CERCADORES OCTUBRE!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cookiee46
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE!!!

EntradaAutor: cookiee46 » dc. oct. 26, 2016 5:50 pm

JAD compartim desespero uns dies llavors!! Jo ja començo a estar impacient i controlant el meu cos a veure si noto alguna cosa.... Un desastre vaja... jajajajajaja La veritat és que de símptomes res només dolor als pits com sempre i molt cansada però això crec que és per la feina jiji així que no ho sé.
Tu tens algun símptoma?

Les que esteu en SW, que crec que sou unes quantes, a topeeee a fer pinxitus!!!!
Imatge

Imatge
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. oct. 26, 2016 7:15 pm

Per aquí jo també continuo desesperant...... porto dos TE negatius, estic en ple tractament d'antibiotic per infecció d'orina (i ja van 3 mesos seguits), amb psicosimptomes només de pits i amb la bosseta per la regla (amb la copa, salvaslips..) preparada ja per demà, que seré fora de casa fins la nit, i com que és la DNW ja espero que arribi.

No ho porto amb tanta desesperació com altres mesos, més aviat una mica ratllada. I divendres tinc endocrí pel tema tiroides i resultats alterats a la última analítica, així que ja tinc el negatiu força clar.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
neith
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

EntradaAutor: neith » dc. oct. 26, 2016 7:28 pm

Moltes felicitats a Boniqueta i Pink_Flower!! >.-<:
Jo acabant la SW i a desesperar :-o00m
JAD
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dj. oct. 27, 2016 8:29 am

Capseta ja t'has fet dos TE? pero es molt d'hora no? son dels de 10 mUi? pobra amb l'infeccio d'orina.. aixô tb pot ser perquè heu augmentat l'activitat sexual! i suposo que no deus anar a fer pipi enseguida desprès del pinxito per guardar els ..::·· .. Anims perquè una infeccio d'orina no impedeix quedar-te embarassada. El tiroides si que influeix, però pensa q en no res l'endocri et posarà les hormones tiroidees a lloc!

cookie! si q ja comença el desespero! jo havia estat molt tranquila i passant aquest mes, no sé ni quan vaig ovular ni res, perô ara com tu, començo a pensar-hi tot el rato i intentant veure si tinc algun simptoma, pero res!
cansament, pero si hagués tingut q està embarassada cada cop q estava morta, ja podria formar un equip de futbol amb la meva descendència !
a mi ara em sap molt greu no haver fet casi pinxitos..

quan et faràs el Te? els pits és bona senyal no? jo algunes punxades al ventre des de fa una setmanam però res que no tingui al altres cicles
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dj. oct. 27, 2016 12:43 pm

JAD cada cicle em fan mal els pits just després d'ovular.... Així que no em dóna cap pista de res... Jajajajaja Doncs crec que faré TE el mateix dilluns que és la DNW, si no he tacat diumenge, que sempre taco el dia abans de la warry. Tu quan el faràs?
Amb això dels pinxitos a mi em passa cada cicle, que penso aiii podríem haver fet algun més... O estar rallada perquè justament el dia d'ovulació no vam fer res per x motius o el dia després o el d'abans i penses hauríem d'haver fet els 3 dies jajajajajaja mai estic contenta amb els deures fets!

Capseta alguna novetat?????
Imatge

Imatge
JAD

EntradaAutor: JAD » dj. oct. 27, 2016 1:28 pm

Ja JA! tens raó cookie , sempre penses que ho hauries d'haver fet, avans, desprès, més sovint, menys sovint... i la relaitat és que no ve d'un dia i que si ha de ser , és.

Pero jo aquets mes si que em sembla que només n'hem fet dos en tot el més! es q ell va marxar sovint, i jo superdolguda perquè marxés, doncs ganes de pinxito ni un! i ara em sap un greu..

quins nervis si has d'esperar fins diumenge o dilluns! quins tests has agafat? els ultrasensibles?

jo me'l faré dissabte suposo..

capseta??
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dj. oct. 27, 2016 4:11 pm

Sii tinc d'aquests de l'amazon, ultrasensibles en teoria.
Llavors et queda només demà per desesperar jiji
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. oct. 27, 2016 5:21 pm

Hola guapes!!

JAD, eres tu que ets metgessa? el que m'ha sortit malament de tiroides és un anticos, el que fa referència a malaltia de hashimoto o graves-basedow. La TSH perfecta! així que estic ben nerviosa per saber què hem de fer amb aquests resultats.
Vinga, que demà és la teva DNW!!!! molt nerviosa? mira, amb un sol pinxito n'hi ha prou!!!

COOKIEE, jo també tinc pits inflats des de poc després de l'ovulació!! ja porto així uns mesos!! (des que cerco, abans mai). vinga, que pel dilluns no queda res. ànims!!

EGO: avui és la meva DNW segons el FF. continuo com aquests dies: pits inflats, mugrons sensibles (això és nou respecte els altres mesos). Avui TE negatiu altre cop i de moment ni rastre de W. ultimament taco una mica abans de que arribi, cosa que mai m'havia passat abans de cercar. Paciència!!
JAD

EntradaAutor: JAD » dj. oct. 27, 2016 6:28 pm

Si capseta, sóc jo la metgessa! Pel que em dius tens una tiroiditis de Hashimoto de moment asimptomatica, perquè normalment hi ha la TSH alts. I els nivells T3 i T4?

El que importa és que les teves hormones tiroidees estiguin controlades i dintre de la norma, tb durant tot el embaràs. Si és així no hauries tampoc de tenir porblemes per quedar-te embarassada. PEro a veure que et diu l'endocri, que segur que t'ha dosificat totes les hormones que calen!

Capseta i cookie si que teniu simptomes! a veure si teniu sort! Jo els pits res de res, l'unic diferent és que fa dos dies em vaig marejar i q m'han sortit ara llagues a la boca! déu ser l'estrés!
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. oct. 27, 2016 8:32 pm

Si que en tenia de simptomes abans, prenc eutirox de 50 des de fa un any i mig, i des de fa 6 mesos que ho vam pujar a 75 per la cerca.
La tsh la tinc controlada des que prenc eutirox, abans se sortia de la normalitat però no prou per ser medicada, eprò com que tenia alguns simptomes (humor, pell, cabell, pes...) doncs em van medicar. I les t3 i t4 les tinc normals sempre, nomes fa molts anys se'm va alterar una però no li van donar importancia perque tota la resta estava bé.
Em fan analitiques molt epriodiques perque tinc antecedents mil de problemes de tiroides, i ma mare va tenir la graves-basedow en un cas sever.

El que ara no sé es si caldrà que em mediqui més (perque la tsh esta bé) o què fer, i si l'anticos alterat per si sol pot donar problemes de fertilitat. Demà li preguntaré tot a l'endocrí eprquè la informació d'internet no es gaire alentadora.
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. oct. 28, 2016 9:19 am

Hola noies!

Capseta & JAD sino hi ha W hi han esperances!
Avera si al final de mes fem un sprint i cantem un parell de panxus mes!!

Qui mes queda en desespero??

Mode Ego: Vaig arribar de viatge dimecres, tot el vol vaig estar emprenyada amb mi mateixa per si ja havia ovulat i arribava tard, una tonteria, ja ho se, pero es com quan dieu que teniu la sensacio de no fer prou deures, :(
Per si de cas va haver pinxitu de benvinguda! Ahir descans i aquesta nit penso atacar de nou. Encara que sigui nomes mitja semana sexy.. algo haurem fet!
Mhe descarregat una app al mobil que es diu Ovia, a part del womanlog, pero em surten dies dóvulacio diferent... no ho entenc, suposo que l'unica manera de encertar la ovulacio es amb TO.
M'estic pensant fer TO al proper cicle, he llegit que dieu que els TO's es millor fer-los al migdia, pero.. jo a la feina m'es impossible, no tinc prou tranquilitat per fer-ho.. creieu q si fes el TO cap a les 6-7 d la tarde encara seria ok? pq al mati ja he llegit q no..

I despres de la parrafada.. bon cap de setmana i bon pont les que en tingueu!
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 28, 2016 10:05 am

Dolly jo aquests dies estic fent el TO quan arribo a casa, a les 22.30h. M'estan sortint negatius pero segons womanlog ovulo dissabte....
Creieu que es massa tard aquestes hores??? Tb es x tema feina....

ANims Dolly, si vau fer pinxito hi ha possibilitats!!!!
Imatge

Imatge
giulietta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dv. oct. 28, 2016 11:26 am

dolly, en teoria s'han de fer entre la 1 i les 8 del vespre, per tant encara hi series a temps!!

crunchi, podria ser que en el teu cas fos massa tard ja que en teoria és fins cap a les 8!! No hi ha cap hora entre la 1 i les 8 que el puguis fer? Ni que sigui amb un potet i pim pam a la feina
Imatge
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 28, 2016 1:31 pm

Giulietta, ah donccs vaig a ferho ara que encara soc a casa!!!!

Merci maca!
Imatge

Imatge
JAD

EntradaAutor: JAD » dv. oct. 28, 2016 1:50 pm

crunchi pots fer-lo ara ! l'important és que els fassis tots més o menys a la mateixa hora cada dia
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dv. oct. 28, 2016 2:54 pm

Nomes entro a dir la W ja ha fet acte de presencia... :ufs: :ufs: :ufs:
Estic molt xoff, encara tenia alguna esperança aquest mes ja que aquesta setmana tenia algun psicopsimptom, pero devien ser nervis.
Suposo q amb els dies tornare a estar animada pero ara mateix... estic molt pessimista. Inclus avui pensava en demanar hora al gine aveure que em diu. Potser demanare hora x despres de la W.
Bon cap de setmana! I perdoneu pel rollo
JAD

EntradaAutor: JAD » dv. oct. 28, 2016 3:37 pm

Tulipi em sap molt greu.... a més les hormones premenstruals no ajuden i encara ens fa sentir més tristes i desesperades...

Jo aquets matí em sentia igual que tu, perquè ja sento que demà em vindrà la W, i a sobre marxo de cap de setmana amb dos embarassades i una amb nens.. Desprès tenia visita al pisquiatra i em sento una mica millor (com jo tb soc psiquiatra vaig a teràpia, i la veritat és que ajuda !)

Si t'has de sentir més tranquila ves al gyne!

pensa que només és el 3r cicle que busqueu, i el primer que t'hi poses en serio, serio.. Doncs que no t'hi hagis quedat no vol dir que hi hagi algun problema... Segur que el teu cos està escollint el millor ovul i el millor bitxito, i això no es fa a la primera!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dv. oct. 28, 2016 3:54 pm

Hola JAD, la veritat es que llegir i escriure al SP per mi ja es una terapia, ja se que no es el mateix pero ajuda molt. A vegades, com moltes de les q estem per aqui, em sento poc recolzada a casa. El Tulipo te moltes ganes de ser pare (des de bastant bans que jo ho volgues de veritat) pero sento q quan mes hauria de colaborar ja no te tant interes. I mireu q abans me l'havia de treure de sobre jijiji!
Ara quan li dic qes la setmana clau fins hi tot sembla q a vegades ho evita, o soc jo que em faig paranoies, no se...

JAD intenta disfrutar del finde encara que se q costa. No se vosaltres pero jo no li he explicat a ningu q estem buscant activament, em fa mandra q em preguntin, q estiguin pendents de si bec o si fumo... o de haver de dir que ens estar costant una mica. Soc força reservada en aquest sentit i quan una amiga si queda em venen moltes ganes d'explicar-li pq m'entengui o aconselli pero acabo no dient res (tampoc son amigues de veritat, vull dir q nomes son amigues de la colla).
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dv. oct. 28, 2016 3:58 pm

JAD una pregunteta ja que estas en aquest mundillo.
Si vaig al gine i li dic q nomes fa 3-4 mesos em mirara alguna cosa?? (Vaig per mutua) pq sino li dire que en fa me i aauu! Que en penses? Jo voldria q almenys em miressin a mi una mica abans de demanar proves x el Tulipo ( quines proves els hi fan als homes? Ho pregunto amb tota la ignorancia del mon)
JAD

EntradaAutor: JAD » dv. oct. 28, 2016 4:48 pm

Si, la veritat q això del forum és una terapia tb! a vegades és més fàcil parlar a gent desconeguda!

Jo ho dic rapidmaent que estem buscant i ens costa, sobretot als amics, sobretot perquè aixi pregunten menys o entenen que m'ho estigui passant malament.

Entenc lo del teu Tulipo, normalment els homes amb això funcionen molt diferent ! ell té ganes, pero no és ell el que cada més està atentiu al cos, a cada symptoma ni s'en dur el bajon perquè la regla arriba. PEr això no vol dir que no estigui motivat o que ja no vulgui nens!

Segur que ell no hi veu cap problema q encara no t'hi hagis quedat, per això està tan tranquil. I de fet ja està bé que els nostres homes s'ho prenguin amb més calma, imagina't si tots dos ens desesperessim igual!

Si vas al metge i dius q només fa 3 mesos et diran que és normal, perquè realment és normal. De fet les parelles que es queden embarasssades els primers 6 mesos son considerades com super fèrtils! entre 6 i 12, normals, i més de dotze ja infertils . A més que ets molt jove! fins que no portis un any no et farien proves! jo entenc que et diguis, si tinc un problema millor saber-ho no? i no esperar.. jo m'he dit això pero tinc 36, primer fill i 7 cicles de cerca.
Si els metges diuen que no et fan examens és per treure't pressio, que realment és normal tardar entre 6 i 12mesos!
ara, si t'estàs posant molt nerviosa i amb paranoies de que tens un problema, parla'n al teu gyne , perquè llavors potser millor que t'en fassi. Al Tulipo espera! hauria de fer un test per veure la qualitat de l'esperma, i a vegades pot ser contrepruduent..

vaja rollo que t'he fet!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::