**--CERCADORES GENER 2017--**
**--CERCADORES GENER 2017--**
Inaugurem oficialment post de cercadores gener!!!
Noies, any nova, vida nova!!! I posarem totes les nostres il·lusions i esperances en aconseguir aquesta vida nova!! Tot un any per davant que segur vindrà carregat de panxulines !!
QUI SOM LES CERCADORES DE GENER 2017?
Vinga noies, aneu passant pel post i deixeu les vostres dades per coneixe'ns entre totes! Ens ordeno per DNW.
Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:
Nom d’usuària: Anna3
Edat de tots dos:35 ell 33 jo
Nª de fills: 2 biològics 1 acollit
Cicle de cerca: 1er
Data de NW (Super-important!): 9 de gener
Tenir fills és una alegria, jo vull em 4t!!
Nom d’usuària: aida-ferres.canelayclavo
Edat de tots dos: jo 26 i l'Alex 26 iguals!!
Nª de fills: cap 0
Cicle de cerca: 1 er ( com toca)
Data de NW (Super-important!): 15/01
No tenim cap fill i aquest mes començo amb visita al gine he fet recolecta de dades i he fet els deures com toca!!
Nom d’usuària: marta1986
Edat de tots dos: 36 ell 30 jo
Nª de fills: 1 nen que l dia 8 farà 3 anys
Cicle de cerca: 2n cicle post avortament per embaràs ectopic. Oficialment des del Juny de 2015
Data de NW (Super-important!): 15 Gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda.
Nom d’usuària: Tulipi
Edat de tots dos: 30 i ell 35
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 6e
Data de NW (Super-important!): 16 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: aquest cicle passant bastant del tema.. pq cada cop que hi penso em rallo força
MONTSERRAT
Edats: 34
Fills: 2... Nen 5a6m - Nena 2a10m
Passarem a ser família nombrosa!
És el 4t embaràs, ja que entre el nen i la nena vam tenir un avortament amb legrat.
Aquest era el 2n cicle de cerca però el 1r amb TO, ja que el 1r ciclr no vaig ser a temps, i alhora, com q tenia infecció no vaig veure el flux dels dies d'ovulació...
Aquest mes vam tenir TO+ el 29/12 i el 30/12 i vam fer deures el 28, 29 i l'1. Quin haurà estat el bo?
Nom d’usuària: AnnnaToni
Edat de tots dos: jo 40 i ell 41
Cicle de cerca: Aquest és el 13è (donarà bona sort...?)
Data de NW (Super-important!): 23 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ja és mala sort que, per qüestions de la vida, no em pugui posar a tenir fills fins els 39 i llavors resulta que tenim problemes... L'últim trimestre del 16 hem estat fent proves i sembla que el problema principal està en l'esperma, poca quantitat i lent. Estem esperant resultats de la repetició del seminograma, i aquest mes tindrem consulta per evaluar 2 presupostos més d'in vitro. També tenim hora per fer un test de salut general de la meva parella i derivar-lo a l'uròleg. I mentrestant... pq no? doncs seguirem provant, que mai se sap.
Nom d’usuària: Tacai
Edat de tots dos: 41 els dos
Nª de fills: jo si, 1, i ell no
Cicle de cerca: 1
Data de NW (Super-important!): 23/01
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixen
Doncs, que he estat dubtant molt si tirar-me a la piscina , i hem decidit que si amb la dificultat que pot tenir quedar-nos amb 41. Jo ja tinc una nena, i ell ha estat i és un pare per la meva filla. Ara m'agradaria viure la maternitat d'una altra manera, i poder formar una nova família. No em vull obsessionar però.... és inevitable, ajjjjjjj
Nom d’usuària: Eri84
Edat de tots dos: ell 37 , jo 32
Nª de fills:1
Cicle de cerca:1r
Data de NW (Super-important!):29 de gener
Tinc una nena de 3 anys i mig, i es filla de una parella anterior, que la cosa no va anar b. Tot i que com amics genial, i la nena super feliç ja fa un temps que tinc un altre parella que pel maig ens casem, i be, la patufa desde fa uns mesos que no para de demanar un germanet, que estar sola, etc jejej cada dia em diu una excusa diferent. Aixi que despres de molt pensanso ja que voliem esperar una micona vam decidir de intentar-ho. I be a vere si hi ha sort. Aquesta setmana es la cricial xD aixi que toca fer deures. .
Nom d’usuària: Acidilla
Edat de tots dos: jo 34 i el 33
Cicle de cerca: aquest serà el 4t
Data de NW (Super-important!): 30 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig deixar les anticonceptives al maig. Estic fent tempes i CB d'ovulació digital perquè sóc una negada amb les tires. També faig perles d'Onagra desde l'inici del cicle fins a l'ovulació.
Nom d’usuària: Miaka
Edat de tots dos: jo 33, el meu marit 39 (40 la setmana que ve)
Cicle de cerca: 4t
Data de NW (Super-important!): Bé, ara mateix estic finalitzant la warry, així que aquest cicle res de res tampoc...
A veure si pel següent tenim més sort!!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La veritat, estem bastant capficats amb el tema aquest... Ja sé que no portem massa, però com qui diu teníem la idea que quan decidíssim tenir un bebè al primer mes ja ens quedaríem embarassats (a la majoria dels nostres amics els hi ha passat així, i la meva mare també s'hi va quedar a la primera), i veure que passen els dies, sembla que sí, un s'imagina un munt de símptomes, i llavors ve la warry....
És molt frustrant!
I a més de la forma que som nosaltres, ens capfiquem de seguida, ens estressem... I nosaltres mateixos ens diem... Hem d'estar tranquils, prendre'ns les coses amb més calma.... però ens costa moltíssim!!!!! I quan s'apropen els dies de la SW ja ens tornen els nervis, i la tensió de trobar el moment per fer-ho, i per estar relaxats... En canvi quan sabem que no és gens SW tan tranquils i tot marxa d'allò més bé! Quin stress! Ens hem d'aprendre a relaxar...
Nom usuari: Ei75i78
n.fills: 1 nena de 3 anys
edat: jo 38 ell 41
N. Cicle cerca: 14....
Alguna cosa a explik: la primera ens va costar poc, al 4rt cicle. Xo ara sesta fen llaaarg, xq no stavem preparats mentalmen xq ens passes aixo.... ens hem fet proves de tot i estem be els 2. He fet acupuntura x regular ovulacio i ma anat be. Fai TO de la CB q compro online xq a Espanya nkra no els comercialitzen q em van molbe. I ara estic am homeopatia.... despres dalgun mes mol baixos ara tornem a sta animats. Xo am decisio de demanar hora x reproduccio assistida. Si aqet mes no va b, començarem
data NW: 4 febrer
Nom d'usuària: GuiRit
Edat de tots dos: jo 26 i el 28.
Núm. de fills: 0
Cicle de cerca: 1r post avortament amb legrat.
Data de NW (súper-important!): Teòricament 7 de febrer.
Coses que vulgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: és el primer cicle que cerquem després d'un avortament amb legrat el passat 20 d'octubre del meu primer embaràs (diferit de 9+4 a les 12). Tot just tindrem llum verda després de la 2a regla (l'estic tenint). Va ser un cop duríssim però tot i que tenim por estem animats. Fa anys que no prenc anticonceptius (només NuvaRing molt poc temps) i ens hi vam quedar sense buscar-lo així que no us puc dir amb seguretat si ens va costar gaire però crec que no. Per últim, no he fet mai TO ni tempes, per no quedar-m'hi usava una app, tinc uns cicles llargs per tant calculo que ovularé el 20 i poc.
Nom d’usuària: ARI83
Edat de tots dos: 33 i ell 35
Cicle de cerca: 2n
Data de NW (Super-important!): ara mateix amb els cicles molt irregulars.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Desprès de dos avortaments l'any passat, amb alteracions de la tiroides, comencem l'any amb moltes ganes, a veure si per totes tenim sort i ho aconseguim.
Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Cicle de cerca: sept-oct-desembre. (Al novembre no). O sigui, aquest seria el 4t.
Data de NW (Super-important!): 5 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La meva primera filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica amoinada, i xq no reconèixer que també una mica obsessionada i tristona.
GUIA DE VOCABULARI BÀSIC
Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
Noies, any nova, vida nova!!! I posarem totes les nostres il·lusions i esperances en aconseguir aquesta vida nova!! Tot un any per davant que segur vindrà carregat de panxulines !!
QUI SOM LES CERCADORES DE GENER 2017?
Vinga noies, aneu passant pel post i deixeu les vostres dades per coneixe'ns entre totes! Ens ordeno per DNW.
Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):
No tenim cap fill i aquest mes començo amb visita al gine he fet recolecta de dades i he fet els deures com toca!!
Cicle de cerca: 2n cicle post avortament per embaràs ectopic. Oficialment des del Juny de 2015
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: aquest cicle passant bastant del tema.. pq cada cop que hi penso em rallo força
MONTSERRAT
Edats: 34
Fills: 2... Nen 5a6m - Nena 2a10m
Passarem a ser família nombrosa!
És el 4t embaràs, ja que entre el nen i la nena vam tenir un avortament amb legrat.
Aquest era el 2n cicle de cerca però el 1r amb TO, ja que el 1r ciclr no vaig ser a temps, i alhora, com q tenia infecció no vaig veure el flux dels dies d'ovulació...
Aquest mes vam tenir TO+ el 29/12 i el 30/12 i vam fer deures el 28, 29 i l'1. Quin haurà estat el bo?
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ja és mala sort que, per qüestions de la vida, no em pugui posar a tenir fills fins els 39 i llavors resulta que tenim problemes... L'últim trimestre del 16 hem estat fent proves i sembla que el problema principal està en l'esperma, poca quantitat i lent. Estem esperant resultats de la repetició del seminograma, i aquest mes tindrem consulta per evaluar 2 presupostos més d'in vitro. També tenim hora per fer un test de salut general de la meva parella i derivar-lo a l'uròleg. I mentrestant... pq no? doncs seguirem provant, que mai se sap.
Nom d’usuària: Tacai
Edat de tots dos: 41 els dos
Nª de fills: jo si, 1, i ell no
Cicle de cerca: 1
Data de NW (Super-important!): 23/01
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixen
Doncs, que he estat dubtant molt si tirar-me a la piscina , i hem decidit que si amb la dificultat que pot tenir quedar-nos amb 41. Jo ja tinc una nena, i ell ha estat i és un pare per la meva filla. Ara m'agradaria viure la maternitat d'una altra manera, i poder formar una nova família. No em vull obsessionar però.... és inevitable, ajjjjjjj
Nom d’usuària: Eri84
Edat de tots dos: ell 37 , jo 32
Nª de fills:1
Cicle de cerca:1r
Data de NW (Super-important!):29 de gener
Tinc una nena de 3 anys i mig, i es filla de una parella anterior, que la cosa no va anar b. Tot i que com amics genial, i la nena super feliç ja fa un temps que tinc un altre parella que pel maig ens casem, i be, la patufa desde fa uns mesos que no para de demanar un germanet, que estar sola, etc jejej cada dia em diu una excusa diferent. Aixi que despres de molt pensanso ja que voliem esperar una micona vam decidir de intentar-ho. I be a vere si hi ha sort. Aquesta setmana es la cricial xD aixi que toca fer deures. .

Nom d’usuària: Acidilla
Edat de tots dos: jo 34 i el 33
Cicle de cerca: aquest serà el 4t
Data de NW (Super-important!): 30 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig deixar les anticonceptives al maig. Estic fent tempes i CB d'ovulació digital perquè sóc una negada amb les tires. També faig perles d'Onagra desde l'inici del cicle fins a l'ovulació.
Nom d’usuària: Miaka
Edat de tots dos: jo 33, el meu marit 39 (40 la setmana que ve)
Cicle de cerca: 4t
Data de NW (Super-important!): Bé, ara mateix estic finalitzant la warry, així que aquest cicle res de res tampoc...
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La veritat, estem bastant capficats amb el tema aquest... Ja sé que no portem massa, però com qui diu teníem la idea que quan decidíssim tenir un bebè al primer mes ja ens quedaríem embarassats (a la majoria dels nostres amics els hi ha passat així, i la meva mare també s'hi va quedar a la primera), i veure que passen els dies, sembla que sí, un s'imagina un munt de símptomes, i llavors ve la warry....
És molt frustrant!
Nom usuari: Ei75i78
n.fills: 1 nena de 3 anys
edat: jo 38 ell 41
N. Cicle cerca: 14....
Alguna cosa a explik: la primera ens va costar poc, al 4rt cicle. Xo ara sesta fen llaaarg, xq no stavem preparats mentalmen xq ens passes aixo.... ens hem fet proves de tot i estem be els 2. He fet acupuntura x regular ovulacio i ma anat be. Fai TO de la CB q compro online xq a Espanya nkra no els comercialitzen q em van molbe. I ara estic am homeopatia.... despres dalgun mes mol baixos ara tornem a sta animats. Xo am decisio de demanar hora x reproduccio assistida. Si aqet mes no va b, començarem
data NW: 4 febrer
Coses que vulgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: és el primer cicle que cerquem després d'un avortament amb legrat el passat 20 d'octubre del meu primer embaràs (diferit de 9+4 a les 12). Tot just tindrem llum verda després de la 2a regla (l'estic tenint). Va ser un cop duríssim però tot i que tenim por estem animats. Fa anys que no prenc anticonceptius (només NuvaRing molt poc temps) i ens hi vam quedar sense buscar-lo així que no us puc dir amb seguretat si ens va costar gaire però crec que no. Per últim, no he fet mai TO ni tempes, per no quedar-m'hi usava una app, tinc uns cicles llargs per tant calculo que ovularé el 20 i poc.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Desprès de dos avortaments l'any passat, amb alteracions de la tiroides, comencem l'any amb moltes ganes, a veure si per totes tenim sort i ho aconseguim.
Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Cicle de cerca: sept-oct-desembre. (Al novembre no). O sigui, aquest seria el 4t.
Data de NW (Super-important!): 5 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La meva primera filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica amoinada, i xq no reconèixer que també una mica obsessionada i tristona.
GUIA DE VOCABULARI BÀSIC
Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
Acidilla l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2017 10:01 am, en total s’ha editat 12 vegades.
Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

Tinc uns cicles llarguíssims. Si la DNW és al febrer encara que hagi ovulat al Gener vaig directa a cercadores de febrer, no? :S
hoooola,
Doncs ja tornem a ser aquí! que no decaigui...
Doncs ja tornem a ser aquí! que no decaigui...
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
13/12/17 DGP Negatiu
Hola Annatoni
A mi familia anys em varen dir el mateix que a tu, que eren ganduls i ni havia pocs. Això no és que sigui infèrtil. T'ho dic per experiència.
Quan em varen dir això vàrem decidir canviar la nostre planificació i fer un acolliment que teníem planejat fer-lo posterior al fill biològic. Un cop amb l'acolliment a terme pum sorpresa un embaràs. I un cop va néixer el primer 19 mesos més enllà neixia la pròxima així que a l'any 2013 era trimare i actualment estem buscant el 4t.
Amb això només vull fer-te veure que tens esperança. I que el dia menys pensat tindras la teva panxa.
Ànims i a fer feina!!!
Anna3
A mi familia anys em varen dir el mateix que a tu, que eren ganduls i ni havia pocs. Això no és que sigui infèrtil. T'ho dic per experiència.
Quan em varen dir això vàrem decidir canviar la nostre planificació i fer un acolliment que teníem planejat fer-lo posterior al fill biològic. Un cop amb l'acolliment a terme pum sorpresa un embaràs. I un cop va néixer el primer 19 mesos més enllà neixia la pròxima així que a l'any 2013 era trimare i actualment estem buscant el 4t.
Amb això només vull fer-te veure que tens esperança. I que el dia menys pensat tindras la teva panxa.
Ànims i a fer feina!!!
Anna3
Ai Anna3, no saps com m'aninen les teves paraules! Gràcies, sé q és difícil però tant de bo funcionés sense in vitro... però l'edat juga en la meva contra i no puc deixar tampoc gaire marge... la veritat és q si tingués 30 m'ho pendria diferent, no utilitzaríem cap anticonceptiu i si sonés la flauta, genial. Però a mi em va d'1 any, així q al final serà com es pugui, i no pas com es vulgui... de tota manera, no perdo la fe! La teva situació és totalment diferent, però també et desitjo sort si és el q vols! Una abraçada forta, ja et queda poc de desespero!
22/9/17 Inici tractament FIV
13/12/17 DGP Negatiu
13/12/17 DGP Negatiu
Anna3 Benvinguda! Et queda poquet per saber! Com van aquest psicosímptomes!?
GuiRit Tu apuntat!! Aquí ens recolzem durant tot el cicle! ovulació, SW, desesperos.. ànims!! Deixa les teves dades i benvinguda!
AnnnaToni el 13 sempre es un bon número :P
GuiRit Tu apuntat!! Aquí ens recolzem durant tot el cicle! ovulació, SW, desesperos.. ànims!! Deixa les teves dades i benvinguda!
