TO Rrecomenats
TO Rrecomenats
Molt bones!!
Em podeu recomenar algun to que estigui bé de preu i funcionin bé? Estava utilitzant el clear blu però és caríssim!!
Gràcies!!
Em podeu recomenar algun to que estigui bé de preu i funcionin bé? Estava utilitzant el clear blu però és caríssim!!
Gràcies!!
Re: TO Rrecomenats
Jo he fet servir els d'unitest, i molt bé de preu i bon resultat!!:)
Al seu web hi havia diferents packs i promocions...
Al seu web hi havia diferents packs i promocions...
Jo he provat els de clearblue i els de unitest, els dos van força bé, i la diferència de preu és enorme.
També he de dir per això, que jo em vaig quedar embarassada els dos cops fent servir els de clearblue.
Si no recordo malament, crec q hi van unes 7 tires reactives, així que si saps més o menys quan ovules ho pots provar bastants dies. A mi em va funcionar, però els de unitest també van b, el problema q tenia jo amb aquests per això, és q no veia massa clar, quina intensitat de ratlleta havia de sortir, ja que a mi, poc o molt sempre em marcava una mica i fins q no vaig agafar el truquillo em va costar més.
També he de dir per això, que jo em vaig quedar embarassada els dos cops fent servir els de clearblue.
Si no recordo malament, crec q hi van unes 7 tires reactives, així que si saps més o menys quan ovules ho pots provar bastants dies. A mi em va funcionar, però els de unitest també van b, el problema q tenia jo amb aquests per això, és q no veia massa clar, quina intensitat de ratlleta havia de sortir, ja que a mi, poc o molt sempre em marcava una mica i fins q no vaig agafar el truquillo em va costar més.
Jo he estat utilitzant el clear blue i tot i que sé quan ovulo aprox, els trobo caríssims i per això volia provar altres marques. Gràcies!!
Et recomano els TO de One Step que es compren per Amazon!!!! Tenen packs a diferents preus, però baratissim i t'arribara en dos dies!!!!!!! Ho recomano!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |