Linea evaporacio TE
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Linea evaporacio TE
Obro aquest post perque es un tema que m'angoixava molt en els primers TE que vaig fer on la ratlla semblava que la veia nomes jo jajaja
Llegir per internet ja sabeu que a vegades ens dona mes mals de cap que no pas ens en treuen...
Total que vaig llegir que hi ha test que tenen la famosa ratlla de evaporacio. Ratlla que surt passat el temps indicat per veure el resultat del test, que surt al lloc de la ratlla del positiu pero.... que teoricament te un to grisos i no rosat.
Be.. tot aquest rotllo es per dir-vos que vaig probar de fer el TE amb aigua i la marca que jo tenia al menys no te ratlla de evaporacio!
Els vaig comprar a una noia d'aqui el SP (potser ella ens pot copiar enllaç a amazon de quins son exactament)
Jo us deixo foto del TE fet amb aigua perque veieu que no te cap ratlla a part de la de control.
Espero que us ajudi
Llegir per internet ja sabeu que a vegades ens dona mes mals de cap que no pas ens en treuen...
Total que vaig llegir que hi ha test que tenen la famosa ratlla de evaporacio. Ratlla que surt passat el temps indicat per veure el resultat del test, que surt al lloc de la ratlla del positiu pero.... que teoricament te un to grisos i no rosat.
Be.. tot aquest rotllo es per dir-vos que vaig probar de fer el TE amb aigua i la marca que jo tenia al menys no te ratlla de evaporacio!
Els vaig comprar a una noia d'aqui el SP (potser ella ens pot copiar enllaç a amazon de quins son exactament)
Jo us deixo foto del TE fet amb aigua perque veieu que no te cap ratlla a part de la de control.
Espero que us ajudi
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Linea evaporacio TE
No sempre surt, dels TE que jo tinc d'altres cicles només a un li va sortir.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Sol solet 84
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: ds. nov. 05, 2016 3:45 pm
Hola Amanda bonanit,
Jo no ho havia setit mai aixo de la linea d'evaporacio d'un TE.
Jo de TE vaig comprar el Clear Blue i la veritat que un 10. Et diu "embarazada" o "no embarazada" i a mes et diu les setmanes. Aixi t'estalvies d deixifrar aquelles ratlles.
Per cert, de TO quin es el que va millor?
En vaig comprar un de ratlles i es un rotllo.
Sabeu si n'hi ha sense ratlles?
Jo no ho havia setit mai aixo de la linea d'evaporacio d'un TE.
Jo de TE vaig comprar el Clear Blue i la veritat que un 10. Et diu "embarazada" o "no embarazada" i a mes et diu les setmanes. Aixi t'estalvies d deixifrar aquelles ratlles.
Per cert, de TO quin es el que va millor?
En vaig comprar un de ratlles i es un rotllo.
Sabeu si n'hi ha sense ratlles?
Sol solet 84 sense ratlles tens el CB Ovulacion. També es digital, i et posa una careta somrient si detecta la LH. Això si, es un pastizal en comparació. Són 10 tires i a mi em va costar uns 20 euros...
- Sol solet 84

- Entrades: 5
- Membre des de: ds. nov. 05, 2016 3:45 pm
Moltes gracies Acidilla!!!
Ostres pero el que vaig comprar jo era d ratlles, em va costar 17 euros 10 tires i la de la farmacia em va dir que era el mes barat. On el compres mes barat? I quina marca es?
Ostres pero el que vaig comprar jo era d ratlles, em va costar 17 euros 10 tires i la de la farmacia em va dir que era el mes barat. On el compres mes barat? I quina marca es?
Jo compro tests d'ovulació i embaràs a l'amazon. Són de tira i estan molt bé de preu. Un pot de 30 TO més 10 TE em va costar uns 15 o 18€
- noe.garcia

- Entrades: 15
- Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm
Hola noies,
Jo també tinc les tires de to i te d'amazon i m'han funcionat en els dos embarassos, mai han fallat. Us els recomano totalment (sobretot per preu).
La linia d'evaporació és molt fàcil de distingir ja que surt bastant després d'haver-lo fet i és grisa, no té cap to rosat
Jo també tinc les tires de to i te d'amazon i m'han funcionat en els dos embarassos, mai han fallat. Us els recomano totalment (sobretot per preu).
La linia d'evaporació és molt fàcil de distingir ja que surt bastant després d'haver-lo fet i és grisa, no té cap to rosat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |