CERCADORES OCTUBRE!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
JAD
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

CERCADORES OCTUBRE!!!

EntradaAutor: JAD » dv. set. 30, 2016 11:14 pm

INAUGURAT EL CERCADORES D'OCTUBRE!!!

fa 15 minuts que som a octubre, aixi que oficialment obro el post de cercadores d'ocutbre!! un més preciós per fer realitat el nostre somni, o si més no intentar-ho!

Molta sort a totes i que sigui un més amb molts panxuts!!! :-()) :-())

Algunes de les cercadores :

Nom d'usuària: LOULY
Edat dels dos: JO 35 I ELL 35
Cicle de cerca: 8è cicle
Nº fills: 1 de 3 anys
DNW: 18 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Estic en la fase de "Vull tenir un fill ja!!!"

:content:

Nom d'usuària: Tulipi
Edat dels dos: JO 30 I ELL 35
Cicle de cerca: 3è cicle
Nº fills: cap
DNW: 28 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: M'ha ajudat molt llegir els posts de cercadores anteriors. Aquest mes ens hi posem en serio, començaré a fer TO i dilluns compraré oli d'onagra i maca.

..::··

Nom d'usuària: Elantris
Edat dels dos: jo 33 i ell 39
Cicle de cerca: 12è cicle de cerca
Nº fills: 0
DNW: 9 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs res, fent proves i mirant a veure si tot està bé. El pròxim cicle comencem Omifin i d'aquí dos o tres Histerosalpingografia. Pendent seminograma l'Elantrio i jo analítica i ecografia Tiroides

:globus:

Nom d'usuària: Inda
Edat dels dos: JO 36 I ELL 33
Cicle de cerca: 1r
Nº fills: 1 de 4 anys
DNW: 12 d'octubre
Alguna coseta que ens volgueu explicar: estava a banqueteres esperant uns resultats analítics bons per iniciar la cerca. Aquests van arribar el dijous i ja aquella nit ho vam celebrar!!! Però com crec que vaig ovular dimarts, doncs penso que aquest mes es per iniciar cerca i no esperem positiu. No faig res de res, de moment volem gaudir de la cerca.

:-)

Nom d'usuària: neith
Edat dels dos: JO 35 I ELL 41
Cicle de cerca: 1èr cicle
Nº fills: jo cap, ell una nena de 11 anys
DNW: 11 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:Tinc cicles de 31 dies aprox. És el meu primer cicle de cerca i començo fort, amb psicosíntomas: mal de ovaris-panxa des de fa 3-4 dies i molts gasos ... pot ser que sigui per la novetat perquè és molt molt aviat com per notar alguna cosa. :ufs:

<:-<

Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: ell 28 i jo 33
Cicle de cerca: 7è cicle
Data NW: 7 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest cicle continuaré amb els TO i avui mateix he començat a prendre perles d'oli d'onagra a veure si ovulo abans perquè amb aquests cicles tan llargs és fa desesperant!

:-)(-:

Nom d'usuària: capseta
Edat dels dos: 27 i 35
Cicle de cerca: 7è
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tenim moltes ganes de formar una família. Sóc grafiquera i prenc àcid fòlic, eutirox (per les tiroides), inositol (ajuda a millorar els òvuls), perles d'onagra (només fins l'ovulació, per regular el cicle, que ovulava molt tard). El capseto pren maca i un complement multivitamínic. Fem pinxitos dia si dia no però els dos ultims cicles hem rebaixat ja que he tingut infeccions d'orina (però els dies clau no hem fallat!).

:-D

Nom usuari: Amanda2016
Edat dels dos: a punt dels 35 els dos
Cicle de cerca: 3r despres de anticonceptives i 1r post-avort
Data NW: 29 de octubre
Nº fills: 1 nen precios que dilluns fa 5 anys!!!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja sabeu que el primer positiu ens va costar 18 mesos.... totes les probes ok pero no arribava.
Va ser "llençar la tovallola" perque ens derivaven a RA i al mes següent alla estava la meva panxu!
Aquest mes porto la idea de començar amb TO a veure que....

:oset:

Nom d'usuària: meerut
Edat dels dos: ell 40 i jo 35 (quasi 36)
Data NW: 21 octubre
Nº fills: 2 (una nena i un nen preciosos!)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs el 3 de setembre vaig deixar de prendre pastilles, així que no tinc ni idea de com tindré el cicle. Vaig comprar TO per anar-me fent una idea de quan ovularé i poder calcular la data de NW.

:cnena:

Nom d'usuària: Nena82
Edat dels dos: yo 34 i el también
Cicle de cerca: 2
Data NW: 21/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: llevamos 4 mi marido y yo, y ahora estamos listos para dar el próximo paso y formar familia. He dejado las pastillas hace poquito, a finales de agosto, y parece que ya tengo un ciclo bastante regular.

: lasito :

Nom d'usuària: crunchi
Edat dels dos: Jo 31 i ell 33 (en breus 34a)
Cicle de cerca: 3r o 4tcicle (ja perdo el compte)
DNW: 20 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vaig deixar les pastis fa 3 o 4 mesos i fins ara no controlava res. Pero em vaig comprar TO, ahir vaig fer el 1r i em va donar error (el vaig summergir massa, i estava fora de casa i no en duia mes... desastre total) i avui me n'he fet un i em surt negatiu. :ufs: Això que ahir em feia mal d'ovaris i el fluxe em va canviar.... i ahir seria el meu dia 10 de cicle, avui el 11.... en teoria hauria de començar a ovular, no? Quin chof.....

:-()-)

Nom d'usuària: Mooneta
Edat dels dos: jo 30 i ell 31
Cicle de cerca: 4
Data NW: 23/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja venim del post de setembre. La veritat és que tenim moltes ganes de panxu, però aquest mes anem molt de bòlit amb les feines. Tot i així, no deixarem d'intentar-ho.

:camio:

Nom usuària: Memer
Edat dels dos: jo 36 i ell 43
Cicle de cerca: 4art després d' anticonceptives
Data NW: 8 d'octubre
Nº fills: 1 nen de 3 anys apunt apunt dels 4!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs res, que sempre tinc molts psicopsímptomes!

:p-)

Nom d'usuària: Dolly
Edat dels dos: Jo 32 i ell 33
Cicle de cerca: 1r!
DNW: 10 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:
Es el primer cicle de cerca, encara que hem fet el tonto (no prenent massa precaucio a finals de setembre, estic esperant la W per a posar-nos a tope!

z2:-)

m d'usuària: betaaa87
Edat dels dos: JO 29 i ell 31
Cicle de cerca: 1r cicle
DNW: 23 octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: la veritat que em fa molta por pero a la vegada sento moltes ganes de quedarme embarassada! :content:

:miko:

Nom d'usuària : JAD
Edat dels dos: Ell 34 i jo 36
Cicle de cerca : 7è!
N fills: 0
DNW:29 octubre
Alguna coseta : portem ja uns mesos buscant, i veient com tothom s'embarassa al costat és dur..

;-)))

Nom d'usuària: Maica2910
Edat dels dos: jo 35 i ell 45
Cicle de cerca: 1
Data NW: 27/10
Nº fills: 1
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs nosaltres ens vam apuntar a les cercadores d'agost però degut a problemes de salut ho hem hagut de posposar fins ara que ja està tot ok!! Així que al lio que comença la nostra Sexy Week!!
JAD l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 13, 2016 2:41 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Amanda2016
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: CERCADORES OCTUBRE!!!

EntradaAutor: Amanda2016 » dv. set. 30, 2016 11:25 pm

Ole ja tenim post octubrero!!!!!!! >.-<: >.-<:

El meu nen dilluns fa anyets.... ja tota la ma! Esta superimpacient perque arribi jajaja :p-)
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » ds. oct. 01, 2016 7:19 am

Oleee guapis!! Bon dia!!

ja teniu post d'octubre!! us desitjo a totes molta sort i que aquest mes arribi la :-()) !!!
:-()-) :-()-) :-()-)

JAD i Lannah vaja mes porteu... espero que acabi amb bon final!! :-()-) :-()-)

Amanda, et guardo el pack de TO i TE? que són els de la sort! jejejejeje Moltes felicitats al teu petit, 5 anyets... i está impacient xq arribi, no? jeje. el meu encara no s'adona molt... va fer els 2 anys al juny.
Imatge
Imatge
Imatge
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » ds. oct. 01, 2016 7:31 am

Bon dia!!

Si JPD!! Et passo un privat i en parlem! A veure si es veritat i em donen la mateixa sort!

Uff i tant que se n'adona!!!! Ja veuras jajaja va boig perque arribi el dia! Ho celebrem a la sala ludica d'aquestes que es nova i es molt gran, a ell li encanta i pensar que estara alla amb tots els seus amiguets i que sera el seu dia el te flipat!
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » ds. oct. 01, 2016 7:44 am

Hola noiessss!!!

Buuuuf quina desconnectada que he fet!! He anat a tope de curro i amunt i avall.

Ahir vaig anar a l'endocrina i ara em faran proves, creu que és possible que tingui Hipotiroidisme de Hashimoto.
M'han de fer una analítica i una eco del Tiroides.
A veure com va la cosa, però estic contenta :)

I vosaltres què?
Feu-me resum de com està tothom. SW? desesperos? avorrides?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
JAD
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » ds. oct. 01, 2016 8:15 am

Amanda que bé! disfruta del aniversari del teu fill!

Elantris, si tenet l'HIpotiroidimes de H, és normal que tinguis diifcultats en quedar-te embarassada.. pero és molt fàcil de tractar!

Doncs jo avui J29 i sense W, doncs 7 dies de retard per mi! Encara q ahir ja tenia més dolors de W.. si dillunes encara no m'ha vingut em faré un test, i no de tira..

la veritat és que és una tortura, si no estic embarassada que baixi ja! Així tb puc començar les analitiques etc...
meerut
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » ds. oct. 01, 2016 9:47 am

Bon dia!!

JAD, quan et faràs TE?

Jo encara estic amb els TO! Gairebé 20 dies fent test i tots negatius :( No sabré dir-vos la meva DNW fins que vegi que ovulo...

Com esteu les altres?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » ds. oct. 01, 2016 9:58 am

Bon dia noies!!! Aquest matí m'he llevat convençuda que aquest mes si que si. Jo dimecres començo amb el TO. Aquest cop seguiré els consells de les meves amigues panxudes i faré servir el TO de la CB, a veure si l'encertem.

Bon dissabte a totes!
Lannah83
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » ds. oct. 01, 2016 10:23 am

JAD gràcies per obrir aquest mes d'octubre! :-()-)

Molta sort a totes!! :p-) :p-)

Mode ego: 44 dies, sense W i TE CB analògic negatiu.
Només em queda esperar a que baixi i si no, ja consultar al gine.
Serà el 6è cicle de cerca, petonets.
Lannah83 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 01, 2016 6:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
louly
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: louly » ds. oct. 01, 2016 10:41 am

Benvingudes cercadores de la tardor, que romàntic no? Segur que aquest mes és el nostre. Ara estic amb el TO, ja porto dos i son negatius, però estic a d8 del cicle, suposo que d'aquí dos dies ja hauria de començar a sortir positiu!
Aquí van les meves dades:

Nom d'usuària: LOULY
Edat dels dos: JO 35 I ELL 35
Cicle de cerca: 8è cicle
Nº fills: 1 de 3 anys
DNW: 18 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Estic en la fase de "Vull tenir un fill ja!!!"
Imatge

Imatge
Gironina35
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

EntradaAutor: Gironina35 » ds. oct. 01, 2016 11:20 am

Hola Boniques!!!

Ja som al octubre!!! Mare meva com passa el temps!!!

Elantris millor si et detecten això aixi començar tractament aviat t'judara!!!

Louly segueixes sent una super jjEfaaa :-()-)

JAD a veure si ens portes sort!!! >.-<:

Jo estic mig costipada i lo curios es que fa uns dies que tinc dolorets de warry... cosa que em mosqueja bastant... en fi a veure que....
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » ds. oct. 01, 2016 12:15 pm

Hola a totes!

Sóc nova per aquí, ja fa uns mesos que hem començat la cerca i us he anat llegint sovint a Cercadores Setembre. Al final he decidit a apuntar-me, a veure si em porteu sort i aquest mes encercem ..::·· ..::·· !

Em presento una mica...

Nom d'usuària: Tulipi
Edat dels dos: JO 30 I ELL 35
Cicle de cerca: 3è cicle
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: M'ha ajudat molt llegir els posts de cercadores anteriors. Aquest mes ens hi posem en serio, començaré a fer TO i dilluns compraré oli d'onagra i maca.

Aquest mes serà el nostre, a veure si fem moltes :-()) :-()) :-())
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » ds. oct. 01, 2016 12:28 pm

Nom d'usuària: Elantris
Edat dels dos: jo 33 i ell 39
Cicle de cerca: 12è cicle de cerca
DNW: 9 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs res, fent proves i mirant a veure si tot està bé. El pròxim cicle comencem Omifin i d'aquí dos o tres Histerosalpingografia. Pendent seminograma l'Elantrio i jo analítica i ecografia Tiroides.
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » ds. oct. 01, 2016 2:10 pm

Hola cercadores!! Serem les de la tardor!

Jo vinc de banqueteres i us he anat seguint! No entro gaire, però compartir experiències i donar-nos suport virtual va bé!! Esperem que aquest mes sigui tan bo de panxus com el de setembre!!!

Nom d'usuària: Inda
Edat dels dos: JO 36 I ELL 33
Nº fills: 1 de 4 anys
DNW: 12 d'octubre
Alguna coseta que ens volgueu explicar: estava a banqueteres esperant uns resultats analítics bons per iniciar la cerca. Aquests van arribar el dijous i ja aquella nit ho vam celebrar!!! Però com crec que vaig ovular dimarts, doncs penso que aquest mes es per iniciar cerca i no esperem positiu. No faig res de res, de moment volem gaudir de la cerca. Si crec que vaig ovular és perquè noto molt els meus canvis de fluxe, tot i que no sé mai si quan el tens és quan ovules o uns dies després...però por ahí anda, oi? :r)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

EntradaAutor: neith » ds. oct. 01, 2016 5:12 pm

Hola a totes :--/)
Sóc nova en el fòrum, encara que us he estat llegint, i estava esperant que s'obrís el post d'octubre per registrar-me. Quines ganes de començar !!

Nom d'usuària: neith
Edat dels dos: JO 35 I ELL 41
Cicle de cerca: 1èr cicle
Nº fills: jo cap, ell una nena de 11 anys
DNW: 11 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:Tinc cicles de 31 dies aprox. És el meu primer cicle de cerca i començo fort, amb psicosíntomas: mal de ovaris-panxa des de fa 3-4 dies i molts gasos ... pot ser que sigui per la novetat perquè és molt molt aviat com per notar alguna cosa. :ufs:
cookiee46
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » ds. oct. 01, 2016 6:51 pm

Hola!! Al final ha baixat la warry així que vinc a apuntar-me! A veure si octubre ens porta sort i tenim moltes panxus!!

JAD molts gràcies per obrir el post d'octubre!!

Us poso les meves dades:

Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: ell 28 i jo 33
Cicle de cerca: 7è cicle
Data NW: 7 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest cicle continuaré amb els TO i avui mateix he començat a prendre perles d'oli d'onagra a veure si ovulo abans perquè amb aquests cicles tan llargs és fa desesperant!
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. oct. 01, 2016 8:45 pm

Hola!!

Va, aquest mes m'apunto altre cop.

Nom d'usuària: capseta
Edat dels dos: 27 i 35
Cicle de cerca: 7è
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tenim moltes ganes de formar una família. Sóc grafiquera i prenc àcid fòlic, eutirox (per les tiroides), inositol (ajuda a millorar els òvuls), perles d'onagra (només fins l'ovulació, per regular el cicle, que ovulava molt tard). El capseto pren maca i un complement multivitamínic. Fem pinxitos dia si dia no però els dos ultims cicles hem rebaixat ja que he tingut infeccions d'orina (però els dies clau no hem fallat!).

Vinga, que el dia de la NW és el cumple del capseto, ojalà puguem celebrar-ho a lo grande. :-())

Petons i ànims per tothom!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dg. oct. 02, 2016 7:59 am

Bon dia!

M'apunto ja com a cercadora 100%! El primer mes post-avort ha sigut rarillo....

Nom usuari: Amanda2016
Edat dels dos: a punt dels 35 els dos
Cicle de cerca: 3r despres de anticonceptives i 1r post-avort
Data NW: 29 de octubre
Nº fills: 1 nen precios que dilluns fa 5 anys!!!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja sabeu que el primer positiu ens va costar 18 mesos.... totes les probes ok pero no arribava.
Va ser "llençar la tovallola" perque ens derivaven a RA i al mes següent alla estava la meva panxu!
Aquest mes porto la idea de començar amb TO a veure que....
meerut
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dg. oct. 02, 2016 2:05 pm

Hola!

Jo també us poso les meves dades:

Nom d'usuària: meerut
Edat dels dos: ell 40 i jo 35 (quasi 36)
Data NW: ni idea. Els TO m'han sortit tots negatius des de principis de setembre ?-)
Nº fills: 2 (una nena i un nen preciosos!)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs el 3 de setembre vaig deixar de prendre pastilles, així que no tinc ni idea de com tindré el cicle. Vaig comprar TO per anar-me fent una idea de quan ovularé i poder calcular la data de NW.

Modo ego: Doncs estic a dia 27 de cicle i els TO de CB encara no m'han mostrat una careta somrient :ufs: Suposo que al ser el primer cicle sense pastilles, el meu cos trigarà en espavilar-se... Esperarem, però per si de cas, anem fent deures o-o:)
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Nena82
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 11:28 am

EntradaAutor: Nena82 » dg. oct. 02, 2016 3:22 pm

Hola!

Yo también me apunto oficialmente al post de octubre, será mi segundo ciclo de búsqueda y empezaré con TO mañana que es mi CD 10.

Suerte a todas las buscadoras!!!

Nom d'usuària: Nena82
Edat dels dos: yo 34 i el también
Cicle de cerca: 2
Data NW: 21/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: llevamos 4 mi marido y yo, y ahora estamos listos para dar el próximo paso y formar familia. He dejado las pastillas hace poquito, a finales de agosto, y parece que ya tengo un ciclo bastante regular.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::