Xampú i gel, o "tot en un"

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Xampú i gel, o "tot en un"

EntradaAutor: gusiluz » dv. juny 03, 2016 10:19 pm

Hola,

La nostra filla té 28 mesos i fins ara l'hem banyat amb sabó de bebè dels que serveixen per cap i cos. Hem utilitzat Weleda i Mustela últimament. El cas és que ara comença a tenir els cabells llarguets i se li enreda molt al rentar-li el cap, i després costa una desenredar-li...
No sé si ha arribat el moment d'utilitzar un xampú específic pel cap, o sabeu algun "tot en un" que deixi el cabell suau i fàcil de pentinar...Vaig veure també no fa gaire un acondicionador d'aquests bifase per nens, però posava a partir de 3 anys i era de marca blanca, d'un conegut supermercat on tenen molts productes de la seva marca, i no sé si n'hi ha algun de més qualitat, d'herbolari o de farmàcia, o com a mínim que no sigui marca blanca o el típic Johnsons.

Em podeu recomanar què feu servir? Gràcies
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Xampú i gel, o "tot en un"

EntradaAutor: Anna Maria » ds. juny 04, 2016 8:10 am

Bones,
doncs jo, per mi mateixa, no faig anar un producte gel i xampú, perquè considero que són dos productes diferents. pel que fa a la marca, doncs jo aniria provant, jo de xampú utilitzava abans deliplus però van canviar la fórmula i ja no me'l deixava bé, ara utilitzo un de la marca revlon que porta keratina, tamany gran el pot i que surt be de preu. El gel utilitzem els deliplus de Avena, dulces recuerdos (que l'olor recorda al mussel). Per l'Isaac encara utilitzem el sebamed de farmàcia.
És qüestió de provar, tant en vosaltres com en el nen, si li deixa el cabell sec o no, si deixa com a caspa (que no és caspa si no un mal esbandit o el mateix producte) etc.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
elirovi
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

EntradaAutor: elirovi » ds. juny 04, 2016 9:39 am

La meva filla té 21 mesos i des de fa un parell que utilitzem un gel del cos i una xampú pel cabell justament pel que dius tu, que no li quedava tan suau com abans.
Nosaltres pel cabell fem servir un de la nenuco que ens van regalar que es tipus jonhsons baby i ens va molt bé.
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. juny 04, 2016 11:42 am

Gràcies,

Ara li acabo de comprar un xampú suau de la casa De nenes que diu que facilita el desenredar. Provarem a veure què tal...

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::