♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: capseta » dl. maig 23, 2016 5:22 pm

Bona tarda de dilluns!!!!

Panxulines, gràcies per anar passant per aquí, ens doneu esperances!! Quina il.lu veure ecos, sentir-li el cor... Tant de bo aviat estiguem les altres igual!

Nunik, fas be de no fer-te cap te, son una anada d'olla. Millor deixar passar els dies i no estressar-se (ho dic i jo despres faig tot el contrari, eh? Pero reconec que preferiria prendre'm-ho amb més tranquilitat). A veure si aquesta falta de simptomes vol dir que ara ha sigut la bona!

Boleta, ben fet!! Genial si el capseto també està amb ganes de passar-ho bé en parella, i si coincideix i és en plena SW doncs mira... A veure si amb el canvi de xip sona la flauta, sino doncs mira, com a minim no hauras patit tant, no?

Terrallum, oi tant si heu fet deures ben fets! Ole! A veure si li agraden els regals. Per cert, no havia sentit mai aixo del triskel, he buscat a google i si que havia vist el simbol pero no sabia que significava, es xul i el que significa tambe!

Modo ego: ahir TE a primera hora i va sortir negatiu blanc nuclear sense lloc a dubtes, ni linea de evaporacion ni res. Millor així, que em feia cosa que sortís dubtós.
Crec que m'ha fet estar mes tranquileta, pero vaja, que no sé si és això o perque avui al matí m'ha passat una cosa que em fa tenir el cap ocupat (coses de la feina, ni bo ni dolent).
Amb el capseto deiem d'esperar fins a diumenge, pero coneixent-me.... Divendres era la meva dnw tot i que el ff diu que avui m'ha de baixar.

Ja veurem, us mantinc informades!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Nunik
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dt. maig 24, 2016 10:09 am

Bon dia grafiqueres!!!

Com esteu?

Boleta, aixi m'agrada q disfrutis de la cerca i del boletu!! Jo tambe m'estic plantejant deixar de fer tos i mirar tempes... Jo sempre li dic al meu home, que no estarem encertant pero ens ho estem passant teta :ok:

Dayna la eco de les 12 semanes ja!! Quina ilu poder veure com es va movnt sentir-li el cor!! M'agrada mol que aneu passant per aqui a expliar com us va!

Nurieta tu tambe ja primera eco!!! Que be!! Esta be que et vagin controlant mes sovint, aixi et quees mes tranquila.

Terrallum molts anims amb el desespero!!! I que xulo el que comentes del regal, ja ens expliaras quan li donguis!

Sandy tu com ho portes? Encara no t,'apareix ovulacio? Sols ovular tart oi? Anims!!

Capseta companya de desepero com ho portes? Veig que vas aguantant. Potser el te era massa d'hora per fer-lo... Aissss quins nervis noia!

Jo deia que no volia fer te i al final diumege vaig fer un i blanc nuclear i em vaig quedar mes tranquila. I amb la baixada de tempe dels ultims dies ja tenia coll aball que res de res. Avui ha tornat a pujar una mica la tempe pero no em vull fer masses ilusions... Avui es la meva dnw, seguirem esperant...

Que passeu un mol bon dia!!! :b-)))
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. maig 24, 2016 1:51 pm

Nunik anem de la mà!!
Tinc tantes preocupacions externes que no penso gaire en: "em vull fer un TE!!!!! hay algo por ahí abajo???? baixarà la W???"

A tu en principi et donava DNW el 27 igual que jo i després es va avançar com a mi, oi? mira, crec que encara que se'ns hagi avançat en realitat encara és massa aviat per fer TE, millor si esperem a diumenge vinent com a mínim. Si és que normalment es recomana esperar a 4 dies després de la falta per fer un TE.

Vinga, molt ànims!!!

Com aneu les altres?
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dc. maig 25, 2016 6:05 am

Bon dia grafiqueres!!!

capseta segueixes sense la maleïda?

