Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
inkabcn
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 27, 2016 11:00 am

Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: inkabcn » dt. des. 27, 2016 11:18 am

Hola!

he llegit molt i és el primer cop que escric.

tinc dos fills (nen i nena) de 4 i 2 anys.
Jo vull un tercer, però la meva parella no. De tantes vegades que m'ha dit que no i argumentat, que si molta feina, que si els diners, que si maldecaps ara que ja són autònoms els dos, que si començar de nou, etc etc, al final casi m'està convencent.

He llegit el post de "un tercer fill", en què totes les que heu tingut el tercer esteu super contentes i en parleu maravelles.

Ara necessito llegir alguna opinió contrària, algú que em digui, si pogués tornar enrere, no tindria el tercer...... si és que hi ha algú jejejeje


La meva idea és treure-m'ho del cap perquè sé que no arribarà
buenu noies, a veure si algú em comenta la seva experiència
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: tona » dj. des. 29, 2016 11:47 am

Hola inkabcn. Jo no et puc dir el que vols sentir. Dema fara un mes que ha nascut el tercer i no m en arrepenteixi gens. I mira q em vaig quedar sense feina, que els altres els tenia encaminats 4 i 7 anyd. Pr el tercer m ha donat la plenitud q en faltava. ( tot i no dormir altre cop)
Fes-t'he uns llista de coses q fas ara q amb el petit no podras fer i aixi potser t en vas febr a l idea. Ahh per cert el meu home tb s havia plantat. Jeje
Una abraçada
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 02, 2017 11:13 pm

Es que sincerament, dubto molt, MOLTISSIM, que una mare s'arrepenteixi d'haver tingut un tercer fill, doncs crec que als fills se'ls estima a tots per igual. Que hi ha canvis i apretades de cinturó, no ho dubto. Però aixo tb hi pot ser amb un o amb dos fills, no?
Crec que realment no trobaras cap mare q et digui que no ha valgut la pena tenir un altre fill, pero es que tampoc crec que aquest hagi de ser el motiu que necessites per acceptar que no en vol tenir mes ell. El que realment crec que et cal és escoltar-lo i entendre els seus arguments. Potser te rao, potser no. Pero es una cosa vostre que heu de parlar i arribar a un acord. No necessites escoltar a ningu mes que a tu i a la tevaarella crec jo. Sou qui mes us coneixeu.
Anims!!
Imatge

Imatge
moni3
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:29 am

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: moni3 » dt. gen. 03, 2017 2:06 pm

Jo també dubto que alguna mare es penedeixi mai d'haver tingut un fill...

Ànims i a buscar arguments per a convèncer el pare!!!
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. gen. 10, 2017 6:37 pm

A veure si et serveixen les meves teories...
* Papa , es que aquests dos els hem fet tant macos, que vull saber com sera una nena :love:
* Entre 3 podrán mantenir-nos millor quan siguem vellets
* Sempre es tindrán entre ells si ens passa alguna cosa

i aixo molts molts cops...i al final :-())

SORT ! :-()-)
Imatge


Imatge

Imatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: Ganga » dc. gen. 11, 2017 10:26 am

Bones!
Inkabcn hola!
Jo des de fa 8 mesets sóc trimami i és el millor que m'ha passat mai... <:-< :-)(-: <:-< era el número de fills que sempre havia somiat i em sento privilegiada en aquest sentit. Per això crec que a part d'exposar ell els seus motius per no tenir-ne més, li expliquis de tot cor els teus.
Tot i això Jo crec que aquest sentiment de voler tenir un altre fill no marxa del cap fins que no el tens. Almenys això em passa a mi...
Si t'obres i li expliques de tot cor els motius pot ser que arribeu a un punt en comú on el resultat sigui menys dolorós que si no es parla de cor..no sé si amb aquest rollo m'he explicat!
Jo no trobo cap motiu de pes per no tenir un tercer fill.....sort! :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
inkabcn
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 27, 2016 11:00 am

Re: Alguna TRIMAMI que em digui... no vagis a pel tercer?

EntradaAutor: inkabcn » dc. gen. 11, 2017 8:17 pm

Hola guapes!!
Mooltes gracies per contestar. Ja suposo que de tenir un fill ningú s'arrepenteix. Jo ja el tindria ara jajaja.
Al que em referia es al tema de per exemple la logística, el temps, el dir,,, uf amb dos anavem relativament tranquils pero ara amb tres és una locura. Les nits.... Tornar a començar, etc etc,
El meu home té molts arguments pel no, jo ja li he exposat diveros cops el que sento, i suposo que com que no vol ara em vull convèncer a mi mateixa de que amb dos ja tinc prou.
No se si m'enteneu jejeje
Total, que vaig pensar, alguna hi haurà que si li preguntes si tornant enrere tornaria a tenir el tercer, diria que no... Pero veig que no :love:
Buenu seguirem parlan-te pero veig que ens quedem amb dos. I oju, que me'ls estimo molt eehh
Gracies noies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::