Flipant amb la SS! A les que aneu per mutua, us ha passat?

Salut, dubtes i preparatius.
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Flipant amb la SS! A les que aneu per mutua, us ha passat?

EntradaAutor: RedBerry » dc. nov. 16, 2016 1:38 pm

Bon dia boniques,

Volia fer una consulta a veure si estic flipant jo o aixo de veritat es aixi, perquè es indignant!

Jo tinc mutua, i la meva intencio es fer-ho tot o casi tot per la mutua, inclos el part, pero també, portar un doble seguiment, per la SS. Jo que se, perque no se molt be de que va aixo, doncs alguna eco, o els analisis, o la prova del sucre, les classe de preparacio al part, per comoditat o be perque me interesa fer-ho millor en un lloc o en un altre portar-li les proves que em faci, perque si pases cualsevol cosa i tingues que anar urgencies, estigui al historial, o per cualsevol cosa. No vull trucar a la mala sort tampoc, pero vull anar prevenida.

Bueno el cas, vaig avui super feliç a la SS a demanar hora, i com tenen un horari ridicul per persones que no treballen deuen ser, 8h a12h y un dia per la tarda fins las 17h, Vull anar amb el meu marit, asi que tindria que ser de tarda, i demanar hores al treball.
Com es feia la visita molt lluny, em diu que es massa tard, i jo amb tota bona intencio li dic que tambe anire per mutua. Bueno! No se perque ho he dit!. La recepcionista ma tratat com una merda no pitjor! Que a llavors no tinc que anar-hi, li explico el que us acabo de explicar, em diu no si no en faran res de res perque no es fa doble seguiment. Li torno explicar, doncs un altre cop, que quina tonteria si no em faran res, ni analisis ni ecos ni res! Ja cabrejada li dic, que tinc el mateix dret que qualsevol altre anar a la SS, que jo tots el mesos la pago.
Al final m'ha donat la visita de molt mala gana, pero me anat a amb una sensacio de "merda pinxa en un palo" increcible.
Per les hormones trucant al meu marit plorant.

Aixo realment es aixi? Si vas per mutua no tens dret a fer-ho per la SS o s'aprofiten de la ignorancia al respecte?

Us agrairia que compartiu les vostres opinions o experiències, i si alguna sap si aixo es aixi o no....

Petonets maques!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Flipant amb la SS! A les que aneu per mutua, us ha passat?

EntradaAutor: garota » dc. nov. 16, 2016 1:52 pm

Hola!! Potser t'ha tocat una recepcionista amb poques ganes avui... Perquè vaja, al meu poble molta gent fa doble seguiment.....i no passa res.
Jo només vaig per la SS, perquè per zona on visc l'hospital és el que m'encanta. Però ja et dic, moltes amigues meves han fet doble visita i mai els han dit res...
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dc. nov. 16, 2016 2:40 pm

Bones!
Red Berry tu pots anar on vulguis, si vols SS I Mútua doncs les dues...si vols mentre estas amb els dos anar a fer-te una altra eco a una altra lloc doncs també.
A la SS no et poden negar les visites amb la llevadora i les tres ecos i el part en un hospital públic. A la mútua depenent del tipus de cobertura t'entrarà tot o només algunes coses.

Jo que anava pels dos li vaig dir a la llevadora un cop a dins, no a la recepcionista perquè penso que ella s'ha de limitar a donar hora i punt. Ni tant sols j+ha de saber el perquè em vull visitar...
La llevadora de la SS em va comentar que no duplicarien proves innecessàriament perquè mai sortiran valors iguals i com que les dades no coincideixen doncs es un ball de números. Així doncs les ecos les feia a Mútua i analítiques etc etc a SS incloses les tres ecos també.
Al gine de la mútua li vaig dir el mateix, que anava també amb la llevadora per SS i cap problema. Em va dir que penses on volia el part, que havia de ser on jo em sentis millor...així doncs el seguiment va ser doble i el part a l'hospital públic amb habitació privada (me la pagava la mútua).

Amb això et vull dir:
que sí, tens dret a anar als llocs on vulguis,
que no donis informació a qui no li cal (en aquest cas, a la que dóna hores),
que amb qui t'has d'entendre és amb el gine que et durà i la llevadora..
que et quedis on et sentis més a gust...
i que no dupliquis proves que no val la pena : dobles anàlisis, dobles de tot., els resultats duplicats només et posaran més nerviosa. Jo anava a privat bàsicament per l'eco de cada mes..tot i que n'hi ha que tampoc les fan cada més crec.
Aquesta és la meva opinió!!

:-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Vanessa83
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. nov. 16, 2016 3:00 pm

Redberry, de gilipollas esta el mon ple...aixxx, pero per desgracia sembla que a la SS cada dia fan mes seleccio de personal per quedar-se amb tots. NO es poden negar a portar-te el seguiment de l'embaraç, com t has dit tens el mateix dret del món a anar per SS (crec que nomes no poden anar a la SS els funcionaris que tenen ja la mtua de funcionaris de MUFACE i si van a mutua no van a SS, pero no se ben be com va i no crec que sigui el teu cas). Tu pots fer doble seguiment o triple o mil seguiments, mentre tu te'ls pagis ells no han de fer-ne res, pero a la SS estan obligats a atendre't.
De totes formes no es algo exclusiu del te CAP aixo de intentar que no facis doble seguiment. Jo en l'altre embaraç portava doble i bueno com la meva llevadora estava mes pendent de que es jubilava que de mi sudava de tot, pero ara torno a estar embarassada i es dona el cas que es de molt alt risc per diabetis, total, que la meva llevadora a la primera visita primer em va intentar convençer de no anar al privat perque em cansaria de tants controls i acabaria agobiada bla bla bla...i al dir-li que aniria al privat si o si ja va deixar les bones parales per posarse borde i em va dir que clar, que fes lo qe volges pero que habia de tenir molt clar qui pendria les decicions en cas de que els dos equips medics tingessin diferents visions...lo que pasa es que la vaig tallar rapid dient-li que aquí les decicions les pendriem el meu home i jo amb la informació que ens donessin els metges que creiessim necesaris, que si feien bé la seva feina els dos haurien de veure mes o menys el mateix, i que en tot cas si un veia una cosa que a l'altre se li habia passat millor que no que no ho veies ningú. Basicament hi ha metges que no volen que ningú els pugui arribar a contradir o dubtar de lo que ells "manin". El meu metge privat en canvi es partidari de que vagi a la SS també per lo que has dit tu: si has d'anar a urgencies o qualsevol cosa tenen el teu historial, a part nosaltres concretament si que parirem a hospital public perque ens agrada.
Tu ves-hi a la SS i que et facin totes les proves que t'hagin de fer perque estan obligats, per aixo paguem que picarols!!
Molta sort maca!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Vanessa83

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. nov. 16, 2016 3:02 pm

Si, tema de analitiques i coses aixi, no cal fer-les per duplicat, amb fer-les a un lloc ja n'hi ha prou
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 16, 2016 3:20 pm

Tens dret a fer-ho tot absolutament tot als dos llocs.

Altra cosa és que no és necessari i la mateixa llevadora de la ss i ginecoleg privat et diran que algunes coses millor no repetir-les (algunes proves i aixo, perque si no surt el mateix despres la angoixa es horrorosa).

A mi per exemple em va dir la llevadora que podia fer el que vulgues pero que em recomanava no retetir analitiques, pero que si la primera la volia fer endavant perque creia que el ginecoleg privat al que vaig les fa tard i a la ss abans, pero vaig dir que jo ja que per tiroides a mi em tenen molt controlada d'analitiques.

I llavors de moment l'unic que he demanat a ss es la ecografia del primer trimestre de les 12 setmanes que sera per la setmana de nadal, a mes vam mirar de demanar-la per quan tinc festa (i coincidia be i tot, despres la hora me la donaran a l'hospital de provincia i ja no es el que un demani, eh?).

El problema es que hi ha gent que es pensa que poden dir i decidir el que volen, tu ves tranquila i a la llevadora si vols primer la tantejes i no li dius que fas doble seguiment o jo que se.

Jo per exemple tambe li vaig deixar clar que no tinc clar on vull parir, ja que alguns protocols de publica m'agraden mes que el rotllo privada, però ja veurem.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 16, 2016 3:21 pm

Ahh, i respecte als horaris son una merda!!!! Sempre em barallo pel mateix al cap. Una vergonya!!

Podrien prioritzar horaris per gent que treballa i els jubiletas que vagin en les hores que queden, tsssss!
Vanessa83

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. nov. 16, 2016 5:21 pm

Tema horaris es una merda!!!! I quan ja tens un fill la cosa empitjora!!! Al meu Cap a les ecos no deixen entrar menors, per lo tant si em donen hora quan el meu fill gran no esta al cole, a part d'haber-m'ho de quadrar jo per anar haig de fer sortir al meu home de la feina per a que es quedi amb el nen a fora mentre em fan la eco!!! Una vergonya!!!
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. nov. 16, 2016 8:30 pm

Moltes gracies per totes les vostres opinions!
M'agrada saber que tinc tot el dret del mon a fer-ho com consideri, la veritat no se per que ho he dit a la tipeja aquesta, a mes ja ho ha possat a la historia que em visitare a la mutua que a la visita ja ho sabra la llevadora, perque no em facin res.
La primera visita amb la llevadora me la donat per quan faci les 12 setmanes, perque total que mes dona.
Hem parlat al marit i jo, i anirem a la visita de la mutua que la tinc a las 6 setmanes i segons ho veiem demanarem una visita mes a prop de les 8 setmanes.
Hi ha gent que es horrible, no te ni educació ni sentiments, y aixo que treballa atenent un mostrador de ginecologia i obstreticia i esta rodejada de embarassades contínuament.
Gracies a totes!
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 16, 2016 10:00 pm

RedBerry, se m'acudeix que si dius que no tens clar si fer part per privada o pública (no se on tu, pero aqui canvien força els metodes, a la punlica son mes pro part natural i tot aixo), doncs t'han de fer seguiment si o si
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 17, 2016 3:07 pm

Què fort RedBerry :sogra: :sogra: :sogra:

Això no ho entendré mai!! Una cosa es que a la tipeja li agradi més o menys que facis doble seguiment, però que et tracti així i a sobre et digui que ja ha apuntat que estàs a mutua??? Perdó??? :-((

Tens tot el dret, ja t'ho han dit les compis molt millor que jo. I tal i com et diuen, jo tampoc recomano doble seguiment pq crec que acabaràs fins els nassos de tantes visites, i de tantes punxades etc. Això es molt personal. Jo només vaig per SS així que no tinc ni idea quantes ecos tindràs al privat, però punxar-te tants cops i 2 resultats posibles, deu ser un lio patatero.

Però si vols que et visiti la llevadora, i tant que hi tens tot el dret del món!!! I no es pot negar!!! Es el que dic, li pot agradar més o menys però es el que hi ha.

Molta sort i espero que la llevadora no sigui una d'aquestes bordes de m... que només entrar per la porta ja et diuen adéu per ser de mutua.

Petons i sort!!!! :-()-)
Imatge Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::