BOSSA HOSPITAL = BOSSA COTXET?

Salut, dubtes i preparatius.
Gargots
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. juny 15, 2010 10:36 pm

BOSSA HOSPITAL = BOSSA COTXET?

EntradaAutor: Gargots » dl. juny 27, 2011 11:34 pm

Bona nit a totes,

Us volia preguntar si coneixeu alguna bossa que sigui prou versàtil per utilitzar-la de bossa d'hospital per al nen i també que es pugui penjar al cotxet (i que no el tombi), és a dir que tingui els agafadors per a penjar-la al cotxet. Ens volem estalviar tanta bossa.

Jo de moment només he vist les de marca Kalencom (que són molt txules però força cares), però no tots els models porten agafadors per al cotxet i els que en porten no m'agraden massa els models. No m'agraden gaire les bosses d'hospital de roba, ja que no li trobo molta utilitat després i la voldria aprofitar més.

No sóc molt partidària de comprar aquestes coses per internet i preferiria que fos una botiga on hi pugui anar a mirar, veure el tamany de la bossa i tocar-la una mica. Si és a Barcelona o als voltants ja m'aniria bé.

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Gargots
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: BOSSA HOSPITAL = BOSSA COTXET?

EntradaAutor: nunus » dl. juny 27, 2011 11:50 pm

Nosaltres tampoc volíem comprar la típica canastreta (no necessitem tantes bosses), i senzillament ens vam quedar la bossa que feia conjunt amb el cotxet que ens vam comprar. En el nostre cas era una bossa negra (gran) de Casualplay. Segur que amb el cotxet que compreu n'hi deurà haver una, no?
Gargots

EntradaAutor: Gargots » dl. juny 27, 2011 11:59 pm

Gràcies per contestar Nunus.

El cotxet que hem comprat no porta la bossa incorporada, per això n'estem buscant una que serveixi pel cotxet i per l'hospital alhora.

Una altra opció és mirar bosses de cotxet com la que tu dius, a veure si també ens podria servir per l'hospital.
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dt. juny 28, 2011 12:16 am

Ei noies, que sé que fa molta ilu portar una bossa super xula a l'hospital quan neix el peque o la peque, però que amb una maleta petita normal i corrent ja es fa... i, de fet, amb la del cotxet t'hi cap tot... :content:
Jo vaig dur la bossa del cotxet amb les coses de la peke i una bossa d'aquestes d'anar al gimnàs amb les meves coses i les del meu company (que es va poder quedar a dormir tots els dies a l'habitació), però si hi hagués de tornar a anar... o ho duria igual o faria una bossa per tots tres... que després les infermeres només volen que els preparis la robeta justa que elles els hi han de posar i la resta t'ho quedes tu a l'habitació!
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dt. juny 28, 2011 7:02 am

Jo vaig comprar per anar a l'hostital aquesta de la marca Beaba, y després he vist a gent que la porta penjada del cotxet. Porta els agafadors, canviador, bossa per la roba bruta, bossa termo, bossa per al xumet. Está molt bé. Jo no la porto al cotxet però la faig servir per anar de cap de setmana i tal.

http://www.beaba.com/flash/#/es_ES/prod ... C%22-Denim
Rainbow
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

EntradaAutor: Rainbow » dt. juny 28, 2011 8:17 am

Hola!!

Jo en tinc una de la bebé due que també serveix per les dues coses. Però en vaig comprar una d'específica per la clínica però et ben asseguro que les estic amortitzant (la de la nena gran i la de la petita), ja que són les bosses que utilitzo per posar la seva roba per quan sortim de cap de setmana, o anem a dormir a casa els avis, etc. Amb la gran encara la utilitzo i això que ja té 4 anys i mig!!
Imatge

Imatge
rakel77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dg. set. 23, 2007 11:01 am

EntradaAutor: rakel77 » dt. juny 28, 2011 8:43 am

jo també en vaig comprar una per la clínica i la utilitzo bastant, sempre marxem de cap de setmana poso la robeta d'ell i em va força bé
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. juny 28, 2011 9:14 am

Per la nena li vem comprar una bossa de la casa Bolin Bolon q és força grandeta, i per anar a l'hospital ens va anar de conya pq anava tot dins! També es pot adaptar al cotxet, però nosaltres no li hem posat mai... al cotxet tenim una Skip Hop i motl bé (però com bossa d'hospital és massa petita)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dt. juny 28, 2011 9:38 am

Jo estic contenta de no haver comprat la bossa de l'hospital però pendedida de comprar la del cotxet.

A l'Hospital vam portar una que jo portava al ginmàs (dos dies...) de color rosa i gris del decatlhon, amb butxaques, cremalleres, ens va molt bé també per al cap de setmana a casa els avis. També vaig comprar la bossa del cotxet (no massa gran, negra i del Casualplay) i no l'he fet servir quasi. Quan surto acostumo a portar a la nena penjada i si vaig amb carro és un rotllo portar a la nena, la bossa, et (no tinc ascensor fins d'aquí quatre mesos!). Portva uan bosseta petita amb bolquer, muda i tovalloletes.

L'altre dia però vaig descobrir unes bosses mooolt xules, tipus bossa d'aquestes de roba per anar a comprar amb uns "engantxes" per al carro de la marca lebe lassig i em va superbé ja que intento agafar el mínim possible. Ara estava mirant la web i n'hi ha moltes però no veig la meva. és impermeable i amb un estampat molt xulo i per 20 euros. Crec que és una bona opció.
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dt. juny 28, 2011 9:46 am

jo vaig comprar la bossa de Beaba per l'hospital, però ara també és la que porto al cotxet ja que és més gran que la que venia i va molt bé.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Merche83
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dt. juny 28, 2011 10:49 am

nosaltres em comprat aquesta de la foto, es de la marca babymoov i la utilitzarem tant per l'hospital com dsps pel cotxet ja q el nostre cotxet va sense bossa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dt. juny 28, 2011 10:54 am

Jo a l'hospital ho vaig posar tot dins una maleta normal i corrent. Pel cotxet faig servir l'skip hop. Penso que és una tonteria comprar una bossa per l'hospital.
jimnia7
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. juny 28, 2011 9:17 am
Contacta:

EntradaAutor: jimnia7 » dt. juny 28, 2011 11:08 am

Nosaltres esperem l'Èric per finals d'agost. Volem comprar la Skip-hop Bento. És força cara, però crec que és prou gran per fer servir tant pel cotxet com per l'hospital.

L'altra opció que ens vam plantejar era en lloc de la típica canastreta, comprar una maleta infantil que ja ens servís per les vacances. (Crec que la samsonite feia unes trolley amb forma de tortuga, o altres animals).
Imatge

Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. juny 28, 2011 1:25 pm

Nosaltres vam comprar aquesta , la vam omplir per anar cap a l'hospital i ara la portem al cotxet. ES prou gran i hi quep tot el necessari per passar el dia.
Quan l'Eric sigui mes gran, em servirá per mi :ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
Gargots

EntradaAutor: Gargots » dt. juny 28, 2011 10:34 pm

MiMi_M_T, no tinc els permisos per veure imatges, de quina marca és la teva i on l'has comprat?

He donat un cop d'ull al web d'Skip-Hop i m'agrada força l'Skip-Hop Bento, jimnia on tens intenció de comprar-te-la? M'agradaria veure-la en alguna botiga física i poder-la tocar.

Merche83, tampoc puc veure la teva foto, però he entrat al web de Babymoov i en veig una de molt txula vermella i negra, és aquesta? veig que el web és francés, la vas comprar per internet o en alguna botiga?

msi251, les bosses Beaba sí que les he vist en alguna botiga, però les que he vist les trobo immenses, potser a les botigues no tenen tots els models.

Noies, moltes gràcies per la vostra ajuda.

Gargots
msi251
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dc. juny 29, 2011 9:18 am

si que són inmenses, la veritat. a mi me la van regalar i vaig pensar q hem sobraria molt d'espai, però la veritat que entre bolquers, toallitas, el bibe, termo, llet, alguna joguina, roba...casi que la ocupo tota i la que venia amb el cotxet es quedaba peque.lo bo que té aquesta bossa, és que té molts compartiments.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
MENTA33
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

EntradaAutor: MENTA33 » dc. set. 21, 2016 9:05 am

Hola!
Pujo aquest tema, per un dubte que em sorgeix amb les bosses del cotxet, estic tafanejant per internet i m'agradan molt respecte a l'espai les de babymoov, però en quant a disseny trobo més xules les de skiphop.

Ara el meu dubte és el següent, les que teniu les de skip hop, no es queda petita? la veig molt estreta en vers a la de babymoov. Aquesta última la trobo super funcional, ja que porta bossa pel thermo, canviador gran amb butxaca, porta xumet, bossa transparent per ficar-hi cremetes i fins i tot una manteta, i és molt ample per dins...
Algun consell?
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 21, 2016 3:54 pm

MENTA33 ha escrit:Hola!
Pujo aquest tema, per un dubte que em sorgeix amb les bosses del cotxet, estic tafanejant per internet i m'agradan molt respecte a l'espai les de babymoov, però en quant a disseny trobo més xules les de skiphop.

Ara el meu dubte és el següent, les que teniu les de skip hop, no es queda petita? la veig molt estreta en vers a la de babymoov. Aquesta última la trobo super funcional, ja que porta bossa pel thermo, canviador gran amb butxaca, porta xumet, bossa transparent per ficar-hi cremetes i fins i tot una manteta, i és molt ample per dins...
Algun consell?

No coneixia les babymoov, jo també estic enamorada d'una de skip hop. Conec una amiga que la té i diu que li va fantàstica... suposo que t'acostumes al que tens, no sé!! I molta altra gent porta la que et ve de regal amb el cotxet.
Imatge Imatge
MENTA33
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

EntradaAutor: MENTA33 » dc. set. 21, 2016 4:46 pm

Nayade, també hi ha una molt maca de beaba, però son enormes! medeixen 53cm d'ample, no son massa grans?
Imatge
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dc. set. 21, 2016 5:08 pm

Hola!!!!

Jo tinc una SKIP HOP i va molt bé!! Nosaltres n'estem molt contents pel dia a dia. L'SKIP HOP també porten canviador.
Has de pensar perquè necessites la bossa, si la vols com a bossa d'hospital o per marxar el caps de setmana doncs és petita. Ara si la vols per dur en el cotxet el dia dia, per dur una muda, uns quants bolquers, tovalloletes, roba de recanvi i unes quantes coses més doncs és la mida perfecte. El tancament de la zona més gran és imantada amb un moment pots treure i posar les coses i després també tens seccions amb cremallera i sense.

El que feria és anar amb una botiga i comparar-les físicament et podràs fer més a la idea. No et deixis influenciar pel que porta a dins d'extres les bosses, perquè poder acaben sent inútils. Abans de l'Skip Hop amb el cotxet em varen reglar la bossa de Mclaren que portava necesser transparent, bossa per termo... Doncs tots aquests extres estan aparcats dins l'armari per estrenar! Perquè el termo que vaig comprar doncs no era la mateixa mida que la bossa i en vaig haver de comprar un altre, el necesser dons mira en tinc més macos que no pas el transparent, i al final fins i tot la bossa del Mclaren està endreçada a l'armari amb un racó...Ja que el fet de ser massa grossa no era gaire pràctica i el final el que vols és el més pràtic.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::