CERCADORES NOVEMBRE 2016

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 04, 2016 7:04 pm

Oooohhh felicitaaaats Tulipi!!!! Aixo mateix, amb unes bones postres sempre quedes bé!!! :sopant:
Imatge

Imatge
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dv. nov. 04, 2016 10:53 pm

Felicitats TULIPI!!!! Disfruteu de la celebracio!

CRUNCHI si anem mes o menys a la par si! Tot i que si ovulo aquest cap de setmana la meva data de NW seria el 20... tu vas abans oi!?
Jo acostumo a tenir cicles de 31 dies... sembla que despres del abort aquest cicle es normalitza... estic a DC16...
patufeta19
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. oct. 09, 2016 12:03 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: patufeta19 » ds. nov. 05, 2016 10:00 am

Bon dia noies!

Doncs res, m'he fet un TE i m'ha sortit negatiu, així que a esperar la warry.. espero que no trigui en venir, em mosqueja perquè no tinc símptomes pre-warry i perquè sempre havia estat súper regular, no entenc perquè ara m'ha de passar això ?-)

He tingut un bajón gran, però bueno, seguirem intentant a partir de que aquesta li doni la gana d'aparèixer.

Com aneu la resta?

Que tingueu bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Acidilla » ds. nov. 05, 2016 10:34 am

M'apunto oficialment al post del cercadores!

Nom d'usuària: Acidilla
Edat dels dos: jo 34 i ell 33
Cicle de cerca: aquest serà el 2n en serio
Nº fills: 0
DNW: 5 desembre. Sóc de cicles llargs... He iniciat el meu cicle just aquests dies així que sóc una cercadora de novembre-desembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig deixar les anticonceptives al maig. Desde llavors he vist que sóc de cicles d'entre 32-36 dies. Si no em quedo en aquest cicle potser em plantejo Onagra, que veig que a moltes us escurça una mica el cicle, perquè si no es fa tot plegat moooolt llarg. En principi voliem començar la cerca a principis d'any, no per res en especial, però l'ànsia pot més ;-))) Aquest mes m'he comprat un kit de CB d'ovulació, perque sóc una negada interpretant el de les tiretes d'Amazon i vull saber exactament quan ovulo. També m'hi he tornat a possar seriosament amb les gràfiques, que el mes passat les tenia descuidades.
En fin força a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maica2910
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:52 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Maica2910 » ds. nov. 05, 2016 2:15 pm

Bona tarda!!

Com va el dissabte?? Jo acabo de sortir de treballar i estic al tren,això si que és un desespero!! Jajajaja

No puc personalitzar, amb el mòbil és un pal això!!

Tema dir-ho, ho sap molt poqueta gent i pq se me'n va anar la llengua de l'emoció sinó no ho hagués dit a ningú. Tot i així no em diuen res, millor!

Tema ovulacio m'ho noto moltissim des de que va néixer el minijo. Claraweb a tope i mal sobretot a la cicatriu de la cesària. Pero el més passat no vam fer diana, així que si aquest mes tp, no descarto fer TO i anar sobre segur.

Com van els desesperos i les SW?? Nosaltres en teoria hem de començar la setmana q ve q segons WL ovulo el dijous!

Que tingueu un bon dissabte!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Laiabiel
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. juny 30, 2016 10:36 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Laiabiel » ds. nov. 05, 2016 2:21 pm

Hola noies! Jo me fet TO aquest migdia i positivas! Dema me'n fare un altre (i ultim perque se'm han acabat), ahir vam fer deures i dema i tornarem... aviam si fem diana, dilluns marxu de viatge sense ell, espero haver ovulat sino un altre mes al sac

Com aneu les altres??
Petisuis
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. oct. 27, 2016 6:05 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Petisuis » ds. nov. 05, 2016 7:53 pm

Hola Noies!
Jo estic desesperasa...amb psicosimptomes a tope i esperant a dimarts que ha de venir la W! Pero amb la progesterona....tens tots els psicoaimptomes del món.
Nosaltres no ho hem explicat a ningú, jo només a una amiga, que estava amb cerca, i ja està.

Tulipi felicitats pels 6 anyets!

Com dir la noticia? A mi em fa molta ilu fer el TE amb ell, el que si que vaig fer (ell fa temps que vol cercar) li vaig regalar un body per quan vaig voler iniciar l'aventura! jeje
Jo si aquest mes no fem diana em compraré T.O i temperatura basal, amb ela cicles tant rarets que tinc...vull imterpretar-los bé.

La meva Gine tampoc em fa molta gràcia...amb el tema de quemsóc jove (28a.) ho arregla tot.
Alguna em recomana Gine per mutua? (Soc de prop de Martorell) però vaig a Dexeus o General de santcugat.

Gràcies noies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 06, 2016 7:14 pm

Benvinguda Acidilla. Apuntada!!!!

Patufeta em sap greu, però si no hi ha W encara hi ha esperances, no?? Anims maca!

Neith... com va? Thas fet algun altre TE??? Novetats???
Inda que tal tu? Has fet algun TE?

Petitsuis anims!!!! T'has fet algun TE??

Laiabel que beeeee!!!! Aprofiteu x fer deures !!!


Que tal les altres?
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 07, 2016 9:10 am

Ara vinc de treure'm sang pel analisis.... estava cntenta pq aquest divendres que ve tenia cita amb el metge de capçalera i em donaria els resultats, i just em coincidia amb el DNW (aprox) i pensava q amb akets resultats m'evitaria fer TE (me'l faria igualment xo ja m'enteneu...). Pues res, m'acaben de trucar q em canvien la data de la visita amb la metge de capçalera pel dia 21!!!!! Quins pebrots..... Doncs res. Aqui estare jo amb els desesperos i m'haure de fer TE ... jo que ja m'havia imaginat a la doctora dient-me "estas embarassada" jajajjajaja que flipada sóc XD doncs res.... dissabte, si no ve la W (creuo dits) em fare TE, pq aket mes si q hi ha possibilitats....

Ktal ls altres, cm ha anat aket finde??? Desconexió o a tope :inthebed: ???? Jejejeej
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: dolly » dl. nov. 07, 2016 9:22 am

Bon dia noies!

Esperava entrar i trobar-me alguna novetat, pero veig que estem gairebe igual que divendres.. seguim amb desesperos i no hi ha cap +!!

Patufeta, pot ser que els nervis et facin una jugada i per aixo sét allargui el cicle.
Sol passar que quan comences a cercar deixes de ser regular de cop i volta . Ami tambe em va passar el mes passat i ho he llegit a mes noies. Aixi que paciencia...

Inda, neith, i vosaltres? quin aguante teniu, no us heu fet TE ja?
Elantris, ja he llegit al post de grafiqueres que t'ha vingut la W ho sento reina, anims i a per la propera!

Laiabel si t'ha sortit TO positiu,l al ataque!!

Benvinguda Acidilla!

I la resta com aneu?

Crunchi tu estas apunt de desespero, no?

Mode Ego: jo crec que ja estic en fase pre-W total. (pits inflats, dolorets, de panxa..) tot i q a vegades els sintomes de pre-w son similars als de panxu, crec que em decanto mes a W q no pas panxu, ja q no hi hares diferent en altres vegades...
Lo bo es que no m'ha donat temps a agobiarme amb el desespero. Segons el WonmanLog la W m'ha de venir el dia 9, pero jo pensava que seria mes cap al dia 12. Aixi q aquesta setmana sortirem de dubtes!

Tema com anunciar el + nomes he pensat en com dir-li a les meves amigues d Barna, com q visc fora, sempre q ens trobem brindem amb cava per nosaltres, i bueno, un ritual q anem perfeccionant amb els anys jeje, doncs m'agradaria dur una ampolla de pinky cava per nens per fer el brindis, quan vegin el pinky fliparien bastant .
Amb el meu marit nose, crec q m'agradaria fer el TE amb ell, pero clar depend una mica del "desespero" potser no m'aguanto i faria la prova sense ell.. ja ho veurem sobre la marxa.

Be, noies, espero llegir mes novetats durant el dia! petons i bon inici de setmana!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: RedBerry » dl. nov. 07, 2016 10:46 am

Hola noies!
Espero que totes us hagi anat be el cap de setmana!

Crunchi jo estic com tu amb desespero total, a mes a mes com es el primer mes no se si tinc una paranoia mental important!
Laiabel Segur que el cap de setmana a donat per fer deures a tope!
Acidilla Benvinguda a veure si el oli d'onagra et va be per acurtar els cicles!
Neith Tambe em vaig fixant pel fluxe com tu, i quan ovulo em fan mal els pits, amb la W ja no. Si veig que no encertem a lo millor m'animaria amb TO
Amanda Que be amb TO + deures a tope!!
Petitsuis Jo vaig per mutua, sanitas, i vaig a la Teknon, amb el grup Valdecasas i colaboradores, el cop que hi he anat a fer la revisio he quedat contenta la veritat! M'ho he estat mirant molt, i crec que a la Dexeus tens que pagar un plus perque el teu gine et pugui asistir al part, per aixo em vaig decantar per la Teknon. També la gent de aprop meu ha tingut fills a la teknon i tot perfecte.

No se si amb deixo algu espero que no! Com van aques TE de cap de setmana?

MODO EGO: Vosaltres si no us ve la W que dia feu el TE? Es que com es el primer mes no vui fer-lo massa d'hora... i no vui que la meva paranoia metal (ja no es ni d'esespero) em faci una mala pasada. He de dir que jo soc super regular, tinc cicles curts de 26-28 dies com a molt, y la W podriem dir que em dura 2-3 dies, just em ho passo pitjor el primer dia i despres ni m'assabento.
El meu marit i jo fariem junts el TE, i com la DNW es diumenge penso que s'haria ideal! Per dir-ho a la familia mes propera, m'agradaria fer la tipica foto de les sabates i els "patucos" i donar-la com si fos una postal.

Petons!
JAD
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: JAD » dl. nov. 07, 2016 12:25 pm

modeo ego total q he rebut molt males noticies..

Acabo de rebre els meus analisis i son catastrofics!! en tots els valors em surten que estic menopausica i l'Hormona antimuleriana com si tingués 50 anys!!

estic en xoc de moment...
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Inda » dl. nov. 07, 2016 1:24 pm

Ostres JAD quin greu!! Això és molt dolent? Suposo que encara heu de parlar del que suposa, de possibles opcions...ostres, no sé que dir, la veritat. Molts ànims pel que hagi de venir i sobretot amb la parella feu pinya pel que hagi de ser!!

Jo només entrava per dir que la meva W no es va fer esperar gaure i ahir ja va fer acte de presència. Després de temps ens hem decidit a canviar de pis i comença una època de cerca i lio que no sé jo si podrem estar massa pendents de la cerca de panxu i molt menys si podré entrar per aquí (i ja entrava ben poquet). Així que per si trigo a venir...molta sort i totes cap a l'altra banda del fòrum ben aviat. Nosaltres continuarem cercant, però el cap estarà en altre lloc. Qui sap...potser això faci que ens vingui la panxu de sorpesa total!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: dolly » dl. nov. 07, 2016 2:42 pm

Ostres JAD!
Crec que abans d'alarmar-te hauries de parlar amb el metge, i si no et convens amb les analitiques ala ma ves a demanar una segona opinio/interpretacio.
No soc metgessa ni tinc gaire idea de que implica aixo que t'han dit, pero potser l'unic que vol dir es que el teu cos necessitara una mica mes d'ajuda.
No et posis en lo pitjor!

Inda, quina me aixo de la W !! almenys ha sigut puntual i no t'ha fet patir.. anims a la propera segur que feu diana!
Sort amb el trasllat, ves entrant de tant en tant ni que sigui per animar a la resta!

Crunchi &Redberry, quan es la vostre DNW ?
Petisuis
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. oct. 27, 2016 6:05 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Petisuis » dl. nov. 07, 2016 3:11 pm

Redberry: jo en principi si el dia de la DNW no em ve el faré TE. He comprat a l'amazon uns quants però jo sóc molt de desespero...jaja així que prefereixo fer-ho així.

JAD: ànims! A veure que et diuen, no t'espantis, sempre hi ha solucions i has de saber que et diu el metge exactament.Molts petons!

Ànims a les que estan fent Deures!

Jo de moment aquí continuo esperant a dimecres... :-o00m
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: neith » dl. nov. 07, 2016 3:20 pm

JAD molts ànims! Opino com la dolly, jo demanaria una segona opinió... no se. Ja se q és molt fácil dir-te ánim, pèro et mano molts petons. :-()-)

Redberry, jo si aquest mes no encerto, em pensaré tb fer-me TO...

Modo ego: Encara no m´ha vingut la W.... la setmana pasada tenia sintomas pre-warry, pero ara ja no, segons el WL és demá...potser aquest mes em vingui mes tard... no vul fer-me il-lusions... no se si demá al matí fer TE. Pr es que el meu maromo diu que m´ho prengui tot amb mes calma, que tot ha de sortir natural... que graciós que és, m'agradaria veure´l en el meu lloc. :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Maica2910
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:52 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Maica2910 » dl. nov. 07, 2016 6:43 pm

Hola noies!! Que tal l'inici de setmana??

JAD molts ànims, a veure què et diu el metge. Ja ens aniras informant!

Tema mútues no us puc ajudar, jo vaig per SS

Quantes esteu en mode desespero???

Segons WL hauria d'ovular divendres, però tinc tots els símptomes d'estar ovulant avui. Aixo o estic prenyi, cosa impossible pq em va venir la regla del tott normal, moltissim fluxe, mal de pits i d'ovaris... així q vaja tocarà fer deures pero ho portem fatal aquest cicle pq entre setmana el meu home i jo tenim horaris de feina incompatibles i quasi bé no ens veiem. Tocarà passar son doncs i em fa força mandra pq no m'ho esperava, però tot sigui pel positiu oi??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 07, 2016 7:02 pm

Ostres JAD quin greu!!!
T'han dit els passos a seguir ara??


Jo avui he anat al gine perque vaig TO positiu divendres i avui m'he llevat amb un sagnat.... m'han fet eco i efectivament he ovulat aquest finde i del sagnat m'ha dit que es un sagnat peroovulatori, que passa a l'ovulacio i que no es res dolent... nose.... pero jo estic molt ratllada..:. No m'havia passat mai!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: capseta » dl. nov. 07, 2016 7:38 pm

JAD, sento moltíssim les males notícies. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Molts ànims, espero que puguis ser mare relativament aviat, sigui quina sigui la via, i que no se us compliqui massa la cosa. Molts petons!!


DESESPERADORES: vingaaaa!!!! Calma i a fer TE com bojes!!!! :content: :content:
Fora conyes, algú preguntava, quan fer TE? Quan vulgueu!! Evidentment abans de la DNW pot ser que surti negatiu per ser massa aviat, però ja se sap que si no hi ha W hi ha esperança!!
I hi ha a qui la tranquilitza fer els TE, altres a qui no, us heu d'anar veient en quin punt esteu, però res estarà mal fet.


A les que ja us ha arribat la W. Ho sento molt!!! És dur que passin els mesos i no arribi la panxu, però tard o d'hora arribarà, això no anima massa, totes volem que passi aquí i ara, però com que és algo que no podem decidir totalment doncs millor que intentem estar positives i centrar-nos en les coses bones.


Les que estigueu en sexy week o sexy month..... ANIMS AMUNT I CALCES AVALL!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 07, 2016 7:51 pm

:b-))) :b-))) MOLTA SORT FUTURES MAMIS D'ESTIU!!!! :b-))) :b-)))
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::