☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼
Com estan les meves grafiquereeeees?????
Capseta com van els ànims?
Hey Dayna quina alegriaaaaaaa!!!!!
me n'alegro molt que et trobis tant bé! Gaudeix a topeeee. Jo estic molt molt molt cansada hehehe i una mica de malestar...i ab ganes de veure si tot és corre te.
Bé noies una esuper abraçada
Capseta com van els ànims?
Hey Dayna quina alegriaaaaaaa!!!!!
me n'alegro molt que et trobis tant bé! Gaudeix a topeeee. Jo estic molt molt molt cansada hehehe i una mica de malestar...i ab ganes de veure si tot és corre te.Bé noies una esuper abraçada

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bon dia grafiqueres!!!
Entro rapid rapid, que he vist que tenim un positiu!!! MOLTES FELICITATS MARTA!!!!!! Quina alegria!! Ja tocava veure un positiu per aqui!! Com et vas trobant? Disfruta d'aquest moment!!
Capseta em sap mol greu aquesta warry... Es normal esta de baixon quan ve la warry portem mesos o un any, tenim tantes ganes de ser mares... Anims guapa!! MolA força pel seguent cicle!!
Vannion quina gran jefa que tenim! M'han encantat les teves paraules!!
Ho sento, no recordo res mes... Com aneu les altres?
Jo estic super desconectada, de vacances sense fer ni
tempes ni to...
Una abraçada!!!
Entro rapid rapid, que he vist que tenim un positiu!!! MOLTES FELICITATS MARTA!!!!!! Quina alegria!! Ja tocava veure un positiu per aqui!! Com et vas trobant? Disfruta d'aquest moment!!
Capseta em sap mol greu aquesta warry... Es normal esta de baixon quan ve la warry portem mesos o un any, tenim tantes ganes de ser mares... Anims guapa!! MolA força pel seguent cicle!!
Vannion quina gran jefa que tenim! M'han encantat les teves paraules!!
Ho sento, no recordo res mes... Com aneu les altres?
Jo estic super desconectada, de vacances sense fer ni
tempes ni to...
Una abraçada!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Lannah83 ha escrit:Bon dia grafiqueres!!!!
MODE HISTÈRIC: A veure se suposa que vaig ovular dilluns però avui m'ha baixat la temperatura i sobretot és que he tingut una descàrrega gran de CW!!!!!!!!!
Ovularé el finde??!! Ostres tuuuuuuu
Intentarem fer deures i a veure demà la tempe i la resta...
Lannah83: he estat investigant i resulta que entre els CD4 i CD6 a vegades es té el que diuen "second surge of estrogen" vaja, que l'estrogen torna a pujar, per tant baixa la temperatura i es pot tornar a tenir més fluxe de tipus fèrtil! de fet, això més que res confirma la ovulació, per tant si que deus haver ovulat! Si mires la meva gràfica a mi també em surt una caiguda de la temperatura a CD4!
i pel que he trobat, no indica res sobre embaràs, ni que si ni que no! així que ovulació assegurada!!!
Sembla que la caiguda de tempe per implantació es entre CD7 i CD10Quan penses fer TE???
Mode ego: jo aquells dies vaig tenir molt fluxe, però blanquinós. També vaig llegir que són "efectes secundaris " de l'ovulació. Però clar, després el gine em va dir que tenia "vaginosis" així que ves a saber. Dimecres a la tarda tindré els resultats del cultiu, però jo no he tornat a tenir cap altre dia fluxe d'aquell i tampoc tenia mala olor ni res... Jo crec que no tenia res....
La meva tempe sempre és baixeta tant en fase follicular com lutia i no hi ha gaire diferència. Però a més estic dormint fatal. Em desperto jo sola sempre entre 5:30 i 6:30 i després ja em costa molt tornar a dormir.. així que faig la tempe en aquell moment, però clar, no és gaire consistent que diguem....
Amb el memerman hem parlat de fer el TE divendres que estarem a DPO12, però no sé si em puc esperar taaaaant!! el que no vull és que surti negatiu per fer-lo massa d'hora. Marxem de vacances el 12 a la tarda (coincideixo el dia de cicle amb la data jejeje). Vull saber si fico a la maleta tampax i TO o només el yodocefol!!! L'últim cicle no vam fer TE pq la w es va avançar, va ser cicle de 26.... però clar, aquest cicle he ovulat a CD16.... aix molt psicosímptomes
Memer, a menys que el TE et surti positiu, jo posaria tampax a la maleta!! I si et surt positiu sempre pots agafar salvaslips per si taquéssis una miqueta de res, que és comú en els principis de l'embaràs.
Mira, et diré que la setmana passada vaig comprar una copa menstrual per internet. Mai ho havia fet primer perquè no coneixia gaire experiències i tal, i després va ser en plan: buah, me'n compro i d'aquí poc ja no la podré fer servir (hi ha talles per abans i després de ser mare) i no l'hauré amortitzat.
Doncs mira, la maleïda llei de murphy existeix. Així que vaig dir: la compro i au!! La veritat és que vaig enxampar una bona oferta, així que tampoc em sabrà greu, i si la puc utilitzar, doncs mira... Però si es queda sense estrenar o amb pocs usos serà una gran alegria! Jejeje
Amb això et vull dir que si no portes tampax i després et baixa serà pitjor, hauràs de correr a comprar-ne, en canvi si els portes i no et fan falta.... Doncs perfecte!!!!
Jo porto mesos sense tampax perquè se'm van acabar i no em donava la gana de comprar-ne, imagina!! Quin engorro... Doncs ara he fet canvi de xip, no podem estar canviant la nostra vida/comoditat per algo que encara no tenim i no sabem quan tindrem.
Petonets!! Molta paciència i sort per divendres!!
Mira, et diré que la setmana passada vaig comprar una copa menstrual per internet. Mai ho havia fet primer perquè no coneixia gaire experiències i tal, i després va ser en plan: buah, me'n compro i d'aquí poc ja no la podré fer servir (hi ha talles per abans i després de ser mare) i no l'hauré amortitzat.
Doncs mira, la maleïda llei de murphy existeix. Així que vaig dir: la compro i au!! La veritat és que vaig enxampar una bona oferta, així que tampoc em sabrà greu, i si la puc utilitzar, doncs mira... Però si es queda sense estrenar o amb pocs usos serà una gran alegria! Jejeje
Amb això et vull dir que si no portes tampax i després et baixa serà pitjor, hauràs de correr a comprar-ne, en canvi si els portes i no et fan falta.... Doncs perfecte!!!!
Jo porto mesos sense tampax perquè se'm van acabar i no em donava la gana de comprar-ne, imagina!! Quin engorro... Doncs ara he fet canvi de xip, no podem estar canviant la nostra vida/comoditat per algo que encara no tenim i no sabem quan tindrem.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Memer ha escrit:Lannah83 ha escrit:Bon dia grafiqueres!!!!
MODE HISTÈRIC: A veure se suposa que vaig ovular dilluns però avui m'ha baixat la temperatura i sobretot és que he tingut una descàrrega gran de CW!!!!!!!!!
Ovularé el finde??!! Ostres tuuuuuuu
Intentarem fer deures i a veure demà la tempe i la resta...
Lannah83: he estat investigant i resulta que entre els CD4 i CD6 a vegades es té el que diuen "second surge of estrogen" vaja, que l'estrogen torna a pujar, per tant baixa la temperatura i es pot tornar a tenir més fluxe de tipus fèrtil! de fet, això més que res confirma la ovulació, per tant si que deus haver ovulat! Si mires la meva gràfica a mi també em surt una caiguda de la temperatura a CD4!
i pel que he trobat, no indica res sobre embaràs, ni que si ni que no! així que ovulació assegurada!!!![]()
![]()
![]()
Memer m'has deixat amb la boca oberta!!!! No tenia ni idea d'això!
Ara entenc coses d'altres cicles que no prenia tempes però veia cw al cap d'uns dies i pensaba que igual era una fase lútea curta perquè clar no em coincidia amb 2-3 dies de la primera cw com normalment...en fi, tampoc és segur perquè aquesta baixada m'ha durat 3 dies no sé, però ho tindré molt en compte!! Mil gràcies de tot cor!!

capseta ha escrit:Memer, a menys que el TE et surti positiu, jo posaria tampax a la maleta!! I si et surt positiu sempre pots agafar salvaslips per si taquéssis una miqueta de res, que és comú en els principis de l'embaràs.
Capseta! jo també tinc una copa menstrual! de fet si em surt negatiu la posaré a la maleta segur, i pocs tampax. No l'he utilitzat gaire la veritat. Me la vaig comprar uns mesos després de tenir al nen i llavors si que la feia servir. Després vaig tenir una infecció xunga (res a veure amb la copa eh!) i llavors vaig haver de prendre anticonceptius. I resulta que amb els anticonceptius, la warry ja no era tant abundant i per fer servir la copa, doncs em costava de posar i treure.. Vaig comprar un lubricant i millor, però he consultat i la copa va molt bé si no es prenen hormones, amb hormones no sé... I clar, l'únic mes que l'he fet servir intensivament ha estat ara al juliol, per anar la platja i tal és fantàstic i aguanta mooolt més que qualsevol altra cosa, no fa olor, no es veu.... ho recomano molt! sobre les talles, la que em vaig comprar només en tenia dues, (natur cup) una per abans de parir i una per després. Em vaig comprar la de després, però si t'hagi de ser sincera, jo crec que amb l'abans ja hagués fet... la talla té a veure amb que s'adapti bé i sigui estanca. Però a les instruccions posa que si fas yoga, pilates etc i t'has cuidat el sól pèlvic, pot ser que ja en tinguis prou amb una talla menys. Jo faig pilates i tal. Potser amb la talla més petita no em costaria tant de posar sense lubricant. Així que tens raó, m'enduc la copa i algún tampax i salvaslip i prou (si surt negatiu)
Ei grafiqueres! he llegit la info i estadístiques de quan fer un TE a FF i m'he decepcionat molt! Ve a dir que a la gent li surt positiu el dia de la falta... a DPO13,6... quina meeeeee
Ara no sé si fer-ho a DPO12.....
Ara no sé si fer-ho a DPO12.....
Grafiqueres del meu cor! Prometo que la jefa no us ha abandonat!
Aquest cap de setmana he estat fora (escapadeta a Toulouse, van ser dos dies i van semblar una setmana! estava esgotada) i ahir desprès de treballar vaig escriure un super missatge, i li vaig donar sense voler a la tecla ''enrera'' i es va esborrar tot, i vaig perdre els anims per escriure mes!
Però ja estic aqui amb les piles renovades! Anem per parts :)
Copa menstrual, jo també em trobo que no sabia si comprar-me-la o no, amb la premisa de... a lo millor aquest mes no la necessito, i seguint els consells de la Memer, em compraré la que m'aconsella en aquesta pàgina: http://www.lacopamenstrual.es/te-ayudamos-a-encontrar-la-copa-menstrual-que-mejor-se-adapta-a-ti/
Que es la talla 1 de naturcup. El cicle passat, estava superconvençuda a comprar-la i provar-ho, pero a la farmacia on vaig anar nomès en tenien una i no sabien molt be com orientar-me.
I en el millor dels casos, es quedarà guardadeta en un calaix! (jo també crec fermament en Murphy)
Anem a personalitzar
ElantrisZEN que sembla que aquesta vegada si que t'has unit al mode zen! M'extranya però que a les alçades que estem (demà la teva DNW! i espero que aixi sigui), no hagis fet ja 5 o 6 TO i TE!
Molt be campiona, perque sembla que estas aguantant el desespero com una jabata! Volem noticies teves! :) I creuo fort els dits per a que siguin superpositives!!
Memer! Que ets la seguent en desespero! Ja veig que estas superansiosa, la grafica de moment es manté tot i que les temperatures siguin una mica fora d'hora. I la veritat per sintomatologia podria ser qualsevol cosa! Demà et donen els resultats de la vaginosis¿? Aviam que et diuen! A lo millor va ser falsa alarma i era panxu tot plegat! Quedem pendents de tu! Tema TE, jo crec fermament que s'ha d'esperar al menys a la DNW, però he llegit algun article que diu que a 12DPO ja s'intueix
Lannah! La seguent de la llista! No entenc molt molt de grafiques, però la teva temperatura d'ara mola molt! I potser aquesta tempe baixeta fins a 7DPO era implantació! Com et trobes¿? Com portes el desespero¿?
Sandy preciosa! Tu com jo eh! Esperant l'ovulació amb candeletes! Suposo pero que estas gaudint de les vacances :)
Capseta :) oficialment apuntada! Veig que ja vas escalfant motors amb el capseto!
Boleta preciosa, com vas¿?
I les que ja no son grafiqueres....
Dayna! Jo també m'enrecordo de tu! En aquells temps jo estava tansols a cercadores :) M'alegro moltissim que tot vagi endavant! ''Visites'' com les teves ens animen molt a les veteranes! M'encanta el nom de la teva filleta, Edna, com el volcà!
Marta, com portes el cansament¿? Suposo que se't deu estar fent etern fins a la primera eco! Em moro de ganes que puguis veure el cigronet! :)
I per últim... mode ego
Com veieu, he anat fent la grafica i de moment esta una mica paxuxa... els dies que treballo m'aixeco a les 5.30, i els que no a les 7.45, aixi que totes les tempes son recalculades. Amb el cap de setmana i tot per mig, encara no he fet cap TO, pero realment no em sento gens sintomatica, osigui que suposo que tal com marca el FF no he ovulat encara.
Avui, hem toca la temuda visita a la gine... Suposo que li ensenyare les grafiques que porto fetes aviam que en pensa... potser m'ho llança pel cap. Suposo que ens demanarà totes les proves per veure si tenim algun problema... aviam aviam...
Un petonas grafiqueres :) Us aniré informant!
Aquest cap de setmana he estat fora (escapadeta a Toulouse, van ser dos dies i van semblar una setmana! estava esgotada) i ahir desprès de treballar vaig escriure un super missatge, i li vaig donar sense voler a la tecla ''enrera'' i es va esborrar tot, i vaig perdre els anims per escriure mes!
Però ja estic aqui amb les piles renovades! Anem per parts :)
Copa menstrual, jo també em trobo que no sabia si comprar-me-la o no, amb la premisa de... a lo millor aquest mes no la necessito, i seguint els consells de la Memer, em compraré la que m'aconsella en aquesta pàgina: http://www.lacopamenstrual.es/te-ayudamos-a-encontrar-la-copa-menstrual-que-mejor-se-adapta-a-ti/
Que es la talla 1 de naturcup. El cicle passat, estava superconvençuda a comprar-la i provar-ho, pero a la farmacia on vaig anar nomès en tenien una i no sabien molt be com orientar-me.
I en el millor dels casos, es quedarà guardadeta en un calaix! (jo també crec fermament en Murphy)
Anem a personalitzar
ElantrisZEN que sembla que aquesta vegada si que t'has unit al mode zen! M'extranya però que a les alçades que estem (demà la teva DNW! i espero que aixi sigui), no hagis fet ja 5 o 6 TO i TE!
Molt be campiona, perque sembla que estas aguantant el desespero com una jabata! Volem noticies teves! :) I creuo fort els dits per a que siguin superpositives!! Memer! Que ets la seguent en desespero! Ja veig que estas superansiosa, la grafica de moment es manté tot i que les temperatures siguin una mica fora d'hora. I la veritat per sintomatologia podria ser qualsevol cosa! Demà et donen els resultats de la vaginosis¿? Aviam que et diuen! A lo millor va ser falsa alarma i era panxu tot plegat! Quedem pendents de tu! Tema TE, jo crec fermament que s'ha d'esperar al menys a la DNW, però he llegit algun article que diu que a 12DPO ja s'intueix
Lannah! La seguent de la llista! No entenc molt molt de grafiques, però la teva temperatura d'ara mola molt! I potser aquesta tempe baixeta fins a 7DPO era implantació! Com et trobes¿? Com portes el desespero¿?
Sandy preciosa! Tu com jo eh! Esperant l'ovulació amb candeletes! Suposo pero que estas gaudint de les vacances :)
Capseta :) oficialment apuntada! Veig que ja vas escalfant motors amb el capseto!
Boleta preciosa, com vas¿?
I les que ja no son grafiqueres....
Dayna! Jo també m'enrecordo de tu! En aquells temps jo estava tansols a cercadores :) M'alegro moltissim que tot vagi endavant! ''Visites'' com les teves ens animen molt a les veteranes! M'encanta el nom de la teva filleta, Edna, com el volcà!
Marta, com portes el cansament¿? Suposo que se't deu estar fent etern fins a la primera eco! Em moro de ganes que puguis veure el cigronet! :)
I per últim... mode ego
Com veieu, he anat fent la grafica i de moment esta una mica paxuxa... els dies que treballo m'aixeco a les 5.30, i els que no a les 7.45, aixi que totes les tempes son recalculades. Amb el cap de setmana i tot per mig, encara no he fet cap TO, pero realment no em sento gens sintomatica, osigui que suposo que tal com marca el FF no he ovulat encara.
Avui, hem toca la temuda visita a la gine... Suposo que li ensenyare les grafiques que porto fetes aviam que en pensa... potser m'ho llança pel cap. Suposo que ens demanarà totes les proves per veure si tenim algun problema... aviam aviam...
Un petonas grafiqueres :) Us aniré informant!
BON DIA GRAFIQUERES!!
MODE EGO:
A veure si em podeu ajudar...
Avui m'ha pujat bastant la tempe (i m'he vist per cert una mica com CW però més gelatinosa).
El FF em va marcar ovulació dubtosa el dilluns passat 1 agost però al 4rt dia em va baixar la tempe i tenia de nou bastanta CW...
Vaig ovular ahir o la setmana passada i vaig patir una segona pujada d'estrògens com he vist per internet i em vau comentar? O algo d'implantació?....és la primera vegada que ho faig i bé, ni el FF ho té clar :(
MODE EGO:
A veure si em podeu ajudar...
Avui m'ha pujat bastant la tempe (i m'he vist per cert una mica com CW però més gelatinosa).
El FF em va marcar ovulació dubtosa el dilluns passat 1 agost però al 4rt dia em va baixar la tempe i tenia de nou bastanta CW...
Vaig ovular ahir o la setmana passada i vaig patir una segona pujada d'estrògens com he vist per internet i em vau comentar? O algo d'implantació?....és la primera vegada que ho faig i bé, ni el FF ho té clar :(
Lannah, jo crec que es el que t'ha dit la Memer, que hi ha una segona pujada d'estrogens. Per altra banda tens una molt bona temperatura avui, que indica que ahir o fa uns dies, vas ovular (osigui que l'ovulet esta viatjant o ha viatjat sense cap mena de dubte). Un TO seria molt mes esclaridor xD pero el que si que puc dir amb claretat es :
1.- Has ovulat
2.- Heu fet els deures, heu anat fent pinxitus amb regularitat, i nomes cal que un bitxet arribi a l'ovulet!
Aixi doncs , no hi ha res perdut! Si vols, remateu per assegurar :)
1.- Has ovulat
2.- Heu fet els deures, heu anat fent pinxitus amb regularitat, i nomes cal que un bitxet arribi a l'ovulet!
Aixi doncs , no hi ha res perdut! Si vols, remateu per assegurar :)Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼
Vannion bonica doncs estic dubtosa de la gràfica i feta un embolic i com que he tingut cicles tant de 30 com de 35...i mira que aquest he pres perles d'onagra que em solen acurtar cicles.
Val a dir que tot i que faig tempes a la mateixa hora o corregides, dormir del tirón és impossible amb la peque però bé és així sempre jeje
Símptomes? Migranyes desde la setmana passada, i des de fa uns dies, molta gana, son i cansament (però pot ser normal en fase lútea x la progesterona i tal) i des d'ahir mal de mugrons de nou (em solen molestar al voltant de l'ovulació i després marxa i de fet em feien mal la setmana passada).
Val a dir que tot i que faig tempes a la mateixa hora o corregides, dormir del tirón és impossible amb la peque però bé és així sempre jeje
Símptomes? Migranyes desde la setmana passada, i des de fa uns dies, molta gana, son i cansament (però pot ser normal en fase lútea x la progesterona i tal) i des d'ahir mal de mugrons de nou (em solen molestar al voltant de l'ovulació i després marxa i de fet em feien mal la setmana passada).
Vannion gràcies ens em creuat!! 
Si ho arribo a saber compro TO...jeje

Si ho arribo a saber compro TO...jeje
Bon dia grafiqueres!! Mode soso...
Memer i lannah veig que manteniu temperatures!! Molt bé!!!
Bueno, avui es el meu cumple!!!! 29 anys! Vaig dir que sería mare als 27 xD però això és una petita perllongacio!
Ahir vaig anar a la ginecòloga i en va dir que com que erem tan joves i ja ens havíem quedat una vegada que ella no faria proves encara. La eco em va sortir en fase folicular a tope, osigui que com diu el FF i com jo suposava l'ovulació està al caure.
Per altra banda en va donar una recepta d'omifin, i les pautes per començar-lo en cas que vulguem una empenta més. A mi em fa una mica de por (manipulació, efectes secundaris, torsió ovàrica, bessons...) pero el Vannionet està a tope diu que si! I que si són dos "mas mejor"
Encara però s'ha de veure com acaba aquest cicle!! O potser no acaba fins d'aquí nou mesos!
Un petonas a cadascuna!
Memer i lannah veig que manteniu temperatures!! Molt bé!!!
Bueno, avui es el meu cumple!!!! 29 anys! Vaig dir que sería mare als 27 xD però això és una petita perllongacio!
Ahir vaig anar a la ginecòloga i en va dir que com que erem tan joves i ja ens havíem quedat una vegada que ella no faria proves encara. La eco em va sortir en fase folicular a tope, osigui que com diu el FF i com jo suposava l'ovulació està al caure.
Per altra banda en va donar una recepta d'omifin, i les pautes per començar-lo en cas que vulguem una empenta més. A mi em fa una mica de por (manipulació, efectes secundaris, torsió ovàrica, bessons...) pero el Vannionet està a tope diu que si! I que si són dos "mas mejor"
Encara però s'ha de veure com acaba aquest cicle!! O potser no acaba fins d'aquí nou mesos!
Un petonas a cadascuna!
VANNION FELICITATS PEL TEU CUMPLE!!!
També és el del meu home però uns quants més que tu jaja 37!!
Que passis un molt bon dia i disfrutis molt!!
A tope amb aquesta ovulació i si tens ajudeta millor! No té perquè, però una bessonada estaria genial no? jaja
Petonets i una abraçada virtual ben forta!!
També és el del meu home però uns quants més que tu jaja 37!!
Que passis un molt bon dia i disfrutis molt!!
A tope amb aquesta ovulació i si tens ajudeta millor! No té perquè, però una bessonada estaria genial no? jaja
Petonets i una abraçada virtual ben forta!!
PER MOLTS ANYS VANNION!!!!
Estas contenta, llavors, de com va anar la visita a la ginecologa? Que bé que el vannionet estigui tant motivat.
vingaaaa!! A tope que ja t'han confirmat que estas a puntet, jajaja
EGO: estic força mode zen, entre visites familiars i entreteniments varis. Ole oleeeee!!! De fet aquest mes (i el vinent) si em quedés he calculat que després el tema permís de maternitat i tot això és quan pitjor m'aniria (hauria dedeixar al bebe molt petit), així que seguint la llei de murphy.... Segur que serà aquest mes o l'altre
Estas contenta, llavors, de com va anar la visita a la ginecologa? Que bé que el vannionet estigui tant motivat.
vingaaaa!! A tope que ja t'han confirmat que estas a puntet, jajajaEGO: estic força mode zen, entre visites familiars i entreteniments varis. Ole oleeeee!!! De fet aquest mes (i el vinent) si em quedés he calculat que després el tema permís de maternitat i tot això és quan pitjor m'aniria (hauria dedeixar al bebe molt petit), així que seguint la llei de murphy.... Segur que serà aquest mes o l'altre

Maig '16: comencem la cerca
Vannion QUE DISFRUTIS EL TEU CUMPLE!
Sobre la bessonada jo sóc bessona i la meva germana bessona i jo vam tenir els nens que es porten només una setmana de diferència! (i no ens vam posar d'acord ni res) De fet, amb la primera eco de cadascuna ens vam decepcionar que cap de les dues portés bessons Jijiji de fet els cosinets semblen germans i la nena de mà germana és la meva 'mini-jo'
Però a la segona ja no fa tanta ilu bessonada... Bueno, encara hi cabriem al cotxe i a casa
Capseta: lo d'haver de deixar al bebè molt petit si que és una putada si. Jo el vaig ficar a la guarde que encara no tenia 5 mesos. Ara no ho faria ni boja....
Jo aquí, fent llista maletes per divendres!
Sobre la bessonada jo sóc bessona i la meva germana bessona i jo vam tenir els nens que es porten només una setmana de diferència! (i no ens vam posar d'acord ni res) De fet, amb la primera eco de cadascuna ens vam decepcionar que cap de les dues portés bessons Jijiji de fet els cosinets semblen germans i la nena de mà germana és la meva 'mini-jo'
Però a la segona ja no fa tanta ilu bessonada... Bueno, encara hi cabriem al cotxe i a casa
Capseta: lo d'haver de deixar al bebè molt petit si que és una putada si. Jo el vaig ficar a la guarde que encara no tenia 5 mesos. Ara no ho faria ni boja....
Jo aquí, fent llista maletes per divendres!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Vannion!! Per molts anys!! El meu cumple va ser ahir i tambe en vaig fer 29 jeje.
Noies a veure si em poso al dia pero es que tinc a la meva mare ingressada i entre hospital, nens, feina i casa no tinc temps per res.
Molts petons per totes!!
Noies a veure si em poso al dia pero es que tinc a la meva mare ingressada i entre hospital, nens, feina i casa no tinc temps per res.
Molts petons per totes!!

Bon dia noies!!!!
Moltes felicitats Pink_flower, Vannion i a l'home de la Lannah!!!! Espero que hagueu gaudit molt de l'aniversari i que el regalet arribi en forma de panxota ben aviat!
Us animo a totes a emprar la copa menstrual!! No podria estar més encantada! La vaig començar a emprar fa quasi un any (que vaig deixar l'anticonceptiva i ens vam posar a la cerca) i no sé com no ho vaig provar abans! (per falta de referències, suposo). Per a mi és el millor invent de la història! M'he oblidat de tampons, puc buidar la copa en qualsevol moment (sense pensar en si han passat X hores, si deu estar molt buida o molt plena,), no es veu, no es nota, és com si on portessis res. A més, a la llarga surt més barata, és "ecofriendly" i no està associada a cap malaltia (com els tampons). Us prometo que no vaig a comissió, però proveu-la! Espero que quedeu tan encantades com jo
Lannah espero que aquests símptomes acabin bé! Alguna novetat? De vegades el FF es fa un embolic (a mi el cicle passat em va fer igual, i a més de la tempe, vaig estrenar TO), però tot i que l'ovulació sigui "aproximada", crec que és bastant fiable. Així que només queda esperar i rematar!!!
Memer com vas? Espero que vagin molt bé les vacances i que tornis amb bones notícies!! Quina gràcia això de sincronitzar-te amb la teva germana fins al punt que els vostres fills es portin una setmana! De vegades he pensat en els bessons i em sembla que ha de ser molt bonic (i molta feina, també!)
Capseta no pensis en Murphy!! Quan hagi de ser, serà! Tant de bo per la baixa de maternitat i aquestes coses, l'embaràs arribés quan ens va bé, però per desgràcia, això no es pot calcular
continua amb el modo zen!
Vannion jo estic amb el Vannionet! Si et recepten omifin, ho podeu provar pel següent cicle, si aquest no va bé... Però centreu-vos en el d'ara, que estàs a punt d'ovular i heu d'anar a per totes!
Elantris Mrs. Zen, com ho portes? Espero que ben aviat tornis a passar per aquí a explicar-nos novetats!
Boleta com estàs?
Dayna M'alegro de veure't per aquí i que ens vagis posant al dia. A mi també m'animen molt aquests missatges
Marta com et trobes? Vas millor de símptomes? Passa per aquí per posar-nos al dia
Mode ego com bé ha dit la jefa-Vannion, aquí estic, esperant l'ovulació. Molta CW però de moment els TO negatius... Continuarem esperant, però em sembla que no trigarà en arribar i aquest cicle serà més curtet que l'anterior (menys mal!!!)
Passeu un bon dijous boniques!!

Moltes felicitats Pink_flower, Vannion i a l'home de la Lannah!!!! Espero que hagueu gaudit molt de l'aniversari i que el regalet arribi en forma de panxota ben aviat!
Us animo a totes a emprar la copa menstrual!! No podria estar més encantada! La vaig començar a emprar fa quasi un any (que vaig deixar l'anticonceptiva i ens vam posar a la cerca) i no sé com no ho vaig provar abans! (per falta de referències, suposo). Per a mi és el millor invent de la història! M'he oblidat de tampons, puc buidar la copa en qualsevol moment (sense pensar en si han passat X hores, si deu estar molt buida o molt plena,), no es veu, no es nota, és com si on portessis res. A més, a la llarga surt més barata, és "ecofriendly" i no està associada a cap malaltia (com els tampons). Us prometo que no vaig a comissió, però proveu-la! Espero que quedeu tan encantades com jo
Lannah espero que aquests símptomes acabin bé! Alguna novetat? De vegades el FF es fa un embolic (a mi el cicle passat em va fer igual, i a més de la tempe, vaig estrenar TO), però tot i que l'ovulació sigui "aproximada", crec que és bastant fiable. Així que només queda esperar i rematar!!!
Memer com vas? Espero que vagin molt bé les vacances i que tornis amb bones notícies!! Quina gràcia això de sincronitzar-te amb la teva germana fins al punt que els vostres fills es portin una setmana! De vegades he pensat en els bessons i em sembla que ha de ser molt bonic (i molta feina, també!)
Capseta no pensis en Murphy!! Quan hagi de ser, serà! Tant de bo per la baixa de maternitat i aquestes coses, l'embaràs arribés quan ens va bé, però per desgràcia, això no es pot calcular
Vannion jo estic amb el Vannionet! Si et recepten omifin, ho podeu provar pel següent cicle, si aquest no va bé... Però centreu-vos en el d'ara, que estàs a punt d'ovular i heu d'anar a per totes!
Elantris Mrs. Zen, com ho portes? Espero que ben aviat tornis a passar per aquí a explicar-nos novetats!
Boleta com estàs?
Dayna M'alegro de veure't per aquí i que ens vagis posant al dia. A mi també m'animen molt aquests missatges

Marta com et trobes? Vas millor de símptomes? Passa per aquí per posar-nos al dia
Mode ego com bé ha dit la jefa-Vannion, aquí estic, esperant l'ovulació. Molta CW però de moment els TO negatius... Continuarem esperant, però em sembla que no trigarà en arribar i aquest cicle serà més curtet que l'anterior (menys mal!!!)
Passeu un bon dijous boniques!!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hola boniques. Com esteu?
Pink flower i vannion, moltisimes felicitats pels vostres aniversaris! Jo aquest diumenge en faig 30!!!!
hahahaha
Vingaaaaa a veure si surten més positius!!!
Jo em trobo bé, cansada amb son i dolorets de warry. I avui nausees al matí.
Bé, ja aniré passant

Pink flower i vannion, moltisimes felicitats pels vostres aniversaris! Jo aquest diumenge en faig 30!!!!
hahahahaVingaaaaa a veure si surten més positius!!!
Jo em trobo bé, cansada amb son i dolorets de warry. I avui nausees al matí.
Bé, ja aniré passant

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bon dia grafiqueres!
Carai quants cumples a l 'agost!!! això vol dir que els vostres pares van fer feina per Nadal no??
FELICITAATS!
Tinc dubtes!! A veure, nem a fer un QUIZ sobre la meva fase lútia!!
La meva última warry va ser el dia 16 de juliol, va ser un cicle de 26 dies (l'espera el 18) i no sé quant vaig ovular, si és que vaig ovular (era el primer cicle després d'anticonceptius). Vaig tenir mega fluxe entre els dies 1 i 4, tipus W, que se'm quedava XOPA la roba interior. I després vaig tenir TOTS els símptomes que causa la progesterona i l'embaràs (però segregada natural) De quant pot ser la meva fase lútia???? O sigui, quina és la meva DNW ara????
Pq demà serà el meu CD28, però DPO12, quina és la meva DNW? realment vull saber si hi ha probabilitats de veure alguna cosa en un TE de tira o no es veurà res encara que ho estigui...
Si l'altre cicle va ser de 26, la meva fase lútia no pot ser molt llarga, no? (o si no vaig ovular no compta no?
MOLTES GRÀCIES!!
Carai quants cumples a l 'agost!!! això vol dir que els vostres pares van fer feina per Nadal no??
FELICITAATS!Tinc dubtes!! A veure, nem a fer un QUIZ sobre la meva fase lútia!!
La meva última warry va ser el dia 16 de juliol, va ser un cicle de 26 dies (l'espera el 18) i no sé quant vaig ovular, si és que vaig ovular (era el primer cicle després d'anticonceptius). Vaig tenir mega fluxe entre els dies 1 i 4, tipus W, que se'm quedava XOPA la roba interior. I després vaig tenir TOTS els símptomes que causa la progesterona i l'embaràs (però segregada natural) De quant pot ser la meva fase lútia???? O sigui, quina és la meva DNW ara????
Pq demà serà el meu CD28, però DPO12, quina és la meva DNW? realment vull saber si hi ha probabilitats de veure alguna cosa en un TE de tira o no es veurà res encara que ho estigui...
Si l'altre cicle va ser de 26, la meva fase lútia no pot ser molt llarga, no? (o si no vaig ovular no compta no?
MOLTES GRÀCIES!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |