17 díes i TE negatiu
17 díes i TE negatiu
Bon dia boniques,
Algunes ja em coneixeu ja que fa força que corro pel fòrum. La qüestió és que fa ja 15 mesos que estem buscant panxu i no hi ha maneres. Fa ja 3 mesos que vam decidir desconectar de fòrum, de tempes i de TO. Tot i així jo sóc molt conscient de quan ovulo pel fluxe i per les ganes
i bé tot i que a vegades he sigut una mica irregular feia uns 5 mesos que els meus cicles venien sent de 30-32 dies.
La qüestió és que em baixava quan tocava i anavem fent, però aquest cicle estic a dia 48 de cicle...porto 17 dies de retràs i no m'havia passat mai, mai... A més, a dia 23 de cicle (26 d'agost) crec que vaig ovular...i la meva FL sempre és de 13 dies. Total que estava morta de por de fer-me TE perquè prefereixo veure mil cops la regla abans de veure un TE negatiu.
La qüestió és que vam decidir fer TE ahir diumenge a dia 16 de retràs i el primer no se'm va marcar ni la línia de control i el segon em va sortir negatiu. Llavors vaig decidir fer un TO i em va sortir només la ratlla de control quan a mi durant TOT el cicle sempre em surt més o menys marcada la de test però sempre marcada...
I no sé que fer? Anirieu ja al gine o esperarieu la setmana que ve que ja tindré dues faltes de regla? Creieu que pdoen estar defectuosos els TE? són d'aquests més barats d'amazon y estan guardats al lavabo potser no s'havien de guardar allà per la humitat? ai no sé, us hi heu trobat? que heu fet?
Gràcies i perdoneu pel rotllo.
Algunes ja em coneixeu ja que fa força que corro pel fòrum. La qüestió és que fa ja 15 mesos que estem buscant panxu i no hi ha maneres. Fa ja 3 mesos que vam decidir desconectar de fòrum, de tempes i de TO. Tot i així jo sóc molt conscient de quan ovulo pel fluxe i per les ganes
i bé tot i que a vegades he sigut una mica irregular feia uns 5 mesos que els meus cicles venien sent de 30-32 dies. La qüestió és que em baixava quan tocava i anavem fent, però aquest cicle estic a dia 48 de cicle...porto 17 dies de retràs i no m'havia passat mai, mai... A més, a dia 23 de cicle (26 d'agost) crec que vaig ovular...i la meva FL sempre és de 13 dies. Total que estava morta de por de fer-me TE perquè prefereixo veure mil cops la regla abans de veure un TE negatiu.
La qüestió és que vam decidir fer TE ahir diumenge a dia 16 de retràs i el primer no se'm va marcar ni la línia de control i el segon em va sortir negatiu. Llavors vaig decidir fer un TO i em va sortir només la ratlla de control quan a mi durant TOT el cicle sempre em surt més o menys marcada la de test però sempre marcada...
I no sé que fer? Anirieu ja al gine o esperarieu la setmana que ve que ja tindré dues faltes de regla? Creieu que pdoen estar defectuosos els TE? són d'aquests més barats d'amazon y estan guardats al lavabo potser no s'havien de guardar allà per la humitat? ai no sé, us hi heu trobat? que heu fet?
Gràcies i perdoneu pel rotllo.
Re: 17 díes i TE negatiu
Sempre pots anar a la llevadora del cap, li expliques el cas i segurament et farà un test. Tens cap altre simptoma que et faci pensar que puguis estar embarassada? Sort!! 

Hola Shyla,
Doncs l'únic que sento és un cansanci infinit però també pot ser el canvi del temps i tot plegat. A part d'això només em fan mal els pits una mica des de fa dues setmanes (molt menys que quan m'ha de venir) i de tant en tant com si tingues alguna tibantor als ovaris...res més.
Si pot ser demanaré per anar amb la llevadora, a veure que em diu...
Doncs l'únic que sento és un cansanci infinit però també pot ser el canvi del temps i tot plegat. A part d'això només em fan mal els pits una mica des de fa dues setmanes (molt menys que quan m'ha de venir) i de tant en tant com si tingues alguna tibantor als ovaris...res més.
Si pot ser demanaré per anar amb la llevadora, a veure que em diu...
Hola guapi,
i si fas una prova de sang? hi ha persones que li surten negatius els tests?? eren de tires? si fas un CB?
molta sort i molts ànims, bonica!!!
i si fas una prova de sang? hi ha persones que li surten negatius els tests?? eren de tires? si fas un CB?
molta sort i molts ànims, bonica!!!
Hola! Doncs jo abans d'anar a la llevadora m'aproparia a la farmàcia a comprar un altre TE... Ja ens diràs què ha estat al final, però jo confio molt en els TE. A mi també m'ha passat a vegades per nervis que se m'endarrerís molt la regla. Molta sort! 

Home jo deia d'anar a la llevadora per estalviar-te els diners del test, però això cadascú...a més si surt negatiu ella et guiarà en el què pots fer.
Per altra banda, els simptomes que comentes poden molt be ser embaràs!
Per altra banda, els simptomes que comentes poden molt be ser embaràs!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Terrallum quant de temps sense saber res de tu guapi.
Jo aniria a comprar un TE a la farmàcia. ...a mi tb em donava negatiu el de amazon i em vaig fer un CB i em sortir embarazada...
Home els símptomes que dius fan oloreta a panxu. .. però vamos després de tants mesos suposo que ja deus haver tingut símptomes de tot, això és el que em passaa i vaja hehh
Bé, estaré pendent de tu eh!! A veure si hi ha hagut sort i estàs prenyi, hem compratit posts de ffcadores i em faria il·lusió
Jo aniria a comprar un TE a la farmàcia. ...a mi tb em donava negatiu el de amazon i em vaig fer un CB i em sortir embarazada...
Home els símptomes que dius fan oloreta a panxu. .. però vamos després de tants mesos suposo que ja deus haver tingut símptomes de tot, això és el que em passaa i vaja hehh
Bé, estaré pendent de tu eh!! A veure si hi ha hagut sort i estàs prenyi, hem compratit posts de ffcadores i em faria il·lusió

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

No anava a comentar perquè penso el mateix que la resta, però així queda constància. D fes un TE que no sigui de tira i si no cal a la llevadora. Pudoreta en fas..
Ja ens diràs alguna coseta!
Ja ens diràs alguna coseta!
Hola guapa!!
Opino com la resta (comprar un TE nou o que et facin prova al metge), així que poc més puc aportar, però volia aprofitar per saludar-te
Podria ser que estiguis en una época de més estrès amb els projectes que començaves ara? Això donaria motiu al retard. Que estrany!
Si no és panxu jo em faria una revisió al gine por si acaso.
Molts petonets!!!
Opino com la resta (comprar un TE nou o que et facin prova al metge), així que poc més puc aportar, però volia aprofitar per saludar-te
Podria ser que estiguis en una época de més estrès amb els projectes que començaves ara? Això donaria motiu al retard. Que estrany!
Si no és panxu jo em faria una revisió al gine por si acaso.
Molts petonets!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Moltisimes gràcies noies! Doncs mira el que faré serà comprar-me un clearblue a la farmàcia i fer-me'l i si surt negatiu llavors ja demanaré hora al gine. Ahir vaig tenir molta tibantor,no em fa mal però és molest i avui molt fluxe blanc...en fi... ja us diré com acaba tot plegat.
Ja no recordava lo bé que senta tenir un grup de suport on entrar i poder-te sentir recolçada amb moments xunguillos. Gràcies a totes!
Marta bonica! Si quan de temps! He estat llegint una mica per posar-me al dia, em sap greu que hagis hagut de passar aquesta situció però saps que tot arriba i ja veuràs com aquesta vegda arribarà ràpid i anirà bé, n'estic més qu segura. Un petó enorme bonica.
Ja no recordava lo bé que senta tenir un grup de suport on entrar i poder-te sentir recolçada amb moments xunguillos. Gràcies a totes!
Marta bonica! Si quan de temps! He estat llegint una mica per posar-me al dia, em sap greu que hagis hagut de passar aquesta situció però saps que tot arriba i ja veuràs com aquesta vegda arribarà ràpid i anirà bé, n'estic més qu segura. Un petó enorme bonica.
- Marta_1986

terrallum has fet el TE? Aixx sque pel que epliques sembla panxu,eh... la tibantor i el fluxe aquest que dius.... no sé a i em sona haver llegit molts cops això en noies que estaven prenyis. però bé, serà el que hagi de ser.
informa'ns eh porfi! estic pendent
informa'ns eh porfi! estic pendent

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Doncs hi volia anar a comprar.lo però no he tingut temps, aveure si me'l puc comprar demà o passat i me'l vaig! Aii aquest mes de setembre que vaig ben de bòlit 

Ostres nena, quina enveja que estiguis així de relaxada!! O estressada...
Vaaaa, que estem expectants...... Dits creuats!!
Vaaaa, que estem expectants...... Dits creuats!!
- Marta_1986

Hahahanenaaaaaaa, a veure si haurem de ve ir a casa teva a porrate un Cb ahahaha demà el faràs? ???
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Jo Ja estic entrant cada día per veure si és
Me tienes sin dormir jajajajajaja
Me tienes sin dormir jajajajajaja
- Marta_1986

Terralluuúm!!!!

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Crec que totes estem creuant els dits!! 

Aiii noies si és que no tinc gaire temps de res!! jajaja
El que passa és que després de 15 mesos doncs com dius tu Marta ja he tingut simptomes de tot i m'han passat les mil i una per això estic tan zen
Encara no he anat a comprar el clearblue
Intentaré anar-hi a la tarda perquè demà i demà passat se'm complica la cosa. Igualment quan me'l faci sereu les primeres a saber-ne el resultat! Jo intento no fer-me ilusions que de patacades ja me n'he endut moltes i més havent surtit negatiu el TE de amazon.
Us informo quan el compriiiii gràcies boniques per fer-me costat.
El que passa és que després de 15 mesos doncs com dius tu Marta ja he tingut simptomes de tot i m'han passat les mil i una per això estic tan zen
Encara no he anat a comprar el clearblue
Intentaré anar-hi a la tarda perquè demà i demà passat se'm complica la cosa. Igualment quan me'l faci sereu les primeres a saber-ne el resultat! Jo intento no fer-me ilusions que de patacades ja me n'he endut moltes i més havent surtit negatiu el TE de amazon.
Us informo quan el compriiiii gràcies boniques per fer-me costat.
Noies avui ja he començat a tacar....a dia 51 de cicle!!! Sempre intento no ilusionar.me però ho acabo fent...està clar que després de tants d mesos intentant ho necesitem ajuda xk ja veiem que de forma natural no arriba...
Gràcies a totes pel suport boniques!
Gràcies a totes pel suport boniques!
Ostresssss!!!
Doncs amb aquest ritme que portes segurament sigui per estrès aquest retard tant gran!!
Molts molts ànims!!! Tard o d'hora arribarà, encara que faci falta una mica d'ajuda.
Petonets guapa

Doncs amb aquest ritme que portes segurament sigui per estrès aquest retard tant gran!!
Molts molts ànims!!! Tard o d'hora arribarà, encara que faci falta una mica d'ajuda.
Petonets guapa