☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lannah83
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Lannah83 » dt. ago. 02, 2016 4:28 pm

Aix Capseta bonica no t'ofusquis...t'entenc molt bé i a més jo sóc molt nerviosa també...
És dur intentar-ho tot i després portar-te la desilusió...jo també he pensat en tirar la tovallola i intentar assumir que no ho podria aconseguir mai ja que a més ara tinc sobrepés :(
Pero intento agafar forces i ilusionar-me en els nous cicles, tot i que és difícil no pensar-hi i relaxar-se de vegades.
El socpetit serveix per desfogar-se,per compartir alegries i penes i acompanyar-nos en aquest camí.
Si necessites temps i desconnexió ( jo ho vaig fer quan vaig intentar-ho 2 cops a l'hivern i vaig tornar al juny) aquí t'esperarem per tenir bones notícies teves o per tornar-nos a juntar per cercar juntes.
Una abraçada molt molt forta i molts ànims preciosa. Qualsevol cosa aquí em tens :-()-)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Memer
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dt. ago. 02, 2016 4:58 pm

Capseta!! aquí estem pq entris en mode EGO tot el que vulguis!
de fet, jo crec que l'angoixa que sents la tenim totes, està molt bé que la puguis compartir!
sobre això de relaxar-se, jo sé que em va pitjor encara! potser a tu també et passa! és molt maco quan es vol una cosa intentar aconseguir-ho amb tots els mitjans disponibles! no fer-ho no m'entra al cap
Tot és respectable, però precisament per això, no cal que ens ho creguem això que si no estàs ultra ZEN :-o00m no et quedes i tens cicles irregualars! poden ser mil coses! a mi la calor sempre m'ha sentat fatal (regles de 10 dies etc)

Així que si no et ve de gust relaxar-te, no et relaxis, SI VOLS PODEM ESTAR HISTÈRIQUES AMB TU!!!
Pots fer el que vulguis, escriure, llegir-nos sense escriure, no llegir-nos...inclús escriure sense llegir-nos!! per això estem

Molts PEPOs!!
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dt. ago. 02, 2016 6:07 pm

Podem afegir un nou mode a part de l'ego, el MODE HISTÈRIC jejeje :miko: :miko: :miko:
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dt. ago. 02, 2016 8:09 pm

Ostres... moltes gràcies maques!!!!
M'heu animat, heu fet que em senti més normal i compresa. M'he emocionat una mica llegint-vos i m'heu fet riure.
Companyes cercadores i grafiqueres, moltes gràcies per ser aquí, davant d'un ordinador/tablet/mobil dedicant-nos temps les unes a les altres. És un gran suport.
Gustineta, és com si ja et conegués una mica, sovint visito els posts de "quan les coses no van bé" i el veure que és tant comú el fet de tenir algun problema per concebir i/o necessitar ajuda de la ciència per aconseguir ser mare crec que és el que em fa ser massa conscient de les possibilitats i pensar que a mi també em pot costar, de fet per diferents motius sempre he pensat que ens costaria.

En fi noies, molts petons! Tard o d'hora ho aconseguirem! Serem mares, i hem d'intentar estar bé durant tot el camí fins la maternitat.
:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dt. ago. 02, 2016 8:29 pm

Capseta me n'alegro que t'hagis animat una mica!!!
I si t'hem tret un somriure i tot, millor que millor!!! :p-) :p-) :p-)
Molts PEPOS i endavant!!! :ok: :***:

Mode Ego: en Sexyweek encara una mica ratllada perquè no estic veient clar si he ovulat ja o per quan...aquest cicle no he vist bé la CW i en fi...el Lannahman un pèl agobiat :ufs:
A veure si demà puja més la tempe i trec conclusions, tampoc sé ben bé com va però crec que el FF ja et calcula el dia l'ovulació segons les tempes.

Bona nit boniques!!!! zz:-)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Vannion
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. ago. 02, 2016 8:34 pm

Que ha passat per aqui¿?¿?¿?!!!!

Ha passat una cosa preciosa i increible! El companyerisme! El recolzament! La comprensió!
Sou un gran grup grafiqueres! I no grafiqueres! (i ara no vull semblar un cura sermonejant en una esglesia...)

De veritat, capseta, quan he llegit el teu post, he pensat... quin greu la W! I que horrible que es senti aixi! M'ha sapigut greu inclus veure que havien passat tantes hores des del teu mode ego! Pero Gusineta, Lannah, Memer, heu tingut respostes increibles que crec que jo no hauria ni sospesat!
I si capseta, es horrible ''obsessionar-se'' (i ho posso entre cometes, perque m'he llegit l'article que ha possat la Gustineta i tinc clar que NO estem obsessionades si no segures del que volem!), jo crec que has de fer el que sentis, ja sigui mode ZEN o mode HISTERIC total. Nosaltres de totes totes estarem per aqui per recolzar-te i acompanyar-te en aquest cami (a tu, i a totes).
Ara toca refer-se d'aquesta patacada, i si, 4 mesos no son res, i el mal de queixals tampoc es res, fins que li fa mal a un mateix. El dolor/angoixa/mal moment de qualsevol persona no es pot jutjar, ja que per a cadascu li pot semblar erroneament mes o menys important.

Aprofito tambe per donar la benvinguda a la boleta :) tinc moltes moltes ganes de cantar un pleno de positius aquest mes, aixi que... ja pots estar segura que i ets dins!

Noietes un petonas molt gran a cadascuna de vosaltres i una forta abraçada!

Lannah ens hem creuat! Que dificil no desesperar! Aviam que diu el FF, jo mai veig la CW, o gairebe mai, pero segons els TO ovulo! No esta res perdut!
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dc. ago. 03, 2016 5:58 am

Bon dia noies!!!

Entro molt ràpid per donar molts ànims a la Capseta!

No importa el temps que portem de cerca, si comencem a buscar és perquè ho volem en aquest moment, i si no arriba, és normal "obsessionar-se", "frustar-se", etc.

No et sentis malament per posar-te en "mode histèric" ni pensis en el que pensaran (pensarem) les més veteranes. És completament normal sentir-se així. Per això t'envio molts ànims i molta força, i que et desfoguis quan et faci falta, que aquí estem per recolzar-nos i acompanyar-nos en aquest camí tan llarg i dur. No és fàcil, però valdrà la pena, oi? :ok:

I moltes gràcies a totes les grafiqueres i no grafiqueres, perquè som com una pinya! M'encanta aquest raconet del fòrum :love: :love: :love:

Aprofito per donar ànims a la Lannah83, que de vegades no és tan fàcil detectar la CW... Igualment, si esteu fent pinxitus, possibilitats n'hi ha!! Esperem a veure què marca el FF. Molts pepos!!!

Passeu un bon dimecres guapes!!!
Imatge

Imatge
Memer

EntradaAutor: Memer » dc. ago. 03, 2016 7:10 am

Bon dia!
Entro un segon preguntar coses del FF!
Sembla que m'ha detectar la ovulació el dia CD16, però jo tenia OPK positius el CD16 i el CD17.
Ja vaig comentar que em semblava que no ho feia bé.... de fet el OPK del CD17 el vaig fer abans de les 10 del matí, llavors se suposa que va sortir positiu pq la hormona que detecta era la que havia sintetitzat el dia anterior? suposo que hauria d'haver esperat unes horetes.... ?-) ?-)
I ara com és que al calendari em posa DNW el dia 15 d'agost, i era el 13 abans???
Però a la gràfica em surt més d'hora???
No ho entenc!
i mira que cada dia em llegeixo superbé la llicó del curs que m'arriba per mail!!
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dc. ago. 03, 2016 10:53 am

Memer quan he fet els TO els feia de cara a la tarda ja que es va sintetitzant durant el dia l'hormona segons em van dir.
El segon dia (1 agost) el TO era igual de fort que el del 31? Els dos a la mateixa hora?

Tema DNW suposo que ho cambia automàticament segons l'ovulació que et detecti si tens fase lútea de 14 dies.
Si has ovulat el 31, el 15 agost és la DNW.
De quan dies vas ficar que era el teu cicle?
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Memer

EntradaAutor: Memer » dc. ago. 03, 2016 11:55 am

Lannah83 ha escrit:Memer quan he fet els TO els feia de cara a la tarda ja que es va sintetitzant durant el dia l'hormona segons em van dir.
El segon dia (1 agost) el TO era igual de fort que el del 31? Els dos a la mateixa hora?

Tema DNW suposo que ho cambia automàticament segons l'ovulació que et detecti si tens fase lútea de 14 dies.
De quan dies vas ficar que era el teu cicle?

Doncs el del primer positiu el vaig fer al migdia, sobre les 14:00
El segon, el del dia 1 el vaig fer abans de les 9 del matí, així que aquell no deu comptar gaire no?
Els dos es marcaven mogollón, pq el del 30 es marcava una mica i primer vaig pensar que era positiu, però al veure el del 31 va quedar clara la diferència
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dc. ago. 03, 2016 3:07 pm

Doncs Memer he llegit que si es fan amb la primera orina com que està molt concentrada pot donar lloc a falsos positius.
Igual t'ho haguessis fet després de dinar i ja t'hagués sortit un pèl més claret amb lo qual l'ovulació ja s'havia donat.
De totes maneres les temperatures ajuden a tenir-ho més clar i si es fan bé, les dades són fiables. I si ho podem contrastar amb TO i m9c cervical doncs més ens aproparem.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dj. ago. 04, 2016 10:28 am

Bon dia grafiqueres!!! :***:
Com anem boniques??

MODE EGO: A mi el FF ja m'ha confirmat ovulació així que jefa Vannion ja puc concretar la meva DNW 16 AGOST

Una abraçada!!! :p-)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Vannion
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dj. ago. 04, 2016 2:25 pm

Boleta preciosa, he vist la visita de la maleïda! Grgr! :-()-) ara a reposar forces. I a gaudir de les vacances!

Lannah, ja he actualitzat les dades, enhorabona perquè el FF ja et marca l'ovulació!!
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 04, 2016 2:41 pm

Hola guapes!!

Porto tres dies amb les hormones fet-ne de les seves.... Per colmo ahir vaig decidir apuntar-me oficialment, contestant una a una, que si W, que si ovulacions... Doncs quan estava acabant el missatge i vaig decidir copiar de la primera pàgina la fitxa per apuntar-nos, va i alguna cosa vaig fer malament, perquè es va esborrar tot i es va copiar la meitat del primer post. :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni:
A sobre me'n vaig adonar al final de tot, que em va donar per previsualitzar en comptes d'enviar.

Total, que em vaig posar histerica no, lo siguiente, amb ganes de plorar i a punt de llençar l'ipad pel balcó. :ufs:

Bé, una mica (no gaire) més tranquila ara he decidit tornar a entrar. M'apunto i quan pugui des de l'ordinador ja personalitzaré. :-()-) :-()-) :-()-)

- Nom. Capseta
- Edat dels dos. Jo 27 i 35 ell
- Nº de fills. Cap.
- Cicles de cerca. És el 5è.
- Durada dels vostres cicles (aprox). Direm que 30 dies.
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Faig tempes, TO, prenc acid folic (pensant en prendre ovusitol properament, però els dies van passant i se'm passarà el cicle sense fer-ho), ell maca.
- Trucs: expliqueu-nos els vostres truquets i particularitats del vostre mètode de cerca, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..). Anem fent tot el cicle deixant dies de descans.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. L'1 de setembre.
Memer

EntradaAutor: Memer » dj. ago. 04, 2016 7:17 pm

Capseta! jajajaa quina putada! quan s'esborra el missatge sencer venen ganes de no personalitzar mai més!!

Vannion: que el FF me l'està jugant i ara la DNW és el 15 d'agost

Lannah83: moltes gràcies per les explicacions de TO, he esborrat el que vaig fer fora d'hores i ara el FF no rondina jejeje

Mode ego: vinc del gine pq em va sortir un bultet a la vulva i a més volia fer visita preconcepcional. Doncs bé, el bultet no és res, una pomadeta antibiòtica i en uns dies marxarà sol, però ARA TINC VAGINOSIS jobar :ufs: :ufs: :ufs:
Almenys m'han fet ja anàlisis de sang. Li he dit que estàvem buscant i vaig ovular el 31, però no he pogut veure si ha marcat pq em mirin HCG!!! és massa d'hora no? (DPO4) molaria veure-ho per sang abans de test jejejeje
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dv. ago. 05, 2016 1:06 pm

Bon dia grafiqueres!!!!

MODE HISTÈRIC: A veure se suposa que vaig ovular dilluns però avui m'ha baixat la temperatura i sobretot és que he tingut una descàrrega gran de CW!!!!!!!!!
Ovularé el finde??!! Ostres tuuuuuuu
Intentarem fer deures i a veure demà la tempe i la resta...
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 05, 2016 1:14 pm

Lannah potser sí que encara no has ovulat!! Les tempes tampoc van pujar gaire! Et fas TO?
Vosaltres aneu fent deures i tant és quan ovules i quan no, que si ha de fecundar fecundrà!!! Crec que ho vaig escriure en el missatge que se'm va esborrar, que els bitxets duren fins a 3 dies dins de les trompes esperant per fecundar l'ovul, així que si aneu fent tant és quanovulis, que de bitxets trempats ja pot ser que n'hi hagi algun. I si anar fent deures no hi ha embaràs doncs serà que no havia de ser encara (vaja, nosaltres anem fent pinxitus i no crec que no haguem tingut panxu encara pequè no haguem fet pinxitos els dies claus, sinó per algun altre motiu que desconec).

Memer, quin rotllo lo de la vaginosis! Jo des que estem cercant que em vaig notant com si el fluxe fos massa àcid o algo i com que just quan vam començar la cerca vaig tenir fongs em poso pomada de tant en tant per si de cas, em treu la paranoia i cama la zona.
Va, que en un plis plas estarà soluciont i d'aqui no res és la teva DNW!!! uuuuhhhhhhh!!!! :-o00m :-o00m

Petons!!
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dv. ago. 05, 2016 1:44 pm

Capseta doncs com és la primera vegada que faig tempes no tinc massa idea!
No, no he fet TO...en fi, s'intentarà avui i diumenge...entre la nena, el meu home cansat i atabalat és d vegades complicat tu...
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 05, 2016 2:31 pm

Lannah, a nosaltres entre una cosa i l'altra a vegades també ens costa trobar el moment, no m'ho imagino si tinguessim un peque per casa.
I a vegades ja és normal que passi això de que el FF et marqui una ovulacio i després canvii el dia (a mi em va passar el cicle passat). Tu ves apuntant el que notes de fluxe i ja està. :ok: :ok: :ok:
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » ds. ago. 06, 2016 5:53 am

Hola grafiamores!
Algunes (moltes encara!) em recordareu... He entrat per curiositat a veure com anàveu i he vist masses nicks coneguts encara per aquí! Tinc insomni per la calor i una otitis que no em deixa dormir...
He volgut entrar per saludar-vos i enviar-vos tota l'energia positiva del món pertal de que aconseguiu la vostra panxu! Boleta, Elantris, Capseta, Lannah i la resta de grafiqueres... Molts ànims boniques!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ah! I no puc deixar de felicitar la Marta_1986! Moltes felicitats bonica!!!!! Gaudeix a tope!!!!
>.-<: >.-<: :-()) >.-<: :-()) :-()) :-())

Per a les que em recordeu dels darrers mesos de l'any i primer trimestre del 2016, un mode ego per actualitzar-vos la situació: estic de 23 setmanes ja, gaudint d'un segon trimestre molt més tranquil que el primer i de les primeres patadetes . Esperem una nena que es dirà Edna! :cnena:

Un petó ben gran i els meus millors desitjos per vosaltres!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::