Boleta el més important és disfrutar de la cerca! Si no s'encerta, almenys sabem que ho estem passant bé :ok:

Que bonic això de les ecos, noies! No deixeu de passar per aquí i explicar-nos-ho tot! >.-<: >.-<:

Nunik alguna novetat? Ha aparegut la maleïda? Esperem que no!

Terrallum Que xulus els regals! Fijo que li han agradat molt! A veure si aconseguiu un altre regalet, que segur que heu fet molt bé els deures! :-())

Mode ego encara no he ovulat... si és que no hi ha res com xerrar i pensar que el meu cicle per fi s'ha regulat, perquè faci el burro i em torni boja... En fi. No sé si el fet d'haver estat amb angines i prendre antibiòtic pot haver influït, però bé, seguirem esperant i mentre, a gaudir de la cerca! :p-) :p-)
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. maig 25, 2016 6:21 am

Ostres Sandy, a CD21 i encara sense ovular... Veig que vas tenir un pic de baixada i fluxe claraweb, potser va ser llavors, pero clar, les tempes de desprs surten mes o menys igual que abans! Que estrany. Et fas TO??
Potser si que la febre i medicacio ha influit, ni idea...
A mi per exemple he estat refredada (encara arrossego) i el dia en que vaig passar una nit horrorosa l'endema la tempe es va disparar, aixi que algo si que influeix.

Aqui seguim sense warry, i he recordat haver llegit per aqui que fa un temps les noies feien la provamdel cotonet de netejar orelles, l'he fet i blanc nuclear, aixi aue de moment no te pinta d'arribar. Estic a CD 28 i seguim desesperant, jijiji. En realitat com que els meus cicles eren de 30-34 dies tampoc es per estar tant desesperada, pero com que els dos ultims han estar de 29 i 27.... Ja veurem!!
De moment em toca esperar perque tinc al capseto fora 3 dies per feina, torna dema a la nit. Aixi que com a minim fins divendres que es la DNW inicial per fer TE(ara el FF diu de fa unes setmanes que hauria d'haver baixat dilluns, pero era massa aviat).
Vam quedar en que com que ell poc pot fer, quan fem TE sera ell qui vegi el resultat primer, aixi pot tenir algun privilegi, ja que no sentirà patadetes ni res el dia de demà.

Aiii.... Quina murga! La veritat es que estic mes tranquila que dies enrere, però és que em sento embarassada, i com em baixi la W serà un drama. Espero que si baixa sigui amb el capseto aqui, aixi em donara suport.

Vaja, quin totxo-post que us he fotut de bon matí!! : lasito :
Nunik

EntradaAutor: Nunik » dc. maig 25, 2016 1:29 pm

Bona tarda noies!!!

Com esteu? Jo avui tinc una altre super baixada de temperatura i noto que aviat la tindre aqui.. Res un altre mes...

Capseta tu com ho portes? Veig que la tempe es mante, molta paciencia guapa!!

Sandy, ostres es un rollo quan els cicles es van allargant, no prens res per regular-los? Molts anims!!

I la resta com aneu??

Perdoneu entrada rapideta, es que amb el mobil es un rollo..

Ens llegim!!!
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dc. maig 25, 2016 1:40 pm

Hola noies, aqui una ex-grafiquera que amb enyorança he entrat a veure a les actuals cercadores. Espero que tingueu una recerca curteta.
Les gràfiques van ser de gran ajuda per a mi, perque el 1r embaràs em va costar uns mesos i em vaig adonar de que tenia una fase lutea curteta pel que vem poder donar ajuda. I després de 7 mesos de gràfiques va arribar el meu Francesc que acaba de fer 5 anyets. Amb el 2n vaig fer gràfiques tb i al 2n més super positiu i ara ja té 2 anyets i 2 mesos! Jo feia servir l'App i ho controlava tot.
Suuposo q m'ha agafat enyorança perque tinc l'espineta d'un 3r però crec que ens hem plantat....
Per cert, no he pogut evitar mirar alguna gràfica i hi ha alguna amb bona pinta...tornaré a entrar aviam si acaba en positiu. Tant de bo totes!
Un petonet d'una ex-grafiquera! :)
Imatge

Imatge
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. maig 25, 2016 10:10 pm

Hola grafiss!!

Entro a treure el cap!
Aquestes 2 setmanes de desconnexió m'han anat molt bé. Com esteu per aquí?
Avui positiu d'ovulació, toca fer deures.

Petonassos!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. maig 26, 2016 6:13 am

Visita express matinera per dir que:

Avui baixada de tempe i els pits meees inflats. La prova del cotonet ha sortit rara, no blanc blanc, pero tampoc es veia vermellet o marronet. EDITO: en segona prova ha sortit ben marronet, com el mes passat el dia o dos dies abans de la W.
Tot i que SEMPRE que em baixa la W me la trobo nomes despertar-me, agafo el kit de compreses i tsmpons per tenir a la feina, que m'està fent mala espina, jo que estava tsnt positiva....
Us mantinc informades.

Nunik, a veure si la baixada de tempe i males sensacions que tenim al final no son res.... Vinga va!! Jolin, aquests ultims dos mesos estan sent fluixets fluixets i ara que s'estava animant tenia bones vibracions.

Elantris, anims amb la SW, que et vsgi molt be i ja ens aniras dient de tant en tant. :-()-)

Gloria gràcies per passar per aqui. A veure si tens rao i les grafis tenen bona pinta.

Que tingueu molt bon diaaaaa!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. maig 26, 2016 3:27 pm

Hola reines mores!

com veieu a la meva grafi, em sembla que al meu termòmetre se li ha anat la olla, jajaja! Segurament se li està acabant la pila... o potser va notar que estava en mode zen i està fallant per ajudar-me, jajaja!

Dimarts vaig tenir revisió anual al gine nou (com m'agrada el gine nou!!! menys mal!!!) i al fer-me la eco em diu q vaig ovular dilluns. Total, que amb el mode zen només vam fer pinxitu dissabte pel matí i dimarts nit, així que dubto molt q haguem fet diana... però vaja, no va d'un pam i al menys estic més relaxada :ok:

Xikaboom com estàs, guapissima?! Com van aquests dies després del notición? Aaaaix m'imagino que ha de ser taaaaan maco... Ja ens expliques cosetes!

Dayna merci pel consell! Em miraré lo del Reiki... de fet, tb em vull mirar tema fertilitat natural (acupuntura, dieta especial). M'han recomenat un centre a Barcelona, el centre Shen Dao, el coneixeu? Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaa quina ilu el cigronet!!! O la cigroneta, sembla, no? T'envio una forta abraçada ex-jefa!

Nurieta gràcies pels ànims maca! Q guay la eco! Ànims amb les nausees! Hi ha medicació per això, no?

Terrallum què guais els regalets!!! Nena, per la gràfica sembla que hagis ovulat 2 cops, pot ser? Quan ens queda de desespero?

Capseta Això del cotonet és determinant? Et faras TE? Molts pepos!... Ja ens dius com vas!

Nunik com ho portes? Ha acabat de baixar? Espero que no... En tot cas, ja em diràs si t'uneixes al club zen!

Sandy si q et fa el tonto la gràfica, però pot ser perfectament per les angines i l'antibiòtic, que t'hagin descuajeringat les tempes... és normal, ja t'ho diu el FF...

Glòria encantada i moltes gràcies per la visita i pels ànims! A veure si aneu a pel 3r!

Elantris reina! A fer deures like crazy! Anem de la maneta total! A veure si al juny... Molts petons i pepos!

Demà és divendressssssss! Yuhuuuuuuuuuuuu! Com es presenta el capde?
Nunik

EntradaAutor: Nunik » dj. maig 26, 2016 3:45 pm

Bona tarda grafiqueres!!!

Que tal? Jo ja tinc la warry aqui... Aiiisss quin pal noies!! Jefa!! crec que si que m'unire al grup zen perque aixo no pot ser... No podre desconectar del tot amb la medicacio perque necessito saber a quin dia de cicle estic, pero res de to ni tempes.

Capseta companya de desespero, tu com ho portes? M'ha fet molta gracia lu de la proba del bastonet jajajaja ja ens aniras informant de com va la cosa!

Elantirs que be veuret per aqui, si tens to positiu a deixar el maromu ben sec!!! :ok:

Boleta, si que tens la grafica amb un super subidon jajaja m'alegro molt que el nou gine t'agradi tant!! I lu drls pinxitus mai se sap, aquest modo zen segur que ajuda!! Molts anims!!!

Gloria quina grcia que us aneu passant les exgrafiqueres!! Sobretot amb bones experiencies com les teves! A veure si us animeu per el tercer i t'acabem veient per aqui mes sovint!

Una abraçada guapes!!
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. maig 26, 2016 4:17 pm

Bona tarda,

Nomes dir-vos que la W ha arribst, la cabrona amb mes mal que mai (ja era normal un doloret i mal de ronyons, pero aquest cop es molt mes intens i amb mal de cap inclos).
Pensava que la patacada seria mes forta pero em sento bé, a veure, hauria preferit no tenir-la però bé, era el primer intent.
Sort que no estic tristona perque al final el viatge de feina del capseto s'allargara un dia.

Petonets, a veure si mes tard no tinc mal de cap i us puc personalitzar.
boleta-BCN
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. maig 26, 2016 4:41 pm

NUNIK, CAPSETA quin greu les coi de warrys... molts i molts i molts pepos :-()-)

crec q sóc una jefa una mica gafe... SNIF... i parlant del tema, NECESSITEM JEFA GRAFIQUERA PEL JUNY! Jo amb el meu mode zen impossible renovar per 3r cop... i a veure si la nova jefa canta més panxus... :cnena: :cnen:
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. maig 26, 2016 4:46 pm

Gràcies boleta!!
Com he dit ara al cercadores, acabo d'adonar-me que la propera DNW es 3 dies abans del nostre aniversari de parella, així que seria un bon cicle per encertar, que bonic celebrarho amb panxu!! Ara no era el moment.
I el dia 10 i depsres el 14 tinc examens importants, aixi que estaré a tope per la sexy week, crec que tot anirà a favor. Jejejeje.

Com a jefa no m'ofereixo perquè tot i que entro força no em veig amb cor de poder seguir a tothom bé (a més sempre entro des de l'ipad). Si al juliol segueixo cercant llavors potser m'ofereixo, de moment no.
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. maig 27, 2016 6:44 am

Ostres, Boleta em sap greu però jo tampoc m'ofereixo, vull fer també mode zen i no sé pas si entraré regularment o només passaré a treure el cap...
Si no et veus amb ganes d'obrir nou post, no ho facis, i ja hi haurà alguna grafiqquera que s'animarà :)
Gràcies pels 3 mesos i sooooort!! >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dv. maig 27, 2016 6:41 pm

Bona tardaaaaa boniquessssss,

Panxulines xules gràcies per passar-vos i animar-nos!!! Una abraçada gegant per totes.

Sandy Nena com es fa de suplicar aquest ovulet ehhh me caxis! Bueno tu ves gaudint dels pinxitus i amb calma que ja arribarà! Que el ritmo no pareeeee

Nunik Bonica veig que al final t'ha baixat la W quin greu! Com estàs? Agafa't uns dies de relax, peli manta i mimitus i una bona copa de vi! Això sempre anima!

Elantris Hola de nou bonica! Que bé aquestes dues setmanes de desconnexió! I ara he vist que ja tens TO positiu i has fet els deures molt ben fets! Així que a seguir amb el modo zen i a gaudir dels pinxitus.

Boleta Reina!! Com estàs? Veig que estàs suuuuuperrelaxada amb el modo zen així m'agrada! I ja saps que encertat pots encertar encara que sigui només amb un pinxitu aixi que ja saps :content: Em preguntes si he ovulat dues vegades? ups jo crec que no...vaja no ho sé perquè els dies 9 i por ahi no em feia test d'ovulació perquè aquest mes no en tenia gaires. I lo de ser jefa no me'n veig gaire en cor perquè ja veieu que passo mooolt de tant en tant, intento no obsesionar.me gaire.

Capseta Floretaaa, molt ànims! I tant, és el primer intent, ha estat el mes de prova ara ja pots anar totalment al ataqueueeee i segur que encertes!!! A més seria un molt bon regal d'aniversariiiii jaja

EGO Estic en fase final de desespero, concretament em queden 4 dies de desespero. De psicosíntomes només tinc una migranya épica... i em fan molt mal els mogrons...no m'havia passat mai! Us ha passat alguna vegada? Ah i avui pujada de tempe. Els pits no em fan mal i normalment em comencen a fer mal uns 7 dies abans de que vingui la W. Estic molt tranquila de moment, espero que passi ràpid aquest cuatre ultims dies!! I ojalà pugui celebrar la meva panxu, seria bonic, aquest mes fa just un any que vam començar a cercar! seria bonic que fos just aquest mes, no sé, es el mes que ens vam casar i és un mes molt bonic, però no em vull fer gaires ilusions que ja m'he emportat moltes patacades. Toca esperar. :-o00m
Imatge

Imatge
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. maig 27, 2016 7:07 pm

Terrallum, per anar bé hauries de fer una grafica a ma, es a dir, imprimeixes una grafiaca buida i la repintes
Com l'has de repintar? Doncs adaptant les temperatures a la mateixa hora.
Tries, per exemple, les 8 del matí, doncs si el dia 1 del cicle et vas llevar a les 9, la baixes i si et vas llevar a les 7, la pujes.
I així amb tots els dies.
Si quan acabis tens la mateixa grafica, encara que sigui unes decomes amunt, unes decimes avall, i demà i passat segueix estan alta....tindrà molt bona pinta!! >.-<:
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Terrallum

EntradaAutor: Terrallum » dv. maig 27, 2016 7:17 pm

Elantris Doncs normalment sempre me la prenc a la mateixa hora sobre les 8 el que passa és que em marca amb rodoneta blanca com si no fos la hora de sempre perquè jo me la prenc i després m'aixeco corrents esmorzo em dutxo i marxo pitant i ja quan menrecordo l'apunto, tant la puc apuntar a les 10 com al migdia sóc un desastre jajajaj però prendre-me-la més o menys sempre a la mateixa hora, avui per això m'he hagut d'aixecar una hora abans i me l'he pres una horeta abans, potser també influencia. Gràcies per l'explicació perquè no sabia això de que si és més tard és més alta i més aviat més baixa! Quines coses tu!

També veureu que hi ha diferencia amb la del cicle passat i és que he passat de prendre-me-la via vaginal a via bucal perquè sincerament fer-ho via vaginal no m'agradava i em molestava molt fer-ho alla de bon matí termometre al xixi :content: i aixi vaig millor, però suposo que també és menys exacta via bucal...no sé
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. maig 27, 2016 9:11 pm

Post express per explicar que al FF pots especificar la hora. Per defecte et surt la hora que és en aquell moment, però has de posar a quina hora te l'has pres. Així et surt bé a la gràfica.
Terrallum

EntradaAutor: Terrallum » ds. maig 28, 2016 9:19 am

Vale noies arreglat! Ostres capseta no m',havia fixat mai que hi havia això per canviar l'hora...sóc una negada per les tecnologies...jaja clar m'he estat fixant i la majoria de tempesta les havia posat o al migdia o a la tarda...i les que posava al matí he vist que sempre a la mateixa hora només variava una mitja horeta així que ja ho he posat tot bé! Gràcies x la info

I segueixo amb pujada de temperatures, que si no fos perquè em va sortir TO positiu marcadissimba dia 22 em pensaria que acabo d ovular...no m'havia passar mai...a tres dies de la DNW, en fin, a esperar.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::