☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'OCTUBRE i Novembre 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Memer
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dt. nov. 01, 2016 1:42 pm

Ho porto fataaaal
Només us diré que no paro de mirar-me i remirar-me el pu.... TE i clar, està igual que abans.

I ara que ha sortit negatiu, ja puc queixar-me de tot, abans quedava una mica lleig.
Doncs resulta que de lo de la infecció del tracte urinari estic bé desde divendres.
Dimarts, dimecres i dijous com que em trobava fatal, vaig pensar, ai, a veure si t'arregles una mica i així almenys estaràs maca. Total, que em vaig posar rymel als ulls, cosa que no faig mai, només em faig la ratlla com a molt.
I arriba divendres, i una coïssor als ulls que flipava, i tots vermells, i feia por. I arriva dissabte i patapám, un mussol a l'ull dret i 3 a l'esquerre!! vaig anar a urgències oftalmològiques i apa, antibiòtic, cortisona, gotes, tovalloletes, de tot i visita en 3 setmanes i que a més, me n'estaven sortint més.
Doncs bé, avui en tinc 5 a l'ull esquerra, estic divina.
Ni tant sols miro als dependents quan compro algo, faig fàstig.

I a més, ahir al minimemer li havien de fer una prova d'audició amb sedació i va ser horrorós.
Quan es va despertar i es va veure la via a la mà, va ser rotllo exorcista, se la va arrencar. Pobret, ho va passar fatal, i nosaltres també. Tan fatal que se'n va anar a dormir ell solet a les 18:30.
I clar, s'ha despertat a la 1. I jo amb ell fins les 2:30 que sha adormit un altre cop. I llavors fins les 5 que ja no ha dormit més ningú.
M'he aguantat el preciós pipi fins les 6:30, pq encara que el TE hagués estat positiu ni l'hagués vist! I res, que no calia veure res....

Així que no ho porto massa bé, la veritat
JAD
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dt. nov. 01, 2016 4:32 pm

Vaja em sap greu... a més se t'acumulen varies coses !

a quin cicle estàs de busqueda? ja tens un nen pel que veig..

Les grafiqueres, és que us han ja mirat la reserva ovàrica a alguna? jo a part de tenir el disgust per la W, he començat les proves, i avui a la eco només m'han vist un folicul.. La gine m'ha dit que ara no tenia temps per explicar-me bé les coses i que millor tinguem més temps, vaja que son males noticies.. he sortit plorant com una ximpleta..

tb m'ha dosat les hormones, pero fins d'aqui tres semanes no em torna a veure, doncs una tortura!!
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dt. nov. 01, 2016 5:37 pm

A veure JAD, explica'm bé això.
Només t'ha vist un folícul i a quin dia del cicle estas???
Y a tu et sembla que si sàpigues que hi ha alguna cosa que no està bé et deixaria així amb : Avui no tinc temps???
Ostres que freda la tia! Canvia de gine!!
Jo crec que el que vol fer es donar-te l'Omifin per estimular l'ovulació i a veure si fem crèixer més folis, no crec pas que sigui tant dolent si t'ha deixat marxar així com així dona.
Vaaa ànims i ja veuràs com la cosa va millorant!

Memer deu ni do noia!! quin dia!
I quina marca de Rimmel era?? per no comprar-ne mai de la vida, és clar! jajajaaj!
Ric , però tela quina cara deus fer. Molts ànims i intenta fer cas de tot el que t'han dit els metges que amb la vista no s'hi pot jugar.
Com està el peque??
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 01, 2016 7:05 pm

Nenesssss.... jo, quines males noticies!!!!!

Elantris, anims nena, si creus que has de descansar del forum fes-ho, ni que sigui uns dies. A vegades ens absorbeix massa... i si no hi entrem tant poder pensem menys en el tema... molts anims, tan de bo el seguent cicle sigui el definitiu!!!

JAD anims.... ja t'he llegit al post de novembre, poder te raó la Elantris q la teva gine ha tingut poc tacte, pq aquestes coses o s'expliquen bé o no es diuen, pq deixen malament el cos. Molts anims, aviam si passa rapid aquest temps d'espera fins la aeguent cita....

MEMER jo nena, quina mala ratxa portes!!!!!! Lo dels ulls mira que es mala sort tb (((puto rimmel XD))).... aish.... a vegades sembla q haguem trepitjat merda (amb perdó). Pobret minimer també....aviam si remonteu la mala ratxa aviat.... Molts anims nena i cuida't.

Vinga noies, ningu vol ser jefa de grafiqueres????? Alguna voluntaria???? Nosaltres no donem massa feina jejejjeje
Imatge

Imatge
Memer
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'OCTUBRE i Novembre 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dc. nov. 02, 2016 9:19 am

A veeeure, que ja és dia 2.
He fet el vell truc que vam fer a l'agost i reutilitzem el post per Novembre

Però vull fer les coses bé, així que a registrar-se tothom: aquí vaig jo (faig trampa pq ja compto un cicle més, pq estic tacant, però la DNW encara és dia 4)

- Nom: Memer
- Edat dels dos: jo 36 i el Memerman 43 (en faig 37 el dia 7!!)
- Nº de fills: 1 nen de 4 anys recent fets
- Cicles de cerca: 5
- Durada dels vostres cicles (aprox): 26-27
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! : faig TO, no prenc res, ni la progesterona que em va dir el gine i no sé si la prendré aquest mes o no... no ho tinc clar... :p-) :p-) :p-) :p-)
- Trucs: expliqueu-nos els vostres truquets i particularitats del vostre mètode de cerca, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): fem SW, cada dia desde que tinc Claraweb fins que sembla que he ovulat.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. El 3 o 4 de novembre

Lannah!!! que has ovulat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: osti tu, quin descans no??? com estàs??

Elantris! escolta una cosa, la teva DNW serà abans no? o què, pq clar, amb l'ovitrelle representa que has ovulat abans que els altres cicles i si la fase lutia és igual...? no??

Boleta: em sembla que no tinc apuntada la DNW

Bueno, que us registreu i així ho arreglo tot

JAD que no t'he fet prou cas encara! sisi t'anirà mooolt bé per gràfiques. Ja tens el termòmetre? vaig posar en un post el que tinc jo d'exemple. A mi no m'han mirat la reserva ovàrica encara. Tinc un fill que acaba de fer 4 anys. El vam fer en un plis, i ara no està sent així. L'any passat vaig tenir una infecció pèlvica punyetera i bé, no sé quan podem trigar. De fet encara que he posat cicle 5 és el 6 crec no sé pq no ho conto bé, busquem des del juny
Si tens qualsevol dubte de gràfiques o del que vulguis, aquí estem!!! Et recomano el curs del FF que està molt bé. Segur que conèixer el teu cicle t'ajudarà. De fet, ajuda moltissim a saber quan ovules i si has ovulat i llavors en general augmenten les probabilitats de concebre (més que res pq fas els pinxitos quan toca) (està clar que si totes fessim pinxitos cada dia tot el mes aleshores les probabilitats serien les mateixes amb i sense gràfiques....)

El Minimemer va dormir fatal el dilluns i crec que li costarà uns dies oblidar-se del mal tràngol de la sedació, l'hospital i tot....

Aquest fine (que és la meva DNW precisament) marxem fora a celebrar el meu cumple que és dilluns (i també el de la meva germana bessona) i fotrà mal temps :-:) Ens ho passarem bé igual, però picarols!!!
Ja tinc millor els ulls. Dec estar baixa de defenses pq clar, entre la infecció d'orina (ja no compto còlic, no va ser per tant) i lo dels ulls....

Aquest mes el Memerman se'n va de "finde loco" amb els seus amics quarentons justament crec durant la ovulació.....

Apa, apunteu-vos eh!!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 02, 2016 4:07 pm

Ueeeee! em smbla estupendo Memer!!!! Merci per ser tan apañada jejejej :-()-)

Dsprs contesto millor i m registro bé!!! Just ara he de marxar...kina rabia!!!!
Imatge

Imatge
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dc. nov. 02, 2016 7:04 pm

Hola a totes!

Memer ets una crack! Ja pensava q ens quedavem sense grafiqueres aquest mes. Sort amb la teva DNW!

Va, q m'apunto!

- Nom: Tulipi
- Edat dels dos: Jo 30 i ell 35
- Nº de fills: cap
- Cicles de cerca: 4t
- Durada dels vostres cicles (aprox): 27-28 dies
- Més cosetes: el mes passat no vam fer gaires deures, va ser un mes complicat. Aquest mes m'ho agafo amb moltes ganes, seeguire fent TO i tempes.
- Trucs: farem SW dia si dia no, començo diumenge dia 6, pren maca i onagra i aquest mes estic intentant deixar de fumar. Fumava un paquet al dia i ara ja he reduit a 7. Mica en mica!
- DATA DE NW 25 de novembre, encara falta moltissim!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 02, 2016 9:19 pm

Ara si, allá que voy!!! :-D

Nom d'usuària: crunchi
Edat dels dos: jo 31 i ell 33 (aquest mes fa els 34a)
-N° fills: 0
Cicle de cerca: aquest serà el 5è crec
Durada dels vostres cicles (aprox.): 26-27 dies
-Mes cosetes que vulgueu explicar de vosaltres: (copy pega del post de novembre XD) Fins a l'octubre buscavem a cegues, després vaig començar els TO però no vaig fer-ho bé i no vaig veure el positiu. Aquest cicle he començat amb TO i ahir vaig tenir el positiu!!!! Quina il.lusió!!! Ahir i avui ens tocarà fer deures doncs!!! XD
-Trucs: no tinc trucs nenes, buscar el positiu del TO i ja esta. Ultimament despres del pinxito no vaig al wc, pero llegint q moltes pilleu infeccions d'orina, crec que ho deixaré de fer....
-DNW: 12-13 de NOVEMBRE

Memer aixi estas amb desesperos no???? Quins nerviiiiis!!!! AISH, aniiiiiimssss encara que plogui feu festa grossa que això de fer anys no passa cada dia!!! M'alegro q estiguis millor de lo dels ullls, poquet a poquet... anims nena!!

Que tal esteu les demés, com va????

Modo ego: avui es el cumple del meu Mr.crunchi. Crec q ha passat dos dies ja del positiu TO, creieu que hi ha possibilitats encara de fer diana??? Casi que prefereixo fer pinxito sense pensar en panxus, tu!!!! Al final no vam remetar la feina, nomes vam fer el pinxitp el dia del positiu.... que sigui el q Deu vulgui!!!!

MODO IGNORANT TOTAL : Aixo que dieu de la fase lutia, com sabem quan comença??? Quan dspres del positiu ja tens negatiu en TO o que??? :-:)
Imatge

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. nov. 03, 2016 5:56 pm

hola reines....us vaig llegint...i seguint....no participo tot el que voldria, pero estic en Stand by......es diu així?
resulta que l'analitica va sortir alteradissima....tinc un anemia de cavall.......molt forta, he acabat casi amb la reserva de ferro...així que impossible quedar-me prenyi fins que no nivelli i restauri els valors.......no tiraria endevant res, així que faun mes que estic prenent dosi de ferro molt fortes.....i a la espera del resultat de la analitica.
bufff tot plegat una meeeeeeerdaaaaaaaaaa!!! :-(( pero com a mi no em guanya res ni ningú...estic portant-me molt be.....per seguir amb el nosttre pla :ok:
reinas a seguir lluitant.....i veureu que no ens poden vencer.... ;-) :love: :love: :love: :love:
anim a totes.... :p-) :p-)
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dj. nov. 03, 2016 6:44 pm

Hola maques!

Yuyu, anims, segur q ben aviat recuperaras el ferro! Hi ha un post que es diu banqueteres que es per les que x un motiu o altre no poden cercar de moment, potser t'ajuda ;-) encara q aqui sempre seras benvinguda!

Per cert, avui m'han arribat els TO i el termometre q vaig comprar a amazon! >.-<: i aixo que deia que m'arrivarien entre el 4 i el 10!! >.-<: >.-<: tenia por que arribessin quan ja hagues ovulat.

Amb el tulipo estem passant uns dies complicadets, em discutit per varies histories, per culpa d'altra gent :-(( pero ahir, despres de plorar molt, vaig agafar el toro per les banyes i li vaig dir al tulipo que no volia que els altres ens en amarguessin la vida i menys la cerca, i ell estava igual! Total que vam fer reconciliacio!! Jejej a veure si comencem sexy week amb ganes
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 03, 2016 8:04 pm

Yuyu benvinguda!!!! M'agrada sentir aquestes paraules de valentia, clar que si, endavant!!!!! A recuperar l ferro!!!! Jo dilluns q ve tinc analitica de sang i fins el dia 11 no sabre els resultats i començo a cagar-me a sobre.... en fi.....ens anem llegint!!!

TULIPI doncs tens raó, no heu de permetre q els demés us amarguin la vostra vida o la vostra relació, heu d'estar units i nar a una. Aixi m'agrada que feu les paus jejejej després de la tormenta ve la calma. Si si, els tests TO de Amazon arriben rapidissims!!!! Millor!!!!!

Com aneu la resta???
Imatge

Imatge
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dj. nov. 03, 2016 9:07 pm

Memer, doncs en teoria m'ha de venir demà, però ahir vaig tacar una mica i avui també, a veure demà que passa.

Com estas tu?

Yuyu guapa!! Cuida't molt que l'anèmia és mal parida! Fes cas del que et diguin els metges.
Pren Floradix, que va molt bé i són herbes, demana-li al teu metge si t'ho pot prendre junt amb el ferro que ell et recepti i hi notaràs molt millora.

noies, vaig de cul amb la uni, sento no personalitzar més.
Bona nit!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 04, 2016 4:27 pm

Anims Elantris!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIbQUERES d'OCTUBRE i Novembre 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. nov. 05, 2016 10:15 am

Hola guapeeeee3es!!!
Anims Yuyu tu pots amb tot, si senyora! Al final amb tant de ferro seras Iron Woman :love: haha
Elantris ha baixat ja la warry???
A mi hm'ha baixat avui.. aixi que ja estem mes a propr de poder tornar a cercar.

Us deixo q el nen em reclama
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dg. nov. 06, 2016 7:43 pm

Holaaa!!

Doncs al final ha baixat avui, amb dos dies de retard.
Ja no entenc res jajaja!

Marta com estàs tu??? Aquest cicle ja us hi poseu o encara no??? Com ho porteu??7
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 07, 2016 9:04 am

Elantris em sap greu... maleda W!!! :sogra: aviam si a la seguent hi ha mes sort!!! anims nena!!!

anims tb Marta, et desitjo sort per aquest mes!!

nenes k tal les altres??? tenim aixo molt parat!!!!!!
Imatge

Imatge
Marta_1986
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. nov. 08, 2016 12:03 pm

Jolin Elantris :ufs:

Crunchi tu que tal, com vas???
Aneu_me posant al dia.... que la propera warry serà ja el pistoletazo de salida per mi! Wahuuuu i ja ens hi podrem posar... osea q en principi aquest és l'ultim cicle q perdem... el primer q fem serà una mica de "prova" sensw presses.... ens van dir tres mesos però bueno tampoc vull correr per si de cas. Així que, com que tampoc crec que tinguem sort de quedar - nos - hi ràpid. ..hehe

Apa guapetes :love: :love: :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. nov. 08, 2016 4:50 pm

Hola cuketes!!! Merci JefaMemer per repescar post! M'apuntoooo!

- Nom: Boleta
- Edat dels dos: 35 els dos
- Nº de fills: zero patatero
- Cicles de cerca: 17
- Durada dels vostres cicles (aprox): ara 28 desde que prenc OvusitolD. Abans 29-30
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Ara portava uns mesos en mode zen total. Porto 2 dies fent tempes de nou!
- Trucs: expliqueu-nos els vostres truquets i particularitats del vostre mètode de cerca, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..) Vaig canviant cada mes, ho he provat TOT, jajaja! Aquest mes passo bastant de tot. Dijous anem a primera visita de RA i el dia 28 a 1a visita acupuntura.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. 25 de Novembre

A veure si demà tinc temps de personalitzar! Acabo d'arribar de Rumania d'una setmana de viatje de feina i el cap de setmana marxo a Hong Kong per una altra setmana més... és un no parar, estic esgotada!

Petonarros forts a totes!
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dt. nov. 08, 2016 5:51 pm

noies entro per un moment ego total........brrrrrr quest mes que jo estava passota...dient, bueno fins que no em donin el resultat del ferro...........i avui estic a dia 25 del cicle...esperava la warry per dijouss-divendres....ara mateix acabo de tacar ?-) ?-) i no entenc resde res......no em fan mal els ronyons com de costum...ni tinc migranya com sempre....ni tinc els dolros d'ovaris de quan m'ha de venir......aixxxxx que jo aquest mes volia estar tranquilta!! :-(( :-((
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 09, 2016 10:36 am

Yuyu xo entens que es tacat de W o creus q pot ser possible implantació o no saps que pensar???? Feste un TE x descartar o espera unes hores aviam com es aquest tacat... no? Tema sintomes de W, jo no smpre tinc els mateixos.... a veg. Ho noto molt i a veg. No noto res..... anima nena!!!! :-()-)

A mi m'ha de baixar divendres o dissabte i no noto res de res.... ja veurem que passa.

Memer i Meerut com aneu, fa mil q no us veig pel forum!!!!!
Que tal les altres, hi ha novetats???
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::