AnnnaToni el 13 sempre es un bon número :P
Doncs va, m'hi animo.
Gràcies per acollir-me! :D
Gràcies per acollir-me! :D
Hola acidilla!
Doncs he de dir que aquests dies coincideixen amb les vacances de Nadal dels tres trastos així que la veritat és que no he tingut temps ni de escoltarme per tant no he trobat res
Però pensar-hi si que hi penso de fet la meva parella em diu que no hi pensi tant que sinó no vindrà.
Típic tòpic, tobsesiones i no t'hi quedaràs mai.
Em dono tres cicles de marge habans de comprar to. No n'he fet servir mai però veig que per aquí es estesa la seva utilització.
Doncs he de dir que aquests dies coincideixen amb les vacances de Nadal dels tres trastos així que la veritat és que no he tingut temps ni de escoltarme per tant no he trobat res
Però pensar-hi si que hi penso de fet la meva parella em diu que no hi pensi tant que sinó no vindrà.
Típic tòpic, tobsesiones i no t'hi quedaràs mai.
Em dono tres cicles de marge habans de comprar to. No n'he fet servir mai però veig que per aquí es estesa la seva utilització.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hlaaaaa, m'apunto a cercadores de Geneeer!! a veure si aquest mes em porta sort, el meu fill és de Gener, aquest diumenge farà tres anys!!!!
GuiRit clar que si! així copartim les penes del desespero, i esperem que tmbé els positius!!! hihiih em sap greu que haguessis de passar per un avortament amb legrat
segur que a la propera va totmolt bé! i tindràs un preciós/sa bebè arc iris! jo tb he passat per avortaments i és una p****merda... però hem de mirar endevant !
AnnaToni vinga ànims! a veure si teniu sort i podeu cantar la panxu ben aviat!!!
Acidilla gràcies per obrir post super jefa!!! que la suerte te acompañe heheh
mode ego: jo crec que vaig ovular ahir... a veure si avui podem tenir un momente per acabar de rematar la feina.... però no sé jo, el peque no vol fer la migdiada i no vull que s'escapi l'ovuleeeet. que difícil és quan tens un peque per casa hehe no vul imaginar l'Anna3 amb tres rondant hehhe el meu es que no es distreu amb res....
GuiRit clar que si! així copartim les penes del desespero, i esperem que tmbé els positius!!! hihiih em sap greu que haguessis de passar per un avortament amb legrat
AnnaToni vinga ànims! a veure si teniu sort i podeu cantar la panxu ben aviat!!!
Acidilla gràcies per obrir post super jefa!!! que la suerte te acompañe heheh
mode ego: jo crec que vaig ovular ahir... a veure si avui podem tenir un momente per acabar de rematar la feina.... però no sé jo, el peque no vol fer la migdiada i no vull que s'escapi l'ovuleeeet. que difícil és quan tens un peque per casa hehe no vul imaginar l'Anna3 amb tres rondant hehhe el meu es que no es distreu amb res....
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Ei Marta,
No et pensis amb tres la feina de estar pendent de nens disminueix, ja que no busquen la mama per Casi res jijiji sempre estàn Junts els germans i poc em busquen a mi perfil jugar.
Quan en tenia nms 1 sempre estava a sobre meu i jo feliç tot s'ha de dir...
No et pensis amb tres la feina de estar pendent de nens disminueix, ja que no busquen la mama per Casi res jijiji sempre estàn Junts els germans i poc em busquen a mi perfil jugar.
Quan en tenia nms 1 sempre estava a sobre meu i jo feliç tot s'ha de dir...
- Marta_1986

hhhe Anna3 ja m'imagino ja que amb tres s distreuen més entre ells... jo tinc ganes de tenir-ne un altre tb per això heeh per a que distregui ahaaha a vegades dic ls pares dels seus amiguets si me'ls lloquen una estona haahha
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- aida-ferres.canelayclavo
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm
Sort a totes!!

Actualitzades dades amb les noves incorporacions! Benvingudes a totes!!!
Quins positius tindrem aquest mes???
A veure si els reis mags ens porten alguna sorpresa 
Quins positius tindrem aquest mes???
A veure si els reis mags ens porten alguna sorpresa 
Bondia,
Va que m'apunto, tot i que estic bastant passota amb el tema. Estic una mica baixa d'anims des de q ha començat l'any...
Molta sort a totes!
Va que m'apunto, tot i que estic bastant passota amb el tema. Estic una mica baixa d'anims des de q ha començat l'any...
Molta sort a totes!
Hola noies, demà és el meu dia. Estic nerviosa, penso que nms a causa del meu estat ja vindrà tard . Pq si , penso que em vindrà, avui estic tenint mal d'ovaris i més mala llet de la habitual.
En fi... Esperaré fins dimarts O dimecres i sinó em faré test.
En fi... Esperaré fins dimarts O dimecres i sinó em faré test.
- patufeta19

- Entrades: 14
- Membre des de: dg. oct. 09, 2016 12:03 pm
Hola noies!!
He estat un temps desconnectada, ho necessitava! Tenia la sensació que m'estava obsessionant massa amb el tema i vaig preferir fer un punt i a part. I noies, m'ha anat perfecte! Encara no em vull fer il•lusions perquè tampoc m'ho acabo de creure, però avui m'he fet TE i m'ha sortit POSITIU! Com us dic, encara no m'ho acabo de creure. Portava un parell de dies que em despertava una mica marejada i amb mal d'estòmac i tenia molèsties a la part mitja de l'esquena de tant en tant, havia arribat a perdre l'esperança perquè començava a tenir una mica de dolor de warry però més fluixet que normalment. Avui feia 2 dies que m'hauria d'haver vingut la warry, i ja no he pogut més i m'he fet el test.
Estic tant en shock que no se que he de fer ara jaja.
Ànims a totes amb la cerca, que el 2017 serà un gran any!
He estat un temps desconnectada, ho necessitava! Tenia la sensació que m'estava obsessionant massa amb el tema i vaig preferir fer un punt i a part. I noies, m'ha anat perfecte! Encara no em vull fer il•lusions perquè tampoc m'ho acabo de creure, però avui m'he fet TE i m'ha sortit POSITIU! Com us dic, encara no m'ho acabo de creure. Portava un parell de dies que em despertava una mica marejada i amb mal d'estòmac i tenia molèsties a la part mitja de l'esquena de tant en tant, havia arribat a perdre l'esperança perquè començava a tenir una mica de dolor de warry però més fluixet que normalment. Avui feia 2 dies que m'hauria d'haver vingut la warry, i ja no he pogut més i m'he fet el test.
Estic tant en shock que no se que he de fer ara jaja.
Ànims a totes amb la cerca, que el 2017 serà un gran any!

- Marta_1986

bon diaaaaa!!!!!
apaaa que bé que comencem,no??? primerpositiu!! patufeta19 enhorabona!!!!!
jo estic en fase desespero.... amb dolors com cada mes des de que ovulo fins que em baixa la regla... ahir estava suuuuper inflada.
asihh ahir el meu peque va fer 3 anys!!! que ràpid que passa tot quan ja els tens amb tu hhehe
bé noies, aqui una que avui comença a currar ja....
haahah quin pal perquè he d'anar per les tardes.
en fi, vaaaa qui canta el segon positiu de Gener!!!

apaaa que bé que comencem,no??? primerpositiu!! patufeta19 enhorabona!!!!!
jo estic en fase desespero.... amb dolors com cada mes des de que ovulo fins que em baixa la regla... ahir estava suuuuper inflada.
asihh ahir el meu peque va fer 3 anys!!! que ràpid que passa tot quan ja els tens amb tu hhehe
bé noies, aqui una que avui comença a currar ja....
en fi, vaaaa qui canta el segon positiu de Gener!!!

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- aida-ferres.canelayclavo

- Entrades: 28
- Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm
Enhorabona patufeta19!!!!
Quina alegria!!!
Ara esperar els seguents!! A mi em queda una semana per que em vingui la warry aixi que ja us dire jo ja no se si noto cap sintoma .... ja que no se si es un sintoma o la meva imaginacio!! Aixi que esperar!!
Per les que comenceu a treballar pasciencia, jo estic de vacances!!
Quina alegria!!!
Ara esperar els seguents!! A mi em queda una semana per que em vingui la warry aixi que ja us dire jo ja no se si noto cap sintoma .... ja que no se si es un sintoma o la meva imaginacio!! Aixi que esperar!!
Per les que comenceu a treballar pasciencia, jo estic de vacances!!
Bon dia noies,
m'apunto a gener, a veure si tenim més sort, tot es regula i fem diana!!
m'apunto a gener, a veure si tenim més sort, tot es regula i fem diana!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |