**CERCADORES DESEMBRE 2016**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Acidilla
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

**CERCADORES DESEMBRE 2016**

EntradaAutor: Acidilla » dv. des. 02, 2016 8:19 pm

Inaugurem oficialment post de desembre!!!
>.-<: >.-<: >.-<:

Noies, el Nadal és a l'ambient i com vaig llegir en un post del any de la pera...

ENTRE TORRONS I POLVORONS.....VINDRAN ELS NADONS!

\o.o/ \o.o/ \o.o/ \o.o/ \o.o/

Així que preparem-nos per cantar moltes panxus!

QUI SOM LES CERCADORES DE DESEMBRE 2016?

Vinga noies, aneu passant i deixeu les vostres dades! Ens ordeno per DNW.

Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:

x*x*x

Nom d’usuària: Lanana
Edat de tots dos: 38 i 41
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 4 sense contar el mes de l'avort
Data de NW (Super-important!): 8-9-10 de desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: em vaig quedar embarassada al primer intent però, vaig tenir un avort bioquimic. Després ens vam prendre uns mesos de break i a l'agost ens hi vam tornar a posar. Faig TO i sempre havia fet servir CB fins els cicle anterior que vaig utilitzar un altre i amb vaig liar una mica amb les ralles. Fent els TO vaig veure que tenia la FL curta i prenc progesterona a les 48h del positiu del TO. Ah! i els meus cicle són molt llargs i l'espermerma de la meva parella és de molta qualitat!

x*x*x

Nom d’usuària: mooneta
Edat de tots dos: jo 30 i ell 31
Cicle de cerca: crec que el 5è
Data de NW (Super-important!): 14 de Desembre (per tant ja he ovulat, sinó ja me'n vaig al 10 de Gener.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: som els últims de la colla en buscar o "trobar" un petit, i la veritat és que tot i el pànic que ens fa en tenim moltes ganes.

x*x*x

Nom d’usuària: MONTSERRAT
Edat de tots dos: Ell 34, jo 34
Nª de fills: nen 5, nena 2a i 9mesos.
Cicle de cerca: Aquest és el 1r cicle (i no he fet massa preparatori amb l'àcid fòlic! Però bé ara ja el vaig fent a diari).
Data de NW (Super-important!): 15-17 de Desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: entre el nen i la nena vam tenir un avort amb el seu respectiu raspat a les 10setmanes. Els 3 embarassos els vam "trobar" fent ús de TO. Aquest mes no he estat a temps de tenir-los (el meu marit va acabar de decidir-se sense esperar-m'ho). A veure com hauran anat els deures...!

x*x*x

Nom d’usuària: Mimi_M_T
Edat de tots dos: Ell 35, jo 33
Nª de fills: Tenim 2 nens de 5 i 3 anys
Cicle de cerca:Aquest es el primer cicle
Data de NW (Super-important!): 16 de Desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Anem a veure si el meu marit sap fer nenes :content:
Aquest mes he començat amb els TO pero hem decidit que ens ho pendrem amb calma

x*x*x

Nom d’usuària: Sym
Edat de tots dos: 32, a puntet dels 33
Nª de fills: 2, un nen de 5 i una nena de 3
Cicle de cerca: 1er
Data de NW (Super-important!): 16 o 17 de desembre (faig cicles curts de 26 o 27 dies però com portava DIU no els controlava gaire).
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs parlant mig en broma mig en serio al final ens hem decidit a buscar el tercer i em vaig treure el DIU just x començar la SW. Els altres embaraços van ser cerques molt curtes però no em vull fer il•lusions. Se que sentirem molts "esteu bojos" però és la nostra elecció!

x*x*x

Nom d’usuària: Tulipi
Edat de tots dos: 30 i ell 35
Cicle de cerca: 5e en serio
Data de NW (Super-important!): 23 de desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs.. cercant amb moltes ganes i començant a veure que no serà facil ni rapid. Si tingues panxu aquest cicle el positiu seria just abans de nadal! Quina ilusio!

x*x*x

Nom d’usuària: marta1986
Edat de tots dos: 36 ell 30 jo
Nª de fills: 1nen que al Gener farà 3 anys
Cicle de cerca: 1rcicle post avortament per embaràs ectopic
Data de NW (Super-important!): 23 Desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda. :ok:

x*x*x

Nom d’usuària: ARI83
Edat de tots dos: 33 i ell 35
Cicle de cerca: 1r post 2n avortament
Data de NW (Super-important!): 25-26 desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: el passat mes d'abril vaig tenir un avortament a les 10 setmanes i em varen fer raspat, al mes d'octubre vaig tenir un segon avortament bioquímic a les 6 setmanes, el qual no va caldre fer res, i ara tornem a iniciar la cerca amb moltes ganes i il·lusió.

x*x*x

Nom d’usuària: AnnaToni
Edat de tots dos: jo 40 i ell 41
Cicle de cerca: ja vaig pel 12è
Data de NW (Super-important!): 28 de Desembre (diria que és el dia de no-regla, oi?)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig passar per una separació molt dolorosa fa uns anys, i em va costar trobar una altra parella amb qui voler tenir fills. Ara és bastant tard, ho sé, però no hi vull renunciar. En paral·lel a seguir provant controlant l'ovulació amb TO, ja estic esperant resultats de proves de fertilitat. Tinc visita el 16 per diagnòstic. En fi, no ho tinc fàcil, però aquí estem. Molta força a totes!

x*x*x

Nom d’usuària: Acidilla
Edat de tots dos: jo 34 i el 33
Cicle de cerca: aquest serà el 3er
Data de NW (Super-important!): 29 de desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig deixar les anticonceptives al maig. Estic fent CB d'ovulació digital perquè sóc una negada amb les tires. També faig gràfiques de tempes. I a veure si tinc la mateixa sort que la jefa de novembre :love:

x*x*x

Nom d’usuària: Kalamar
Edat de tots dos: els dos 38
Nª de fills: una nena, ara farà 4.
Cicle de cerca: 6 o 7.
Data de NW (Super-important!): ara mateix estic amb ella, propera 30 desembre.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs..
Doooncs, vaig començar l'any embarassada però a la primera eco vaginal el cor no bategava, em van fer esperar una setmana més i res. Entre una cosa i l'altre em van fer el legrat el 19 de febrer.
Em vaig comprar TO i ho vaig fer un mes i després no... ara aquest mes m'hi vull tornar a posar i fer molts deures, portem alguns mesos una mica fluixos.

x*x*x

Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.

x*x*x

POSITIUS DEL MES!!

sym, Gironina35 i Vannion !! :-()) :-()) :-())
Acidilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2017 10:24 pm, en total s’ha editat 15 vegades.
Imatge
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **CERCADORES DESEMBRE 2016**

EntradaAutor: Tulipi » ds. des. 03, 2016 7:21 am

Bon dia Acidilla!
Moltes gracies per obrir el post de desembre, ara ja ens podem apuntar, vinga noies!!

Nom d’usuària: Tulipi
Edat de tots dos: 30 i ell 35
Cicle de cerca: 5e en serio
Data de NW (Super-important!): 23 de desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs.. cercant amb moltes ganes i començant a veure que no serà facil ni rapid. Si tingues panxu aquest cicle el positiu seria just abans de nadal! Quina ilusio!
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » ds. des. 03, 2016 12:17 pm

Bon dia a totes!! em reincorporo desprès del "paron" d'inici de curs.

Nom d’usuària: mooneta
Edat de tots dos: jo 30 i ell 31
Cicle de cerca: crec que el 5è
Data de NW (Super-important!): 14 de Desembre (per tant ja he ovulat, sinó ja me'n vaig al 10 de Gener.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: som els últims de la colla en buscar o "trobar" un petit, i la veritat és que tot i el pànic que ens fa en tenim moltes ganes.

Sort a totes!!
Kalamar
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 8:16 pm

EntradaAutor: Kalamar » dg. des. 04, 2016 2:58 pm

Hola noies!
Fa molt que no entrava al Socpetit, m'he creat un usuari nou, ja que no recordo l'anterior.
Si us va bé m'uneixo al grup, necessito estar acompanyada amb noies que estan en les mateixes circunstancies sino complicat poder parlar del tema.

Nom d’usuària: Kalamar
Edat de tots dos: els dos 38
Nª de fills: una nena, ara farà 4.
Cicle de cerca: 6 o 7.
Data de NW (Super-important!): ara mateix estic amb ella, propera 30 desembre.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs..
Doooncs, vaig començar l'any embarassada però a la primera eco vaginal el cor no bategava, em van fer esperar una setmana més i res. Entre una cosa i l'altre em van fer el legrat el 19 de febrer.
Em vaig comprar TO i ho vaig fer un mes i després no... ara aquest mes m'hi vull tornar a posar i fer molts deures, portem alguns mesos una mica fluixos.

Espero que tinguem molta sort, l'any passat encara que anés malament em vaig embarassar aquest mes i a veure si es tornen a alinear els planetes.

Una abraçada maques, :-()-)
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. des. 04, 2016 4:48 pm

Benvingudes noies!
Kalamar i mooneta i Tulipi!
A veure si s'anima més gent al desembre!!
Imatge
AnnnaToni
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. des. 04, 2016 5:57 pm

Hola!

Sóc nova per aquí, i hi ha sigles que utilitzeu que encara estic deduïnt què signifiquen ;) però sempre va bé no sentir-se sola en la lluita... i més veient tanta penya embarassada al voltant teu, i tu, prova que prova i res...

Nom d’usuària: AnnaToni
Edat de tots dos: jo 40 i ell 41
Cicle de cerca: ja vaig pel 12è
Data de NW (Super-important!): 28 de Desembre (diria que és el dia de no-regla, oi?)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig passar per una separació molt dolorosa fa uns anys, i em va costar trobar una altra parella amb qui voler tenir fills. Ara és bastant tard, ho sé, però no hi vull renunciar. En paral·lel a seguir provant controlant l'ovulació amb TO, ja estic esperant resultats de proves de fertilitat. Tinc visita el 16 per diagnòstic. En fi, no ho tinc fàcil, però aquí estem. Molta força a totes!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. des. 04, 2016 6:10 pm

Benvinguda AnnaToni!
Si, la DNW es el dia que NO volem que ens arribi la warry.
He modificat el post inicial (he copiat descaradament del post de grafiqueres) per posar les sigles o vocabulari que utilitzem més freqüentment. Però qualsevol cosa tu pregunta! Que a vegades ens posem molt tècniques :love:

AnnaToni ma germana també es un cas similar al teu. També es va separar del seu primer marit sense tenir fills i sempre va tenir una espineta clavada al cor. Amb el seu marit actual van anar a pel nen als seus 46 anys, prèvia aprovació de tots els metges i amb FIV, per la seva edat i perquè ell tenia vasectomia feta, a la primera! I ara tinc un nebot de dos anyets que és un amor!.
Imatge
AnnnaToni

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. des. 04, 2016 7:00 pm

Gràcies @Acidilla pels ànims! Imagino que la situació d'haver estat molts anys amb una parella i trencar sense fills, i després voler començar de 0, tot i l'edat, passa sovint. Tot i que els resultats d'ell encara no els tenim, ni tampoc l'estudi genètic, pel moment el meu anàlisi i la meva reserva ovàrica han sortit bé, per tant no seria estrany que encara poguéssim quedar-nos sense metges... Jo també conec a vàries quarentones mamis, amb i sense ajut, així que ara per ara estic animada.
13/12/17 DGP Negatiu
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. des. 04, 2016 9:18 pm

Holàaaaaaa m'apunto!!! Tot i que no podré estar tant activa com estava abans.... entre la feina, el peque i que estic estudiant... va omplo informació per la jefa:

Nom d’usuària: marta1986
Edat de tots dos: 36 ell 30 jo
Nª de fills: 1nen que al Gener farà 3 anys
Cicle de cerca: 1rcicle post avortament per embaràs ectopic
Data de NW (Super-important!): 23 Desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda. :ok:

Vinga, molts ànims a toteees!!i com dèiem en altres posts, ànims amunt i calces avall!!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dt. des. 06, 2016 6:19 am

Bon dia noietes!

Sembla q de moment som poquetes en el post aquest mes, a veure si algu més s'anima!

mooneta, nomes et queda una setmana d'espera! Com van els psicopsimptomes?? Molta sort

marta, tenim la mateixa DNW! A veure si el tio ens caga un superpositiu!
Jo avui començo la SW a tope! A veure si amb aquest dies de festa fem força deures si el Tulipo es deixa! Hehehe!

Annatoni, kalamar, acidilla que tal esteu?

Feu festa o treballeu aquests dies?
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dt. des. 06, 2016 9:51 am

Siii, som poquetes al desembre, a veure si s'anima més gent! Tants positius el novembre!!

Jo treballo a comerç, però tinc la sort de fer festa avui i dijous. Envejo els que poden fer-se aquests súper puentacos.

Tulipi força amb la sexy week! A seduir el Tulipo!

mooneta com vas!

La resta com ho tenim!

Jo de moment animada, però sé que les hormones em traeixen a partir de l'ovulació i és quan em poso més sensiblona. Començaré els TO la setmana que ve, a veure si tinc sort i aquest cicle és tan "curt" per a mi con el del mes passat que em va durar 28 dies, de manual tu. Normalment sóc de 32-36 dies. També he començat aquest mes amb l'Onagra.
:p-) :p-) :p-)
Imatge
mooneta

EntradaAutor: mooneta » dt. des. 06, 2016 10:51 am

Bon dia noies! Aquest cop intento serenar-me!!! Per ara sns psico-simptomes (ARA que coneixent-me la setmana vinent estaré histérica).

La resta com aneu?
AnnnaToni

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. des. 07, 2016 6:46 am

Bon dia!

Tot bé, faig festa dimarts i dijous, i divendres comença la meva SW, així que a cuidar-se i a estar wapa!
Avui vaig a buscar resultats del seminograma... ai ai ai...
doncs vinga! Poc a poc i bona lletra! Abraçades a totes!!
13/12/17 DGP Negatiu
Lanana
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

EntradaAutor: Lanana » dc. des. 07, 2016 9:15 am

Hola! Per fi m'he decidit a escriure...Dóno les meves dades:

Nom d’usuària: Lanana
Edat de tots dos: 38 i 41
Cicle de cerca: 4 sense contar el mes de l'avort
Data de NW (Super-important!): 8-9-10 de desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: em vaig quedar embarassada al primer intent però, vaig tenir un avort bioquimic. Després ens vam prendre uns mesos de break i a l'agost ens hi vam tornar a posar. Faig TO i sempre havia fet servir CB fins els cicle anterior que vaig utilitzar un altre i amb vaig liar una mica amb les ralles. Fent els TO vaig veure que tenia la FL curta i prenc progesterona a les 48h del positiu del TO. Ah! i els meus cicle són molt llargs i l'espermerma de la meva parella és de molta qualitat!

Com que veig que aquest mes hi ha algunes que volteu per la meva edat us volia preguntar si a vosaltres no us han dit que si als 6 mesos no esteu embarasades heu de fer tractament? A nosaltre sí.

Ara mateix estic baixa perquè acabo de saber que una altra cunyada, que ja té dos fills, torna a estar embarassada i una altra cunyada també ho està...un cunyat m'ha dit que no m'hi quedo perquè ho tinc massa present i m'ha sentat fatal. Jo al deixar els anticonceptius no em venia la regla i em deien el mateix i vaig haver d'anar ala gine així que el motiu no era psicològic i ara un altre cop igual. Em fa molt mal que em diguin això. Gràcies per escoltar-me!

Com esteu les altres? Jo en breu sabré si passo ja a gener i crec que sí perquè no tinc cap psicosímptome i, en canvi, l'altre cop els tenia tots.
AnnaToni, ja ens diràs què tal el resultat.
Mooneta, normal que ens posem nervioses...
Tulipi, endavant!
Marta, Annatoni, kalamar, acidilla com esteu???
mooneta

EntradaAutor: mooneta » dc. des. 07, 2016 12:55 pm

Lanana, amb tot el respecte possible, el teu cunyat a fer un comentari poc afortunat, la veritat.

Modo ego: just ahir us deia que no tenia psicosímptomes i avui em fan un mal els pits....ja començo a estar paranoica...i això que no estic gaire segura de que aquest cop l'hàgim encertat. Vam fer pocs deures..així que ja tinc (o tenia) coll avall que hauriem de posar-nos a finals de mes que és quan torno a ovular.

Ja us aniré informant...

Bon dimecres a totes!!
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. des. 07, 2016 4:58 pm

Aquí una altre que s'apunta a buscadores oficials !!

Nom d’usuària: Mimi_M_T
Edat de tots dos: Ell 35, jo 33
Nª de fills: Tenim 2 nens de 5 i 3 anys
Cicle de cerca:Aquest es el primer cicle
Data de NW (Super-important!): 16 de Desembre
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Anem a veure si el meu marit sap fer nenes :content:
Aquest mes he començat amb els TO pero hem decidit que ens ho pendrem amb calma

Modo Ego: M'ha costat molt de temps convencer al papi per tenir un tercer, i ara que ha dit que si, estic una mica cagadeta , pero vaja, amb moltes ganes
Imatge

Imatge

Imatge
AnnnaToni

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. des. 07, 2016 8:27 pm

Hola,

El seminograma no ha sortit massa be; lents i poca densitat. Bueno, almenys ja hi ha un problema. Fins ara en el dons dubtava q no estava comptant be... en fi, ara parlarem amb la doctora i a veure. També hi ha un 40% q son prou rapids, aixi q tot pot passar.
Lanana, el teu cunyat es el tipic tio q es pensa q ha estat pare x casualitat, xq la seva dona no li haurà dit quan ovula ni haura vist els TO ni shaura adonat de res. Tu ni cas, es com les q diuen q sera quan déu ho vulgui, vinga ja!
I si, a partir del 6è mes ja cal tornar al ginecòleg, q et demana proves. Vigila pq tot s'allarga. Jo porto dsd setembre amb les proves i ara haure de canviar l'hora de la metge pq hi pugui anar la meva parella. En fi, q no t'adormis!
13/12/17 DGP Negatiu
Lanana
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

EntradaAutor: Lanana » dc. des. 07, 2016 8:44 pm

A veure què us diuen AnnaToni. Ja explicaràs.

Nosaltres tenim totes les proves fetes abans de començar la cerca per això em donen 6 mesos. Els dos estem bé! Xò no fem diana, per ara. He de dir que avui he fet un CB i negatiu. Divendres tornem a la gine a fer preguntes sobre preus de FIV i que ens expliqui bé tot. Ara se'ns ha sumat que potser jo em quedo sense feina i buscant feina sí que no em veig en cor de fer un tractament així que li preguntarem quin marge tenim. Per ara ens queden dos cicles més per arribar als 6.

Espero que aquest mes tingueu més sort que jo. Us aniré llegint. He fet test pq la tempe em puja i un clear blue hagués detectat el positiu tot i que ja m'ho imaginava perquè quan m'hi vaig quedar, tenia sensacions que mai a la vida i ara, moltes les tinc però per la progesterona que prenc però, falten altres. En fi,..recarregarem piles.

Jo crec que el meu cunyat si s'ha enterat de tot en el seu moment però, eren molt joves i no crec ni que fesssin TO i si afirma això és perquè, com moltíssima gent, així ho creu. En tot cas, el què afirma no és cert: dit pels ginecòlegs de fertilitat! Com a molt pot fer variar quan s'ovula si tens un estrés molt intens. En el meu cas, sempre ovulo un dies concrets per tant, si ho torna a dir li fotré un moc!

PEtons i alegria per totes!!
MONTSERRAT
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dc. des. 07, 2016 9:09 pm

Hola noies!!
Va m'animo a "registrar-me"!
Vaig força a la part amb la Mimi (perdona q t'escurci el nick).

Nom d’usuària: ...Montse
Nª de fills: nen 6, nena 2a i 9mesos.
Cicle de cerca: Aquest és el 1r cicle (i no he fet massa preparatori amb l'àcid fòlic! Però bé ara ja el vaig fent a diari).
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: entre el nen i la nena vam tenir un avort amb el seu respectiu raspat a les 10setmanes. Els 3 embarassos els vam "trobar" fent ús de TO. Aquest mes no he estat a temps de tenir-los (el meu marit va acabar de decidir-se sense esperar-m'ho). A veure com hauran anat els deures...!

Molts ànims a totes!!! Especialment a les que cerqueu el primer i teniu "certes" dificultats. Molta força, confiança i esperança!!
MONTSERRAT
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dc. des. 07, 2016 9:10 pm

Hola noies!!
Va m'animo a "registrar-me"!
Vaig força a la par amb la Mimi (perdona q t'escurci el nick).

Nom d’usuària: ...Montse
Nª de fills: nen 6, nena 2a i 9mesos.

Molts ànims a totes!!! Especialment a les que cerqueu el primer i teniu "certes" dificultats. Molta força, confiança i esperança!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::