Eco 3D, 4D i 5D a Barcelona
Eco 3D, 4D i 5D a Barcelona
Bon dia marones!
Estic buscant per fer-me una eco 3D, 4D o 5D a Barcelona, i volia informacio d'alguna mami que ja l'hagi fet i la seva experiencia, preus, si ha agafat alguna oferta o algun pack de varies, si mereix la pena o no....
M'agradaria que fos en dissabte per pogué comartir-ho amb la familia, pero si no pot ser doncs el meu maridet i jo sols. Em faria ilusio aquestes que et garanteixen saber el sexe del bebe, perque es una de les coses que mès ilusio em fa, treurens el dubte!
Estic mirant per internet hi ha un munt de preus diferents, i no m'aclareixo.
Help me!
Estic buscant per fer-me una eco 3D, 4D o 5D a Barcelona, i volia informacio d'alguna mami que ja l'hagi fet i la seva experiencia, preus, si ha agafat alguna oferta o algun pack de varies, si mereix la pena o no....
M'agradaria que fos en dissabte per pogué comartir-ho amb la familia, pero si no pot ser doncs el meu maridet i jo sols. Em faria ilusio aquestes que et garanteixen saber el sexe del bebe, perque es una de les coses que mès ilusio em fa, treurens el dubte!
Estic mirant per internet hi ha un munt de preus diferents, i no m'aclareixo.
Help me!
Re: Eco 3D, 4D i 5D a Barcelona
Hola RedBerry!
No se si t'ajudaré massa... A mi me la venen a fer a casa ara al febrer. Vam contactar amb http://www.nadons4d.com per recomanació de la meva germana que se la va fer amb ells tant en el primer embaràs de bessons com en el segon d'un sol bebè.
En van quedar molt contents, s'hi estan l'estona que calgui.
Els preus varien en funciódel que vulguis veure, d'on visquis o de si et vols desplaçar tu als seus centres.
Bé, en l'enllaç crec que podràs resoldre dubtes i si no, els truques i t'ho expliquen sense compromís.
Espero haver-te donat un cop de mà!
Que vagi molt bé l'embaràs!
No se si t'ajudaré massa... A mi me la venen a fer a casa ara al febrer. Vam contactar amb http://www.nadons4d.com per recomanació de la meva germana que se la va fer amb ells tant en el primer embaràs de bessons com en el segon d'un sol bebè.
En van quedar molt contents, s'hi estan l'estona que calgui.
Els preus varien en funciódel que vulguis veure, d'on visquis o de si et vols desplaçar tu als seus centres.
Bé, en l'enllaç crec que podràs resoldre dubtes i si no, els truques i t'ho expliquen sense compromís.
Espero haver-te donat un cop de mà!
Que vagi molt bé l'embaràs!
Clar que va be! Tota la informacio es bona, m'ho mirare a veure que tal.
Merci!
Merci!
Hola guapa!!!
T'explico la meva experiència. Jo vaig agafar aquesta oferta: http://es.letsbonus.com/barcelona/ofert ... tos-379853
Es de Letsbonus, em va sortir 65€ dues ecos 4D en Policlínica Barcelona (Gràcia). Em vaig fer la primera a les 18 setmanes més que res perquè no podia esperar a saber el sexe, i per veure-la en 4D perquè la eco de les 12setmanes a la SS va ser poc per mi
Vaig trucar i agafar hora sense problema (desconec si es pot en dissabte). Poden entrar 4 acompanyants amb tu. Dura 30minuts, et diuen sexe i després et donen un munt de fotos i el vídeo complet en un DVD. Vem sortir contentíssims amb la nostra nena
Més tard vaig reservar l'altre eco, a les 27 setmanes, per veure-la ja amb una mica més de perspectiva (a les 18setmanes son super peques, sense greix, era un bitxet palo jajaja) i ja la vem poder veure super bé!!!!!
Es va portar molt bé. Sino es veu, te la programen per un altre dia sense problema!!! Va ser una passada, al menys jo vaig sortir molt contenta. La noia que fa les ecos (al menys per les tardes) es súper maca i simpàtica!!!
També et donen una canastilla de Mi bebé y yo. Per mi va ser una bona inversió. Sé que ara estàn les 5D i hi han moltes coses millors potser, però a mi em va semblar genial per 65€.
Et deixo la meva Emma com exemple.
18 setmanes:

27 setmanes:

Un petó guapa i sort!!!!
T'explico la meva experiència. Jo vaig agafar aquesta oferta: http://es.letsbonus.com/barcelona/ofert ... tos-379853
Es de Letsbonus, em va sortir 65€ dues ecos 4D en Policlínica Barcelona (Gràcia). Em vaig fer la primera a les 18 setmanes més que res perquè no podia esperar a saber el sexe, i per veure-la en 4D perquè la eco de les 12setmanes a la SS va ser poc per mi
Vaig trucar i agafar hora sense problema (desconec si es pot en dissabte). Poden entrar 4 acompanyants amb tu. Dura 30minuts, et diuen sexe i després et donen un munt de fotos i el vídeo complet en un DVD. Vem sortir contentíssims amb la nostra nena
Més tard vaig reservar l'altre eco, a les 27 setmanes, per veure-la ja amb una mica més de perspectiva (a les 18setmanes son super peques, sense greix, era un bitxet palo jajaja) i ja la vem poder veure super bé!!!!!
Es va portar molt bé. Sino es veu, te la programen per un altre dia sense problema!!! Va ser una passada, al menys jo vaig sortir molt contenta. La noia que fa les ecos (al menys per les tardes) es súper maca i simpàtica!!!També et donen una canastilla de Mi bebé y yo. Per mi va ser una bona inversió. Sé que ara estàn les 5D i hi han moltes coses millors potser, però a mi em va semblar genial per 65€.
Et deixo la meva Emma com exemple.
18 setmanes:

27 setmanes:

Un petó guapa i sort!!!!

Que be la oferta! Havia llegit per internet que no mereixien la pena, perque anaven a saco, no es veia be i despres havia que repetirles i al final et gastaves mes.
Justament aquesta oferta le vista, pero no fan dissabtes, aixi que no em val. Pero segurament a un altre mami li sigui de servei.
Justament aquesta oferta le vista, pero no fan dissabtes, aixi que no em val. Pero segurament a un altre mami li sigui de servei.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |