupuntora i li dire q em miri si estic prenyi. Ara flipareu jijiji a l'altre embaràs mho va encertar. Mira el pols dels canells i no se quin dels dos ha d'anar més ràpid perquè és el q porta la sang a l'uter, i si s'està embarassada se'n necessita més. A veure q em diu jijiji
Imatge

Imatge
airyn_jp
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 09, 2018 4:43 pm

Holaaa

Eupatina podria ser que fossin les dues coses, jo ho veig massa aviat x ser de l'embaras però a saber... jo l'altre me'l vaig passar sencer amb nausees pero fins les 5 setmanes no van apareixer... pero com han dit abans cada cos es un món...

Rubinat ja ens dius que t'ha dit l'acupuntarista (es diu així?) tot i aixi jo crec q el test ha estat massa aviat no?

A veure si van arribant positius... silvia ja has fet test?

Espero que les warrys no arribin...

Coaner tu vas començar omifin el dia 5 o 3 de cicle?

Per la meva part tranquils, esta fase de no fer res es... això si, estic feta pols, esgotada jo cRec q es de la perdua de sang... a veure si marxa aviat i tornem a començar...

Petoneeets
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. gen. 09, 2018 6:06 pm

Eu, varies mamis del cole están amb aquests simptomes… sembla que hi ha una passa de gastroenteritis… de totes maneres, ja ens aniras dient!

Rubinat, que t’han dit a acupuntura? Explica’ns el truco!!! Jajajaj

Ego: doncs a migdia quan he arribat a casa, encara no havien arribat els tests, així que m’he fet un de tira i ha sortit negatiu… blanco nuclear! No sé si fer-me demà a primera hora el CB… en teoría, amb 4 dies de falta, no hauria d’importar que no sigui a primera hora… així que crec que la W m’està prenent el pel i que arribarà en qualsevol moment.
La veritat que he passat la tarda de bajón. Estic esgotada, suposo que de tants dies sense fer res i ara tornar a la rutina. I el desespero em te amargaita!!!
Imatge

Imatge
lavida
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 09, 2018 8:58 pm

Bona nit noietes!
Mil felicitats Bluemoon per aquesta panxu! Això anima a la resta!

Rubinat: de veritat que t'ho va encertar? Que fort! Va va que volem saber què t'ha dit ara.

Silvia: prova'l de fer demà el de CB a veure que et surt. A mi el cicle passat em va fer bastant la guitza la W i em va venir 4 dies tard també... espero que amb tu no sigui així i demà tinguis una bona alegria.

Airyn_jp: el següent cicle és el vostre. Descansa i cuida't que la W és molt pesada... ànims guapa!

Eupatina: molta sort, a veure si tens sort. De passa n'hi ha però de panxes també!

Krla: a veure si no és regla i t'endús una sorpresa, ojalà!

Cookita: benvinguda al post de gener, esperem que sigui l'últim...!

Espero no deixar-me ningú... estic amb el mb i costa personalitzar.

Mode ego: infecció d'orina en tota regla. No sé si pot afectar en el cicle, m'han fet prendre antibiotic... i tots els TO m'han sortit negatius... estrany tot plegat. En fi, dóno aquest mes per perdut.. en tot tinc una miqueta d'esperança i la setmana vinent tinc visita amb gine. A 4 dies de que em vingui la W, si hi tinc un bixillo enganxat ja ho podrà veure, ho sabeu?

Petonets i cap al dimecres!
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dt. gen. 09, 2018 9:03 pm

Hooola nenas!

Com esteu?

Silvia si q em sap greu el te- :ufs: intenta relaxar-te per a veure si són els nervis els q no deixen venir la w. De totes maneres demà a primera hora amb el pipi ben concentrat fes un te i esperem q sigui súper ++++

Airyn aquesta fase es avorridota... lo millor és dedicar-te temps a tu perquè se't passi l'espera el més ràpid possible.

Lavida infeccioo uiiixxx cuidat moooolt!!!

Jo nenes estic cansada!!! Ara per fi sha dormit la fera però queda el mambo de casa! La visita a l'acupuntora mb! Li he explicat i mha pres el pols i.... no sha volgut mullar però rient mha dit "el pols va ràpid!" Ai mare se mha dibuixat un somriure q encara porto ara. Sé q això no vol dir res, q ella en cap moment mha dit "si, estàs embarassada!" Però mira, mha pujat l'optimisme. Jijiji
Imatge

Imatge
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

EntradaAutor: Helens » dt. gen. 09, 2018 10:20 pm

Hola noietes!!!!

Em reinciporo a aquest fòrum (d'on en tinc tants bons records) perquè necessito parlar-ne amb algú i sé que vosaltres m'ajudareu :)

NOM: Helena
EDAT DELS DOS: 34 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1a de 22 mesos
CICLE DE CERCA: és el 1r...massa bonic era per ser veritat...
DNW: ?

Vaig ser mare, de manera natural, tot i que prenia ovusitol i mil merdes més per millorar la capacitat ovàrica (no vaig ovular mai més d'un òvul per cicle...per tant, ja em direu de què cony servia), i tb em punxava allò que ja no recordo com es diu, com se sol fer en IA's. Nosaltres controlavem cicle, amb la fine i el dia abans d'ovular, m'havia de punxar i tenir relacions. O algo així... Vam descobrir que amb tanta medicació jo feia un munt de quistes, i per tant se m'alteraven els cicles. Vaig deixar-ho tot, per deixar-ho descansar ja que al juny començavem amb les IA's autèntiques. Aquell cicle, al dia 40 sense regla, em vaig dir. Això no és normal. Em vaig fer el test. I era positiu!!!Brutal. Soc mestra, va ser l'últim dia de cole, i va ser mooolt mooolt raro. :)
Ara ens hi tornem a posar per donar un germà/na a la nostra filla preciosa estimada, i esperava que fos més fàcil. O sigui que estic...convertida en una cercadora/trobadora? :) crec que algunes de vosaltres ens coneixem ejem, oi @airyn? i @coaner? va que això ha de ser divertit!!! ànims noies!
Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 09, 2018 10:34 pm

Hola helens!!!

Benvinguda de nou!! Esperem que aquesta recerca sigui curteta!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dc. gen. 10, 2018 5:51 am

Bon diaaaaa,

airyn i lleona, moltíssimes gràcies per l'explicació, m'ha anat perfecte per calcular-ho de nou. Així la data prevista per la meva nova warry seria el 21 de gener.
Silvia Quina intrigaaaa !!!
Rubinat i lavida Ànims! Si no és aquest, serà el pròxim!! :-()-)
Helena Benvinguda!!

Modo ego: Doncs vaig començar el dia 5 amb l'Omifin, i en faig fer una cada dia fins el dia 10 del cicle. La veritat, molt il·lusionats, és una altre solució davant el problema. Al principi tants efectes secundaris espanten una mica (però com tots els medicaments, més val no llegir gaires prospectes) de tots ells només he tingut molts fogots (com si estigues menopàusica) i que per sort ja m'han desaparegut. I força dolor ovàric, cosa que feia mesos que no tenia i que m'està fent pensar que últimament no devia ovular.... Fa molt temps que vaig deixar els TO. Amb tants cicles estava desanimada.
Per cert, heu provat mai TO o TE Unitest, comprats per internet?? Que us semblen?
Molts petonets per totes i Bon dimecres!!! :p-) :p-)
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. gen. 10, 2018 6:28 am

Bon dia boniques!!!

Eupatina Penso com les altres noies... crec que és massa aviat perquè es degui a un embaràs... però qui sap... podria ser...tot i que fa més pinta de malestar estomacal.... Va...ànims que et queden pocs dies per sortir de dubtes!!

Rubinat Jajaja vas molt aviat amb els tests!!!! :-D T'entenc!!! A mi tmb em passa jaja Ai... a veure si amb sort això del pols és una bona senyal!!! :content:

Silvia Ostres noia!!! Pintava molt bé!! De totes maneres si veus que segueix sense baixar repeteix un a primera hora!! Ànims!!! Que tot arriba!! :globus:

Lavida Jolin!! Quina murga!!! Va doncs...a curar-se aquesta infecció!!! No crec que t'afecti gaire al cicle... en tot cas seria més probable que t'afectès l'antibiòtic .... retrassant la ovulació per exemple... Però vaja...ànims!!! :love:
Em sap greu però no crec que el gine puguès veure res :oset: si més no... res del tot clar per dir-te que estàs embarassada... hauràs de tenir paciència!! Jaja Ànims!!!! :b-)))

Benvinguda Helens!!

Coaner Esperem que l'omifin us ajudi i feu diana!!!! :-D
Si! Jo havia comprat unitest, ara faig servir one step (els compro per amazon i surten molt bé de preu!!) Per mi aquests de tires són els millors... Solen ser els més sensibles i els que estan millor de preu.... Ara bé... has de saber no obsessionar-te amb les ralles... perquè de vegades (més vegades de les que et diu el prospecte) s'hi pot veure també linia d'evaporació... que és fineta i sense color... però si tens moltes ganes de veure un positiu..... Et deixes emportar i malament!! :-o00m

Modo Ego: Doncs jo ja estic en la SW oficialment >.-<:
El problema? Aquest mes no coincidim per res en horaris amb la meva parella..... :-o00m ell arriba a les 10 de la nit ... i amés força cansat... i jo a aquella hora també estic cao!!! Com per posar-nos a fer res!!! :-:)
A veure si podem trobar el moment :globus:

Que passeu un bon dimecres flors!!! :-()-) :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » dc. gen. 10, 2018 6:37 am

Hola!

Gràcies a totes per les vostres respostes! Jo també penso que és massa aviat per ser panxu, a més, amb el primer embaràs no vaig vomitar gaire. Avui segueixo amb retortolligams...

Benvigudes o bentornades les noves incorporacions i que la cerca sigui curteta!

Rubinat, una mica aviat per fer TE...però si jo el tingués a casa tampoc em podria resistir.

Coaner, a veure si aquests canvis són bon símptoma i t'ajuda!

Silvia, es ben extrany però la maleïda juga males passades! Fins que no hi ha w hi ha esperança!

Demà personalitzo una mica més! Gràcies a totes altre cop!

Eu
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dc. gen. 10, 2018 7:17 am

Bon dia!

Com va tot? Tenim una nova incorporació. Benvinguda helen! Quina història... tan de bo q aquest cop el camí sigui més curt!

Eu... cuidat! Tan de bo no fos res estomacal i tingués a veure amb la panxu però fa pinta q és la pprimera opció. Molts ànims!

Lluna quina ràbia! A veure si durant el finde almenys podeu fer els deures.

Coaner jo els unitest no els he utilitzat però els one step si i m'encanten perquè són força amples i molt sensibles. La línea es veu clarament.

Ai nenes em sap greu però me nhe d'anar a treballar! Avui he passat mala nit. Molta pressió al baixventre. En fi ohhhmmm avui dpo11!!! No toca pipitest jijiji
Imatge

Imatge
silvia.xikillaa

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. gen. 10, 2018 7:59 am

Lavida, ufff, les infeccions son molt molestes. T’han donat els sobres de 2 dies?

Rubinat, si l’altre vegada et va encertar… ojalá aquesta vegada també!! Quin es el dia NW?

Helens benvinguda!

Lluna, vinga a buscar el moment!!! Es un royo quan no es coincideix en horaris… a mi em va passar una mica al desembre, però bueno, vaig sacrificar hores de son jajajaj

Eu, com et trobes? Millor que ahir?

Ego: finalment no m’he fet el test. Ahir estava al lio i vaig notar una pressió que només tinc quan està apunt de venir la w, així que ja deu estar al caure. Guardo els CB per al proper torn de desespero jajajajajaj :-o00m :-o00m :-o00m
aquest dissabte tinc examens i segur que em baixa en mig d'algún... com sempre, en el millor moment i acompanyant-me en els moments importants jajajaj
Imatge

Imatge
Triu
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

EntradaAutor: Triu » dc. gen. 10, 2018 10:33 am

Hola wapes!

Entro per comentar sobre els test de tires que deieu...

Jo he comprat els de amazon, els one step, i a mi m'ha decebut....perquè els de farmàcia de 20 donaven positiu i el de tira que és de 10 no!!!

Avui si m'ha donat, però des de dissabte practicament era una ombra molt clara i sense color...per la meva experiència no els recomanaria.

A mi em va sorprendre molt positivament:
mycheck early de roche (sensibilitat 10) i el predictor early (sensibilitat 12,5)....i fins i tot un que no me'n recordo de sensibilitat 20....tots marcats abans que el one step...

Per tant si no us surt positiu abans de la falta amb el de tires podeu estar tranquil·les!
Imatge
Cookita17
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dc. gen. 10, 2018 11:19 am

Eupatina , esperem que no sigui passa i portis una bona noticia!

Rubinat A veure si l'encerta i es confirma que aquest pols ràpid es perquè hi ha cigronet!

Silvia Ànims maca, a veure si no es warry al final!!!

Lavida jo també vaig fer infecció al desembre i vaig haver de fer dues tandes d'antibiotic. Un pal....Ànims i no ho donis tot per perdut!!!

Helens, esperem que sigui una cerca curteta!!!

Coaner jo tinc unitest i van be, però la seguent poset demano els d'Amazon.

Lluneta, anims amb la sw. A veure si podereu aprofitar!!!

ME:
Doncs esperant que arribi la SW, a veure si podem anar escalfant motors! >.-<: Aquest cicle ha sigut rarissim (nomes 16 dies), així que estic una mica de baixon. Porto un desbarujeste important. Dilluns tinc hora amb el gine a veure que em diu! Bon dimecres noies!
silvia.xikillaa

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. gen. 10, 2018 11:48 am

Ostres Triu, doncs aquests de OneStep son els que vaig comprar jo... em queden 2, però amb aquesta experiencia teva, crec que passaré de fer-los servir el proper mes. Només em falta això, el desespero i que els test que no detectin jajajaj
Imatge

Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 10, 2018 1:39 pm

Bon dia!

Des de la cerca de la peque vaig utilitzar els TO i els TE de one step i a mi m'han anat de conya! Els TO els he vist clarament quan era positiu, ja que ha de ser igual o superior a la de control i si a més fas TO cada dia es veu molt bé. I els TE a mi m'han donat ratlleta sempre que hi ha hahut panxu. Això si, amb un dia de falta es veia una línia moooolt fluixeta, però hi era. Després sempre he confirmat amb CB i no hi ha hagut dubte. Abns de la DNW no n'he fet mai i per tant no sé si hagués sortit la ratlleta o no.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 10, 2018 1:40 pm

Bon dia!

Des de la cerca de la peque vaig utilitzar els TO i els TE de one step i a mi m'han anat de conya! Els TO els he vist clarament quan era positiu, ja que ha de ser igual o superior a la de control i si a més fas TO cada dia es veu molt bé. I els TE a mi m'han donat ratlleta sempre que hi ha hahut panxu. Això si, amb un dia de falta es veia una línia moooolt fluixeta, però hi era. Després sempre he confirmat amb CB i no hi ha hagut dubte. Abans de la DNW no n'he fet mai i per tant no sé si hagués sortit la ratlleta o no.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 10, 2018 2:12 pm

Hola Noies

M'apunto:

NOM: Arigalma
EDAT DELS DOS: 37 i 43
N° DE FILLS I EDAT: 1 de quasi 4 anys
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 26/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per complicacions amb la cessària anterior hem estat molt de temps a la banqueta, i aquesta setmana ja hem tret les barreres!! Així que oficialment podriem dir que comencem la cerca.

Ara que hem començat em vénen moltes pors... el meu peque ja farà 4 anys a final de mes i comencem a tenir una vida relativament més tranquil.la ja, i ara pateixo per tornar a començar amb tema bolquers, etc... Però també suposo que quan més temps passi més mandra em farà... a més ja tenim una edat...
Fa 1 mes que em prenc Acfol, com que suposo que ens copstarà una mica aconseguir la panxu (el primer va tardar 4 mesos) tinc temps de prendre més àcid fòlic. Estic just a la SW, ahir vaig començar ja amb el fluxe clara d'ou.... Així que res a esperar, i suposo que en compañía será més divertit (a l'altre embaras vaig entrar sl SP quan ja estaba embarassada).

Intentaré posar-me al dia del post i així us aniré coneixent a totes.

Ens anem llegint per aquí! i Ànims a totes, que gener ens porti moltíssimes panxus!! :-())
Imatge

Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

EntradaAutor: Krla » dc. gen. 10, 2018 6:37 pm

Hola noies!

:--/) Benvingudes Helen i Arigalma!

Lavida a veure si es cura ben ràpid aquesta infecció! Molts ànims!! :-()-)

Modo Ego: Us vaig dir que la W.. m'havia vingut fluixeta però al final l'endemà es va engegar i ha sigut horrible! Un mal d'esquena i una son... Però bé, anar aguantant i a esperar que marxi la W i poder començar la recerca de nou :-)(-: Amb molts d'ànims però :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::