Ajuda! Que fer quant no arriba
Ajuda! Que fer quant no arriba
Hola noies, sòc nova en el forum i estic una mica perduda.
Tinc un nen de 7 anys i fa un any que ens hem posat a buscar-li un germanet ( una mica tard ja que acabem de fer els 40
)...
M he fet analítiques hormonals i de moment tot està bé, menys els
que no estan gaire per la feina. El ginecòleg no hem va voler donar cap tipus tractament ( omifin... ) perquè dòna per suposat que el problema es d ell. El meu home no està gaire per anar a uròlegs perquè diu que es molt forzar ho tot....i que tot es per privat....
Vaja...jo us pregunto quines opcions tinc? Suposo que per edat ens envien directament a fiv oi?
Uff quin rotllo us he escric!! Però estic molt agobiada.
Petonets
Tinc un nen de 7 anys i fa un any que ens hem posat a buscar-li un germanet ( una mica tard ja que acabem de fer els 40
M he fet analítiques hormonals i de moment tot està bé, menys els
que no estan gaire per la feina. El ginecòleg no hem va voler donar cap tipus tractament ( omifin... ) perquè dòna per suposat que el problema es d ell. El meu home no està gaire per anar a uròlegs perquè diu que es molt forzar ho tot....i que tot es per privat....Vaja...jo us pregunto quines opcions tinc? Suposo que per edat ens envien directament a fiv oi?
Uff quin rotllo us he escric!! Però estic molt agobiada.
Petonets
Re: Ajuda! Que fer quant no arriba
Troneta, jo no en tinc massa idea del tema, pero entro per donar-te anims!!! Aviam si alguna en sap mes i et pot ajudar. Anims!!!
Gràcies pels ànims Crunchi!!
A veure si algú em podria aconsellar si canviar ginecòleg, si algú en la meva situació li han aconsellat altres coses, medicació...
Petonets
A veure si algú em podria aconsellar si canviar ginecòleg, si algú en la meva situació li han aconsellat altres coses, medicació...
Petonets
Troneta
Jo en sé poc del tema quan els
no van gaire per feina. Però et puc donar un parell de consells:
- Diuen que amb el problema que teniu, és millor "margaritejar" és a dir, fer pinxitus un dia si i un dia no, per ajudar a que l'esperma es regeneri i no fer-ho cada dia.
- No sé si el problema d'esperma que teniu és per mala qualitat, poca quantitat o baixa mobilitat. En qualsevol cas, l'esperma en teoria viu un mínim de 48 hores (i fins a màxim màxim de 5 dies). En aquest temps ha d'arribar a l'òvul, generalment, triga unes 10 hores.L'òvul només viu unes 12 hores, per tant, cal que els espermatozous estiguin allà a la trompa esperant! Amb tot això vull dir que és imprescindible que sapigueu exactament quan estàs a punt d'ovular per saber els teus dies més fèrtils i posar-ho fàcil als espermatozous. D'aquesta manera podreu planificar millor. No sé si ja ho has fet o ho coneixes, però estaria bé que fessis test d'ovulació i que fessis gràfiques de temperatura per saber si l'ovulació s'ha produït. Així coneixeràs millor els teus cicles i sabreu quan és més fàcil fer diana.
A banda de tot això, paral·lelament, potser que demanis una segona opinió no? Jo en tinc 37 i em van dir que si trigava més de 6 mesos ja podia anar a mirar-m'ho.. (a partir dels 35 no és al cap d'un any, sinó 6 mesos)
Al post de grafiqueres hi tenim penjada tota la informació sobre el món de les gràfiques. Si vols vés mirant i pregunta el que vulguis!!! Segur que algú altre et pot ajudar més i coneix millor el vostre cas
Jo en sé poc del tema quan els
no van gaire per feina. Però et puc donar un parell de consells:- Diuen que amb el problema que teniu, és millor "margaritejar" és a dir, fer pinxitus un dia si i un dia no, per ajudar a que l'esperma es regeneri i no fer-ho cada dia.
- No sé si el problema d'esperma que teniu és per mala qualitat, poca quantitat o baixa mobilitat. En qualsevol cas, l'esperma en teoria viu un mínim de 48 hores (i fins a màxim màxim de 5 dies). En aquest temps ha d'arribar a l'òvul, generalment, triga unes 10 hores.L'òvul només viu unes 12 hores, per tant, cal que els espermatozous estiguin allà a la trompa esperant! Amb tot això vull dir que és imprescindible que sapigueu exactament quan estàs a punt d'ovular per saber els teus dies més fèrtils i posar-ho fàcil als espermatozous. D'aquesta manera podreu planificar millor. No sé si ja ho has fet o ho coneixes, però estaria bé que fessis test d'ovulació i que fessis gràfiques de temperatura per saber si l'ovulació s'ha produït. Així coneixeràs millor els teus cicles i sabreu quan és més fàcil fer diana.
A banda de tot això, paral·lelament, potser que demanis una segona opinió no? Jo en tinc 37 i em van dir que si trigava més de 6 mesos ja podia anar a mirar-m'ho.. (a partir dels 35 no és al cap d'un any, sinó 6 mesos)
Al post de grafiqueres hi tenim penjada tota la informació sobre el món de les gràfiques. Si vols vés mirant i pregunta el que vulguis!!! Segur que algú altre et pot ajudar més i coneix millor el vostre cas
Moltes gràcies per la teva ajuda. Ja fa uns mesos que controlo l ovulacio amb TO perquè la veritat no som gens regulars....o molts durant uns dies i després de tant en tant
Jo en teoria estic bé hormonalment...i fa un any vem tenir un abort espontani estan de molt poquet. Però des de llavors, res de res.
No se si puc prendre alguna cosa per ajudar? El ginecòleg com hormonalment estic bé no hem va voler donar res, donant mes la culpa als
.... Em sembla que li compraré vitamines per ell, el ginecòleg li era bastant indiferent. Vosaltres que creïeu? Almenys mal no li farà...
I suposo que el següent pas seria tornar- m he a fer la histeriosalpingografia i a anar a reproducció, oi? Però per aquest camí el meu home no hi està gaire a favor...ja que ja en tenim un de 7 anys. Però jo un vull un altre
Petonets
Jo en teoria estic bé hormonalment...i fa un any vem tenir un abort espontani estan de molt poquet. Però des de llavors, res de res.
No se si puc prendre alguna cosa per ajudar? El ginecòleg com hormonalment estic bé no hem va voler donar res, donant mes la culpa als
.... Em sembla que li compraré vitamines per ell, el ginecòleg li era bastant indiferent. Vosaltres que creïeu? Almenys mal no li farà... I suposo que el següent pas seria tornar- m he a fer la histeriosalpingografia i a anar a reproducció, oi? Però per aquest camí el meu home no hi està gaire a favor...ja que ja en tenim un de 7 anys. Però jo un vull un altre
Petonets
Troneta 76,
Perquè no proves la Maca? Maca andina. És una arrel que ajuda a millorar la fertilitat, especialment masculina, però femenina tb. Augmenta la libido. Pots comprar a herbolaris o a farmàcia. Molta gent ho utilitza. Tb seria convenient que fes una neteja hepàtica amb herbes. Pregunteu a l'herbolari que us la prepari i que us digui com ho pot fer. Així molta gent augmenta rapidesa i qualitat.
Tinc amics que els hi ha funcionat. Nosaltres prenem Maca i els resultats de les proves surten bé per tots dos, però no ens hi quedem...
Jo tinc la mateixa edat que tu i als centres de reproducció ja ens han recomanat FIV per edat...
Potser millor que anar fent IA i passant decepcions. Per anar a un centre, fer-se les proves i preguntar no es perd res.
Molta sort!!
Perquè no proves la Maca? Maca andina. És una arrel que ajuda a millorar la fertilitat, especialment masculina, però femenina tb. Augmenta la libido. Pots comprar a herbolaris o a farmàcia. Molta gent ho utilitza. Tb seria convenient que fes una neteja hepàtica amb herbes. Pregunteu a l'herbolari que us la prepari i que us digui com ho pot fer. Així molta gent augmenta rapidesa i qualitat.
Tinc amics que els hi ha funcionat. Nosaltres prenem Maca i els resultats de les proves surten bé per tots dos, però no ens hi quedem...
Jo tinc la mateixa edat que tu i als centres de reproducció ja ens han recomanat FIV per edat...
Potser millor que anar fent IA i passant decepcions. Per anar a un centre, fer-se les proves i preguntar no es perd res.
Molta sort!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Moltes gràcies pels consells!! Anirà a comprar la maca i controlarem més les ovulacions, almenys jo que sinó s atabala massa....
Petonets
Petonets
Hola !
nosaltres també portem anys buscant però el problema ben bé no sabem quin és, tot i que després d'anar al Cimab, van veure que la doble cadena està alterada, i que és impossible quedar embarassada si surten determinats números en la cadena simple o doble. Jo et recomanaria visita al Cimab.
Hi ha també el seidivid que diuen que millora molt la qualitat dels bitxitus...
nosaltres també portem anys buscant però el problema ben bé no sabem quin és, tot i que després d'anar al Cimab, van veure que la doble cadena està alterada, i que és impossible quedar embarassada si surten determinats números en la cadena simple o doble. Jo et recomanaria visita al Cimab.
Hi ha també el seidivid que diuen que millora molt la qualitat dels bitxitus...
M'he equivocat, el seidivid són vitamines per mi... el seidiferty és per ell ;)
Nosaltres vam pendre Maca força temps, però no vam aconseguir embaràs.
Nosaltres vam pendre Maca força temps, però no vam aconseguir embaràs.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |