**CERCADORES DESEMBRE 2016**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Acidilla
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **CERCADORES DESEMBRE 2016**

EntradaAutor: Acidilla » dc. des. 28, 2016 9:57 pm

Si nenes quins nervis les que tanquem el mes!!

La veritat és que jo estic mosca, perquè no tincs símptomes d'absolutament res, ni tan sols de warry i això és el que més m'extranya. A aquestes alçades ja em notaria inflada i amb dolors pre-warry... però estic tan fresca... Segueixo amb les tempes bastant altetes... De fet ahir vaig tenir com una segona pujada bastant important... No sé, no em vull fer il·lusions evidentment, però si més no, aquest està sent un cicle una mica fora de lo normal.

Ari83 manifestat!!!

AnnnaToni informa puntual!! >.-<: >.-<: >.-<:

aida-ferres.canelayclavo Benvinguda a cercadores! Quina seria la teva DNW? Suposo que ja passaràs directament a cercadores de gener 2017!!

Ànims noies que s'acaba l'any!!!
Imatge
AnnnaToni
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. des. 29, 2016 9:06 am

Bon dia!

Doncs res, ja tinc la Warry aquí... així que ... eliminada! jeje
Ahir ja em va surtir l'"espinilla"' d'acné habitual, i ja vaig pensar... blanco y en botella = será leche. Em queden hores de creure-m'ho :(

No m'ho he pres malament, ja sé que ho tinc negre després dels resultats del seminograma. Demà ell es repeteix la prova, i amb els resultats, demanarem 2 opinions més. A part ja té hora per fer-se una revisió general de salut i segurament li enviaran a l'uròleg. Es tracta de no parar... encara que sigui a poc a poc, anar avançant.

Acidilla, és estrany que no tinguis cap símptoma... ets regular? En principi, i segons tot el que he llegit, si ho estàs hi ha dos símptomes que sempre passen: mal de pits i ganes de pixar més freqüents (és per la generació de progesterona). El tema del sagnat d'implantació és definitiu (si et passa, ho estàs), però només ho veuen un 20% de les prenyades, així que si no ho tens, tampoc vol dir que no ho estiguis. Tota la resta de símptomes, depèn de la dona.

Jo també tinc curiositat per Ari83, però potser no vol entrar al fòrum per no posar-se més nerviosa... tant de bo li vagi bé!

Petons per totes, bon cap d'any, sigueu felices i no defalliu en la cerca... 'la gota vence a la roca no por su fuerza, sino por su constancia'. Abraçades!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dj. des. 29, 2016 2:30 pm

Noies, entro ràpidament en modo soso mòbil. Avui ha arribat la warry en tot el seu esplendor, puntual com un rellotge suís. Així que passo directament a gener i ens prendrem el cava per cap d'any.

Petonets a la resta.
Imatge
ARI83
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dj. des. 29, 2016 5:57 pm

Hola noies!

jo de moment res de res. No vui fer-me il·lusions, si no ha vingut farem la prova el dia 31 a veure si entrem ben bé a l'any nou!! us tindré informades.
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

EntradaAutor: Anna3 » dv. des. 30, 2016 1:57 pm

Hola noies sóc nova per aquí.
I estic buscant. Intentaré respondre tot el que es demana.

Nom d’usuària: anna3
Edat de tots dos: 35 ell i 33 jo
Nª de fills: 2 biològics i un acollit
Cicle de cerca: no sabe no contesta xxo.0.o
Data de NW (Super-important!): Es la próxima que em toca oi? 9/01
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent
Doncs que dec estar boja però volem un quart! Siii escoltarem de tot però a la fi nosaltres ens els cuidem i alimentem.
No estic gens posada en TO ni res d'això. No en tinc ni ideea. Jo miro calendari ovulació i Provo. De fet és la primera prova.
Qualsevol consell serà benvingut.
:b-)))
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dv. des. 30, 2016 5:21 pm

Benvinguda Anna·.

Jolin noies, quin greu em sap l'arribada de la W :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:

Ari, espero que tu tinguis més sort! Ja ens aniràs explicant a veure si podem cantar panxeta abans de que acabi l'any.

Una abraçada a totes
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » ds. des. 31, 2016 6:34 am

Bon dia,

Com esteu noies? Ari! Informa quan facis TE, creurament els dits!!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » ds. des. 31, 2016 6:36 am

Per cert, que passeu molt bon cap d'any! I que el 2017 ens porti les panxus q tan desitgem! neu:-D
Gironina35
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

EntradaAutor: Gironina35 » ds. des. 31, 2016 4:00 pm

Hola guapes... algunes em coneixeu i altres no... vaig desconectar un parell de mesos per agobios varios amb el tema de la cerca i des d'ahir se que estic embaraçada!!! I encara no se ni com. Aquest mes no m'ho esperava per res per molts motius i vaya final d'any...
Nomes us volia dir que no us agobieu. Quan algu entrava i deixava un missatge com aquest meu pensava que era facil dirho quan s'havia aconseguit panxu inclus a alguna li sabrà greu llegir-lo per allò que tothom s'embaraça i tu no. Us entenc. Crec que he passat per totes les fases possibles nomes us puc aconsellar que escolteu el vostre cos i feu cas a la vostra intenció. Ho aconseguireu totes. N'estic segura.

Avui he fet un CB i em posa embarzada +3 aixo em sembla que es molt i posant la data de la meva ultima W em surt DPP el 7 de setembre... aixi que no se... estic tant peix que no tinc ni gine! Aixi que la setmana vinent m'hi poso.

Tinc un pack de TO i TE d'unitest. Si algu el vol que m'escrigui un privat val?

Anims a totes i que el 2017 us porti les super panxus
Vannion
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » ds. des. 31, 2016 5:00 pm

Gironina!!! :-()) :-()) :-()) Moltes felicitats!!! Et recordo d'haver estat algun més juntes a cercadores!! <:-<
Aquesta és una preciosa casualitat!!

En el meu cas ja pensava que anàvem a RA. Després de quedar-me a la primera el juny del 2015, tenia un avortament per ou buit, hem seguit cercant i just en el 4t cicle i últim d'omifin (50mg de dosis del 5e a 9e dia del cicle), el vannionet fent un mes i mig que prenia gestagyn men, els dos prenent maca andina... I tot i que ja donava el cicle per perdut... ++++! Un mes amb tansols 4 pinxitus, la grip, mil visites...

No ens ho creiem!

Molts ànims a tots! La gent important a vegades es fa esperar, i les panxes van planetes de gent important!

Molt bon any 2017!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » ds. des. 31, 2016 9:36 pm

Gironina, Vanion, quina sorpresa!! Me n'alegro molt per vosaltres!! Ara toca cuidar-se! :-()-) :-()-)
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dg. gen. 01, 2017 8:20 am

Vannion ha escrit:Gironina!!! :-()) :-()) :-()) Moltes felicitats!!! Et recordo d'haver estat algun més juntes a cercadores!! <:-<
Aquesta és una preciosa casualitat!!

En el meu cas ja pensava que anàvem a RA. Després de quedar-me a la primera el juny del 2015, tenia un avortament per ou buit, hem seguit cercant i just en el 4t cicle i últim d'omifin (50mg de dosis del 5e a 9e dia del cicle), el vannionet fent un mes i mig que prenia gestagyn men, els dos prenent maca andina... I tot i que ja donava el cicle per perdut... ++++! Un mes amb tansols 4 pinxitus, la grip, mil visites...

No ens ho creiem!

Molts ànims a tots! La gent important a vegades es fa esperar, i les panxes van planetes de gent important!

Molt bon any 2017!

Gualaaaa Vanion!!! Si que hem coincidit siiii!!! Moltissimes felicitats!!! Seras mami de setembre tambe?????
Encara estic en un nuvol i nomes faig que mirar al calaix de la tauleta els testos... ara a que tot vagi be aquest primer trimestre!
Vannion
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dg. gen. 01, 2017 11:40 am

La teoria diu que serà per principis de setembre, siiii!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 01, 2017 1:19 pm

Vannion i gironina moltissimes felicitaaaats!!! >.-<: :b-))) :-()) me n'alegro moltisssim!!!!! Ja em passaré per veure com va al fitur proxim post de Mamis de setembre!!!!! >.-<:

Aprofito per desitjar-vos a totes feliç any i que el 2017 ens porti noves alegries a totes!!!!!
Imatge

Imatge
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dg. gen. 01, 2017 4:50 pm

Gracies Tulipi i Crunchi!!! :-()-) Espero veure-us aviadet!!!

Vannion aixi igual que jo!!! Tot i que fins que no em diguin que tot esta ok em fa por estar en el nou post!
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. gen. 01, 2017 7:35 pm

Vannion i gironina Moltísimes felicitats pels vostres panxus nadalencs!! Ara a disfrutar-ho!

Noies! Bon any! Desembre s'ha acabat! Alguna s'anima a obrir Gener?¿?
Imatge
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dl. gen. 02, 2017 11:48 am

Molt bon any noies!

Sento molt aquestes warrys puntuals Acidilla i AnnaToni. Amunt per començar el nou any i el nou cicle guapes, molta sort!

Benvingudes a les noves cercadores, us desitjo una cerca curteta i que ben aviat pogueu cantar el vostre positiu.

Felicitats Vannion i Gironina!!! Dos positius inesperats i sempre benviguts. Jo tinc DPP el 27 d'agost però tot pot ser que acabi al setembre (amb la segona ja em va passar), aixi que treuré l'ull pel vostre post per compartir aquests mesos.

No sabem res de l'Ari???? Digues alguna cosa que ens tens taquicàrdiques!!!!! Molta sort
AnnnaToni
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. gen. 02, 2017 12:22 pm

Hola!

Acidilla, pensava que obriries tu gener... però si no pots, no en tens ganes, ho puc fer jo. Com vegis!

Moltes felicitats a les 2 panxulines inesperades/ no fitxades!

I sí, jo també estic taquicàrdica amb l'Ari83... serà que sí? serà que no? ai!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. gen. 02, 2017 1:39 pm

Gironina I vannion que bé nenes!!!! quina ilusio!! me n'alegro moltissim :love: :love: :love: :love:

aishh i el TE pendent de l'Ari???'

jo entro per desitjar que el 2017 ens porti a totes això que desitgem! una super panxu!!! :-()) >.-<:

jo avui he vist + al TO... aixi que a veure si ataquem... pe`ro vamos, que veig que aquest cop tornarà a anar per llarg... el meu peque porta tota la setmana dientme que vol un germanet... així de cop. I em diu ue de moment la mama no té el bebè a la panxa, però que ell vol un germanet heheh i cuida dels seus ninos com si fossin els seus bebitos :love:

apa noies, a veure qui s'anima a obrir Gener! Jo esque no sé si podré estar pel post... si avui no ha sortit ningú el faré jo, però no sé si podré estar a tope.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dl. gen. 02, 2017 1:44 pm

Per mi cap problema en repetir a obrir gener. Preguntava per si hi havia alguna que li feia especial il·lusió. Si no, aquesta nit l'obro, temps tinc de sobres :)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::