Bugaboo-exposició
- cristina_82
- :: formigueta

- Entrades: 96
- Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am
Bugaboo-exposició
Bon dia noies!
Estem pensant de comprar un bugaboo i voldria saber, si coneixeu alguna botiga de Girona o pels voltants, que en tinguin exposats? La pàgina web és bastant completa i amb vídeos i demés però m'agradaria provar-los, ja que estem entre el camaleon o el bee.
També em podria desplaçar per Barcelona.
Gràcies!!
Estem pensant de comprar un bugaboo i voldria saber, si coneixeu alguna botiga de Girona o pels voltants, que en tinguin exposats? La pàgina web és bastant completa i amb vídeos i demés però m'agradaria provar-los, ja que estem entre el camaleon o el bee.
També em podria desplaçar per Barcelona.
Gràcies!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: Bugaboo-exposició
Bon dia!
Imagino que a Girona n'hi hauran, jo conec Experiència Bebe a Sabadell els tenen tots i els pots provar en un petit circuit que tenen per diferents tipus de paviments. Jo la recomano 100% però potser et cau una mica lluny.
Imagino que a Girona n'hi hauran, jo conec Experiència Bebe a Sabadell els tenen tots i els pots provar en un petit circuit que tenen per diferents tipus de paviments. Jo la recomano 100% però potser et cau una mica lluny.
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Hola,
A Girona en tenen exposats a Elcorteinglés, a la botiga el Cuc i a la botiga de puericultura al costat d'Hipermoble Girona (C. Barcelona) i que ara no recordo com es diu.
A Girona en tenen exposats a Elcorteinglés, a la botiga el Cuc i a la botiga de puericultura al costat d'Hipermoble Girona (C. Barcelona) i que ara no recordo com es diu.

- cristina_82
- :: formigueta

- Entrades: 96
- Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am
Gracies noies!
La botiga del cuc la coneixo i la de Sabadell no, però ja miraré per Internet.
Aquí li pugui interessar, també hi ha la botiga Littels de platja d'aro.
La botiga del cuc la coneixo i la de Sabadell no, però ja miraré per Internet.
Aquí li pugui interessar, també hi ha la botiga Littels de platja d'aro.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |