Fent me a la idea

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lay
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 06, 2016 5:43 pm

Fent me a la idea

EntradaAutor: Lay » dg. nov. 06, 2016 6:07 pm

Hola a totes!!!

Ara ja fa molt temps que busquem embaràs i no hi ha manera. Ens havien fet alguna prova.. pero amb l esperança que hi hagues un miracle. Pero ara ens hi hem posat enserio i vam anar a la clinica Ueg de Vic, algu hi ha anat?? Doncs a mi em va fer cariotip, tot be. Les trompes perfectes. Tot be i jo convençuda de que era jo... pk el meu marit es la persona mes sana que hi pot haver.. pos resulta que el seminograma no ha sortit massa be.. li ha sortit oligospermia amb 9.300.000 que creia que amb una IA n hi hauria prou, pero li han fet una imatge de analisi i li surt la fragmentacio de cadena doble una micaaa alterada i ens han recomenat una fiv amb dgp!! Lo mes car de tooott!!! Algu s hi ha trobat?? O almenys si sap si realmemt cal??? Moltes graciiies!!
Vanessa83
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: Fent me a la idea

EntradaAutor: Vanessa83 » dg. nov. 06, 2016 6:50 pm

Hola!!

Primer de tot, sento molt la noticia, una pensa que quan vulgui tenir fills sera un pim pam, trigaras uns mesos com a molt i prou, i quan et trobes amb aquestes noticies son dures.

Tema dels espermes no et puc ajudar perque nosaltres hem anar a asistida per problemes meus, i el meu home estava perfecte (vaja just el contrari que vosaltres), així que en aqest sentit espero que altres persones et puguin ajudar.

En lo que si que et puc ajudar es en el tema de la clinica que has triat, ja que jo també hi he anat (bueno hi vaig encara), cada un evidentment té la seva experiencia, pero en el nostre cas nomes tinc bones paraules, gracies a ells ens vam poder convertir en una familia fa quasi 4 anys i ara estem esperant el segon fill gracies a ells també. Per un cantó et diria que si el doctor et diu que aixó es lo que mes posibilitats té jo confiaria en ell, pero també et dic que informa't bé i si tu no ho veus clar i vols fer una IA abans o les que vulguis diga-li, amb nosaltres sempre ha escoltat lo que hem volgut nosaltres. Amb el segon fill es va complicar la cosa i realment la Fiv era la opció amb mes posibilitats d'exit, pero vam fer una i no em van sortir ovuls bons i vam decidir continuar amb IA perque tot i que erem concients de que la tasa d'exit era molt mes petita com que habiem d'esperar a que tingessim la sort que sortis un ovul bo al tractament vam dir: millor fer mes intents amb menys posibilitats que menys intents amb mes posibilitats, i ell no va posar cap tipus de problema ni inconvenient ni ens va intentar convençer de res, va ser un..vale, jo recomano Fiv amb donant d'ovuls, pero vosaltres voleu IA, aixi que ens centrem en aixo i buscarem la forma en la que surti lo millor posible, i mira: va funcionar. També t'haig de dir que vam arriscarnos perque era el segon fill, sino sí li haguessim fet cas!!
Per altre banda tant la doctora del laboratori i sobretot les noies de recepció son un encanto!! Jo crec que estan en molt bones mans, de totes maneres informat de tot, pregunta absolutament tot (el Joan parla terriblement lent i li has de treure les paraules amb sacacorxos molts cops, pero tu preguntali tot i comentali tots els neguits que tinguis) perque lo mes important es que tu i el teu home creieu en lo que esteu fent, perque l'aspecte psicologic es molt important, si ja aneu a fer la FIV ratllats segur que no va igual de be que si aneu convençuts.

Molts anims bonica i espero vere'ns en uns mesets per la consulta jo amb la meva panxa enorme (aquest segon creix a pasos enormes!!) i tu celebrant el teu positiu!!!! ;)
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
petitamia
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. set. 01, 2015 6:14 pm

EntradaAutor: petitamia » dg. nov. 06, 2016 7:39 pm

Hola Lay,

Jo també vaig a aquesta clínica i de moment estic molt contenta, jo vinc de fer 3 inseminacions sense resultat positius (en un altre centre) i finalment ens hem decantat per la FIV, molta gent em va recomanar UEG i només sento que bones paraules, la vanessa entre elles.
Fiat del que digui el doctor, són professionals i saben el que es fan. En el nostre cas també vam tenir un problema de factor masculí que amb el temps vam descobrir que era un varicocele, després de l'operació els valors del seminograma són els d'un home normal, t'ho dic per si ho voleu mirar.

Molta sort!!!
Vanessa83

EntradaAutor: Vanessa83 » dl. nov. 07, 2016 6:06 pm

Petitamia, tu també vas a la Ueg de Vic? O anaves a la Manresa o Girona? Si vens a la de Vic a vere si algun dia ens acabem veient :P Tot i que jo ara ja vaig mes de tant en tant i no tant sovint com quan estava en tractament, ara vaig anar divendres i fins d'aquí un mes no hi torno, per cert em van dir que porto un altre nen!! :P
petitamia

EntradaAutor: petitamia » dt. nov. 08, 2016 5:59 am

Que bé un altre nen!!! z2:-)

Si, en les inseminacions anava a Manresa però a una altra clinica i ara em vaig passar al UEG de Vic amb el Dr Carrera.

Saps que jo també hi era divendres!!!! Hi vaig anar a les 11 i just sortia una parella que estaven embaraçats de poc, 11 setmanes crec que va comentar i volien visita per la setmana 14. Ella cabell moreno... Eres tu?
Vanessa83

EntradaAutor: Vanessa83 » dt. nov. 08, 2016 8:04 am

Petitamia, Que foooort!!! Siii, si que era jo!!! Tenia hora a les 10:30!! Que vam estar ensenyant-li la eco a la Raquel al sortir!! Ostres, se que estaves a la sala d'espera, pero com a la meva memoria els embarassos li senten fatal ara em mates i no soc capaç de recordar la teva cara!! Mare meva, quina casualitat!! Fa dos dies estavem fent la IA a la vegada i ara ens trobem sense saber-ho a la sala d'espera del metge :P Ara ja fins la setmana 15 no tinc hora, aixi que fins d'aquí un mes minim no coincidirem!! Espero que tinguis molta sort, el Joan es molt bó, i la Aida (la embrionologa també es molt maca!)

Lay, tot i que no t'estem resolent molts dubtes del tema dels espermes espero que trobessis informació i que tot us vagi genial tambe trieu lo que trieu (FIV IA o lo que sigui)
Lay
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 06, 2016 5:43 pm

EntradaAutor: Lay » dt. nov. 08, 2016 6:53 pm

Moltes gracies a totes pels anims!!!! Veien l exit de totes em puja molt la moral!!! Ja em decidit que confiarem plenament amb el doctor Carrera i passat festes ens hi posarem.. i ara amb un neguit de començar ja amb el tractament i espero que em vagi tant be com a vosaltres!!! I si que es veritat que en Joan parla molt a poc a poc!! Jajaj pero sel veu bon home i jo conec a la Raquel i es una noiaa super agradable!!
petitamia

EntradaAutor: petitamia » dj. nov. 10, 2016 5:58 am

Hola noies,

Que fort Vanessa!!! Després de tan de temps va i coincidim per casualitat i ni tansols ens reconeixem... Si es que el SocPetit és un mocador, jajaja.

Lay, crec que faràs bé deixan-te aconsellar, en aquests temes anem molt a cegues i més al principi i són els metges els que ens poden guiar. I si el Joan parla molt fluixet, jo quan entro a la consulta faig un acte de concentració per estar ben atenta jajaja.

Molta sort Lay, segur que anirà bé :ok:
Cristinamg
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 01, 2023 9:21 pm

EntradaAutor: Cristinamg » dl. maig 01, 2023 9:45 pm

Hola! Fent recerca referent a UEG ha trobat aquest forum que ja veig es del 2016.
Com us va anar? Jo sóc de Manresa i pero treballo en una població proxima. Tinc més de 40 i m'estic plantejant fer tractament. Vaig anar a la Dexeus pero per x motiu no mhe decidit. Aprofitant que havia de fer revisió gine anual vaig voler anar a UEG i aixi tambe informar-me. De les que heu anat a Vic, els controls i analitiques les fan nomes pels matins? Treballant es una mica feixut ja que no voldria demanar permisos. Sabeu si fan fivs Acumulatives? Segons he llegit a la meva edat seria millor ja que es queden pocs al final per dgp (o ningun en el pitjor dels casos).

Ánim a qui estigui en el procés, sou molt valentes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::