CERCADORES NOVEMBRE 2016

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 31, 2016 5:54 pm

Hola noies, INAUGURO EL POST DE CERCADORES DE NOVEMBRE!!!! encara falten unes 5 hores per acabar el mes d'octubre però estic amb ansies de començar novembre (i demà ho tinc complicat per obrir el post i això no pot esperar!!!).

Aneu passant i aneu apuntant-vos, que aniré actualitzant dades!!!

Espero que aquest mes sigui molt fructífer i que aquest final de la tardor ens dongui molta sort!!! Tan de bo cantem moltes panxuuuus!!! Anims i sort a totes!!!!

Nom d'usuària: crunchi
Edat dels dos: jo 31 i ell 33 (aquest mes fa els 34a)
Cicle de cerca: aquest serà el 5è
Nº fills: 0
DNW: 12-13 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Fins a l'octubre buscavem a cegues, després vaig començar els TO però no vaig fer-ho bé i no vaig veure el positiu. Aquest cicle he començat amb TO i ahir vaig tenir el positiu!!!! Quina il.lusió!!! Ahir i avui ens tocarà fer deures doncs!!! XD :inthebed:

>.-<:

Nom d'usuària: Elantris
Edat dels dos: jo 31 i ell 39
Cicle de cerca: aquest serà el 13è cicle de cerca amb avortament pel mig
DNW: 4-5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs no sé que explicar-vos que no sapigueu ja! jejeje! Massa temps a aquesta banda del fòrum....

>.-<:

Nom: Tulipi
Edat dels dos: JO 30 I ELL 35
Cicle de cerca: 4t cicle en serio
Nº fills: cap
DNW: 25 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: prenc maca i oli d'onagra fin la ovulacio. Amb una mica d'ansies per aconseguir panxu ja!! massa baby-boom al meu voltant. Ah! Tb estic al grafiqueres fent tempes i TO.

>.-<:

Nom: Inda
Edat dels dos: JO 36 I ELL 33
Cicle de cerca: ara mateix acabant el primer de debó, ja que el primer de tots el vam iniciar a meitat de cicle i ja havia ovulat segur, jeje
Nº fills: 1 de 4 anys
DNW: 5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs aquest és el primer cicle sencer de cerca. I ahir al aixugar-me vaig veure al paper un fil petitet marronós. Pensava que la W s'adelantava, però no ha aparegut res més. Potser va ser una paranoia meva!! :r)

>.-<:

Nom: Dolly
Edat dels dos: JO 32 I ELL 33
Cicle de cerca: 2nd
DNW: 12 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Crec que em podria apuntar directament a desembre si hi fos, estic una mica pesismista aquests dies, sorry.

>.-<:

Nom d'usuària: patufeta19
Edat dels dos: JO 27 I ELL 29
Cicle de cerca: 3r cicle
DNW: el cicle passat vaig tenir una warry molt rara, i hem anat totalment a cegues aquest mes, així que exactament no la tinc calculada, però entre 1-4 de Novembre.
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs estic desconcertada perquè és el primer cop que no se la meva DNW del cert... de moment 0 símptomes i no ha fet acte de presència, així que esperaré que passi la setmana per fer-me TE (no se si aguantaré jaja :-D)

>.-<:

Nom d'usuària: laiabiel
Edat dels dos: jo 29 ell 30(aquest mes 31)
Cicle de cerca: 18è cicle (ja una mica desesperada)
DNW: 22-23 novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: aquest mes hem començat amb l'omifin, tinc una esperança de fer diana aquest mes, tothom parlar molt bé de les pastilles, però alhora la por a una altre decepció, una més...

>.-<:

Nom d'usuària : JAD
Edat dels dos: Ell 34 i jo 36
Cicle de cerca : 8è!
N fills: 0
DNW:21 novembre
Alguna coseta : doncs preocupada que vec q sóc la més vieja.. i acabo d'anar al gynecoleg i només ha vist un folicul..

>.-<:

Nom d'usuària: giulietta
Edat dels dos: 28
Cicle de cerca: 1r
Número de fills: 0
DNW: 16 de novembre
Alguna coseta per explicar: faig TO però aquest mes (2n post pastilles) no he vist clara la ovulació. Crec que és avui (CD 17) i hem fet deures, si no ho aconseguim potser m'animo a fer gràfiques el proper cicle.

>.-<:

Nom d'usuària: RedBerry
Edat dels dos: jo 27 ell 30
Cicle de cerca: 1e
DNW: 13 novembre (esper-ho que em doni sort!)
Alguna coseta: Aquest mes es el primer i hem començat amb moltes ganes el meu marit i jo, esperem que sigui una cerca corteta! He de dir que un dia alguna cosa al cap hem va fer click, i vaig sapigue que era el nostre moment de ser pares!

>.-<:

Nom: Neith
Edat dels dos: JO 35 I ELL 41
Cicle de cerca: acabant el segon...
DNW: entre el 5 (28 dies) i el 8 (WL-31 dies) de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig patir un abortament fa any i mig, y per problemas medics no hem pogut iniciar la cerca. El primer embaras va ser a la primera...i ara els mals pensaments em venen al cap i penso si no tindré alguna cosa malament...Soc una paranoica noies... :-o00m

>.-<:

Nom d'usuària: amanda2016
Edat dels dos: 35
Cicle de cerca: 5e
Número de fills: 1 de 5 anys
DNW: 20/11
Alguna coseta per explicar: vaig tenir un abort a final d'agost de 6 setmanes. Aquest es el tercer cicle post-abort! Veurem si tot va tornant a la normalitat.
La primera regla despres del abort va venir als 31 dies... la segona als 21!

>.-<:

Nom d'usuària: Maica2910
Edat dels dos: jo 36 i ell 45
Cicle de cerca: 2
Data NW: 25/11
Nº fills: 1

>.-<:
Nom d'usuària: LaNaNa
Edat dels dos: jo 38 i ell 41
Cicle de cerca: aquest serà el 4art després d'un avort bioquímic a l'abril.
DNW: 28-29 novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: a l'octubre de l'any passat vaig deixar d'utilitzar l'aro vaginal i la gine em va recomanar esperar a iniciar la cerca al cap de 3 mesos però, la cosa es va allargar perquè no tenia regles normals, només pèrdues i em va fer anar a una clínica de fertilitat per veure si ovulava i sí! (ho van veure fent un control de cicle amb ecos i analítiques). Em vaig quedar embarassada al primer intent però el vaig perdre i fins agost no ens hi hem tornat a posat. Ens han donat de marge 6 mesos per la meva edat i perquè fa molts anys em van treure dos quistes d'endometriosi i tot que mai més ha tornat a fer acte de presència diuen que tot suma. A l'octubre he començat a prendre progesterona, ja que fent TO vaig veure que tenia la fase lutea de 10 dies i em van fer analítica i tot i estar dins la normalitat, tirava cap abaix així que la gine de fertilitat me l'ha receptat.

>.-<:

Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: jo 33 i ell 28
Cicle de cerca: 8è
Data NW: 29/30 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres : el cicle passat vaig començar amb l'oli d'onagra i aquest cicle continuo perquè em va anar molt bé, també faig TO. I res, que els cicles de cerca comencen a pesar una mica...

>.-<:

Nom d'usuària: ARI83
Edat dels dos: jo 33 i ell 35
Cicle de cerca: aquest serà el primer desprès d'un avortament bioquímic
DNW:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja porto molts mesos voltant per aquí, vam començar al mes de febrer amb positiu però no va anar bé i al abril raspat, desprès ens hi varem tornar a posar i al setembre tornava a tenir positiu que tampoc a anat bé. Diuen que a la tercera va a la vençuda, així que aquí estem!!

>.-<:

Nom d'usuària: meerut
Edat dels dos: ell 40 i jo 35 (quasi 36)
Cicle de cerca: 2n
Data NW: quan el TO em surti positiu ho sabré
Nº fills: jo 2 (una nena i un nen preciosos!), ell 0
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs molt il·lusionada en la tercera i última cerca. Esperem no trigar massa que l'edat ens comença a apretar.

>.-<:

Nom d'usuària: Petisuis
Edat dels dos: jo 28 i ell 33
Cicle de cerca: aquest serà el 1r cicle de cerca
DNW: 8-9de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig deixar les pastilles al juny 2015 per descansar després de 10 anys i no em venia la regla en 5 mesos...em van posar tractament de progesterona per provocar-la.
Hem començat la cerca, amb onagra, ovusitol y progesterona per provocar y "regular",segons la gine, el cicles menstruals. A veure si hi ha sort!

>.-<:

Nom d'usuària: Acidilla
Edat dels dos: jo 34 i ell 33
Cicle de cerca: aquest serà el 2n en serio
DNW: 5 desembre. Sóc de cicles llargs... He iniciat el meu cicle just aquests dies així que sóc una cercadora de novembre-desembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig deixar les anticonceptives al maig. Desde llavors he vist que sóc de cicles d'entre 32-36 dies. Si no em quedo en aquest cicle potser em plantejo Onagra, que veig que a moltes us escurça una mica el cicle, perquè si no es fa tot plegat moooolt llarg. En principi voliem començar la cerca a principis d'any, no per res en especial, però l'ànsia pot més ;-))) Aquest mes m'he comprat un kit de CB d'ovulació, perque sóc una negada interpretant el de les tiretes d'Amazon i vull saber exactament quan ovulo. També m'hi he tornat a possar seriosament amb les gràfiques, que el mes passat les tenia descuidades.
En fin força a totes!

>.-<:

Nom d'usuària: marta1986
Edat dels dos: jo 30 i ell 36
Cicle de cerca: uuiu aquest serà el primer cicle després del meu segon avortament... en total portem des de Juny de 2015 intentant aconseguir panxu.
Nº fills: 1 nen de 2 anys i 10 mesos
DNW: 29 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tinc un nen de dos anys i 10 mesos que està fet un trasto....però tenim moltes ganes detenir un altre :love: portem des del juny de 2015 cercant, i després de patir dos avortaments, encara som optimistes i estem a tope.

>.-<:
MOLTISSIMA SORT A TOTES!!!! :-()-)

Vinga noies, qui més??? ||*||

Panxulines comfirmades per l'estiu 2017!!!! :-())
Neith, Redberry, Crunchi (començo a creure'm-ho...), Dolly, Giulietta, Amanda, Elantris

Moltes felicitats noies!!!!

>.-<:

Quina il.lusió!!L!! :b-)))
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 05, 2016 9:44 am, en total s’ha editat 17 vegades.
Imatge

Imatge
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Elantris » dt. nov. 01, 2016 8:11 am

Nom d'usuària: Elantris
Edat dels dos: jo 31 i ell 39
Cicle de cerca: aquest serà el 13è cicle de cerca amb avortament pel mig
DNW: 4-5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs no sé que explicar-vos que no sapigueu ja! jejeje! Massa temps a aquesta banda del fòrum....
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Tulipi
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dt. nov. 01, 2016 8:24 am

M'apunto! Hola a totes!

Nom: Tulipi
Edat dels dos: JO 30 I ELL 35
Cicle de cerca: 4t cicle en serio
DNW: 25 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: prenc maca i oli d'onagra fin la ovulacio. Amb una mica d'ansies per aconseguir panxu ja!! massa baby-boom al meu voltant. Ah! Tb estic al grafiqueres fent tempes i TO.

Començo el cicle a tope d'optimisme! (Com ha de ser!) :p-) :p-)
Tulipi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 01, 2016 12:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dt. nov. 01, 2016 12:03 pm

Benvolgut Novembre!! Gràcies Crunchi per obrir un nou mes!!

Elantris estem pendents de veure com acaba aquest cicle! Tenim la mateixa DNW! A veure si comrncem el mes amb ++

Tulipi.. hola de nou també!! Tot i que no puc entrar gaire, per aquí estic!! Si tens DNW el 25/10...portes dies de retard o és una errada?

Nom: Inda
Edat dels dos: JO 36 I ELL 33
Cicle de cerca: ara mateix acabant el primer de debó, ja que el primer de tots el vam iniciar a meitat de cicle i ja havia ovulat segur, jeje
Nº fills: 1 de 4 anys
DNW: 5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs aquest és el primer cicle sencer de cerca. I ahir al aixugar-me vaig veure al paper un fil petitet marronós. Pensava que la W s'adelantava, però no ha aparegut res més. Potser va ser una paranoia meva!! :r)

Avui fa caloreta per ser el primer dia de novembre!! Mira que m'agrada cercar a la tardor-hivern perquè amb el fred fa que ens busquem més a la nit, jeje...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dt. nov. 01, 2016 12:09 pm

Hola Inda
Si, es un error la meva DNW es 25 de novembre. Ara ho edito
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. nov. 01, 2016 1:07 pm

Hola noies!

Jo tambe m'apunto!

Nom: Dolly
Edat dels dos: JO 32 I ELL 33
Cicle de cerca: 2nd
DNW: 12 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Crec que em podria apuntar directament a desembre si hi fos, estic una mica pesismista aquests dies, sorry

Anims Elantris & Inda! que no se us faci gaire llarg el desespero!

Petons a totes
patufeta19
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. oct. 09, 2016 12:03 pm

EntradaAutor: patufeta19 » dt. nov. 01, 2016 1:24 pm

Hola Noies!!

Jo també m'apunto, a l'espera de tenir una alegria aquesta setmana :-o00m

Nom d'usuària: patufeta19
Edat dels dos: JO 27 I ELL 29
Cicle de cerca: 3r cicle
DNW: el cicle passat vaig tenir una warry molt rara, i hem anat totalment a cegues aquest mes, així que exactament no la tinc calculada, però entre 1-4 de Novembre.
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs estic desconcertada perquè és el primer cop que no se la meva DNW del cert... de moment 0 símptomes i no ha fet acte de presència, així que esperaré que passi la setmana per fer-me TE (no se si aguantaré jaja :-D)
Laiabiel
Entrades: 35
Membre des de: dj. juny 30, 2016 10:36 am

EntradaAutor: Laiabiel » dt. nov. 01, 2016 2:14 pm

Hola noies, jo també m'apuntu a aquest mes!

Nom d'usuària: laiabiel
Edat dels dos: jo 29 ell 30(aquest mes 31)
Cicle de cerca: 18è cicle (ja una mica desesperada)
DNW: 22-23 novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: aquest mes hem començat amb l'omifin, tinc una esperança de fer diana aquest mes, tothom parlar molt bé de les pastilles, però alhora la por a una altre decepció, una més...

Aviam si podem canviar de grup amb :-())
JAD
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dt. nov. 01, 2016 4:27 pm

Hola noies!
Gràcies CRUNCHI per obrir post!!

Nom d'usuària : JAD
Edat dels dos: Ell 34 i jo 36
Cicle de cerca : 8è!
N fills: 0
DNW:21 novembre
Alguna coseta : doncs preocupada que vec q sóc la més vieja.. i acabo d'anar al gynecoleg i només ha vist un folicul..

Elantris, falta poc no? molts nervis?

jo desaimada..acabo de venir del gine per començar anilisis.. m'ha dit q només ha vist un folicul, pero que no tenia temps d'explicar-me res..
vaja, q jo ja sé que només un folicul és mala senyal i potser que tingui la reserva ovarica molt baixa.. doncs he sortit plorant i tampoc ser molt bé el que m'espera.. a veure com em surten les hormones, pero fins d'aqui 3 semanes quan em torni a venir la regla no m'ha donat cita..
Inda
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dt. nov. 01, 2016 5:02 pm

JAD!! No entenc gaire de lo dels folinculs...així que no et puc dir res i tant de bo no siguin males notícies com et penses. No creus que si fossin tan dole trs no t'ho hauria dit? Ains...ja sé que és molt fàcil dir-ho, però intenta pensar en positiu fins saber ben bé què vol dir tot plegat!

En quant a l'edat..si dius que ets la més gran d'aquí, jejeje...diria que som més d'una amb 36 anys!! Jo és que tinc amigues i conegudes de més edat que tenen el segon o inclús el primer!! Potser per això no em veig gran!! Ànims i ens anem dient els neguits per portar-ho millor!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 01, 2016 6:51 pm

Bonesssss...!!!! Llista actualitzada!!!!

Així doncs tenim en desespero a patufeta, i inda!!!!! Comencem el mes fortes!!!! >.-<:

Elantris t'he llegit al altre post.... molts anims maca!!!!

Dolly no et desanimis nena, pensa que comencem mes nou... jo faig mes nou, vida nova en cerca i m'ajuda bastant....anima't!!!

Jad, anims tb per a tu.... aviam si no se't fa massa llarga aquesa espera amb la cita amb la gine, i tant de bo et doni bones noticies. T'envio pensaments positius (pepos li dieu, no?).

TULIPI, aixi m'agrada, comencem amb positivisme el mes!!!!! Després ja veurem jejejjeje

Modo EGO: ahir haviem de rematar la feina (tenia TO positiu positiu abans d' ahir i ahir) i no va poder ser.... vaig tenir inventari a la feina, i just arribar a casa a les 00.30 em van venir cagarrines!!! ;-))) (((Vaig fer una barreja rara de menjars...))) Au, adeu pinxito!!!! :ufs: Avui rematarem la feina doncs, nose si hi ha possibilitats de fer diana o que, però bueno..... :love: :***:

Com aneu les altres????
Imatge

Imatge
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dt. nov. 01, 2016 7:29 pm

Hola noies, m'aputo!!!

Nom d'usuària: giulietta
Edat dels dos: 28
Cicle de cerca: 1r
Número de fills: 0
DNW: 15 de novembre
Alguna coseta per explicar: faig TO però aquest mes (2n post pastilles) no he vist clara la ovulació. Crec que és avui (CD 17) i hem fet deures, si no ho aconseguim potser m'animo a fer gràfiques el proper cicle.
Imatge
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 01, 2016 7:40 pm

Hola boniques!

Que ganes de que començar el novembre, per apuntar-me!!

Nom d'usuària: RedBerry
Edat dels dos: jo 27 ell 30
Cicle de cerca: 1e
DNW: 13 novembre (esper-ho que em doni sort!)
Alguna coseta: Aquest mes es el primer i hem començat amb moltes ganes el meu marit i jo, esperem que sigui una cerca corteta! He de dir que un dia alguna cosa al cap hem va fer click, i vaig sapigue que era el nostre moment de ser pares!

JAD Espero que com ha dit la crunchi no se et faci molt llarga la espera per la visita al gine.

Dolly Anims bonica, a veure si aquest mes es molt productiu!

MODO EGO: Nosaltres no estem fent TO,ni tempes ni res, de moment estem fent molts deures, el dia que crec que vaig ovular no vaig poder fer deures, pero tinc entes que es millor, fer-los al dia endema, no? He de dir que de la SW nomès vam descansar aquest dia. Estic molt contenta d'haver trobat aquest foro, perquè no sap ningú que estem cercant.

Petonets!
neith
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

EntradaAutor: neith » dt. nov. 01, 2016 7:42 pm

M'apunto!

Nom: Neith
Edat dels dos: JO 35 I ELL 41
Cicle de cerca: acabant el segon...
DNW: entre el 5 (28 dies) i el 8 (WL-31 dies) de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig patir un abortament fa any i mig, y per problemas medics no hem pogut iniciar la cerca. El primer embaras va ser a la primera...i ara els mals pensaments em venen al cap i penso si no tindré alguna cosa malament...Soc una paranoica noies... :-o00m

Molta sort a totes aquest mes!! :p-)
Laiabiel
Entrades: 35
Membre des de: dj. juny 30, 2016 10:36 am

EntradaAutor: Laiabiel » dt. nov. 01, 2016 7:52 pm

JAD pel que tinc entes els folicles es el que ha de creixers perque es pogui produir l'embaraç, han de estar am unes dimensions en concret alhora de l'ovulacio. Millor que tu expliqui el gine pero sino vag equivocada es aixo... amb un de sol si et fa ls mides bones no tens que tenir cap problema!
Amanda2016
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dt. nov. 01, 2016 8:40 pm

Hola noies,

M'apunto al novembre, a veure si hi ha mes sort!

Nom d'usuària: amanda2016
Edat dels dos: 35
Cicle de cerca: 5e
Número de fills: 1 de 5 anys
DNW: 20/11
Alguna coseta per explicar: vaig tenir un abort a final d'agost de 6 setmanes. Aquest es el tercer cicle post-abort! Veurem si tot va tornant a la normalitat.
La primera regla despres del abort va venir als 31 dies... la segona als 21!
Amanda2016
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dt. nov. 01, 2016 8:43 pm

Ahh he començat amb TO (gracies Jpd!!) de moment negatius....
Com que la ultima regla va començar amb un tacadet de uns dies i llavors ja va baixar.... no se si m'haure passat el dia... espero que no!
Ja us anire informant

Vaig començar a tacar al netejar-me nomes el dia 17/10 i a tacar de regla ja cap al 20/10....
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 01, 2016 9:14 pm

Que bé, ja som una bona colla!!! Benvingudes a totes!!!!!

Amanda, tens els cicles molt irregulars veig però crec q tens possibilitats de positiu encara!!!!! Ja sé que cada dona és un món, pero per si per serveix de guia, la meva ultima regla em va venir el 17/10 i va acabar el 20/10 i vaig ovular el dia 30 i 31/10, que va ser el dia 14 i 15 del meu cicle, aixi que.... crec que encara ets a temps de pillar el positiu en TO!!!!!!!! Nodeixis de fer TO fins q l'aconsegueixis!!!

GIULIETTA PQ NO T'ANIMES A SER LA JEFA DE GRAFIQUERES DE NOVEMBRE, QUE ENCARA NO TENIM JEFA??????? :p-)
Imatge

Imatge
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. nov. 02, 2016 8:15 am

giulietta Que be començar les dos a la vegada amb la cerca, no volia ser l'única novata, a mes que gairebé compartirem desespero!

crunchi Tenim la mateixe DNW. Aquest mes compartirem unes quantes el desespero! A veure que tal ens va!

Segur que aquest novembre es molt fructifer >.-<:
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. nov. 02, 2016 8:59 am

Bon dia cercadores!!

Caram, ja som una bona colla!

Veig a mes, que comencem amb varios desesperos! c
Com ho porteu Elantris, Inda i Neith?? Entre ara i final de setmana teniu la NW.
Creuo els dits per vosaltres.

JAD, no m'ha quedat clar aixo dels folicles, pero si anaves al metge a veure resultats d'analisi com es que et diu que no te temps d'explicar-t'ho,? Ho trobo una mica estrany

Giuletta & Redberry que tingueu molta sort! Oi que es emocionant un cop prens la decisio de passar a Cercadores?

Jefa crunchi! Quina llastima no poder rematar feina despres del TO, pero qui sap potser el pinxito d'ahir era el bo! Segur que ser la jefa porta sort!

MODE EGO: Jo tot hi que no tinc masses esperances d'haver encertat, estic mes animada.
He estat calculant ( el conte de la lletera amb versio calendari fertil) i ho donare tot a la SW per a que no em coincideixi la W de desembre amb l'esquiada que tenim planejada.
Es una motivacio molt estupida, pero no us fa rabia quan teniu la W i sou de viatge?

sento si m'he deixat algu, soc a la feina i no em puc extendre mes..
Us vaig llegint!
Petons,

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::