Sense gaires símptomes

Salut, dubtes i preparatius.
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Sense gaires símptomes

EntradaAutor: Inda » dc. des. 07, 2016 6:56 am

Hola!! Un embaràs sense gaires símptomes és el que desitgem, però jo estic neguitosa.

El meu primer embaràs vaig saber abans de la falta que ho estava perquè els pits els tenia molt inflats i adolorits.

Ahir vaig saber que estic embarassada i ben bé no m' ho esperava. Estàvem buscant un segon fill, però em va entrar la por i vam deixar la cerca a mitjans de novembre...però ja ho estava...

Em vaig fer el test ahir perquè portava 5 dies de falta i estava segura que eren pels nervis de la feina...però no!! Ara estic que no m'ho crec i, a més,no tinc cap més símptoma que la sensació que vindrà la W pels dolorets que tinc a vegades al baix ventre.

Però jo pensava que els pits em farien mal con l'anterior vegada...i per això estic una mica mosca i em fa patir. Perquè tot i haver parat la cerca...volem un segon fill.

Alguna experiència d'embaràs sense cap canvi als pits??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Sense gaires símptomes

EntradaAutor: noe.garcia » dc. des. 07, 2016 8:08 am

Hola Inda!

Crec que hauries d'estar tranquil.la perquè cada embaràs és diferent. Jo també estic embarassada del meu segon fill i a diferència del primer, ara em comencen a fer bastant mal els pits i els noto inflats (estic de 12+4), quan amb el primer va ser des del minut 0. En canvi en aquest he tingut uns dolors abdominals increïbles, i això sí que em va fer patir durant varies setmanes.
Sé que és fàcil dir-ho però no comparis un embaràs amb un altre!
Inda

EntradaAutor: Inda » dc. des. 07, 2016 8:24 am

Gràcies noe.garcia per compartir la teva experiència. La veritat és que aquests mesos de cerca jo pensava "quan em facin mal els pits, voldrà dir que sí" i m'he quedat ben parada.

Sí que em tranquilitza saber que hi ha altres casos amb segon embaràs que és tant diferent que el primer. Perquè tot i que ho diguin, fins que no ho vius no ho sembla!

El meu company comenta que potser el fet d'haver donat més de tres anys el pit també fa que els tingui com "acostumats", però jo crec que amb un nou embaràs això comença com de zero i no influeix...o potser sí!

Però com no tinc ni nauseas tampoc...estic com una mica descolocafa. Tot i que tinc ganes de creure'm que això està passant!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Ire1987
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

EntradaAutor: Ire1987 » dc. des. 07, 2016 10:30 am

Hola bonica,
Jo et diré que no he tingut cap simptoma, i també patia, pero cada embaràs és un mon.
Salutacions.
Irene
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. des. 07, 2016 10:35 am

Aixxx les grans pors que tenim totes! Jo amb el primer embaràs se'm van posar els pits enormes des del minut zero. I cap més símptoma...
Amb aquest segon embaràs, els pots m'han fet mal força més endavant, i ara qe estic de quasi 19 setmanes estan que treuen fum!!!! I a part, el primer trimestre nàusees i no m'entrava res de menjar. Així que ja veus, dos embarassos, amb 3 anys i pico de diferència, i totalment diferents. Així qe procura relaxar-te, si pots jeje, que sé que costa molt!!!!
Ah! I felicitats per l'embaràs!!!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 07, 2016 10:48 am

Inda moltissimes felicitats!!! Vam coincidir en el post de cercadores de novembre!!! Que be!!! >.-<:
Jo tp tinc cap simptoma.... els pits molt sensibles i de tant en quan dolors abdominals.... pero ni marejos ni nausees ni vomita, que potser es el mes tipic que s'escolta.... no et preocupis!!! A mi al ppi tb em preocupava, pero ja no.... ara penso q tan de bo estigui aixi tot l'embaraç!!!!!!

Que passes a mares d'agost???? Que be!!!! Ens anem llegint!!!!

:-()-)
Imatge

Imatge
Amanda2016
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dc. des. 07, 2016 10:51 am

Enhorabona INDA!!!!!!
Vem coincidir a buscadores de novembre!

Disfruta de un embaras sense simptomes! ja ens expliques!
Inda

EntradaAutor: Inda » dc. des. 07, 2016 3:50 pm

Naethda moltes gràcies!! Sí que havia llegit que no cal que siguin iguals els embarassos, però mira...és que ben bé no m'ho esperava! I es fa raro...però mira, sí que potser després tingui tots els símptomes del món!

Ire1987 felicitats!! De 14 setmanes estàs!? Doncs és un alivi quan veus que tot va bé i podem estar sense gaires molèsties!

Garota! Gràcies i enhorabona també!! Clar jo fa ja 5 anys del primer embaràs i m'enrecordo de poquet...però això dels pits ho tenia molt present! Ja veig que els teus també són diferents!! I potsee ja em puc preparar per quan vinguin els dolorets de pit que ja coneixem!

Crunchi!! Felicitats!!! És cert que ens vam trobar!! I jo m'ho vaig pensar...bé, és que les pors a vegades ens ataquen i volia pensar una mica més...però mira, jeje...ara vull que creure'm del tot que això ja està aquí i deixar les pors enrera per gaudir. Sí que serà per l'agost! Ens anem llegint!!

Amanda! També tens panxu?? Ains quina ilu veure'ns aquí! Acabem de començar, però intentem gaudir que al final tot passa ràpid!! I ara amb un segon crec que més!! Si ni tan sols fent el test estàvem tranquils esperant ratlletes!! El petit pululava per allà preguntant què era allò rosa...jaja
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
emfer
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dj. des. 08, 2016 7:20 pm

Estigues tranquil·la, perquè com t'han comentat cada embaràs és diferent.
Jo el primer embaràs només va durar 7 setmanes, i t'asseguro que és el que més símptomes he tingut: son i cansament mortal i pits hiper mega súper sensibles!
Al 2n embaràs de bessons no vaig començar a tenir símptomes fins les 14 setmanes, i a més van coincidir amb quan va començar a anar tot malament...
I ara estic embarassada per 3r cop, de 22 setmanes, i és l'únic embaràs que està anant bé i que he tingut menys símptomes, així que imagina't!!
Fica't tranquil·la i gaudeix-ne ;-)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::