HORA DE LA PRE-INSCRIPCIO A L'ESCOLA
HORA DE LA PRE-INSCRIPCIO A L'ESCOLA
HOLA NOIES ESTIC UNA MICA DESCONCERTADA LA SETMANA QUE BE COMENCEN LES PRE-INSCRIPCIONS A LES ESCOLES I LA VERITAT ES QUE ENCARA NO SÉ ON PORTAR A L'ARNAU LES QUE SOU MAMES EM PODEU DONAR ALGUN CONSELL PER DECIDIR-ME ES QUE VULL LA MILLOR ESCOLA PEL MEU FILL I EM FA POR DE CAGAR-LA.
Re: HORA DE LA PRE-INSCRIPCIO A L'ESCOLA
d'on ets? has mirat proc de casa o de la feina?
jo
hola, el que jo faria es donar una ullada a varies, ja que no significa res que perke sigui privada, concertada, de monges o cures sigui millor o pitjor, m'explico??? Mala gent hi ha a tot arreu, jo tinc el mateix problema, i per la meva decisió m'he bassat a on van els nens de la gent que tinc al meu voltant, l'escola de l'alba, que ara començara primer (l'any que bé) es una que entra i ja surt preparada per anar a l'universitat, així que sempre tindrá els mateixos companys, es concertada, em costará uns 200-250€al mes, a sumar-li el xandall del cole, excursions, col.lonies. etc..... Es un bon col.legi, no se com aconsellar-te, pero jo m'he bassat en aixó, tot el que m'han dit d'on anirá l'alba es bó, i també m'han parlat d'un public que esta prou bé.
Espero haber-te ajudat
Espero haber-te ajudat
Re: jo
ESTIC D'ACORD AMB LA VANESSA
a escoles de "pagu" hi ha de tot i a la publica tambe....
L'important es estar pendent del que passa
a escoles de "pagu" hi ha de tot i a la publica tambe....
L'important es estar pendent del que passa
HORA DE LA PRE-INSCRIPCIÓ A L'ESCOLA
Hola nines,
L'Aleix ara esta a primer de primaria, desde P3 va a una escola d'Alella privada (val una fortuna), per la nostra zona hi ha varies escoles però aquesta és la que ens va agradar més, és una escola petita, molt personalitzada, segueixen a casa alumne de forma molt individualitzada, i el nivell és molt alt i són molt estrictes amb el tema d'educació i hàbits.
Depenent de la zona has d'anar mirant i finalment decidir el que més et quadra amb el que tu vols. No és fàcil.
L'Aleix ara esta a primer de primaria, desde P3 va a una escola d'Alella privada (val una fortuna), per la nostra zona hi ha varies escoles però aquesta és la que ens va agradar més, és una escola petita, molt personalitzada, segueixen a casa alumne de forma molt individualitzada, i el nivell és molt alt i són molt estrictes amb el tema d'educació i hàbits.
Depenent de la zona has d'anar mirant i finalment decidir el que més et quadra amb el que tu vols. No és fàcil.
BUTXACA
ES CLAR QUE SI!!! PERO NO EM DE DEIXAR DE PENSAR EN EL TEMA "BUTXACA" JA QUE SURT PER LA MEITAT D'UN SALARI MIG NORMAL ANAR A ESCOLA, MES TOTS EL EXTRES.
BUTXACA
ES CLAR QUE SI!!! PERO NO EM DE DEIXAR DE PENSAR EN EL TEMA "BUTXACA" JA QUE SURT PER LA MEITAT D'UN SALARI MIG NORMAL ANAR A ESCOLA, MES TOTS EL EXTRES.
nenes, a mi em falta una micona però de sempre és un tema que m'ha preocupat
jo vaig anar a una escola concertada des de pàrvuls fins a cou perquè per la feina dels meus pares era el que els anava millor en aquell temps
jo n'estic molt contenta i m'agradaria que els meus fills tbe hi anessin perquè ha millorat molt, a més a més
tot i que, no tinc res en contra de la pública, i em consta que la de castelló està bé, i el meu home diu que prefereix dur-los a la pública
no sé, quan arribi el moment, investigarem, calcularem, pensarem, i decidirem
jo vaig anar a una escola concertada des de pàrvuls fins a cou perquè per la feina dels meus pares era el que els anava millor en aquell temps
jo n'estic molt contenta i m'agradaria que els meus fills tbe hi anessin perquè ha millorat molt, a més a més
tot i que, no tinc res en contra de la pública, i em consta que la de castelló està bé, i el meu home diu que prefereix dur-los a la pública
no sé, quan arribi el moment, investigarem, calcularem, pensarem, i decidirem

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |